Új hozzászólás Aktív témák
-
wolfman
veterán
Annyira ostoba sz@r az optimalizáció PC-n (ami remélhetőleg javítva lesz, de nagyon), hogy ha nem DLSS-el játszol, amit még pusszban teljesítmény optimalizáltra kell állítani (ami eredményeképp az árnyékok és haj hányással egyenértékű), hogy 5p játék után töröltem a francba. Sztem mindegy milyen géped van otthon, ez semmin nem megy jól, annak ellenére, hogy a látvány messze nem indokolja. Amúgy a látvánnyal nekem nincs bajom, de ha már mégis úgy döntöttek, hogy ennek a játéknak a felújításához nyúlnak, akkor meg lehetett volna még látványosabb, lélegzetelállítóbb, hogy tényleg legyen értelme ennek a remake-nek. Ha most a To the Moon kapott volna remake-t, na arra azt mondom, hogy illendő, de ennek tényleg így felesleges volt.
„Ami mérhető, mérd meg! Ami nem mérhető, tedd mérhetővé!” – Galileo Galilei
-
vm93hun
aktív tag
-Hány generáción keresztül adjuk ki ugyanazt a játékot?
-Igen!GTA5 és The Last of Us után sajnálatos, hogy ezt a játékot is megihlette az a fertő, ami a videojátékiparra jellemző.
Nekem életem van, nem fészbúkom, ezért a telefonom is 6 napig bírja egy töltéssel.
-
perge666
veterán
Annak idején laptopon játszottuk végig ketten asszonnyal,ő irányította a billentyűzeten az egyik karaktert,én pedig a másikat kontrollerrel.
Az más tészta hogy tudtuk irányítani egymás karaktereit is,ezért 1kézzel játszottuk végig. -
kolopele
nagyúr
Annyira imádtam az eredeti verziót, maga az irányítás is érdekes volt, de hamar hozzá lehetett szokni a két analóg gombhoz. Ezt szerintem elég volt most elolvasnom, nem igazán van kedvem lerombolni azt az élményt, amit az első adott.
"Az már kevésbé, hogy valami elképesztően rosszul fut a játék"
Ezt meg már kár is leírni bármelyik újabb játék esetében, ezt el kell innentől fogadni. Most vittem végig a Robocop - ot, nagyon tetszett, de hogy egy nem éppen gyenge gépen 20 fps - ekre droppolt amikor ment a harc ezerrel a nyílt tereken..........Ennyi, a PC játékok világa lassan már csak árnyéka önmagának. -
GodGamer5
addikt
A régi verzió csodálatosan jó játék volt anno, de ez az új iszonyat bugos, beakad sokszor, rosszul működik a checkpoint, rosszul érzékeli a gombokat stb. Irtózat trehány port. Sok helyen kimondottan gyenge volt a grafikája, kockás árnyékok, -nanitnak meg lumennek nyomát nem látni-, pedig összehasonlíthatatlanul szebb ez a verzió a régihez képest, a gépigény meg az egekben van. A játék sem ütött akkorát mint amikor 10 éve először játszottam vele.
Viszont aki nem játszott még vele, annak szerintem kötelező game.[ Szerkesztve ]
"Többször látsz Game Over képernyőt, mint Michelle Wild f@szt." "It's not a Loop, it's a Spiral"
-
GodGamer5
addikt
A Robocopot pont nem bántanám mert ilyen grafika mellet U5 feature-ökkel együtt sem volt olyan magas a gépigénye, még felmodozva sem. Nálam anno egy 4060-on simán futott Quality DLSS-el.
Viszon valóban a mai játékok nagy része egy tragédia optimalizálás terén..."Többször látsz Game Over képernyőt, mint Michelle Wild f@szt." "It's not a Loop, it's a Spiral"
-
Jinxb1rd
addikt
Life is strange 1 is hasonlóan felesleges remake. Az ilyen remake-ek csak meggyalázzák az eredeti játékok szent értkékét. Mondjuk ez esetben nem, mert elég hamar unisntallra raktam a brothers játékot, semmi különlegeset nem találtam benne, lehet co-opban más...
[ Szerkesztve ]
We are only Stardust...
-
-
kolopele
nagyúr
Az a baj hogy rákényszerítenek, mert különben még egy erős géppel sem lesz meg a kívánt fps szám, egyszerűbb így kiadni egy játékot, minek még optimalizálni is. Kapcsolja be mindenki valamelyik fps generálót, aztán ha rosszabb képminőséggel is, de mehet. Komolyan mondom, minden fejlesztőt odaültetnék a Resident 4 remake elé, csak hogy lássák, hogyan is kellene ezt csinálni.
[ Szerkesztve ]
-
wolfman
veterán
Ezt akartam írni én is. Rá vagyunk kényszerítve, mert egy ilyen kaliberű játéknál is nélkülük 30fps alatt megy csak, mindegy milyen hardvered is van.
AMúgy nem lenne vele baj, ha enélkül is fasza lenne a skálázás, ezzel meg lenne 120-140fps-e az embernek vagy ugyanannyi fps-el pihen a rendszered. De szándékosan nem így van.„Ami mérhető, mérd meg! Ami nem mérhető, tedd mérhetővé!” – Galileo Galilei
-
Daelion
őstag
És egy ilyen játékhoz minek a 120-140 fps?
Nekem semmi bajom sincs DLSS-el, ahol lehet használom még akkor is ha nem is kéne teljesítményhez mert én szememnek jobban néz ki mint a gyári fos szétmosott instabil TAA ami legtöbb játékban van. 'DLSS Quality és ízlés szerint váltok verziót ha nem tetszik amivel jött a játék mert 2.5.1-et szoktam használni akkor'Digital Foundry csinált részletes technikai lebontást erről a remake-ről és nekik nagyrészt pozitív volt a véleményük, konzolokon gyengébben fut mint várható lenne de amúgy sok bajuk nem volt vele.
Nekem kimaradt az eredeti mert nem is tudtam erről a játékról de ha játszani is fogok vele akkor ezzel fogok inkább. '3060 Ti DLSS Quality-vel simán elviszi én felbontásomon és nekem ez bőven elég egy ilyen kaliberű sztoris játékhoz'[ Szerkesztve ]
-
kolopele
nagyúr
Nem ennél a játéknál értette a 120-140 fps - t, hanem úgy általában, azaz fusson mindenféle feature nélkül normálisan bármi, aki meg akarja az kapcsolja be bármelyiket ha kell a több fps a grafika némi rovására. A TAA az valóban homály egyébként, a DLSS jobb annál, az FSR is, de akkor is más mint natívon.
[ Szerkesztve ]
-
Daelion
őstag
Ezzel egyet is értek, hogy tényleg gány a legtöbb mostani játék optimalizálása de sajnos ezzel sokat nem lehet tenni. Én elfogadtam a skálázok jelenlétét és a használatát mert ezek nem fognak eltűnni. 'Sony is most kalapálja a saját upscalig techjét 'PSSR' PS-re ami elvileg jobb lesz'
Unreal Engine 5 az meg pláne upscaling alapú jelenleg nanite+lumen-el bekapcsolva, ezt asszem talán egyik Immortals of Aveum developer mondta de lehet rosszul emlékszem. 'Én is végig vittem azt a játékot pár hónapja, DLSS nélkül esélytelen lett volna nálam high grafon és még úgy is határeset volt a vége fele'
Sajnos én már ott tartok, hogy ezt is bele szoktam kalkulálni hogy ha új karit veszek hol van jobb upscaling tech mert mid range szinten amiket max veszek erre biztos hogy szükségem lesz. 'szerencsére nekem nem zavaró a DLSS mint írtam, FSR azért látható jobban ezen a felbontáson amin én játszom'
[ Szerkesztve ]
-
LilProphet90
senior tag
A képek alapján engem sem győzött meg az új látványvilág, az eredeti valóban egy rendkívül különleges gyöngyszem. Egyedüli pozitívum szerintem a lokális koop, mert először valóban érdemes egyedül lenyomni, de utána tök jó néhány évente elővenni, és valakivel újrajátszani.
Zenei alapok, remixek: http://www.reverbnation.com/lilprophetmusic
-
GodGamer5
addikt
A DLSS Quality-n általában jobb a kép mint nativban, úgyhogy ezt gondold át mégegyszer.
A DLSS egy szuper technológia, sokkal jobb mint bármelyik AA, sőt akinek csak élsimítás kell, az DLAA-t is használhat. 64x-es szupermintavétel mellett tréningezik a képet tehát nem lehet panasz rá. Néha előfordulnak anomáliák, de azt peccselni szokták.
Path tracingnél meg a framegen egyszerűen kötelező. Alan Wake 2- nél, vagy pl a CP2077-nél egy rossz szavam nem lehet a felskálázásra, annyira jól sikerült.[ Szerkesztve ]
"Többször látsz Game Over képernyőt, mint Michelle Wild f@szt." "It's not a Loop, it's a Spiral"
-
kolopele
nagyúr
válasz GodGamer5 #18 üzenetére
Én leginkább ezt úgy értettem hogy FHD esetében gyengébb kártyáknál rontanak ezek az eljárások a képen, feljebb (1440p) már kevésbé, 4K - n meg egyáltalán. A lényeg hogy pont azokon nem segít egyik sem akiknek szükségük is volna rá, mert teszem fel még a 60 fps - t sem tudják elérni.
[ Szerkesztve ]
-
wolfman
veterán
Ahogy mondják is, általánosságban véve javítson a DLSS az FPS számon, vagy nekem az is jó lenne, hogy ezzel lenne meg a 60FPS-em, de akkor se a CPU se a VGA ne menjen 30-40%-os kihasználtság fölé és a ventik se kapjanak szívrohamot.
Nekem a DLSS-el nincs bajom, a quality a szememnek szép, csak általánosságban nem túl sok fps nyerhető vele. Performance módban igen, de ott meg az árnyékok, élelmosás lesz okádás, ami hajnál kb. a legszembetűnőbb.
Ezzel a játéknál DLSS-el, Quality módban van nekem ~50fps-em, pont nem elég a folyamatos képhez.„Ami mérhető, mérd meg! Ami nem mérhető, tedd mérhetővé!” – Galileo Galilei
-
GodGamer5
addikt
Én 2560x1080-ban játszok, ami még nem 2k, de jobb mint a FHD és ezen a felbontáson tapasztalatból átlagosan élesebb a kép quality-dlss-el, mint natívan. Elvileg minimum FHD-ig nincs gond a képminőséggel, csak soha nem szabad quality alá rakni a minőséget, mert pl performance-nál már 540p-ben számol, ami nagyon gáz.
[ Szerkesztve ]
"Többször látsz Game Over képernyőt, mint Michelle Wild f@szt." "It's not a Loop, it's a Spiral"
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy Z Flip5 - ami kint, az van bent
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Androidos fejegységek
- Linux - haladóknak
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- War Thunder - MMO Combat Game
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Parfüm topik
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- További aktív témák...