-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
H.Ezredes
őstag
válasz Chrys_ #55100 üzenetére
Egy 318i M43-ba mi szukseg van amugy erre?? Tiedbe ami egy modern motor van turbo DPF rengeteg szenzor elektronika kivezerlesek stb stb oda meg oke latom talan ertelmet de amugy nem igen.... Lehet en vagyok a hulye de en nem nezek menet kozben igy semmit az auton... De mondom egy turbos epitett / huzott auton meg esetlegesen megertem de a tobbin ertelmetlen egyszeruen.
De nem bantani akartam senkit ezzel csak nem latom ugy ertelmet... Radasaul a mai autokban ha tulboostol akkor tilt a kocsi nem hagyja ha magas az EGT szinten visszavesz a kocsi... Folyamatosan monitorozza magat es szabalyozza... Drift autoba van egy mechanikus mechanikus olajnyomasmero ora és semmi több szarsag..
.[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
ittakary
nagyúr
-
Gsx-rr
veterán
válasz ittakary #55099 üzenetére
Ez messze van attol a megoldastol. Max navinak jo. Allandoan szedegetheted ki meg rakod vissza indulaskor. Nem valami elegans
Nekem volt Androidos E46 ban es most is van a Dodge-ban es semmi hatranyat nem erzem. Spotify, navi, zene tok jol mukodik es a gyari rendszerhez pofonegyszeru csatlakoztatni.
Kormanyrol lehet vezerelni ugyanugy mindent.[ Szerkesztve ]
-
ittakary
nagyúr
válasz Gsx-rr #55104 üzenetére
nekem nincs multikormányom (tempomat sincs) szóval nekem tapicskolás maradna, akkor már inkább telefon, és akkor kitaláltam ezt a tabletet
"Max navinak jo." - és én pontosan erre használom. csak erre. igen, le kell szedni és fel kell rakni, mágneses tartóval történik, nem egy nagy meló
-
Chris0321
addikt
válasz ittakary #55106 üzenetére
Hello.
Nekem van multikormány az autómban, (a tiédbe is be lehetne szereltetni és minden működne rajta) de én is inkább tettem egy telefontartót a szélvédőre és meghagytam a gyári fejegységet csak lecseréltem egy CD-sre. A telefon nálam van mindig és úgyis kellene neki egy tartó, hogy ne üljek rá. -
Chrys_
addikt
NBT 2 EVO-val lehet tetszőleges internet rádiót hallgatni, ha már LTE van benne? Vagy csak a BMW saját szolgáltatása működik?
-
BUZZLGHTYR
senior tag
Hello. E91 20d m47 automata, inditaskor kemeny a fekpedal, eddig puha volt! Mi lehet a problema?
-
szimi57
őstag
válasz BUZZLGHTYR #55110 üzenetére
Új cipőd van
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
szimi57
őstag
válasz jpeetr #55105 üzenetére
Az X-clean-t a DPF-es dieselek szeretik. Kedvező hatása van a DPF-re. Valamivel jobb az üzemanyag fogyasztás is, azt nem tudom, hogy a benzinnél is igaz-e. Benzines motorra mindkettő jó. Dieselre inkább az X-clean.
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
H.Ezredes
őstag
válasz jpeetr #55105 üzenetére
x-clean akkor kellene ha lenne benne részecskeszűrő.
"BMW Longlife-04 engine oils were developed to guarantee an optimum service life of the diesel particulate filters and petrol particulate filters.
BMW Longlife-04 engine oils are approved worldwide for all diesel engines with and without diesel particulate filter and petrol engines with petrol particulate filters. For petrol engines without petrol particulate filter, BMW Longlife-04 engine oils are only approved for the European region including Norway, Switzerland and Liechtenstein."
Belerakhatod de x-cess a belevaló igazából ezek közül.
Hivatalosan longlife-01-től 17 ig bármit rakhatsz bele ők a "hugy" longlife-17 0W20-at ajánlják de egy turbós benzines motorba biztosan nem raknék...
Ezért mindig a hugy olaj az ajánlás mert:
Viscosity classes with a high viscosity can increase fuel consumption.De az,hogy hosszútávon a motornak mi a jó az nem érdekes csak a fogyasztás / károsanyag kibocsátás a lényeg nekik...
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
szimi57
őstag
válasz H.Ezredes #55114 üzenetére
Épp tegnap mértem be a Compact fogyasztását 50 km-en. A távot oda-vissza tettem meg 10w50-es race olajjal. Egyszer kellett csak lelassítanom és gyorsulnom vissza 90-re. Hozta a gyári 90 km/h-s 5.4 l/100 km-es értéket. 5w30-al jobb lett volna?
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
H.Ezredes
őstag
válasz CharlieDrop #55117 üzenetére
LL04 5W30
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
BUZZLGHTYR
senior tag
válasz BUZZLGHTYR #55110 üzenetére
semmi?
-
H.Ezredes
őstag
válasz BUZZLGHTYR #55119 üzenetére
Arra gondolok,hogy elmegy a vákuum a rendszerből és mikor indítod azért kemény... De ez az internetes jóslás javítás tudod...
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
p0lip
tag
válasz jpeetr #55105 üzenetére
Ahogy Ezredes úr is írta, mivel nem dpf-es, az LL-01-et választanám. x-cess 5w40 teljesen jó. Szerintem még az x-max 0w40 sem lenne ördögtől való, főleg, ha a hideg oldali viszkozitás aggaszt. Ez is LL--01, full saps és meleg oldalon sem sokkal gyengébb, mint az x-cess.
[ Szerkesztve ]
-
MoP_FX 57
őstag
válasz BUZZLGHTYR #55122 üzenetére
Ez gyakorlatilag azt jelenti, hogy az autó álltában elveszti a vákuumdobban a fékrásegítő számára eltárolt vákuumot. A kemény pedál jelzi, hogy nincsen rásegítésed a motor indítása előtt. Normál esetben néhány pumpálásnyi vákuumod rendelkezésre áll a motor leállítása után is, és csak utána keményedik fel a pedál. Elképzelhető, hogy a vákuumdob egyenirányító szelepe ment tönkre, vagy simán tömítetlen a rendszer egy cső hibájából fakadóan. Érdemes minél előbb megcsináltatni, mert a fékről van szó.
-
freaghill
őstag
Kíváncsi vagyok a véleményetekre.
E46 320D 2004 Touring.
Főtengely szíjtárcsa: gyári vagy utángyártott?
-
MoP_FX 57
őstag
válasz BUZZLGHTYR #55127 üzenetére
Technikailag persze, mert az hozzá létre a vákuumot, amikor jár a motor. De ha egyébként van fékrásegítésed, akkor az valószínűleg rendben működik. Milyen autóról van szó?
-
molnarpeter
nagyúr
válasz BUZZLGHTYR #55127 üzenetére
Ha motor leállítása után egyből eltűnik a vákuum, az nem jó, de ha olyankor van még pár pumpálásra elég és csak utána lesz nehéz a pedált taposni, akkor szerintem normális.
-
whitezo88
nagyúr
Eheti Műhelypornóban E53 4.4i lesz masfélért vette emberünk.
-
MoP_FX 57
őstag
válasz BUZZLGHTYR #55131 üzenetére
Leállítod a motort, majd elkezded lábbal pumpálni, és az első lenyomáskor még puha, majd lineárisan egyre kezd felkeményedni, mert elhasználod a vákuumot. Ez kb. 3-4 pumpálás. Majd lenyomott pedállal beindítod a motort, és érzed, hogy egyből lejjebb is megy a pedál, mert feltermelte a vákuumot újra, és van megint rásegítésed. Ha így van, akkor igazából nincs probléma.
-
steven84
tag
válasz BUZZLGHTYR #55131 üzenetére
Üdv!
Ez típushiba az e90-nél, a fékrásegítő, vagy az egyik cső engedi a vákumot. Sajnos nálam is előjött, ha lesz erőm hozzá nekiállok egyszer.
[ Szerkesztve ]
-
FIREBLADE78
addikt
Szegeden tud vki fasza üvegest? [kép]
[ Szerkesztve ]
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
Ļantos
aktív tag
válasz whitezo88 #55138 üzenetére
Nézd, én se adnám olcsóbban, tekintve, hogy full fel van ujítva és még egy sima 218 lovas amibe elvileg a vezérlés majdnem örök. Mégis kicseréltettem, turbóval, szinte mindennel ami kophat. Meg vagyok győződve róla, hogy jobb állapotú most mint egy százezret futott F10.
-
CharlieDrop
veterán
Van egy kedves ügyfelem, nála járt egy ötös felfrissülésre
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Gsx-rr
veterán
válasz CharlieDrop #55141 üzenetére
Mennyi egy ilyen mutatvany? 150-200?
-
kenguru99
aktív tag
válasz FIREBLADE78 #55136 üzenetére
Azonnal ragaszd le, hogy kosz ne menjen bele (pl. cellux). Bármelyik szélvédőjavító jó eséllyel javítani tudja.
-
Lobeu
csendes tag
válasz CharlieDrop #55141 üzenetére
Annyira gyönyörű ebbe az összeállitásban az F10, hogy el nem tudod mondani.
Ha vennék, csak ezt a kombót venném: M-Packet, sötétkék, világos bézs belső, komfort ülés, sedan, X-drive, 30d.
Csak ritka mint a fehér holló.HaHu-n egy sincs konkrétan.
[ Szerkesztve ]
-
Skizz
addikt
Hello,
Van esetleg tippetek a következőre?
2003 318d, klímagáz töltés utáni első indításkor, kb. 2 perc után menet közben elkezdett rángatni, csúnya daráló hangot adni. Félreállás után az alapjáratot is alig tudta tartani. Lekapcsoltam a klímát, és rögtön kisimult. Másnap, azaz ma, már semmi hasonlót nem produkált, szépen hűt, no para. Szervizben reggel ránéztek, semmi rendellenességet nem produkál a rendszer.Mi lehet ilyenkor?
Új hozzászólás Aktív témák
- Battlefield 2042
- Olasz autó topik (Fiat, Lancia, Alfa)
- Publikálta a Microsoft az MS-DOS 4.0 forráskódját
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Renault, Dacia topik
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Autós topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- További aktív témák...