-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
negro
őstag
válasz elbandi2 #36474 üzenetére
Grat hozza. Azon nem csodakozok kihullot a hajad mire vegeztel. Neked lehet megerte mert ezzel foglalkozol de egy atlag user meg a munkadijat is csengetne! Ugy meg mar dragabban is josz ki akar mint egy rendes oldalon levo kormanyos ezert nem is csinaljak az atalakitast nagyon.
Nemetbol fura nem talaltal pedig szoktak lenne szep darabok. Bar nem tudom az SMG celiranyos volt vagy ez jott, mert abbol nem sok van teny.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
H.Ezredes
őstag
válasz elbandi2 #36487 üzenetére
Balosítottunk át kollégámnak mi is coupe E46-ot de kínlódás. Igazából MINDENT ki kéne cserélni az ülés modulokat a komplett kábelköteget műszerfal díszlécek burkolatok szőnyegek a tűzfalba vágni lyukakat konzolokat heggeszteni kéziféket átrakni a fém csövét motor váltót kiszedni stb stb... Iszonyat meló és ha TÉNYLEG EU-ra akarod megcsinálni abszolút bukó az egész.... tükrök , Műszercsoport kormánymű kormánymű szervó csövei lámpák stb stb mindene más az angolnak... Kábelköteget is nehéz találni hozzá kincs ha van. Tükröket rendszerint nem cserélik ki műszercsoportot sem az elektromos ülések is jobbosok maradnak valaki még a kéziféket is jobbosnak hagyja meg pedig ügye ezek is hozzá tartoznának a balosításhoz :/ Számomra ezek a kocsik nem érnek ugyan annyit mint egy rendes balos mivel tisztába vagyok miket szoktak kihagyni és mit kell csinálni ezekkel a kocsikkal :/ Az Angol E46-ok jobban is szoktak rohadni ami még negatívum Én valami nagyon extrán jó autót tudnék csak esetlegesen elképzelni ilyen műveletre de akkor ténylegesen mindent kicserélve balosra. Vagy a másik,hogy iszonyat olcsón hozzájutni. Nagyon sok idő, pénz és energia főleg az alkatrészek beszerzése nehézkes még :/
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
CaL!BeR
csendes tag
-
CaL!BeR
csendes tag
válasz elbandi2 #39343 üzenetére
Rendben köszi, mindenképp kipróbálom.
Egy utolsó kérdés:
Lényegében, akkor össze is forraszthatom egy kis cinnel a 7-es és 8-as PIN-eket mint ezen a videón?
Problémát akkor nem okoz, mindkét verzióhoz jó lesz, legyen szó régi vagy akár újabb típusról?
-
válasz elbandi2 #39875 üzenetére
Így van ott is. Sajnos, ha navis az autó akkor muszáj lesz bontani. Ha sima rádiód volt akkor nyert ügy. A keretet viszont ki kell venni, ahhoz meg kiszedni az összes csavart a díszlécek alatt + kesztyűtartó. Utána lehet annyira lefeszíteni a műszerfalat, hogy kijöjjön.
-
-
H.Ezredes
őstag
válasz elbandi2 #41169 üzenetére
Biztos nem raknék hugy 30-as olajat benzines autóba :/ Nyáron főleg tolóba vagy sok pályázás stb még a 40-es is kevés tud lenni. Megég az olaj és el is tud melegedni... Nem egy autó járt így nyáron,hogy elment a fos híg szar olaj miatt az olajnyomás. Pl sokat torlódik a városban dugó 30-40C levegő az aszfalt is tolja a meleget stb stb ,hogy arról ne is beszéljünk mikor tolják neki. Mindenki azt rak egyébként amit jónak lát Ami olyan autó abba 10W60 megy. És nem akarok az olajakról leállni most vitatkozni mindenki rakjon azt amit jónak lát
(#41167) Gsx-rr
Nagy a bódé 2260Kg DE azért a 381LE / 740Nm se kevés.... Ezzel a felállással ennyit tud pedig egy kis szélárnyékot is kapott de még csak rám jönni se tudott Remap-al ezért lehet rajtuk javítani de alapjáraton egy M550D az igazi Itt max annyi,hogy azt hiszi mennyire megy és jön egy 20 éve kotvány és simán megy vele sőt...
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
MPowerPH
félisten
válasz elbandi2 #41187 üzenetére
Elvileg a piacon kaphato egyik legjobb olajat valasztottad... Ami vetekszik vele, az osszes tobbi 5W30 -as, de ugyan ebbol a brandbol. Persze minden autoba mas tulajdonsagok a nyerok, nem eleg csak azt nezni, hogy LL04... Annyi, hogy a 30i -be szerintem is keves a 30-as. Tudtommal azokba 5W40 az ajanlott. 5W30 -as olajak nagy resze dieselekbe megy, mar ami a BMW-t illeti.
En is elengedtem a gyeplot, majd dupla annyi volt a pakk, mint ugyan ez Castrolbol.
Errol jut is eszembe. A BMW olajokat ugye mar a Shell csinalja. Na most erdekes a felallas, mert hiaba tud a Shell egyedul valodi szintetikus olajat eloallitani, ugye a PurePlus Technology, amikor natural gas -bol keszul a kenuanyag, tehat az alap az egy hofeher trutyi. Nehezen lehet tisztabb, szennyezodes mentes kenoanyagot elkepzelni. De azt hazon belul tartja, partnereknek nem adja ki, es nem ad el belole, igy a BMW olajak sem ezzel a technologiaval keszulnek. Csak erdekesseg....
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
H.Ezredes
őstag
válasz elbandi2 #41196 üzenetére
Miért kell a 0W-s olaj egyébként ? Sokat járkáltok -20-30C-ba hidegindítással ???? Itthon az 5W-s olaj megfelelő szvsz.
Mikor az újabb M-esekbe meg a turbós benzinesekbe rakják be az 5W30-at szerintem az is kevés... Milyen jó mikor a VADI ÚJ !! tesztautó activehybrid 7 V8 4.4 a remek 5W30 olajat MEGZABÁLJA ELÉGETI..... mikor tolóba vagy az remek 1M-be is 10W60-ban és köszöni szépen remekül van. Ilyen olajakat ilyen autókba én be nem raknék.... V8 is elégeti a turbónál megeszi nem jó kevés egyszerűen és lehet mondani jaj a gyár ezt meg azt írja meg a mérnökök meg ők az okosok de a gyár szerint nem kell váltóolajat cserélni se diffit se vezérlést se semmit... ( Tudnék sok sztorit mesélni ,hogy mekkora ászok ülnek bent.... Audi Merci BMW fejlesztési részlegekről meg egyébről de hagyjuk nem ez a lényeg )
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz elbandi2 #47429 üzenetére
M3-ba eltérő SMG volt mint a "sima" verziókba de attól még nem SMG I.... volt 5-6 sebességes SMG. Inkább a 6 sebességes volt az elterjedt.
(#47430) CharlieDrop
ZF 8HP az más tészta.
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
MPowerPH
félisten
válasz elbandi2 #47427 üzenetére
Majd hozzaszokok... Csak birja, es az ne romoljon el. Piszok gyors a valto, de valamiert nekem ebbol hianyzik a kuplung pedal, meg a kevero. Lehet porgetni, igy talom ertelmet a manualis uzemnek.
Kis sulycsokkentes raferne, de nem akarom szetbarmolni. Inkabb megcsinaltatom, es elrakom, ennek is elindul majd folfele az ara, mert nem igen kapni rendes darabot.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
negro
őstag
válasz elbandi2 #53505 üzenetére
Erdekes. Nekem nagyon szep allapotu jon le pedig 5w30 ez is. Total ineo. 8e km utan is aranysarga. 10-12e kornyeken cserelem. Igaz ez M52. 1litert megevett eddig csere kozt de ez a norma 10k ra. Ettol fuggetlen gondolkodom h atterek 5w40 re en is kov cserenel.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
Papa-Het
aktív tag
válasz elbandi2 #59763 üzenetére
De jó.... én azt gondoltam szívó oldali.. de jó... azt cseréltem mert egy sima olvasóval csak holtpont jeladót írt ki és INPA-val kb 1 hete bűvölöm... sebaj, van egy szívó oldali tartalékban ami febi. Limp módba? Nem vált vezérlést? Ez m52tub20 és azt hiszem 3000-nél kellene váltani. Ezzel kapcsolatban annyit vettem észre, hogy van amikor gyorsításnál 80 km/h magasságában 3000 alatt tartja a fordulatot és szépen csökken a fordulat és lassan gyorsul. Olyan mintha vissza esne a teljesítmény picit az adott fokozatban, de ha visszakapcsolok akkor felpörög és megindul (automata). Ez ennek tudható be esetleg vagy csak ilyen ez a motor (első hat hengeresem)? Ha pörgetem megy mint állat a súlyához és a méretéhez képest, de nem gyorsulás bajnok. Cserébe stabil az egész autó.
Szívókönyök cserélve a folytószelepnél, mert szét volt repedve. CCV rendszer cserélve, mert Csubakka hangja volt olaj beöntő sapka levételkor, most már tökéletes. DISA jó, van vákuum, ICV takarítva, fojtószelep takarítva.
Milyen értékeket kellene mutatnia ha rossz a vanos, vagy hogy jelzi? Nagyon sok adat van (minden téren), legtöbb normális értéken belül van.
[ Szerkesztve ]
-
chess001
aktív tag
válasz elbandi2 #71493 üzenetére
Az ET szám sem stimmel, úgyhogy kovácsműhely is kéne a logikád alapján, de azért írtam, hogy átalakítóval:
https://bpracing.hu/id/04608-BMW-E39-nyomtavszelesito-talakito-72-6-ra-20mm--csavarokkal-parA világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Házimozi belépő szinten
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- World of Tanks - MMO
- nVidia tulajok OFF topikja
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- PlayStation 5
- Star Trek Online -=MMORPG=-
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen