Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • olbaidhun

    őstag

    Privát üzenet kezeléskor Bug / ok !

    ● Reklámszűrés feloldva
    ● Töröltem a sütiket
    ● Engedélyeztem a sütiket
    ● Frissítettem az oldalt Ctrl+F5-tel
    ● ki, belépés megvolt
    ● Próbáltam másik böngészővel
    ● Egyáltalán nem megy, ezért a teljes riport:

    » Link: hardverapro.hu/privatok/listaz.php , fototrend.hu/privatok/listaz.php
    » W10 Pro 1803 , Chrome: 68.0.3440.106
    » Sajnos nem fotózható
    » Privát üzeneteimmel bajlódok.. küldés gomb lenyomása után nem megy el a privi

    Nem volt minden jobb régen! :B
    » Az alt+space kombináció hiánya miatt mai napig szokatlan az új üzenetkezelő... Ezt megérné visszatenni, nagyon hasznos volt gépeléskor!
    » Van oka, hogy már nem lehet kimásolni az üzeneteket az írás menüből anélkül, hogy a beszúrt hivatkozás érvényét vesztené?

    Köszönet előre is!

    (#10688) lezso6
    OK :R

    [ Szerkesztve ]

    7o/638-9O93 ► Telón érsz el leghamarabb \_(ツ)_/

  • olbaidhun

    őstag

    válasz olbaidhun #10690 üzenetére

    +1

    Megint nem megy a privát, nem történik semmi ha lenyomtam a küldés gombot. Köszi a választ :R

    7o/638-9O93 ► Telón érsz el leghamarabb \_(ツ)_/

  • olbaidhun

    őstag

    válasz olbaidhun #10690 üzenetére

    Helló mr. lezso6 Mester és sziasztok!

    +1 napi privát problem..

    Ami változott:
    - frissítettem a chrome-ot és
    - jött valami big upgrade a winhez is (vagy 1 órát ápgrédelt).

    A HA lapcsaládon kívül tudok privit küldeni (szerencsére) de kapcsházik állandóan, pedig ma még biztosan nem értem el semmilyen limitet.

    Köszönöm a választ. :R

    [ Szerkesztve ]

    7o/638-9O93 ► Telón érsz el leghamarabb \_(ツ)_/

  • olbaidhun

    őstag

    válasz SUPREME7 #16103 üzenetére

    +1 Bug, privát szerkeszthető marad.

    7o/638-9O93 ► Telón érsz el leghamarabb \_(ツ)_/

  • olbaidhun

    őstag

    válasz Kalandor #17970 üzenetére

    Sziasztok!

    Tegnap hardverapró / barion fizetéssel bajlódtam, gondoltam megosztom.

    - K&H kártya hozzárendelve, minden adat megadva, beállítás, authentikáció ✔
    - Ez a hibaüzenet, amit prtScr tudtam csak menteni, olyan hamar átugrotta és zárta a próbálkozást:

    "Erős ügyfélhitelesítés blokkolásra került. E-csatornán aktiválja újra
    Segítségre van szükség! Kérjük hívja a K&H TeleCentert 06 70 335 3355"

    - megkezdődött a zenehallgatás
    - közben azért párszor újra megpróbáltam a folyamatot, hátha...
    - közben beléptem a k&h fiókba, átnéztem a beállításokat, engedélyeket ✔
    - Telefont negyedóra várakozás után kinyomtam...
    - Kikerestem a barion ügyfélszolgálat tel.számát az egyik FAQ-ból: 36 1 / 464 7099
    - Hosszas zenehallgatás után kiderült, hogy a
    - "hitelesítés a k&h miatt akadhat meg", próbáljam őket újra,
    - Nagy nehezen elértem a k&h-t ez a barion hibája lesz és még valami:
    - Próbáljam holnap az egészet újra...
    - Ma a telót nem vették fel, eddig tartott ki a türelmem
    - Korábban is akadt már hasonló hiba, pár havonta max 1-2 alkalom(erste és kh),
    - Rendszerint a második, max harmadik nekifutásra működött, eddig.
    - Jan. végén és febr. elsején perfekt végig ment a folyamat.
    - Legújabb chrome ✔ pluginok az oldalon leállítva ✔ sütit, előzményeket töröltem ✔ friss aktivált w10, összefoglaló alapján mindent akkurátusan végigpróbáltam ✔

    Hogyan értesülhetek, ha valamelyik banknál / barion oldalán hasonló pl ügyfélhitelesítési v technikai bug van?

    Barionon kívül milyen módot eszközöltök a ph! pontok jóváírására?

    Nem válasz akart lenni! Úgy látom más is találkozott hasonló hibával a negatív reviewek között (lentebb beszúrom). Mégiscsak jó lenne, ha többen is rögzítenénk legalább fórumban az anomáliákat, másképp ez a kínlódás marad.

    Köszönettel várom a javaslatokat!

    --

    V. Viktor
    ★🗵🗵🗵🗵
    2 hónapja

    Webshopban próbáltuk beüzemelni a Barion szolgáltatását. Az adminisztrációs és webshop-integrációs részt sikerült viszonylag gyorsan megoldani. Azonban rögtön az első tesztvásárlás során elbukott a rendszer... (erős ügyfélhitelesítési problémára hivatkozva)

    A Barion a kibocsátó bankot okolja, viszont más webshopokban sikerül fizetni (a nálunk elutasított kártyával) Barionon keresztül!

    Egy dolog biztos: egyszer sem sikerült véghez vinni a tranzakciót, így csak potenciális vásárlókat riasztana el. Szinte mindegy is, hogy a bank vagy a Barion hibájából.

    --

    Válasz a tulajdonostól
    2 hónapja

    Kedves Viktor,

    elnézést kérünk a kellemetlenségek miatt. Természetesen érthető, hogy az Ön szempontjából nem releváns, hogy a kibocsátó banknál, vagy a Barionnál van a hiba.

    Amennyiben nem oldódott meg a probléma, kérem vegye fel velünk a kapcsolatot a review@barion.com email címen.
    Gergő

    [ Szerkesztve ]

    7o/638-9O93 ► Telón érsz el leghamarabb \_(ツ)_/

  • olbaidhun

    őstag

    válasz olbaidhun #18302 üzenetére

    Sziasztok!

    Hapró Barion fizetés k&h kártyával megint elakad.
    "Erős ügyfélhitelesítés blokkolásra került. E-csatornán aktiválja újra."

    Következőket próbáltam eddig:
    - sütik stb törölve, szűrök, harmadik féltől származó plugin tiltva az oldalon
    - csekkoltam a kh online fiókom, nincs meghirdetett karbantartás
    - noteszemen w11 update lement, chrome 99.0.4844.51 (Hivatalos verzió) (64 bites)
    - pc frissen telepített w10, edge 99.0.1150.30 (Hivatalos build) (64 bites)
    - legutóbbi üzenet miatt elengedem most a dolgot és holnap újra rálesek

    Kérdés:
    - Mitől fragmentált ez a fizetési funkció?
    - Más is tapasztal vagy tapasztalt már hasonlót?

    Köszönettel

    szerk:
    Asszony beült a gép elé, tovább próbálgatta, így kb ~ 10. nekifutásra neki sikerült.
    Adatok változatlanok, belépés és authentikáció, barion adatlap sem változott...

    [ Szerkesztve ]

    7o/638-9O93 ► Telón érsz el leghamarabb \_(ツ)_/

  • olbaidhun

    őstag

    válasz lezso6 #18470 üzenetére

    Nem KH okozza, kizárásos alapon:

    1. Korábban Erste-vel is találkoztam ezzel a hibaüzenettel, idővel sikerült a fizetés
    2. Ha a bank hibázik, sokadik nekifutásra és később is elutasítaná a tranzakciót
    3. Végig mentem a gyakori hibákon és elvégeztem minden olyan beállítást, ami lehetséges.
    4. Részemről mentettem a barion jelszót a chrome-ban, ne múljon ezen semmi...
    5. KH a kereskedőre tereli a figyelmet:

    "Ha a fenti adatok helyesek, de mégsem indul el az erős ügyfélhitelesítési folyamat, csak visszautasításra kerül a tranzakció, akkor valószínűleg a kereskedő nem felel meg az erős ügyfélhitelesítési folyamat elvárásainak. Sajnos ez azt jelenti, hogy ezen az oldalon nem fogsz tudni bankkártyával fizetni. Amennyiben megbízható a kereskedő, akkor más fizetési megoldást érdemes választani, vagy érdemes lehet felvenni a kapcsolatot a kereskedővel és jelezni neki a problémát."

    +1 Van benne valami, ha megnézed a barion értékeléseit, látható, hogy nem vagyok egyedül ezzel a helyzettel [link]

    Következőt fogom csinálni, kosárban hagyom a tételeket és később újra próbálkozom ezzel. Igazából nagyon örülnék, ha lenne más alternatíva is a pontok gyűjtésére, mert elégedett vagyok a ph!-val :R

    7o/638-9O93 ► Telón érsz el leghamarabb \_(ツ)_/

  • olbaidhun

    őstag

    válasz lezso6 #18474 üzenetére

    Megértem az álláspontod, mégis van amin átsuhantál:

    Szándékosan válaszoltam mindig privátokra, így könnyebben visszakereshető:
    1. Tény, hogy jelenleg k&h+barion használhatatlan a fizetés, reggel és az előbb is próbáltuk. Mégis az elmúlt években erstével is találkoztunk azzal, hogy sokadik nekifutásra működött csupán a dolog.

    4. Kizárható az "egyedi probléma" ahogy már jeleztem: sikerült nagy nehezen tegnap 1× fizetni, azóta viszont újra próbáltam és sehogy sem fogadja el. Hardver korszerű, OS és böngésző rendben, jelszó mentve, beállítások rendben, tehát nem személyes, vagy technikai hiba van, mert másik gépről, másik hálózatról és másik kártyával is tapasztaltuk.

    +1 Barion - 251db Google értékelése:
    - 3*-nál tart az összesített referencia... katt a legrosszabbra;
    - oldalakon keresztül negatív vélemények leginkább a következőkről szólnak:
    - ezzel nem tudtak fizetni, és arról is van szó, hogy "erős hitelesítés"
    - nyilván nem mindenki jött rá mi az oka, de
    - sokan írják, hogy nincs megoldás az ügyf. szolg. felkeresése után sem!
    - Van aki ezt korrekten kifejtette: tessék.

    Mindenesetre ezt a ph! vezetőinek kell eldönteni: megjelent és részletezve van egy bug, ezután mások is kifogásolhatják. Talán ezek után más fizetési móddal is jóváírhatná a rendszer a ph! pontjainkat. :U

    Számomra az is megfelelő, ha kiismerhetem: talán két hetente vagy havi rendszerességgel előfordul akadozás. Ne lepődjünk meg, de legalább hagyjon más is üzenetet a fórumban erről.

    FUN FACT:
    Ügyfélszolgálatokat nem éred el 15~25 percig, amennyiben karbantartás zajlott / zajlik erős hitelesítés vonalon, arról csekkolható hirdetmény nem található.

    [ Szerkesztve ]

    7o/638-9O93 ► Telón érsz el leghamarabb \_(ツ)_/

Új hozzászólás Aktív témák