-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
szimi57
őstag
El lehet felejteni a 6 hengereseket (is). Jönnek az 1 hengeresek vagy 2x1 hengeresek. A hangjuk az valami csodás.
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
Gézengúz
addikt
válasz Chris0321 #58552 üzenetére
M54B30, aki nem látta volna.
Jól mondod, tényleg nem hajtom. Amíg a régi kupém szinte kívánta, hogy eltoljam szabályzásig, ebben valahogy teljesen nyugodtan vezetek.
Lehet csak az miatt van, mert touring. Lehet én öregszek, nem tudom. Csinálgatom rajta folyton az apróságokat, legutoljára most első lengéscsillapítók, stabrudak, a jobb oldali ablakemelő hátsó csuszkája. De nagyon szeretem.
Apropó. Ha valaki ( mint én ) megveszi párban. Akkor az egyik jó a baloldali hátsó csuszkának, a másik meg a jobb oldali hátsó csuszkának. Jó egy évvel a bal után adta meg magát a jobbos, de megvolt még a múltkori rendelesből.Az első csuszkákon úgy látszik kisebb a terhelés azoknak semmi baja.
[ Szerkesztve ]
-
H.Ezredes
őstag
válasz IntelKiller7 #58517 üzenetére
Ez függ azért a felhasználás módjától is. Benzinesekből a B motorkódos motorok elég megbízhatóak 4-6 henger. Dízelből N-B is jó. Ha betartod az általános karbantartásokat nagy problémád nem igen lehet egy dízellel sem. Napi használatra kis fogyasztásra 20D ideális ha szereted a nagyobb teljesítményt 30-35D. Rengeteg ügyfélnem van 20D-je és remap al tényleg kellemesen lehet vele utazni de ugye érződik,hogy 4 henger. Érződik bent az utastérben és kívülről is lehet hallani ( belül is persze) 6 henger járáskultúrája sokkal finomabb sokkal jobb nyomatékos erős. De valaki a egy 316i-re is azt mondja,hogy ez elég más meg egy 340i-re is azt mondja alapból,hogy nem erős. Ez szubjektív.
#58535
CharlieDropRemélem később összejön amit beszéltünk
#58550
NewlachkaMindenre lehet költeni persze Most össze nem írom 1 biztos. Volt egy időszak amikor folyamatosan sorra jöttek az N42-N46-os motorok amik teljes motor javítást kaptak. Motor ki teljesen szét és össze. Ekkora motorjavításokat nem kellett csinálni a sokak által lesajnált N47-es motorkkal sem.... És azokon kívül rengeteg ilyen motort javítottunk különböző bajokkal karbantartásokkal pl vezérlés / valvetronic / vanos / olajfolyások stb stb. Sokkal sokkal szarabbak mint a 6 hengeres motorok. 6 hengerből a B22 még egy betegágy. Lehet isteníteni a 4 hengeres N42-N46 motorokat,hogy mennyire jók de sajnos mivel annyira sok szart láttam / csináltam,hogy nekem ezt senki nem tudja megmondani,hogy mennyire jó..... És még mennyi olyannal találkoztam amire elmondtad,hogy bele kellene költeni nagy összeget mert szar a motor... Valahogy 6 hengeres motorknál nem találkoztam ennyi szarral pedig azokat tapossák sokszor.... Persze mindenre lesz ellenpélda x-y-.nak milyen jó a 4 hengeres motorja vagy épp milyen szar a 6 hengeres motorja de az én személyes ( és ismerős szerelőknek) a személyes tapasztali az,hogy nem jók ezek a 4 hengeres benzinesek
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz KAMELOT #58561 üzenetére
Honnan látod,hogy nem mossák? De komolyan Semmi baj nincs a futómű tisztaságával mikor berakok pl új lengőkarokat pár hét alatt simán poros / saras tud lenni úgy,hogy mosod az autót kívülről....
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
-
Chrys_
addikt
Jó kérdés, talán anyaghiba. A másik oldalon tökéletes. Hallottunk egy csattanást útközben, szerintem akkor tört el. Vagyis remélem és ezen kívül nincs több probléma. Írtam az eladónak, remélem cserélik. Ha nem, akkor majd lejátszhatják az Amazonnal, mert azon keresztül rendeltem.
-
Ylgram1
tag
Sziasztok! Az alany egy E39 M57 30da, megvásárlása óta szépen javítgatom a hibáit, de a mostanihoz segítséget kérnék. Folyamatosan alacsony hűtővíz szintet jelez, de nem fogy a tartályból a víz. Hol van a szint érzékelője?
Több repülőgép található az óceánban, mint tengeralattjáró az égen.
-
Vaze
őstag
válasz KAMELOT #58543 üzenetére
Miert?Mi a baj azzal,ha valaki hitelbol mukodik?Vagy esetleg te fogod vissza fizetni a hitelet?Te mindenbe beletudsz szolni,kicsit soporgetned kellene a sajat hazad tajan is szerintem!Kicsit mar olyan,mintha csak azert firkalsz ossze vissza minden hova,hogy gyujtsd a felesleges hozzaszolasaidat!Eleg unalmas vagy mar.Mindenkinek megmondod a nagyot.Inkabb arrol irkalj,hogy mikor lesz kesz az allitolagos kemeny autod,amit mar vagy 50 x ellkezdtel felujitani,de kozbe soha nem csinaltal meg vele semmit!Foglalkozz a magad dolgaval,es ne oszd az eszt masnak!
MSI Raider GE78 HX 13V Intel® Core™ i9-13980HX -- GeForce RTX 4090, GDDR6 16GB -- 32GB, 2TB SSD
-
Ylgram1
tag
válasz molnarpeter #58569 üzenetére
Köszi, a YT videókon már túl vagyok. Sajnos M57-el alig foglalkoznak. Az USA-ban rengeteg 540i van, főleg azokról van videó, mint ez is. Nekem nem ott van és nem is olyan a tágulási tartály sajnos.
Több repülőgép található az óceánban, mint tengeralattjáró az égen.
-
Anaren91
senior tag
válasz Ylgram1 #58570 üzenetére
Ha írsz egy pontos leírást a kocsidról akkor RealOEM-en meg tudom nézni hol lehet, de az, hogy E39 M57 elég karcsú Sedán vagy kombi? évjárat? Vagy keress rá te magad itt. [link] Radiátornál fogod megtalálni a robbantott ábrán.
De am szerintem biztos, hogy a tanknak az alján kell, hogy legyen. Egy úszószerű vacak van a tartályban, az érzékeli a szintet. Mióta meg van a kocsi dobja a hibát?[ Szerkesztve ]
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
Anaren91
senior tag
válasz Ylgram1 #58570 üzenetére
Második, harmadik képen van, hogy néz ki, szinte biztos, hogy a tartály aljába megy. Nem lehet, hogy az előző tulaj sokalta a közel 40k-t egy új tartályra, és vett bele bontottan egy olyat ami nem szintjelzős?MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
Papa-Het
aktív tag
Ezt az 540i-t ismeri esetleg valaki, vagy nézte már? Azt hiszem leteszek az e38-ról... halott ügy.
[ Szerkesztve ]
-
Papa-Het
aktív tag
válasz chess001 #58574 üzenetére
Ezek az M62-es motorok még golyóálló konstrukciók igaz? Mennyire szerelhetők ezek a vnnyócak? Mennyivel költségesebb összességében mint egy 28i vagy 30i adott esetben? +2 henger most nem számít. Apropó ha jól tudom a 40i-nél már más volt a kormánymű, nem fogasléces hanem valami más. Azt tudod vagy tudja valaki pontosan mi és mi a gyenge pontja?
-
-
chess001
aktív tag
-
negro
őstag
válasz Papa-Het #58573 üzenetére
Eleg szarul nez ki szegeny. Nem akarok atcsapni nepperbe, nem is ertek hozza de ez tobb sebbol verzik. Ha jobban megnezzuk eladasra kinalja az autot de nincs meg rendesen se lemosva... Fenyezes is kopottas. Pedig csak hetvegi auto a leiras szerint. Van raja egy M-es lokos de az is csak elol, az is tele kaviccsal, lampa burak be mattulva, karcos. A kuszobnel lognak a muanyag burkolatok alul. A belseje szet van kopva, a bor kifenyesedve. Az ajton a behuzo szinten lekopva par helyen. Gyari fejegyseg one. Saras karpitok hatul. Az a dupla kocka forma ausspuff is vmi olcso tuning cucc lehet. Egy rendes markas sport dod az mind dupla kor v oval. Persze az ara tukrozi az allapotat. 7000-8000 euro alatt felejtos egy ilyen auto es meg arra is kell kolteni.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
Papa-Het
aktív tag
394e km van benne.
Tegnap megnéztük egyébként. Az tény hogy koszos kívül belül de ezen a legkönnyebb segiteni, mondhatni csupa retek. A kipuff az eleg hangos -nekem- cserébe igényesen van felrakva. Nincs rohadas a csomagter ajtón. Elektromos ülés minden funkciója működik, klíma is ment. A bal hátsó küszöb az javítva lehetett mert elég csúnya. Elmondása szerint emelési pontok jók, raemelni nem tudtunk. Semmi rohadas nincs alul. A motor az valami bivaly erős, csendben járt, ott probléma nincs szerintem és a váltó is pontos. Az egyik VANOS-nak van pici hangja talán a lanc lehet, ezen kívül semmi komoly. Az első szélvédő gumi kedere van kikemenyedve és jön le darabokban ha nagyon neki áll kapargatni az ember. Motornak semmi rendellenes hangja nincs. Mind a 8 trafo + gyertya volt cserélve, nem áll olajsarban a motor, egy 23 éves autóhoz “megfelelő” olajfolt van a szelepfedel körül. Szervi szivattyú körül több az olaj azért... gyári xenon. Amiket felsoroltál azok esztétikai hibák szerintem. Nekem motorikusan és kaszni ugyileg legyen jó vagy jobb mint amit eddig megnéztem e38, mert a kínálat egy rakás szarral volt egyenlő.Az hogy a kuszobnel lóg a műanyag burkolat, mire neved következtetni?
-
H.Ezredes
őstag
Adom én is a véleményed. Egy lelakott lepusztított autó látszatát kelti az egész autó maga úgy ahogy van. Semmi vonzót nem látok. Gyári futóműre előre feldobják az M-es lököst de hátra már nem jutott.... Az a csodálatos számomra bazári fejegység se jön át. A hátsó dobról nem tudok érdemben nyilatkozni. Látni kellene,hogy milyen van rajta pontosan. De az egész autó kívül belül le van lakva minden fakó be van mattulva valahogy nem hiszem ,hogy a futómű / fék / motor / váltó / karosszéria kimagasló lenne és az van lelakott állapotban ami látszik....
#58581
Papa-HetKüszöm tipikusan lerohad ezeken. Főleg a 2 hátsó a legérzékenyebb. Ezen kívül a sárvédő ívek touring esetében a csomagtér ajtó szokott rommá rohadni. Motornál tömítések mennek szét hűtő / tágulási tartály görgők feszítő szíjak vízpumpa termosztát. Futóműbe lengéscsillapítók lengőkarok szilentek hídház szilent stb stb. ilyen korban / Km mellett azért már lehet számolni kb mindennel főleg ha nem volt cserélve vagy rég... A touring mindig kevesebbet ér és a felszereltség is sokat számít. Ez tipikusan nem az az autó ami értékálló hanem egy viszonylag olcsón megkapható állapotra is lehasznált 40i aminek a felszereltségi is inkább közepes mint jól felszerelt.... De ha valakinek ez jön be hát vegye meg. Én nem látom benne a nagy potenciált az biztos...
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Papa-Het
aktív tag
válasz H.Ezredes #58582 üzenetére
Először is, köszi a válaszokat! Vízpumpát direkt kérdeztem tőle, arra azt mondta nem volt még cserélve... nem túl pozitív, mert ezek hajlamosak túlmelegedni mert szar a hűtésük. Mivel légrugós a hátsója, nála az sem volt cserélve. Motornak szép, egészséges hangja volt, és a váltó is pontos volt és a futóműnek sem volt semmi hangja. Lehet ha megemeltük volna akkor lett volna meglepi egyébként, nem tudom. Belülről nem tűnt annyira lefingottnak, de az tény hogy koszos volt kívül belül és elég elhanyagolt benyomást keltett.
Alapvetően jó autó benyomást tett rám annak ellenére, hogy lefingott és retkes volt. Tulaj is normális, habár nagy dumás, de rendes. Ja igen, a trafók Hüco gyártmányúak. Én az életemben nem hallottam róla de lehet ez az én kevés tudásom miatt van. Az viszont külön tetszett hogy a memóriás ülés emlékezett a beállításra.
Még egy 528i-t tervezek megnézni, viszont az Győr alatt van... ha az is lefingott, akkor parkoló pályára teszem a BMW projektet egy időre. [link] Beszéltem már az eladóval. Ott hordta a környékre egy sráchoz aki BMW szerelő és vele javíttatta ha volt valami gondja. Ez csak 6 henger, talán könnyebb szerelni vagy egyszerűbb technika mint a vényóc. Nyilván motorerőben ég és föld a kettő, de fenntarthatóságban talán racionálisabb a 28i mint a 40i vagy akár alkatrész tekintetében is. Korábban már kérdeztem, de lehet nem ebben a fórumban: tegyük fel hogy én komfort ülést szeretnék bele ami elektromos állítású. Simán plug and play, vagy programozni kell a kocsit hozzá? Ha jól tudom e60-nál programozós, de ezekkel mi a helyzet? Mániám a komfort ülés...
-
H.Ezredes
őstag
válasz Papa-Het #58583 üzenetére
Biztosan légrugós ? Alapból ezek mind spriál rugósak extraként voltak csak légrugósak. A kompresszor ritkán fárad el a zsák az gyakoribb ezeknél. Nem feltétlen érzel meg minden a próba úton fel kellene emelni és átrángatni a futóművet. / hidat átnézni stb stb.Hüco nem rossz márka bár én mást használok. 28i a 40i-hez képest harmat gyenge. El lehet vele persze gurlgatni. Nekem az a tapasztalatom ha Jó E39-et akarsz mondjuk egy jó 30i-30D-t az átlagban 1,5-2M nagy átlagban ha igazán jó példányt akarsz akár 3M Ft-is lehet az ár főleg ha 40i-ről beszélünk 1M ft környékén jó 40i nem igen lesz az 1M Ft alatti E39-ek állapota meg tükrözi az árukat. Csináltam régen ilyen átalakítást pont egy facelift előtti 28i-be raktunk be faceliftes motoros memóriás ülésfűtés / ülés masszírozós szettet. + hátsó rolók + elektromos róló 16:9 telefon stb stb.... kellett kábelezni is nem csak plug&play...
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
chess001
aktív tag
válasz Papa-Het #58585 üzenetére
Az a 28i nekem már képen sem tetszik. Ha a mániád az E39 touring, akkor a 540i-re szerintem nem fogod sajnálni, amit kér, de mindenképpen nézesd meg azzal, aki rendbe tudja rakni-tartani.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
Papa-Het
aktív tag
válasz H.Ezredes #58586 üzenetére
Én úgy tudtam a kombik nagyrészt légrugósak voltak, de lehet tévedtem. Vagy ez már e60ra igaz csak?
Azt gondoltam elég csak tápot adni neki, aztán megy a dolog. Nem kell masszírozós, elég a sima komfort is :-) mert nagyon tetszik hogy ilyen szinten személyre szabható és majdnem minden irányba állítható. A 28i lehet harmat gyenge, cserébe talán kevesebb gond lehet vele? Természetesen nincs is értelme a 40i-hez hasonlítgatni. Igazából motorikusan legyen jó, és ne legyen szétrohadva... többit össze lehet legózni szerintem ha nagyon azt akarom. Nem szobor kell igazából. Nem baj ha foglalkozós, de ne kelljen már x százezret lakatolásra költeni vagy másik x százezret a motorfelújításra csak úgy kezdésnek. Hobbinak, projektnek kellene amivel érdemes foglalkozni, de ez megint csak szubjektív és pénztárca függő. Persze, benne van ez is, az is, nem tagadom. Az a 40i egy baszott tank :-) már kezdem érteni miért jó ilyen autóban ülni, mert valahol tényleg azt érzi az ember hogy na akkor húzzatok az erődöm elől.
@chess001 - nem mondanám hogy mániám. Csupán megtetszett hogy kombi, és 540 na meg vényóc. Na az meg a másik, hogy nem igazán mozgok olyan körökben ahol leakasztok egy szerelőt aki elugrik velem hogy akkor nézzük már meg. Annak a kombinak a küszöbe volt a leggyengébb pontja szerintem, ezt láttuk is haverral. Tulaj szerint emelhető, de nincs igazából jó állapotban illetve elég hullámos volt itt ott. Bal hátul fix hogy volt már javítva. Ívek rendben voltak mindkét oldalon. Ez az hogy osztrák autó volt valamikor, meg garázsban tartott és ennek ellenére nem rohad pedig 370e körül került be hazánkba. 323e km-ig vezetett szervizkönyves, az utolsó osztrák vizsgán volt annyi megjegyzés hogy minimális olajfolyás van, de nem taglalták pontosan hol és mi illetve kevés rozsda.[ Szerkesztve ]
-
-
chess001
aktív tag
válasz CharlieDrop #58590 üzenetére
Igen azt simán, de 40i is megvan. Más kérdés, hogy melyik évjárat jelzésére gondolsz. Én M52-m54 vs M62-re értettem és valóban így van
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
H.Ezredes
őstag
válasz chess001 #58589 üzenetére
En vezettem az osszes motorral szerelt E39-et a 20D-tol az M5-ig és nem csak addig amíg kialltam a műhelyéből és nem tapasztaltam ilyet amit irsz.... Nagy a bódé a motornak.... Persze mindenkinek más az a kifejezés, hogy jól lehet vele menni.... Egy 30i-vel inkább azt mondanám, hogy a kényelmes haladás preferálja. A V8 erezhetoen sokkal sokkal jobb..... A hengerűrtartalmat nem fogja pótolni semmi maximum egy feltolto.... Főleg ha egy olyan modellbe ülsz aminek a felszereltsége is igen magas ( plusz suly) es meg automata is teljesen halott a történet....
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
chess001
aktív tag
Én a menetteljesíményeket a valós teljesítményre értem, nem az érzésre.
Szóval padon mérve mennyi volt a tuningot m54b30 és a m62b44 között a különbség 7000-es fordulaton?
Nyilván az alsó tartományban a nyomaték nem lesz ott, amit érez egy tapsikolóA világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
negro
őstag
válasz H.Ezredes #58586 üzenetére
komplett highline edition belso? ritka. anno en is nezegettem de valamiert jobban ra voltam kattanva a lifestyle belsore. anno vettem is egy nagyon szepet, komplett, diszlecek, etc.
aztan jott a telefon mehetek gorogbe melozni 1 het mulva kezdes... autot persze itthon hagytam. meg az nap visszaadtam a szettet de mai napig banom. ha jol emlexem 120 ezret fizettem erte es ennek mar 5 eve.[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
chess001
aktív tag
válasz CharlieDrop #58593 üzenetére
Ha nem értesz hozzá akkor minek kell beleszólni?
S62B50 nem olyan egetrengető teljesítményű, M54-es alapokon is ki lehet hozni azt a teljítményt, de minek? 270-280 lóerőről beszéltünk eddig, nem 400-ról amúgy, csak hogy valami számszerűsítve legyen a gyengébbek kedvéért...A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
H.Ezredes
őstag
válasz chess001 #58594 üzenetére
Kit érdekel a pad,ha valós környezetben elvérzik ????? De én "csak" E46 30i-t tudok mondani mert azt kellett így csinálni ,hogy 6 leömlő egyedi rendszer. K&N betét remap. padon ~255Le / 330Nm-t tudott így megépítve. Szög gyáriba ~210Le volt. Sőt egy másik E46 30i ugyan ezt tudta gyáriba és megépítve is Az E46 coupe 30i 6-os kézivel gyengébben ment mint az én E39 30D-m ( persze az se volt gyári )
E46 30i 6 leömlő / remap 100-200 ~18s A másik 6 leömlős remapos 30i se ment jobban 166E Km-el úgy ,hogy azt mást tuner írta....
[link] Itt egy E39 540i 100-200 15,1s És hol jön ehhez egy 28i vagy 30i E39-ben ? Ugyan azt tudja ?????????????? Ne nevettesd ki magad
[link] E46 !!! nem E39 !! 30i 100-200 18,7s
Best time: 0-100 6.11sek 100-200 18.71sek 1/4 mili 14.12sek
[link]
De itt egy másik 540i0-100 5,9
402 méter 13,8 mp
100-200 15,99Egy E46 30i hegyezve NEM TUDJA azt mint egy E39 40i.... Egy E39 28i 30i bármit csinálsz meg se közelíti a 40i-t
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
Új hozzászólás Aktív témák
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- Ukrajnai háború
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Robogó, kismotor
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest