-
Fototrend
Üdvözlünk a Call of Duty: Modern Warfare II (2022) topikban! Kérünk, olvasd el a téma összefoglalót első hozzászólásod megírása előtt, illetve mielőtt kérdést tennél fel!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Casanova*
veterán
válasz adrian94 #5401 üzenetére
energiagazdálkodási mód: max teljesítmény....
textúraszűrés-minőség: nagy teljesítmény. . ennyi! többi alapon van.más: srácok! Hivatalosan betiltották a Kastov74 fegyvert a MODERN WARFARE 2-ben? ez most komoly? egyik kedvenc fegyóm.
[ Szerkesztve ]
"Ha bírálnak téged,akkor valamit jól csinálsz. Hiszen csak azt támadják,akinél a labda van." ( BRUCE LEE ) ヅ ҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳ
-
BandiHUN
veterán
válasz Acheron #5396 üzenetére
Most nekem is adta, a ha jól emlékszem TAQ-V 556 beválós, arra tudok bármit telli ammo-n kívül, holnap meglesz gold elsőnek... viszont 3 egyértelmű aimbotos is volt, 3 ffa kör, teljesen egyértelmű záró videóval, úgy voltam második pl. 1 körben 9 killel, hogy seperc alatt összelőtte a csávó a 30-at egy jó spotról, megközelítetted haltál, ment az anyázás mindenféle nyelven. Wh-s is van nem egy, vannak, akik csak körbemennek shoothouse-on, ide oszt, oda oszt, 30mp múlva már fent a VTOL meg chopper gunner. Iszonyat fura dolgok mentek ma, lehet, hogy black friday-os a csít is? De ilyen párszintes nyomik, nem lvl150... Eleve nem értem az SBMM-et, hogy a fenébe rakja ezeket a lobbiba, következő körben dettó, nem az lenne a lényeg, hogy "lent" nem bukkannak fel az ilyenek? Miért nem sorolja fel, mit kerem 2-3 40+killes eleve úgy, hogy a többi ilyen 10 körüli? Bezzeg a csapat olyan, hogy 7 körből 1 win lett, szintén hol a híres SBMM? Nem értem. Tegnapelőtt se volt jobb win arány, holnap se lesz, hát én lőjek bénán, de a többiek miért botok? Ki is vettem a Domot, HQ-t a listából, maradt kc, ffa, semmi értelme. Ráadásul a pont se sok a foglalásért/meguntam, hogy bekempelt pontokon öletem magam, azért mégcsak pont se jár, ha nem húzzuk be, felesleges. Vajon pl. mi jár az ilyen 5-10-30 arányú emberek fejében is, mit keresnek ilyen módokban? Csipázik az út közepén meg ilyenek, a ponttól 10 méterre, de a francnak ott, ha nem megy bele, akkor kushadjon valami spothelyen... Fura ez a Tier1.
Steam barátkód: 39166617 Battlenet:LorenzoHUN#2852 Activision:BandiHUN EA ID(BF-ek): BandiHUN Steam
-
-
Casanova*
veterán
[link] miért a Birdseye Perk a legjobb?!
"Ha bírálnak téged,akkor valamit jól csinálsz. Hiszen csak azt támadják,akinél a labda van." ( BRUCE LEE ) ヅ ҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳ
-
-
BandiHUN
veterán
Ha már Nvidia... az mitől lehet, hogy a DLSS szürke, lakatolt, és 100-on van fix? Vanguardban működik...
Steam barátkód: 39166617 Battlenet:LorenzoHUN#2852 Activision:BandiHUN EA ID(BF-ek): BandiHUN Steam
-
Casanova*
veterán
válasz Pickle Rick #5411 üzenetére
köszi! még nincs ilyen gyors monitorom,sem erős gpum. na majd így fogom beállítani.
"Ha bírálnak téged,akkor valamit jól csinálsz. Hiszen csak azt támadják,akinél a labda van." ( BRUCE LEE ) ヅ ҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳ
-
addikt
Ground War valahogy egyre élvezhetetlenebb.
Lehet már mindenki megtanulta ,hogy milyen szögeket kell tartani és honnan, vagy csak megtalálták a legjobb fegyvereket, de egyre kevesebb az olyan GW amire azt mondom ,hogy jó kör volt.
Invasion viszont olyan mint az elején. És így már jobb mint a GW.
Lehet mindenki ide jár fegyvert húzni, vagy csak a spawn miatt valahogy több az akció.Például Invasion Taraq nekem nagyon bejön.
Lehet a két oldalán mesterlövészkedni, de szépen lehet középen harcolni is.
Ground War Taraq-tól viszont hányingerem van.
Zászlókon van harc, de közöttük csak megdögleni lehet.Ground War most olyan mint a Battlefield-es CQ, de a rosszabbik fajta, elcseszett mapkon.
Invasion inkább Breakthru.[ Szerkesztve ]
-
D013
aktív tag
Én az első 1-2 hétben rengeteg Invasiont mentem, nagyon sok fegyvert ott húztam ki és azt gondoltam hosszútàvon is ez a nekemvaló. A 6v6-ot csak elvétve toltam. Mostanára teljesen megvàltozott a helyzet, a jàtékidőmet sima 6v6-al kezdem, napi questek, fegyvert is itt húzok. Pl most a P90-et húztam fel 30-ra. Utàna megyek àt Warzoneba, Quadok, meg Third person triók. Tudom hogy sokan szindjàk a WZ2-őt, de szerintem fenomenàlis lett, jelenlegi állapotàban is. Gyorsabbnak hat így húzni a BP-t. Nàlam a sikeresessége a map miatt van, nagyon eltalàltàk, illetve hogy a tàvolsàgi TTK nem olyan mint anno Verdansk-on, hogy 15 perc szaladgàlàs utàn csak simàn kiszed valaki messziről és vége. Sokszor szednek le így is sajat hibàmból, de azért 2-3 kill az megvan mostmàr. A gulag meg hàt na, szokni kell, de màr 2szer volt doublekillem, szóval megszűnt a kezdeti szorongàs. Ennek ellenére amit igazàn vàrok az a Rebirth Island lesz, illetve reményeim szerint Fortune Keep. Nekem az a tökéletes balansz a sima MP és a Battleroyal között. Pörgős, mégis nagyobb valahogy a tétje mint egy sima multi pàlyànak. Bàr DMZ-be éppen csak benéztem 2szer, de nagy reményeim vannak felé, hogy a jövőben akár egy olyan móddà vàlik mint anno a WZ1 volt, hogy húzónév.
[ Szerkesztve ]
-
BandiHUN
veterán
válasz Pickle Rick #5420 üzenetére
Ránézek majd, de a Vanguard megy+ígyis van 70-80 fps-em harc közben high-on. Most épp az cseszett fel, hogy a bp-t nem lehet elkölteni valami 18-as hibával+persze a mostanit nem számolta, de a tegnapi 4-et beadta. Alap dolgok nem mennek. Mondjuk a napikat szépen behúzogattam legalább+maxos lett a TAQ-V, mehet a gold+a 800-as shoti és +1 szint, de kicsit kikacsintottam a 890-re 6 szint erejéig.
Steam barátkód: 39166617 Battlenet:LorenzoHUN#2852 Activision:BandiHUN EA ID(BF-ek): BandiHUN Steam
-
ricogsm
őstag
Sziasztok!
Kommenteket olvasva beraktam én is a High alertet.
Eddig a focust és a ghostot használtam.1.A Cold-blood az milyen lehetőséget hoz előtérbe?
2.Decoy Grenade az milyen gránát és mi a szerepe? Mert nem robban
Cassanova által linkelt videón pont láttam, hogy a radaron megtéveszti az ellenséget mintha lenne ott ember? És azt ,hogy tudom az előnyömre fordítani?3. Illetve a Dead Silence perk (ezt is perknek hívják, most nem jut eszembe a neve hirtelen ) az miért emlegetik annyit? Ez mire jó és mikor? X el tudom előhívni.
Köszi előre is!
[ Szerkesztve ]
MSI GE76 RAIDER i7-11800H RTX 3080 8GB 155W TGP FHD 300Hz
-
addikt
válasz ricogsm #5422 üzenetére
Nagyobb módokban jól jöhet a Cold Blood, ha nem akarsz Killstreak csemege lenni.
Decoy az úgy tesz mintha valós ellenség lenne. Lövések, mozgás, radaron úgy tűnik, mintha egy bolond ide-oda ugrándozva lődözne a levegőbe.
Jó cucc. Én ezt használom mert a Ghost hiányát ezzel el lehet fedni.Tehát megy a flank és dobálom őket szanaszét.
[ Szerkesztve ]
-
-
Linem
senior tag
A decoy hanghatásain tényleg fejlesztettek, de azért még mindig simán kiszűrhető, hogy egy fegyverhez képest össze-vissza kattog, és hát látod, hogy az csak egy gránát. Ha nem látod, akkor ott a minimap, ahol kör formájú. Engem nem tud befolyásolni.
Szerintem sokkal többet ér egy flash, stun, tear gas, snapshot, vagy akár egy shock stick, mert azokkal tényleg killeket lehet szerezni.
Egyedül az érthető szempont, amit írsz, hogy xp-t ad a fegyverhez. Bár, egy killhez képest nem tudom mennyit adhat. -
KaitouP
Topikgazda
Onnantól kezdve, hogy XP-t add, ne is vidd tovább a gondolatmenetet - pont ezért dobálják, csak és kizárólag. Újonc játékosoktól tudom még elképzelni, hogy próbálkoznak vele, de ők is hamar fel fogják ismerni, hogy useless.
God, bless us everyone, we're a broken people living under loaded gun
-
addikt
MW2019-ben is működött már a Decoy. Ground War-ban ezt használtam.
Persze kevésbé látványos mint egy flash, de nagyon hasznos.
#5429 KaitouP :
Újonc játékosoktól tudom még elképzelni, hogy próbálkoznak vele
Most komolyan?
Hát oké.Nagy része GW és Invasion. Sőt, most már inkább Invasion.
A Decoy működik.
Mivel 20v20 (+AI) vagy 32v32 így UAV záporban.[ Szerkesztve ]
-
-
addikt
Egyébként ami lemaradt, Sniper glint szerűséget is tud a decoy.
De nekem természetesen jobb lenne ha megoldanák a fegyver xp-t bonusz-t és kivennék... legalább csak én használnám egyedül.
[ Szerkesztve ]
-
addikt
Nem. K/D-be nem számolódik bele. Az igen, ha ők ölnek meg.
Killstreak-be pedig talán 4 bot 1 pont.
Teamscore-ba meg 1 pont az AI, 5 a játékos.
És ez alapján megy maga a csapat pontozása. 1500-ig. Szóval 300 kill.
Ezért gyakorlatilag ez csak egy 20v20 TDM. AI meg ágyútöltelék.[ Szerkesztve ]
-
Toxy
aktív tag
Sziasztok,
Arra a hibára tud valaki megoldást, hogy egy kicsit játszok (20-30 perc) aztán mindig kidob a játék - disconnected from steam hibával.
Neten olvastam a hibáról, hogy sokaknál előfordul, de megoldást nem láttam.
Már újratelepítettem a gépet is emiatt, de csak kidobál. s ez elég frusztráló.
Ez miért lehet? Másnál is csinálja ezt?
Köszi
-
oriic
HÁZIGAZDA
Ez a kihallgatás mekkora nagy feature Warzone-ban...imádom.
Live-Die-Respawn
-
Wans
aktív tag
Akkor, ha a botkill nem számít bele, csak a "bothalál", az szép k/d arány, elismerésem!
Én szinte csak normál 6v6-os meccseket nyomok. Előző MW nekem sokkal jobban ment. Ebben rengetegszer van, hogy én találom el előbb az ellenfelet, belelövök 2-őt, 3-at és utána én halok meg (killcamben is ugyanezt látom, amikor visszanézem). Valamit lehet rosszul csinálok... Mind1, már kezdem elengedni... Nekem egyébként hiányzik ebből a játékból a killchain perk, azzal azért lehetne a kd arányt szépíteni.
[ Szerkesztve ]
Origin: Provoxion, Steam: provoxion, Xbox: WansHUN#7006
-
addikt
6v6-ban az SBMM miatt sokkal nehezebb lenne egy ilyen K/D-t összehozni. Szóval ezt így nem lehet összehasonlítani.
Nem is a K/D miatt linkeltem a screenshot-ot, csak eljutottunk oda ,hogy csak és kizárólag az xp miatt dobálgatja a decoy-t mindenki és csak újoncok...
Ezért gondoltam ,hogy bemutatom ,hogy van legalább 1 játékos aki egyébként dobálja és látom ,hogy működik.
Nem kell túlgondolni. Elég ha az ellenfél figyelmét pár pillanatra elvonja. És annyira elvonja.
[ Szerkesztve ]
-
Wans
aktív tag
Ja értelek, csak megakadt a kd arányon a szemem. Azt nem tudtam egyébként, hogy ott nincs sbmm.
A decoy gránátot én nem szoktam használni. (Nekem füst kell a pont foglalások miatt.) Viszont azt tudom, hogy engem sűrűn be szokott sz*patni. Tehát a hatása megvan. (Egyszer haverral játszottunk Embassy-n domi-t asszem. Valaki bedobta a pálya szélén a parkoló autók közé. Azt hittem valaki az autók között mászkál és onnan lövöldözik. Mint egy hülye kerestem, hogy hol az enemy + láttam közelben van haver, szóltam neki is, ketten kerestük aztán ezt a pattogó labdát táláltuk csak meg. Kár, hogy nem vettem fel. ) Talán most kezdem legalább azt megszokni, hogy fönt a kis térképen a gránát a piros pötty, az enemy meg a rombusz. Bár annyira hasonlít a 2 egymásra, hogy ha éppen valami nagyobb akcióban vagyok, akkor nem veszem észre a kettő között a különbséget. Viszont gyakran szerintem a saját társam gránátja zavar be, azt meg nem tartom jó dolognak. A saját csapattársam nem szívasson már meg. Elég, ha jön egy hanghatás vagy valami bevillan és rögtön elvonja a figyelmet, ami vezethet ahhoz is, hogy kilőnek. Ha ezt a hatást az ellenfél gránátja váltja ki, arra azt mondom oké, ha a csapattársamé az már szerintem nincs rendben.[ Szerkesztve ]
Origin: Provoxion, Steam: provoxion, Xbox: WansHUN#7006
-
nincsnév007
őstag
tegnap óta ps4-en is rengeteg crash van.
-
addikt
válasz KaitouP #5442 üzenetére
Vagy te dobod a decoy-t rossz helyre.
Igen, az xp miatt az ellenfelek közé kell dobni.
Ha arra akarod használni amire való akkor ésszel kell elhajítani.
Eleve a hang csak egy kis része.Szóval fogalmazhatnál úgy is ,hogy te magad nem tudod használni.
Van ilyen.
Én a mai napig nem tudom a revolvereket használni a parányi fire delay miatt.
Ez van.De ettől még tudom ,hogy más simán darál vele.
Mindegy, befejeztem.
A K/D-t meg írtam is ,hogy nem ezért linkeltem. És már többször is említettem a topikban is ,hogy a nagyobb módokban jobb statokat lehet elérni a lazább (GW) vagy nem létező (Invasion) SBMM miatt.----
Nyugodtan ki is rakhatsz ha akarsz. Láttam már korábban is ,hogy nem minden témát lehet itt megbeszélni.
Kezdve az aim assist-al.[ Szerkesztve ]
-
Wans
aktív tag
válasz KaitouP #5442 üzenetére
"Igen bénácskának kell lenni, ha nem különbözteted meg a decoy-t." Ez az állítás valószínűleg rám illik akkor.
Én nem hiszem, hogy bénácska lennék amiatt, hogy nem mindig tudom megkülönböztetni egymástól az enemyt és ezt a gránátot. Van más dolog, amiben lehetne fejlődnöm, de pont emiatt nem lesz bénácska senki. A béna meg "bénácska" az ott kezdődik pl., hogy valaki nem használ fedezéket és az évek során nem is alakul ki benne, hogy azt használni kellene, béna az aki több év után sem tud pontosan lőni, lassú a játékhoz reflexe (arról mondjuk nem feltétlenül tehet)... stb. Illetve béna az nyilván, aki most kezd el játszani egyáltalán először fps játékkal, de megjegyezném, hogy szerintem senki sem úgy kezdte, hogy 2es kd aránnyal hoz le minden meccset a hátán, tehát valahol egyszer mindenki béna volt. Mindezektől függetlenül egy ilyen felületen nem tartom helyénvalónak, hogy bárki bárkit is lebénázzon, akár a fenti dolog miatt, akár campelés miatt (nem értem ezen miért akadnak ki még mindig sokan), vagy csak, hogy éppen milyen platformon vagy milyen irányítással játszik... stb. Bőven elég, ha a játékban le van "noob-ozva" az ember, ott elmegy, úgysem találkozol vele többet sehol sem.
Továbbá azt sem tudom elhinni, hogy a játék hevében néha-néha nem sz*pja be mindenki egyszer-egyszer ezt a gránátot. Amikor valaki hirtelen három emberen túl van és abban a pillanatban valahol elkezd pattogni ez a gránát, nem hiszem el, hogy nem néz oda az ember legalább egyszer vagy nem vonja el a figyelmét egy pillanatra amíg feldolgozza magában, hogy mi az. Pedig azaz egy kicsi pillanat sorsdöntő lehet. Annyira hasonlít a normál fegyverek hangjára, valamint a minimappon is annyira hasonlít az enemy jelölésére, hogy aki ennek ellenkezőjét állítja azt véleményem szerint lódít. Azt jobban el tudom fogadni, hogy ki jobban ki kevésbé tudja a kettőt megkülönböztetni, de 100%-ban minden helyzetben szerintem nem lehet. omfgk-nek igaza van abban, hogy van olyan helyzet, amikor lehet arra használni, amire eredetileg ki van találva. És az is igaz, hogy a legtöbben az xp-ért használják csak. Ettől függetlenül szerintem sincs helye a játékban. Így is figyelni kell millió egy dologra benne, nem egy ingerszegény környezetben játszol és akkor még puffogtat meg villog még ez is. Szerintem már sok.omfgk
Ami az aimassistot illeti, most jó pár óra elteltével van benne igazság, hogy kicsit túl erős lett. Nem is érdemes róla több szót ejteni. Lényeg az, hogy az lenne igazságos, hogy platformtól függetlenül mindenki olyan játékos ellen játszon, aki ugyanazt az irányítást használja, mint ő.
Origin: Provoxion, Steam: provoxion, Xbox: WansHUN#7006
-
gery14
senior tag
válasz Acheron #5366 üzenetére
Okes ha ugy van szoljal :D be is mehetunk erte nem dropolom le mondom nekem az autoval elüt felvesz jott be
// EKWB Custom Loop/ I9 13900K / Rog Strix Z790-E Gaming Wifi /Inno3D 4090 X3 OC /Trident Z DDR5 RGB 6800 cl34 32GB KITT /Masterwatt Maker 1500W Plus TITANIUM /Viper Ultimate/S23 Ultra 512GB 5G//Civic TypeR FK8 Turbo// BMW 35D Stage3 E91Stanced //FirebladeSC59//
-
nincsnév007
őstag
fender coop missonban azt mondja hogy: kösz. ilyen flegmán
-
Linem
senior tag
Ez csak egy játék. Ha úgy érzed, hogy nem vagy béna, akkor ne vedd magadra.
Már írtam, hogy mindenki azt használ, amihez kedve van. Mindenkinek más a véleménye a fegyverekről, és más vált be számára. Az én véleményem az volt a decoyról, hogy szerintem a többi elérhető eszközhöz képest kevesebb a haszna, mégis sokan használják. Ugye a többi taktikai eszköz arra való, hogy a taktikai xp mellett közvetlen plusz killekhez jusson a játékos a segítségükkel. Szerintem a vakítás, bénítás, fullasztás egyszerűbb és könnyebb módszer arra, hogy elkapjak valakit, mint a hallás alapján felismerhető decoy. Minden taktikai fegyver ad plusz xp-t, még kill nélkül is. (Például ha valakit stun-olsz, és más öli meg, akkor is kapsz. Ugyanígy a többinél is.)
Szóval a lényeg, hogy ellenem használva a taktikai fegyverek közül a decoy a leghaszontalanabb, mert azzal tudnak legkevésbé megzavarni. Ha túl közel van, akkor esetleg gyengébben hallom az enemy lépteit, de annyira azért nem nyomja el, hogy ne halljam, és kapjam el.
Ha nem látom, mert fal mögött van, és éppen nincs minimap sem, akkor a fülemre hagyatkozva azért hallom, hogy 1-2 másodperc után már ismétli magát. Szóval, ha a játék elején megszokja az ember, akkor már gyorsan felismeri. -
nutella1
őstag
Játékon belüli beállításaim:
Display Mode: Fullscreen Exclusive
Dynamic Resolution: On
Framerate Target: 144
Render Resolution: 100
Upscaling: Nvidia Image Scaling
Nvidia Image Scaling Preset: Native
Nvidia Image Scaling Sharpness: 0
Video memory Scale: 801080p-n, vagy 2K-n nézted? 144 HZ-en?
"Pedig nincs korlátozva." Ezt, hogy érted? Ha 144 hz-es a monitorod, játékon belül korlátoznod kell 144-re az FPS-t. Hiába kapcsolod be a G-Sync-et, ha nem korlátozod.
G-Sync driverből, gondolom akkor: ON
Függőleges szinkronizálás: ONhttps://erdélyízei.com
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Microsoft Excel topic
- Fujifilm X
- Renault, Dacia topik
- OLED TV topic
- Építő/felújító topik
- További aktív témák...