Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • oriic

    HÁZIGAZDA

    válasz Spizzi #310 üzenetére

    "A marketing gépezet feltűnően be van lassúlva egyébként szerintem. "

    Szerinte pont az ellenkezője. Ha az előző COD-ot, a Vanguardot nézzük, akkor meg ég és föld a különbség.

    MWII-nél februárban volt a bejelentés. [link]

    Vanguardnál augusztusban még csak leakek voltak. [link]

    MWII-nél a sztori missziót már júniusban megkaptuk. [link]

    Vanguardnál ugyanekkor még csak a sztori teasert tolták, augusztus végén jött a sztori mission. [link] [link]

    Ami egyedüli nagyon pici hátrány MWII-höz képest, hogy pár nappal később indul az MWII bétája (meg volt alfa), illetve a multiplayer reveal egy héttel korábban volt. Viszont extraként kapunk early accest, és összességében az intel videókkal sokkal több infót kapunk idei játékhoz.

    Én azt mondom, hogy nagyon is bíznak az idei játékban, ami nem nagy meglepetés, hiszen előző két COD jóval gyengébben teljesített és a 2019-es MW pedig bőven az elmúlt évek legjobb COD-ja volt.

    Live-Die-Respawn

  • k-adi

    nagyúr

    válasz Spizzi #310 üzenetére

    A marketing kampány minden termék esetén egy tudatosan felépített projekt, főleg ilyen nagy cégeknél.
    Egyértelműen bíznak a névben (MW), tudják, hogy az előző fos volt így ha ez csak félig az már sínen vannak, ugye a Vanguard... és nyáron meg nyaralnak is sokan, nemcsak a fejlesztők, hanem a gamerek is valamely szinten, így logikus, hogy nyáron csak csepegtetnek aztán ősszel szeptember beindul a hypetrain.

    Az idővonal pontosan ki van számolva, nem véletlen, hogy a megjelenés október-november környékén szokott mindig lenni, hiszen az őszi 1-2 hónapos hype pont elegendő, a decemberi karácsonyi időszak már túl zsúfolt lenne, az utána lévő jan-feb-márc megjelenés meg túl távoli lenne már.

    Ha valamiben jók, az a marketing, az összes cod trailer jól hozza az akciófilmes feelinget mindig.

Új hozzászólás Aktív témák