Új hozzászólás Aktív témák

  • Dot

    őstag

    válasz Phvhun #13954 üzenetére

    Ja ez a visszaugrást én is szoktam csinálni, persze csak ésszel, (pl. SD 1v1 én védem a lerakott plantot, nyilván elfutok, de fordítottan megpróbálom lelőni)

    Meg lehetne a quake-s jump-ok, fps miatti különbségek, 333 nagyobbat ugrik, 500fölött nincs trappolás (csúszunk), ilyeneket.
    Használtabb fps korlátok, minek mi az előnye..
    Hallottam, hogy minden fps korláthoz más-más maxpackets kell, mert az úgy jobb, de ezt befolyásolja a pinged(neted minősége)..
    meg a kedvenceim a nem létező fps korlátok: com_maxfps 501 vagy 999 stb.
    Pl.: Nekem egy régi motoros, Infinity-s (nagy külföldi lan-os) szaktárs azt magyarázta, hogy a 167-es korlát azért jó mert ez a legelitebb! Ugye leet=1337 ebből a 2db 3-ast összeadod az 6 tehát 167. Tény, hogy ilyen korlát létezik.

    élj a mának! sz@rd le a holnapot! szidd a tegnapot!!

Új hozzászólás Aktív témák