Új hozzászólás Aktív témák

  • 7

    addikt

    Ma majdnem visszamondtam egy 100k+ HUF értékű megrendelést.

    Kedden megrendeltem webshopon egy adagnyi terméket, kaptam is egyből az automatikus visszaigazolást, hogy kollégánk a rendelés feldogozása után azonnal kapcsolatba lép önnel. Gyakorlatilag egy díjbekérőt kellett volna csak kiállítaniuk (nem több 10 percnél), ezen ültek ma délig. Ma délben küldtek egy sablon emailt (tehát még a megírására sem kellett sok időt szánni), hogy itt a díjbekérő + szlaszám, október 31-i fizetési határidővel.

    Visszaírtam nekik másfél órán belül teljesen udvariasan, hogy a mai nap már hiába indítok utalást, az legkorábban a következő munkanapon, november 2-án érkezik csak be a pénz, jó-e nekik. Egy büdös mukkot nem válaszoltak.

    Aztán csak elutaltam nekik, pedig erősen bennem volt, hogy megrendelem másik webshopról nagyjából ugyanennyiért, de nem lesz belőlem visszajáró vendég. Valószínűleg én harapok erre túlságosan, de lassan 10 év customer service tapasztalattal a hátam mögött (4 év önkéntes, 6 év fizetett) nekem ez azért erősen hanyag hozzáállás.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák