-
Fototrend
Üdvözlünk a Call of Duty: Modern Warfare II (2022) topikban! Kérünk, olvasd el a téma összefoglalót első hozzászólásod megírása előtt, illetve mielőtt kérdést tennél fel!
Új hozzászólás Aktív témák
-
KaitouP
Topikgazda
Baromira visszaadhatnák már a múzeumos pályánkat a bétából amúgy.
God, bless us everyone, we're a broken people living under loaded gun
-
nutella1
őstag
-
Wans
aktív tag
válasz KaitouP #5906 üzenetére
Lehetnének rugalmasabbak a fejlesztők is. Ha már egy olyan mapot kellett kivenniük, amiről mindenki tudja, hogy annak járnia kellene a játékhoz, akkor foghatnák magukat és a warzone-os mapon található Quarry közepéből kiszivattyúzzák a vizet és reaktiválják a multiban. Valószínűleg amúgy is ugyanaz lett volna/lesz a sorsa, csak valamikor később.
[ Szerkesztve ]
Origin: Provoxion, Steam: provoxion, Xbox: WansHUN#7006
-
nagyúr
válasz nincsnév007 #5913 üzenetére
Fentebb írták pár hsz-el.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nutella1
őstag
Egy Museum helyében inkább örülnék, hogy egy elég népszerű játékban reklámoznak. Oda úgyis ugyanannyian, vagy kevesebben mennek a reklám nélkül, mint vele. Helyükben írtam volna egy mailt: "Köszönjük". De azért arra is kíváncsi lennék, mikor lemodellezték magát az épületet a Beta előtt, akkor épp merre járt az azért felelős referens? Szerintem előbb-utóbb úgyis megegyeznek, a játékban benne lesz.
[ Szerkesztve ]
https://erdélyízei.com
-
ricogsm
őstag
Ma olyan volt játszani mintha vissza lenne fogva a gép. Más is tapasztalt már ilyet?
Nyomnám neki de nem akar csak lassan menni.
60ms körüli pingem volt. gondolom emiatt tűnt lassúnak?MSI GE76 RAIDER i7-11800H RTX 3080 8GB 155W TGP FHD 300Hz
-
ricogsm
őstag
Aki szeretne Burger King operator skint. Én is vettem egyet 163Ft.
[link]MSI GE76 RAIDER i7-11800H RTX 3080 8GB 155W TGP FHD 300Hz
-
Linem
senior tag
válasz nutella1 #5925 üzenetére
A Shoot House sem a régi. Azért ott 20-30 longshot is összejött egy jobb meccsen. Most meg örülhetek, ha pár darab sikerül. Kell a fejbe vagy 5 lövés, a másik gond, hogy nem is akarnak felugrani. Hiába bámészkodom percekig. Régebben öten is lökdöstük egymást, hogy kié legyen a long kill.
Muszáj lesz tier1-be visszamenni longshotot gyűjteni, mert ott legalább pár lövedékből összejön. -
Acheron
őstag
A Lachmann-762 -t kezdtem el húzni, mert több fegyver is függ tőle.
Van ennek valami normális setupja, amivel használható is valamire? Eddig ez a legrosszabb / leggyengébb fegyver, amivel a játékban találkoztam. A Counter UAV -on szoktam kb lemérni, melyik fegyver mennyire erős, mert annak fix az "életereje" és minden találat ugyanakkora értékkel "sebzi". A Lachmann -ból 5, azaz öt lövés kell, hogy leszedje (még a nem túl erős EBR-14 is megoldja ezt 4 -ből) Sorozatlövésre állítva alapon óriási a recoil, gyakorlatilag csak egyeslövéssel használható, de így, hogy egy emberbe 4 - 5 skuló is kell (még fejbe is kettő), nem egyszerű vele gépészkedni anélkül, hogy az ellenfél ne lőne le közben. Azt hiszem, ennek fogok legjobban örülni (eddig), ha végre meglesz a gold, és letehetem. Hacsak addig valami bomba setupot nem sikerül találni, amivel legalább két lövésből leküzdhető az ellen. A fent említett EBR-14 megfelelő setuppal egy tűpontos kis gyilkológép, szinte sajnáltam letenni, amikor gold lett. -
Wans
aktív tag
válasz Acheron #5932 üzenetére
Hosszú fegyvercső, hangtompító, cső alá vmelyik angled grip, ami a visszarúgást csökkenti, a lőszernél p+ és én még egy red dotot vagy egy 4es scope-t teszek rá. A damage jó, viszont lassabban kell vele menni. (Csatához közel már csak normal sprint és a sarkon már célozva nézek ki.) Ha max szinten van lehet tuningolni, úgy az igazi. Nekem így vált be.
Origin: Provoxion, Steam: provoxion, Xbox: WansHUN#7006
-
Kobe
veterán
ezek a cod league-es telibexart búvárruhában seggen csúszó majmok....édes istenem
mint a nyolcvanas évek téliolimpiáiról eltévedt síugrók.... -
Kobe
veterán
ez a rotational aim assist rohadt kemény. Nézegettem hosszabban spectateben meg killcamben egy konzolos csókát, és a rohanás közben 90-110 fokokat halálprecízen ráfordulós téma nagyon durván előjött.Lehet lassna én is rászkokok a box kontrollerre...
-
-
nutella1
őstag
Ha valaki tudja, legyen szíves írja meg nekem, miért ment az Experience JXR-be? Hol lehet átállítani, hogy JPEG-be mentsen?
https://erdélyízei.com
-
Acheron
őstag
Köszi a tippet. Még kevés"hozzávaló" van nyitva (eddig haladtam a sniperekkel és a marksmanokkal, de az LM-S -hez már kell ebből az lvl 17). De úgy nézem, hogy ahhoz, hogy jó legyen, előbb egy RAPP H nevű LMG -t is ki kellene húznom... Dícséretes, hogy a fejlesztők szeretnék kipróbáltatni a fegyverek széles palettáját a "hívekkel", de kissé bosszantó is, én nem szeretek így ugrálni a fegyverek között, szépen sorban szeretem megcsinálni őket.
Meglátom, megnézem, melyik vonalon lehet leggyorsabban sikert elérni...
#5936ricogsm: Semmi extra tudományos megközelítést ne várj, pusztán empirikus módon vizsgáltam a kérdést Mivel az ellenfeleknél sosem tudhatom, hogy a találkozásunkig mekkora sebzéssel érkeznek (valaki már eltalálhatta őket korábban), illetve egy "embernek" több sebzési zónája van (fej, törzsek, végtagok), amelyeken különböző sebzési szorzóval veszi figyelembe a találatot a rendszer, így nem lehet könnyen összehasonlítani a különböző fegyverek erősségét. Lehet a fenti Lachmann is csak egy lövés (egy sebesült fickót fejbe találva), de szerencsétlen esetben egy sniperrel is kell bele kettő (egy full életerős figura épp a kezén megcsípve) Ettől még egyértelműen a sniper az erősebb fegyver.
De az égen megjelenő counter UAV (zavaró drón, amitől a mini térkép helyén csak egy maszat látszik) az egy sebzési zónával bír, és mindig ugyanannyi az életereje (amíg más is rá nem lő, de az látszik) így arra egyeslövéseket leadva kb összehasonlítható az egyes fegyverek erőssége. egy snipernek max 2 lövés kell hozzá (páncéltörővel, robbanó lövedékkel egy is elég lehet), a marksmanok 2 - 4, a fenti Lachmann pedig 5 lövésből tudja leszedni.
Én rögtön lelövöm, ha látom, no nem azért, mert feszt mérem a fegyvereket, hanem mert segítség a csapatnak, ha tiszta a térkép A "mérés" csak amolyan melléktevékenység
#5940MaddeNNNN: Na igen .
Ez sokkal egyszerűbb (és tényszerűnbb) összehasonlításra ad lehetőséget - de én speciel sajnálom az időt erre.[ Szerkesztve ]
-
heihachi
addikt
Azert kivancsi lennek honnan veszik azt a boduletes faszsagot a fejlesztok, hogy kessel hamarabb meg lehet valakit olni, mint harom lovessel egy desert eagle szeru szornybol. Kivancsi lennek az elso loves utan is szaladna-e meg felem mint az allat. Elegge ketlem.
"Lehet a Shift 2 már realisztikusabb mint a valóság" by NOD
-
rolio1
tag
Láttam szidtátok nagyon az sbmm-et, nekem eddig elfogadható volt, mert elég béna vagyok. Tegnap este-éjjel viszont ragequit lett a vége..
Shoot house elkezdett iszonyatosan szívatni, csak pajzsos, shotis esportoló ellenfelek sok meccsen át..ok, menjünk quick meccseket.
Megszámoltam, 12 meccsbe dobott be, ami félig már le volt játszva és mind masszív bukó. Csak enemy elé vagy chopper alá spawn...
A wotban van ilyen csúnyán belenyúlva balance-ba, átvették volna a rendszert? -
Szellem.
nagyúr
Tegnap este ugyan ezzel küzdöttem én is. Szombaton 3 órán keresztül játszottam. Nagyon jó meccseket mentem. Tegnap szét szopatott az SBMM. Undorító. Még rosszabb mint ha csalókkal játszanék. Ez eddig a legrosszabb SBMM. De ennek is megvan a maga pszichológiája. Jól felidegesít, odaköt a gép elé. Majd leteszed a gémet és másnap megpróbálod, mert "na nehogy már ilyen szar lennék...", utána bedob jó meccsekbe, nem szól bele a játékodba, és van siker öröm boldogság. Majd megint kezdi. Ez nem arról szól, hogy a gyenge játékosokból pro-t csináljon a jobbakkal szemben, hanem pont arról amiről írtam.
Ez az Activision egyre undorítóbb cég lett. Ricochet nem működik, boldog boldogtalan csal, az SBMM meg tönkreteszi a játékélményt és az idegrendszert. -
Violka2016
tag
Emellett, szerintem ami még bosszanttóbb az az, hogy a csapat 3/4 leszarja az adott meccs feladatait... HQ / Domination stb, TDM-et játszanak teljesen mindegy milyen játékmód van. A legtöbb kill mellett általában 0 capture és 0:00 HQ-n töltött idő van az ilyeneknél. A vesztes meccsek nagyrésze emiatt van, legalábbis én így vettem észre.
-
Szellem.
nagyúr
válasz Violka2016 #5949 üzenetére
Az alap sajnos, hogy a TDM-en kívüli játékmódokban nem sokan csinálják a feladatot, hanem ott is a killekre mennek. Addig amig több pontot adnak több killre mint magára a pont foglalásra, stb., addig ez lesz sajnos.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Microsoft Excel topic
- Fujifilm X
- Renault, Dacia topik
- OLED TV topic
- Építő/felújító topik
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- További aktív témák...