Új hozzászólás Aktív témák

  • olbaidhun

    őstag

    válasz lezso6 #18470 üzenetére

    Nem KH okozza, kizárásos alapon:

    1. Korábban Erste-vel is találkoztam ezzel a hibaüzenettel, idővel sikerült a fizetés
    2. Ha a bank hibázik, sokadik nekifutásra és később is elutasítaná a tranzakciót
    3. Végig mentem a gyakori hibákon és elvégeztem minden olyan beállítást, ami lehetséges.
    4. Részemről mentettem a barion jelszót a chrome-ban, ne múljon ezen semmi...
    5. KH a kereskedőre tereli a figyelmet:

    "Ha a fenti adatok helyesek, de mégsem indul el az erős ügyfélhitelesítési folyamat, csak visszautasításra kerül a tranzakció, akkor valószínűleg a kereskedő nem felel meg az erős ügyfélhitelesítési folyamat elvárásainak. Sajnos ez azt jelenti, hogy ezen az oldalon nem fogsz tudni bankkártyával fizetni. Amennyiben megbízható a kereskedő, akkor más fizetési megoldást érdemes választani, vagy érdemes lehet felvenni a kapcsolatot a kereskedővel és jelezni neki a problémát."

    +1 Van benne valami, ha megnézed a barion értékeléseit, látható, hogy nem vagyok egyedül ezzel a helyzettel [link]

    Következőt fogom csinálni, kosárban hagyom a tételeket és később újra próbálkozom ezzel. Igazából nagyon örülnék, ha lenne más alternatíva is a pontok gyűjtésére, mert elégedett vagyok a ph!-val :R

    7o/638-9O93 ► Telón érsz el leghamarabb \_(ツ)_/

Új hozzászólás Aktív témák