-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ck.
addikt
válasz Shadowbull #62398 üzenetére
Nem kell, a sima éves szerviz része: [link] [link] [link] idén június 1. óta van így, szeretett hazánkat leszámítva.
Egyébként a hybrid check sem kerül külön pénzbe az éves szerviz elvégzésekor. Na de ennyi off elég, vissza a topikba.@vedini: pedig ő az, a nagydarab muki. Tud ám baromira lekezelő is lenni. Hordtam hozzájuk az autókat egy időben. Érdekességként 4 év alatt egyetlenegyszer sem mosták le vagy porszívózták ki, pedig elvileg a kötelező szerviz része az is, legjobb tudomásom szerint.
[ Szerkesztve ]
-
cOxeR
Ármester
válasz vedini #62393 üzenetére
Azért az is megér egy misét, hogy az emberek hogy viszik a kocsit szervizbe… egy normális ember lemosva/kitakarítva viszi, hogy a retek ne ott legyen rajta. Szóval az rég rossz, ha az elvárás, hogy mossa le a kocsit.
Pláne ha valaki ilyen módosítást akar… ez kb az a kategória, ha megy a szerelő egy kört, mert leteszteli amit csinált, biztos ami biztos alapon, akkor tankolja is meg, mert elment uram bocsá akár 20km-t? (direkt mondtam nonszensz távot)
Ez a ló túlsó fele és ezt úgy mondom mint felhasználó, aki nem szerel maga, nem cserél olajat. -
FIREBLADE78
addikt
Velem rendesek a c mobilban. Mivel csak ott lett vásárolva az autó Ingyen szervizelésen kívül nincs tapasztalatom. Megcsinálták e vagy csak beírták. Nem tudom ezt leellenőrizni. Egyik autó bemutatón beszélgettem egy faszival,hogy ő nem hozzá ide,mert olajcserét és a szűrők cseréjét nagyon gyanúsan,gyorsan megcsinálták x összegért. Inkább Békéscsabára viszi. Nem vagyunk ott,nem látjuk mit csinálnak. Pufi szervizes főnök kollégára sincs panaszom. Ettől függetlenül lehet rosszul dolgoznak. Fifty fifty
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
cOxeR
Ármester
válasz FIREBLADE78 #62405 üzenetére
Egy szűrő cserét könnyű ellenőrizni, ugyanis nagyon látszik rajta, főleg ha nem 8-10 ezrenként cserélteted, hanem az előírt buta intervallum esetén.
-
KAMELOT
titán
válasz FIREBLADE78 #62407 üzenetére
Ez a garancia is egy humbuk. Elromlik valami garin belül, azt nekik kéne kicserélni ingyen! Csak a film nem így szól.
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
H.Ezredes
őstag
válasz chess001 #62400 üzenetére
nem-e ? Dehogynem nem 1-2 ügyfél jött már,hogy vett kintről autót és benne maradt az OBD-be a km számláló blokkoló eszköz.... Rengeteg úgy van,hogy abszolút blokkolja van ami felezi és egyéb módon. Kint egyre többautóban alkalmazzák ezeket... Túl sok ember mondta el tapasztalatait ahhoz,hogy ne így legyen.... Szóval megveszed az adott autót amiben azt hiszed van 50-100E Km közben van benne 100-150-200E.... Amit folyamatosan használnak és karbantartanak annál ezt nem is veszed észre feltétlen... Főleg ha az autó mondjuk 2-3 éves
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Newlachka
őstag
Én Kecskemétre(Kiskunfélegyháza igazából) hordom-Erste Hand-.
Tisztán vittem a kocsit,de ki lett porszívózva,be lett "illatosítózva" le lett mosva,+ mivel nem lett kész a megbeszélt 3 nap alatt,a csereautót ingyen kaptam a hétre.
Nekem jó a tapasztalatom velük,jó a használtautó kínálatuk is,tisztességes a szervíz is szerintem.
Az hogy mennyi a rezsidíja a kocsimnak az meg már szerintem vele járó költség. -
Ck.
addikt
Nem hinném, hogy létezik ilyen etikett, hogy patyolat tisztán lehet csak az autót szervizbe vinni. Nyilván ne legyen teledobálva az utastér banánhéjjal és csokipapírokkal, de nem fogok azért a mosóba rohanni és porszívóért nyúlni, mert szervizbe megyek. Ha épp telesz@rta egy sirály (volt már rá példa), akkor miután otthagyok 250 ezer magyar forintot, férjen már bele egy külső-belső tisztítás, ha ráadásul eleve benne is van a szerviz részeként.
-
cOxeR
Ármester
Nem márkaszervízről beszéltem, de amúgy ha arról van szó ezért ilyen magasak az árak, mert 10 ből 9 tuti rájátszik ha látja a szolgáltatás részeként.
Nem a szélsőségektől beszélek mikor pl valami elfossa magát, vagy útközben leszar egy galamb, hanem ha te lábon viszed be tervezett időben, ne legyen mocskos.
Nekem fontos… de ez az en bajom. -
-
vedini
őstag
Egyertek veled abban, hogy illene tisztan vinni a verdat, en is torekszem ra, abban a kontextusban mondtam, hogy egy nemely muhely nem patika tiszta, es nyilvan ebbol fakadoan ha karaosszeria munkat vegeznek, igeny hianya miatt nincs tisztitas
nekem pl nagyon bejon, igenyes ha kormanyt, ulest fejtamlaval egyutt lefoliazzak, ilyet nem nagyon lattam youtube-os szerelos videokban, beulnek siman az autoba olajos szereloruhaba, nalam pl feher bornel nem orulnek
kb 5 eve vittem ceges autot pimpelni, kapjon mar normalis hangredszert , ossze vissza kentek a bezs karpitot, az A oszlop is bezs volt, a cicergok miatt azt is bontottak..., takaritgathattam csoda szivaccsal
workworkwork...
-
hoby36
senior tag
Sziasztok! Van egy n47 118d-m. Hidegben kiderült,hogy nem izzít. Nem is jelzi. Hibát sem ír. Elvileg ez izzító “relé” hiba? Indul de pár percig füstöl .Alapjárat is remeg pár másodpercig.
A logikában semmi sem véletlen!
-
Puma K
veterán
"Bármilyen forrásból tájékozódunk, abban a németek, az angolok és a franciák is egyetértenek, hogy az E39-esnél jobb autóra aligha lehet bárkinek is szüksége. „A mechanikus autóépítés csúcsa” vagy „Az utolsó igazi BMW” jelző sem tűnik túlzásnak a típus ismerői számára."
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
Puma K
veterán
Gondolom méretben, biztonságban és a mechanikus mivoltából adódóan sokak számára szimpatikus vétel.
Plusz meg van benne az összes olyan extra amit elvárhat az ember, de még nincs túlzottan túlbonyolítva elektronikával.
Meg hát a legkisebb motor esetén is sor hatról beszélünk. Így a hangja is szép
[ Szerkesztve ]
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
H.Ezredes
őstag
válasz hoby36 #62424 üzenetére
Géppel meg kell nézni,hogy milyen hibát ír. Van-e izzíts vagy sem ? Dízelek főleg N47 N57 ha nagyon le van kokszsodva dadogva járhat hidegindításkor.... Több dolog lehet így látatlanba nehéz....
#62428Puma K
Az E39 mitől mechankius ???????????? Eleve számítógéppel tervezett Can-Busos kommunikáció volt benne eleve. Semmi köze a "mechanikus" építésnek. Gyakorlatilag minden elektromos benne.... ( Ne az alap fapad modelleket vegyük ide ) Rengeteg E39-E60-at szereltem volt is van is ilyen autóm E39 / E60 nekem az E60 felé jobban húz qa szívem. Az E39-el nekem személy szerint azzal volt a bajom,hogy egyszerűen elfáradt az a technológia amiben épült. A váltója sajnos gyenge volt GM a ZF már sokkal jobb de lassú / buta Nekem ebből is a legjobb volt Alpina D10 alól kapott egy ZF 5HP24-et ami át volt dolgozva meg a váltó szoftver is de az is érezhetően lassabb volt mint egy sima alap mezei 6HP26... A motorok is bekorlátoztak. A karosszéria egyáltalán nem volt olyan merev mint egy E60 Pedig nekem keményített egyedi gáltók voltak eibach rugókkal M stab rudakkal plusz még kapott toronymerevítőt ( Az számított a legtöbbet ) jönni menni vele jó volt jó volt vezetni de az E60 jobb. Az E39-en kicsi volt a fék elmelegedett folyton. Maga a futómű egyébként nagyon jó volt szinte azonos az E60 -al de ott mégis jobban kiforrott. Egyszerűen annyival újabb / többet nyújt,hogy minden tekintetbena z E39 fölé nőtt.. Nekem fontos a head up display amit használok és nem kell lenézni a műszercsoportra teljesen napi használatos dolog. Fontos,hogy legyen gyári bluetooth kihanogsítás ami benne van fontos a gyári USB-ről való zene lejátszás fontos az,hogy egy E60 Logic7 még mai szemmel is brutál jól szól az E39-be bármit tettem közelébe nem értem ( pedig cseréltem hangszórókat mélynomyót raktam bele stb ).... A motor minden szempontból jobb mint az E39-ben. A váltó is sokkal sokkal jobb. A váltót szoftveresen ( XHP ) saját ízlésemre tudom hangolni váltási pontok / sebesség / nyomaték korlát stb stb . Aktív kormánymű sokkal jobb,hogy a dynamic drive-ot ne is említsem ami iszonyat jó extra. Maga a zajszigetelés / kényelem is jobb szerintem sokkal gyorsabban fűt fel az ülésfűtés is nekem fontos a szellőztetés is a lámpák is sokkal jobbak mint az E39-ben E60 dynamic xenon ( E39-be koppra fel volt újatva a lámpám ) Egyszerűen jobb az E60-am mindenben mint az E39-em volt jobban gyorsul jobban fogyaszt hamarabb megáll jobban kanyarodik/ stabilabb minden körülmény között jobb a váltó jobb a kényelem. Ráadásul az E60-az-BMW amiben rengeteg mindent lehet módosítani / alakítani saját ízlés szerint akár egy naprakész Gyári NBT EVO fejegység és a hozzá tartozó sallangok után teljesen friss a rendszer... szóval számomra az E60 minden tekintetben jobb. Szerettem és szeretem is az E39-et is de jobb az E60 és olyan extrákkal van tele amit használok is minden nap.►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
-
CharlieDrop
veterán
Nem, nem Citroen
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
vedini
őstag
válasz CharlieDrop #62435 üzenetére
Muszerfal tetszik, nekem bejon a klasszikus vonalvezetes...
orra macis, nem tudom meddig lehet kitolni a fenyszoro meretenek lekicsinyiteset, telen rakerul egy marek latyak azt helo
hatulja, esetleg dobhat rajta az este bekapcsolt lampaworkworkwork...
-
Gsx-rr
veterán
válasz CharlieDrop #62435 üzenetére
Ez is hianyzott az elektromos auto kinalatbol.
Es mondja valaki nem szandekosan toljak ezt a sok nagy sz@art, ami pont nem elore viszi az elektromos auto terjedeset.
Ebbol nekem megint az jon le,pont nem erdeke senkinek az elektromos auto terjedese[ Szerkesztve ]
-
FIREBLADE78
addikt
válasz CharlieDrop #62435 üzenetére
Hűtőrácson kívül jól nézne ki. Lesz vagy 150k juró
Inkább egy urus,mint ez.Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
FIREBLADE78
addikt
Lökös fullra m240i.
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
herdsman12
őstag
Mitől alubarát némelyik fagyálló (G12)? [link]
-
CharlieDrop
veterán
válasz Shadowbull #62440 üzenetére
Ja az M5/M8 motorja van benne meg még 1-2 elektromos, nagyot mehet. Remélem kireszeltétek rendesen
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
szimi57
őstag
válasz herdsman12 #62442 üzenetére
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
KAMELOT
titán
válasz CharlieDrop #62435 üzenetére
Ez az új divat. Transformer kocsikat csinálnak!
Akkora a hűtőmaszk, mint az USA kamionoknak. Levegőt meg alig kap a motor.V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
cOxeR
Ármester
Fel is kerültek a téligumik, mentem vele esőben, meg ma száraz úton is, kifejezetten jól tapad ez a Nokian, ebben a hidegben azért a nyári már kezdett bizonytalankodni, ha minden igaz hétvégén/jövő héten meglesz a havas teszt is.
Határozottan kényelmesebb a futás Bp remek minőségű útjain, erre annyira nem számítottam, hiszen a 20-as se egy alacsony profilú gumi. Fekvőrendőrön való áthaladás kifejezetten viccesen könnyed és kényelmes.
Amit ugye nem vártam - persze nem lett meg - 100 felett főleg a tegnapi szeles időben mint egy hinta… mondjuk most épp a Z-ből ültem át, ilyenkor nagy a kontraszt.
Fiatal gumis “tanonccal” volt egy kis vitám, mert óriási gondnak érezte, hogy a téli szett nem kétszéles, mert a felni se egyforma, ez így nem lesz jó, mert szarul fog állni a gumi. Próbáltam neki magyarázni, hogy gyári ajánlás télre, 19” oem felni típus függetlenül. (nem is lehet kapni sehol amúgy kétszéles téligumit hiába létezik) Illetve röhögtem nagyon, hogy az elől 5J hátul 5,5J, meg az amúgy 70 magas gumi találkozása, meglehetősen vicces, mert szemre kizárt látni a különbséget felgumizás után.
Idősebb gumis faszi meg csak röhögött meg mondta, hogy állandóan okoskodik aztán meg beég, de nem tanul belőle. Persze felgumizva egymás mellé is tettük neki, nem tudtam megmondani melyik melyik.
Egy koszos kép, meg egy mosó utáni. - sok értelme nem volt mondjuk lemosni[ Szerkesztve ]
-
cOxeR
Ármester
válasz FIREBLADE78 #62447 üzenetére
Igen, minden autóhoz veszek. Amúgy itt a 20”-ra nem is létezik gyári méretű téli gumi, csak egy közel hasonló méret, valami pözsó gyárija, de az meg 205 széles, télre értelmetlen - de páran azon járnak.
-
chess001
aktív tag
válasz FIREBLADE78 #62447 üzenetére
Ha rendes BMW-d lenne, ami hátul hajt és 6 hengeres benzin nem lenne kérdés...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
Új hozzászólás Aktív témák
- Trollok komolyan
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- PlayStation 5
- BestBuy ruhás topik
- Háztartási gépek
- Eredeti játékok OFF topik
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Költségmentes! 61xxx KM, Jaguar XE L4D Prestige 2.0D Automata.
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Időjárás állomás - keress napi 5 dollárt!