-
Fototrend
Üdvözlünk a Call of Duty: Modern Warfare II (2022) topikban! Kérünk, olvasd el a téma összefoglalót első hozzászólásod megírása előtt, illetve mielőtt kérdést tennél fel!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Daffchy
őstag
Pontosan...
Így már sokkal barátságosabb amit írsz.
Én egyébként SX-en tolom, bill+egér kombóval, hamar meglett az 55-ös szint, de egyetlen alkalom volt amikor találkoztam véleményes esettel. Egy kill cam-es falon túli lekövetés, de az sem tuti cheater volt. Ha tényleg annyian lennének, hogy két kört nem lehetne lenyomni úgy, hogy ne tudjak érvényesülni, akkor engem is zavarna, de ettől távol állunk. Cross be van kapcsolva.
Minden gondját, baját látom a játéknak, de élvezem, nem baszom fel magam inkább, várok megoldódjon.
Bár System error hibát boxon most láttam életemben először... -
-
addikt
Invasion még mindig undorító. Taraq
Csak most nem én voltam annak a bizonyosnak a végén.
Rengetegen mesterlővészkednek és mehetett a kacsavadászat a bal szélen.De legalább meglett a Signal50 Gold. És igen, a végén már én is undorodtam magamtól.
Nem maradhatnak így a Sniperek. Se a Marksman-ek.
Semmi flinch, stabilabb a fegyver mint az MW2019-ben és az MCPR meg a Signal ugyanazt a damage-t tolja mint a HDR...[ Szerkesztve ]
-
Szellem.
nagyúr
Maga a játék zseniális. De a menürendszer, stb., amire a userek többsége panaszkodik az nem éppen felhasználóbarát. Plusz, visszanéztem cikkeket, videókat és az MW2019 közel sem volt ennyire bugos a megjelenéskor. És magam sem emlékszem rá.
Én ott lepődtem meg, amikor végigjátszottam a kampánymódot és a végén, amikor felsorolja kik dolgoztak a játékban, szerepel a Treyarch és a Sledgehammer.
De félreértés ne essék, imádom a játékot, és nem nyavajgok. -
Acheron
őstag
Nem tudom, hogyan oldják meg ezt az idei játékban. Mint tudjuk, sajnos az MW2019 elválaszthatatlan része volt a WZ. Bízom benne, hogy itt nem lesz "beledrótozva", és elég lesz egy platformon telepíteni. Feltenni biztosan felteszem, néha azért futok rajta köröket.
Annyiban mondjuk érdekes lenne mindkettőn, hogy ki lehetne próbálni, okoz- e bármilyen különbséget a játék futásában, hogy Steam vagy Battlenet alól fut (elvileg nem kellene) -
radi8tor
MODERÁTOR
válasz Casanova* #4261 üzenetére
Ja de a menürendszerét úgy elrontották mint annak a rendje.
A social menü túlbonyolítva, túl cicomázva, Messengerre akar hasonlítani de megizzasztja az embert, ha üzenni akar a party-ban levőknek.
Áhhh...Komolyan be kéne vezetni valami refund rendszert a szoftvereknél, ha ennyire használhatatlanná csinálják, akkor 20% vissza lehessen kérni az árának.
Biztos többet foglalkoznának az UX-el mint MW2 esetén csinálták...[ Szerkesztve ]
⭐ Stella
-
pigatt
őstag
Azért a csoda driverrel is volt ma egy 0xc0000005 kifagyás kb. 2 óra játék alatt...
[ Szerkesztve ]
i9 / 4080 / 32"
-
pigatt
őstag
-
nutella1
őstag
Egy kérdés: most akkor nov.16-tól lesz Hardcore? Ha igen, milyen néven?
[ Szerkesztve ]
https://erdélyízei.com
-
Acheron
őstag
válasz nutella1 #4275 üzenetére
Az eddigiek alapján a Tier 1 lesz a HC.
Hunner1 fórumtárs linkelte korábban: link
Csökkentett életerő (aka 1 lövés egy halál bármilyen fegyverből), Limitált HUD (nincs célkereszt, nincs lőszer mennyiség kijelzés, nincs visszajelzés a killstereak -ekről, stb), Baráti tűz engedélyezett (le tudod lőni a csapattársad, aki jó eséllyel respawn után téged fog levadászni, pláne ha épp a chopper gunner előtt szedted le )
Szóval Tier 1 = HC -
Acheron
őstag
Az eddigi (MW2019) HC tapasztalatok alapján az 5.56 NATO lőszerek is épp úgy egy lövés - egy kill volt, fölöttébb ritka, hogy egy lövésnél több kell, akár egy maroklőfegyverből is
De mivel ebben a játékban még senki nem látott HC -t, így azt sem tudjuk, milyen lesz a balansz, igazad van, várjuk ki, mit dob a gép nekünk
#4278SZKEBE75: Fentebb az info: November 16, BP 1.
#4263omfgk: Nem igazán értelek, illetve nem igazán értem, akik degradálóan nyilatkoznak a snioper fegyverekről. Az egyik legtöbb tudást igénylő fegyver, ha ezzel akarsz érvényesülni. Nincs golyóköpködés, permetezésből leszedett ellenfél, mint az SMG -knél és AR -ek egy részénél. Ha agy lövésből jó vagy, akkor nyertél, ha nem, akkor az esetek 90 százalékában kiszednek. A snipert legtöbbször a kempeléssel azonosítják - de próbálj meg egy helyben kempelni egy sniperrel, és úgy pozitív statot elérni. Meg fogsz lepődni, mennyi dühös ember, mennyi irányból fog fél percen belül rád rontani - csak mondom, esélyed sincs ellenük. Ha valaki sniperrel jó stattal bír, akkor a mögött tudás is kell legyen, igen sokszor kell quick scope -ra tűzni az ellent - ki lehet próbálni, mennyire egyszerű is ez[ Szerkesztve ]
-
Wans
aktív tag
válasz Acheron #4279 üzenetére
Egyetértek. Ráadásul ebben a részben sokkal nehezebb mesterlövő puskával játszani. Az LA-B 330-at vittem most ki max szintre. 1 lövés 1 halál, de a karakterem a szeméhez úgy emeli az optikát, mintha egy lassított felvétel lenne. Még úgy is éppen elfogadható az ads sebessége, hogy arra van fölturbózva a fegyver. Jó párszor borultam is vele, mire sikerült végigvinnem. Mondjuk ezek a fegyverek sztem főleg a warzone-ba meg groundwarba valók, ahol vannak nagy távok, ezek a fegyverek kis multi pályákra már szerintem nem igazán, vár máshol meg nem lehet hatékonyam húzni őket.
A marksman rifle-ök is pont jól vannak ballanszolva sztem. Azokon pont nem kell változtatni. Így is aki automata fegyverrel van, nagyobb előnnyel indul. Van az a két forgótolózáras puska egymás után, az utolsó 2 a sorban. Azokat vittem ki max. szintre. Szinte egy az egyben ugyanazt tudják, mint amit tudtak cod1,2-ben a mosin meg a kar98k. Nem mindig halnak meg 1 lövéstől, de erősek még így is. Azzal a 2 fegyverrel aki megtanul lőni (különösen az alap nyíltirányzékkal), az mindennel fog tud lőni sztem ebben a játékban. Ezekkel nekem eddig a legösszetettebb a játékmenet. Ha úgy játszol, hogy rohangálsz, pontot foglalsz és nem csak campelsz velük, akkor egyrészt megtanulsz baromi gyorsan pontosan célozni, másrészt meg beleég az agyadba, hogy mindig fedezék közelében mozogj, mivel minden lövés után be kell bújnod valami mögé. Ja meg, ha nagyon gáz van, akkor rájössz, hogy tényleg a pisztolyra való váltás gyorsabb és hatékonyabb, mint az újratöltés, úgy ahogyan a kampányban is mondták. Amit ki kellene szedni a játékból a dummy gránát és a falon átguruló gránát mellett az a csipa fehéren csillogása. Nem tudom ezeket mi alapján találták ki, meg gondolták, hogy jó lesz, de nekem mind a 3, főleg az utolsó, a csipa csillanás egy óriási nagy baromság.Origin: Provoxion, Steam: provoxion, Xbox: WansHUN#7006
-
oriic
HÁZIGAZDA
Van itt olyan, aki PlayStationön előrendelte a játékot, ott játszik is vele de van Xbox fiókja is, ami össze van kötve az Activision fiókjával?
Live-Die-Respawn
-
redingitell
senior tag
"főleg az utolsó, a csipa csillanás egy óriási nagy baromság."
Szerintem meg az egyik legjobb dolog. Pl invasion módban, ha a botokat nem számolod 10 ből 9 a pálya végén hasal csípával. Ha nem csillanna a nagyobb scope rajta, teljesen játszhatatlan lenne az a mód.
Tegyél rá max 4x scope-t és nem csillan..... -
oriic
HÁZIGAZDA
válasz redingitell #4283 üzenetére
"Tegyél rá max 4x scope-t és nem csillan....."
Az a baj, hogy de, van amelyik csillan. Nem is értem ezt miért kellett behozni, hogy nem csak a snipert távcsöveknél van ez, hanem már egyes kisebbeknél is (4-6x scope-oknál is ki van írva, hogy gyenge csillanást tapasztalhatunk)
Live-Die-Respawn
-
addikt
Szerintem elképesztően OP az összes mesterlövész puska. Marksman szintén.
A csillanás meg kell, a balance miatt. Ahogy a lassú ADS is.Ha gyors az ADS vagy gyorssá lehet tenni attachmentekkel, akkor pedig máshol kell ezt ellensúlyozni. Ez általában a stabilitás lenne. Ha van egy egészséges adag idle sway, akkor szinte esélytelen a long range...
Na ez nincs megoldva az SPR esetén. Gyors, ha rád lőnek, akkor gyakorlatilag nincs flinch és nagyon megbízhatóan lehet az 1 hiteket osztani.
Sajnos a szar netcode miatt ez brutál.
[ Szerkesztve ]
-
addikt
SMG-vel nyomja valaki?
Még 6v6-ban se látom értelmét.
Picit gyorsítani kell az Assault-okon és az ember közelre ugyanott van.
Főleg egy Ak74u-val... (kivéve hip fire, de az még shotgun-ok esetében se kifizetődő)Viszont ha egy picit távolabb van az ellenfél, akkor sincs cumi. Ez az idegesítő mondjuk az MP7-el. Valahogy a dmg range nagyon drasztikusan változik.
[ Szerkesztve ]
-
-
Wans
aktív tag
válasz redingitell #4283 üzenetére
"Tegyél rá max 4x scope-t és nem csillan....."
A kisebb scope, normal 6v6-os mappokon alap, de nem csillanás megszüntetése végett. Ettől függetlenül akkor sem tartom jónak, hogy kilométerekről világít egy mesterlövő puska. Aki távolról használja, annak pont az lenne a lényege, hogy lesből tudjon támadni. De, mint mondtam a puskának nagy távcsővel a nagy pályákon van értelme, mint pl. gw-ben meg wz-ben, nem 6v6-ban.
#4284 oriic
"Az a baj, hogy de, van amelyik csillan. Nem is értem ezt miért kellett behozni, hogy nem csak a snipert távcsöveknél van ez, hanem már egyes kisebbeknél is (4-6x scope-oknál is ki van írva, hogy gyenge csillanást tapasztalhatunk)"
Na, ezt jó tudni, eddig ezt még észre sem vettem.Lehet nem nézek vissza elég killcam-et.#4286 omfgk
"Szerintem elképesztően OP az összes mesterlövész puska. Marksman szintén.
A csillanás meg kell, a balance miatt. Ahogy a lassú ADS is."
A lassú ads-el nincs bajom, soha nem voltam ennek a quickscope-ozásnak a híve. A lassú ads-t nem arra akartam érteni, hogy azon változtatni kellene, hanem arra, hogy piszok nehéz vele játszani, tehát ahhoz tudj vele hatékonyan dolgozni, kell hozzá ügyesség. És, mint ahogyan írtad, hogy a kiegészítőkkel tudsz gyorsítani, persze lehet, de ettől még egyáltalán nem lesz sokkal nagyobb előnyöd a többi játékossal szemben. Idle sway meg nem ilyen apró mapokon fog számítani, hanem a nagy pályákon. Az idle sway konkrétan az összes fegyvernél elhanyagolható 6v6-ban. A csillanás meg nem a balance miatt kell, hanem amiatt, hogy legyen még egy inger a játék közepén, amire tud reagálni a játékos. Nekem ez a véleményem róla. A sima 6v6-ban nem gond, mert ott tök mindegy, annyira kicsi a pálya, hogy pillanatok alatt ki lehet szúrni bárkit, ha van csillanás, ha nincs. Azonban a nagy pályákon akkor is túlzásnak tartom. Ennek okát föntebb leírtam."Na ez nincs megoldva az SPR esetén. Gyors, ha rád lőnek, akkor gyakorlatilag nincs flinch és nagyon megbízhatóan lehet az 1 hiteket osztani."
Melyik az a fegyver a játékban, amit ha tartasz a kezedben és rád lőnek, akkor lényegesen bezavarna a flinch? (A távcsöves puskákon kívül persze.) Most már egy pár fegyvert kihúztam max szintig, mindig másikat használok és eddig nem igazán tapasztaltam, hogy amikor rám lőnek akkor elrántaná valahova messzire a fegyvert. Az 1 hitek osztogatásával meg nem értek egyet. Jó az 50-50%-nak is még úgy is, hogy a hosszabb fegyvercső van rajta. Kb. ugyanannyiszor fordul elő a 2 hites ölés, mint az 1 hites ölés, ha nem többször.
Origin: Provoxion, Steam: provoxion, Xbox: WansHUN#7006
-
-
WongFeiHong
senior tag
Kampány tükörsimán megy, a multit tegnap próbáltam ki, minden pályán stutter van minimum percenként, akármire állítom a grafot.
Új nv driver (ami elvileg a cod-hoz van) okozhatja ezt vagy alapból el van cseszve a multi ilyen téren? ( steam-en is panaszkodnak)
Valaki tud esetleg bármilyen megoldást erre? Már akinél jelentkezik ez a stutter. -
MaddeNNNN
őstag
válasz ricogsm #4295 üzenetére
Signal 50-nél pl. ezek a képen. Ezeket még tudod tuningolni ADS-re. Aztán firing range-en megnézed neked mi a jó és lehet rárakni más attachmentet pl ADS walking speedre ami oldalazásoknál jó ha jobbra balra mész miközben célzol. Minél gyorsabban mész annál nehezebb eltalálni.
Nekem ez a scope tetszik a legjobban, nagyon tiszta a képe és 5x-ös zoomal tökéletes + csak kicsi a csillanása.
[ Szerkesztve ]
To protect the sheep you gotta catch the wolf. And it takes a wolf to catch a wolf.
-
zzola
félisten
Megszereztem az X13-as pisztolyt dual módban. Így nem is lehet célozni, csak csípőből tüzelni?
Konzol.
Kösz.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Eredeti - Apple USB-C kábellel és Magsafe 2 - minden típus - macbook töltő - garancia
- Macbook Pro 16" - 2020 gyártás, i9 és i7, 32/512GB, 4GB Radeon, touchbar, garancia, szürke
- Macbook Pro 15" - 2019, 8 mag i9, 32/512 GB, 4GB Radeon, 90 ciklus, garancia, doboz, szürke (65)
- Macbook Pro 15" - 2018, 6 mag i7, 16/256 GB, 4GB Radeon, 83 ciklus, garancia, ezüst (02)
- Macbook Pro 15" - 2017, 4 mag i7, 16/256 GB, 4GB Radeon, 99%, garancia, doboz, szürke