-
Fototrend
Üdvözlünk a Call of Duty: Modern Warfare II (2022) topikban! Kérünk, olvasd el a téma összefoglalót első hozzászólásod megírása előtt, illetve mielőtt kérdést tennél fel!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Acheron
őstag
válasz Németh Péter #5063 üzenetére
Az megvan, hogy ha már ott vagy, akkor jelzi. Azt hittem arra is van jelzés, hogy messziről lásd, érdemes -e elmenni még egyáltalán a zónáig, vagy már valaki kivette a prémium cuccost.
Tegnap egyébként vicces volt, belefutottam egy csapat botba, kb 20 - 30 fő lehetett egy csomóban, a folyóparton a vizet nézték, (de tényleg szorosan egymás mellett, mintha valami gyűlés lett volna). Ilyet még nem láttam korábban, általában egy nagyobb területen lézengenek ennyien. Nagyon mókásan néztek ki. De amint kibukkantam a sarkon, mind felém fordult és lőni kezdett. Mellélőni sem lehetett, amikor találomra beledurrantottam a tömegbe, de futni kellett, mert ilyen koncentrált tüzet nem lehet kibírni, majdnem ott hagytam a fogam. Persze utána máshol terítettek le. -
Acheron
őstag
Ne legyél biztos benne, hogy nem az volt. Én tegnap (normál módban) húztam a SA-B-50 -et, most már felszerelve, jó hatásfokkal és gyorsan lehet telibe lőni vele az ellenfelet. Viszont miután gyakorlatilag csak ezzel mentem, nagyon jól érezhető volt az SBMM hatása. A "jobb" körökben egy lövés egy kill lehetett csipegetni az ellenfelet, de amikor érezhetően megjött az SBMM (amikor hirtelen mintha elfelejtene az ember játszani néhány körön keresztül), onnantól jellemzően kettő, de volt, hogy a harmadik lövés adta csak be (már amikor volt idő harmadikra...), holott a hitmarker egyértelműen jelezte a találatot. Szóval így érzésre simán belekotnyeleskedik többek között ebbe is.
#5188soo277: +1
És még lenne jópár, amit szívesen látnék -
Acheron
őstag
válasz kill_switch #5201 üzenetére
Pedig nem rossz marksman fegyó az, nekem hozza az SP-R szintjét, sőt, mindenféle kiegészítő nélkül sokkal jobban tudtam vele leszedni az ellenfeleket. Így felszerelve kb egál.
Ha a fejlövést nem adta be, akkor tuti az SBMM szívatott, ezzel fejre jellemzően egy lövés - egy halál, még longshot lövéseknél is.
Még kell néhány dupla kill vele, és a szokásos mount feladat - előbbi nem egyszerű az újratöltés sebessége miatt (ugye itt pár másodpercen belül kell prezentálni a második áldozatot is, hogy meglegyen a dupla, utóbbi pedig elég kempelős tud lenni, azt annyira nem szeretem.
DMZ -ben nem tudom, meglesz -e valaha az M13, mindig kilométerekre rak le a zónától, mire odaérek, rég nincs ott semmi.
Mondjuk annyira nem hoz lázba, max napi egy próbát teszek
Btw. Az egyik feladat az, hogy pingeljek meg egy telót a térképen. Valamit tuti nem jól csinálok, mert ha találok is telót, sok mindent tudok vele, de megpingelni, főleg a térképen nem, pedig már álítottam be gombot a pingre... Biztosan triviális, de vallahogy sosem akaródzik sok időt tölteni a megoldás kereséssel. (ha mesze van a zóna, el sem kezdek rohanni, inkább begyűjtök pár feladatot, eközben nézegettem ezt a telós mókát)[ Szerkesztve ]
-
Acheron
őstag
válasz Tsebacsi #5269 üzenetére
Kevesen vannak az ismerős társaságban, akik tolják a COD -ot, de olyankor, amikor én játék elé ülök (kb éjfél után), már senki sincs. Vagy beadja egy nap a zónát a közelbe. és szerencsém lesz, vagy megveszem bundle -ben - úgyis van vagy 5800 beragadt CP -m a BattleNet -en, azt csak át kell húzni valahogy (igaz, azokból jellemzően a BP -t tervezem megvenni ott - és használni a Steam -en.
Napi egy DMZ -nél többet nem szánok rá, javarészt bolyongás, nekem unalmas. Inkább rongálom a KD arányom (unlockolom a fegyvereket / camo -kat a multiban. ) -
Acheron
őstag
-
Acheron
őstag
DMZ kérdés.
A zónában meddig lehet megmaradni gázmaszk nélkül? Tegnap majdhogynem a zóna határán spawnoltam, gyorsan odaértem, persze maszkot sehol nem találtam azon a kis úton. Ellenben ha nélküle bementem, rögtön jött a lihegés, vörös köd, így elég hamar leszedtek. Pedig a Chemist még tuti ott volt, jelölte a térkép.
Autóban jobban bírható, mint gyalog?
Ha a heti hét DMZ -ből hetente csak egyszer a zóna mellé dob a gép, csak meglesz az az M13 februárig -
Acheron
őstag
Köszi a felajánlást, még szenvedek vele kicsit, napi egy - két próba belefér
#5362mcwolf79: Ahogy kill_switch is említi, nem túl kedvesek. Tegnap spawn után nézelődtem (messze volt a zóna, így más küldetést kerestem) pont alattam szaladgált néhány csóka (dombtetőn voltam, egy Signal 50 -el), vadul üldözték a botokat. Engedtem őkezt útjukra, gondoltam hadd játszanak nyugodtan, minek lövöldözzem le őket sorban (teljesen nyílt tűzvonalban voltak felőlem). Kicsit később a faluban összeakadtunk, nos, nekik nem voltak ilyen gátlásaik, azon nyomban le is vadásztak
Ebből az a tanulság, hogy ma már mindenre lövök, ha poziban vagyok, ami láthatóan nem bot. Nem barátkozni jönnek ide az emberkék -
Acheron
őstag
válasz BandiHUN #5390 üzenetére
Én elkezdtem szisztematikusan végigmenni a fegyókon Gold camo -ig, kezdve a sniperekkel és marksman -okkal. Eddig a KD -re nem figyelve, csak a fegyverek adta feladatokat végigbogarászva 0.95 a KD. Szerintem nagyon jól adja a játék, a 2019 -ben ilyenkorra már sokkal jobban el voltam gyepálva (obsidian után persze erősen fordult a kocka ).
Én jelenleg full élvezetes meccsekként élem meg ezeket, külön élmény, ha a sok sorozatlövő ellen sikerül pluszban lehozni a meccset az egylövetűvel
#5388oriic: +1
#5389nutella1: Pontosan, ezt az egy faktort kivehetnék végre. Nagyon felborítja a játékot. Marksman fegyvereknél, amik épp a határra vannak balanszírozva az one shot - one kill lehetőségnél, kínosan érezhető, amikor az SBMM elkezd dolgozni. Onnantól 2 - 3 lövés kell egy ellenfélnek ugyanabból a fegyverből, amiből ugyanazon a pályán egy meccsel korábban csak egy kellett. Gusztustalan módon pofázik bele az eredménybe - épp úgy, ahogy a 2019 -ben, itt sem az ellenfelek erősségét hozza megfelelő szintre, sokkal tovább megy annál.[ Szerkesztve ]
-
Acheron
őstag
Egy beállítási kérdés:
A Focus funkciót (célzás, nagy levegő) szeretném beállítani "Hold" értékre, vagyis hogy csak addig "tartsa bent a levegőt", amíg az ehhez rendelt gomb nyomva van.
Node egymásnak ellentmondó beállítási üzeneteket kapok:
Azt mondja, azért nem tudom beállítani a Focus Behavior -t Hold -ra mert a funkció lockolva van, mivel a "Change zoom shared Input" az be van állítva "Sprint/Tactical Sprint/Focus" értékre. Ugyanakkor, amikor ezt állítanám át, akkor meg azt mondja, hogy ezt nem tehetem meg, mert a módosítást lockolja, hogy a Focus Behavior "Togle" értékre van állítva. Körkörös hivatkozás...
Most akkor ki megy el a búspics@ba?
Tudtok valami módot, hogy ezt át lehessen állítani?
-
Acheron
őstag
válasz Szellem. #5592 üzenetére
Én úgy látom, kb ugyanaz, mint az előző MW részben.Továbbra is egy fölöttébb rafinált és "kifinomult" szívatógép, rendkívül primitív triggerrel. Ha benne vagy, már semmit nem tudsz tenni ellene, de ha kilépsz a szívóágas meccsekről, 4 - 6 után ismét normális játékokba tesz be. Felismerni meg könnyű, amikor az ember egyik percről a másikra elfelejt játszani, folyamatosan mellélő, hatástalanná válik a fegyvere akkor is, ha talál, zsinórban respawnol az ellenfél előtt, akkor ideje elkezdeni gyanakodni
-
Acheron
őstag
válasz MikeWazowski #5640 üzenetére
Hivatalosan a Skil-Based MatchMaking rövidítése, az a rendszer, ami azért felel(ne), hogy a játékaid során a korábbi eredményeid alapján veled hasonszőrű képességekkel bírók közé kerülj, és így a leg-optimálisabb játékélményben, kellő, de nem túlzó kihívásban legyen részed (ne kaszaboljanak le a profik, és ne is érezd unalmas hentelésnek a játékot)
Nos, a cél nemes és tegyük hozzá szükséges is - épp csak COD SBMM rendszere nem igazán áll a helyzet magaslatán ebbéli igyekezete közben. Hogy mennyire nem, arról megoszlanak a vélemények, de ha csak ebben a fórumban beütöd a keresőbe az SBMM rövidítést, rögtön széles merítést kapsz[ Szerkesztve ]
-
Acheron
őstag
válasz ricogsm #5712 üzenetére
Tegnap a Lockwood MK2 után hezitáltam, hogy az EBR-14 -el, vagy az LM-S -el folytassam (Marksmanokon a sor a goldozásban) Az LM-S -el terveztem tovább menni, de azt mondja, az alap fegyver lockolva van, egy már feloldott blueprint -el (Send It)viszont mehetek. Egy meccs alatt láttam, hogy ez nem az én konfigom, átszerkesztettem hát a blueprint -et. Nyilván írta, hogy így bukó a blueprint tuning, de üsse kavics, nagyobb előny egy testre szabott fegyver.
Ezután jött a meglepetés, a következő meccs vége után feltűnt, hogy egy killt sem számolt el LM-S -el történt kill -ként (ellenben a level -t léptette a fegyvernél. Érdekes. Így viszont EBR-14 lesz, amíg az LM-S fel nem lesz rendesen oldva. Az LM-S -nél (valószínűleg a Blueprint miatt) már nem írja, hogy mi az alap fegyó feloldásának a feltétele, de ha jól tudom, a Lachmann-762 -t kel 17 -es szintre húzni.
Egyébként mind az EBR-14, mind az LM-S elég gyengécske alapon, 3 - 5 lövés szükséges egy ellenfélbe, ehhez bizony jól jönne a HC Remélem később lehet annyira tuningolni őket, hogy képesek legyenek egy, de max kettő lövésből egy kill -re.#5712ricogsm: Ha sima multi meccs, akkor ott van más is, ennyire nem gyilkos az SBMM
[ Szerkesztve ]
-
Acheron
őstag
válasz ricogsm #5735 üzenetére
A pontok más tészta, ha feladattal rendelkező meccs van (Domination, Headquarters, Kill Confirmed, stb), és a csapat nem megy rá ezekre, tehát pl nem foglal pontokat, csak Team DeathMach -ezik, vagyis a killekre megy, akkor simán előfordulhat ilyen egy olyan csapattal szemben, aki elfoglalja és bevédi a bázisikat. Ezt jellemzően nem SBMM okozza.
Az SBMM inkább "egyéni kitüntetés", ezt nem úgy kell elképzelni, hogy az egész csapatot "bünteti" a rendszer, amikor te szívóágra kerülsz. A csapatod akár még nyerhet is, miközben ugyanabban a meccsben te teljesen haszontalannak érzed magad, esel - kelsz. Ez már csak ilyen#5738ricogsm: Itt tudod bekapcsolni vagy testre szabni: Beállítások / Interface /Telemetry
[ Szerkesztve ]
-
Acheron
őstag
válasz ricogsm #5756 üzenetére
Sokszor el kell dönteni, hogy jó K/D arányt akar valaki, vagy előkelő helyen végezni az aktuális játék staton. Ha objektív módokat játszol (a két betett kép ha jól látom egy Domination és talán egy Hardpoint lehet), akkor a nagy XP -k akkor járnak, ha a mód feladatait teljesíted, pl minél többször foglalod el a pontot, minél tovább tartod az ellenféllel szemben, minél több dögcédulát gyűjtesz be, stb. Ilyenkor viszont óhatatlanul az ellenfél tüzébe kerülsz, ergo nem túl jótékony a K/D arányra (persze nagyon tapasztalt, nagyon skilles játékosok együtt is tudják, de ez mindig sok gyakorlás után jön - ha jön.) Érdemes megnézni az ellenfelek stajait is, gyakran lesz olyan, amikor negatív K/D -vel, de sok ponttal áll valaki az első helyek valamelyikén. És viszont, jó K/D -vel is lehet valaki a mezőny végén - kevés XP -vel.
Sima TDM -en pl csak a killek száma számít, van aki emiatt csak ott szeret nyomulni.
Ha meg pl camo feladatokat csinálsz, nos, akkor addig végképp felejtsd el a K/D arányt
Közhely, de igaz: minél több meccsen veszel részt, minél jobban kiismered a pályákat, a fegyvereket, megtalálod a saját stílusod, annál jobb lesz.
Egyébként meg ez egy játék - játszd úgy, ahogy élvezed. Az eredményeket majd hozza a tapasztalat. -
Acheron
őstag
válasz Németh Péter #5759 üzenetére
Ott a pont!
Én megszokásból az eredeti MW2 óta vezetem a napi statot, a napi (és az összesített) K - D különbség, amit leginkább követek, az lehet negatív, de maga a K/D arány az valóban nem, szóval jogos az észrevétel -
Acheron
őstag
válasz ricogsm #5763 üzenetére
Egy hónap játék után korai még türelmetlenül várni az eredményeket (ha úgy általában multira érted) Egyébként meg ezt a játékot (MW II) mindenki kb egy hónapja játssza
Lehet semmi nem kerüli el a figyelmed, csak még nincs meg a rutin a szituáció megoldására.
Igen, a camo feladatok alatt a Camo challenge -eket értem. Én ilyenkor szép kényelmesen végigmegyek az összes fegyveren, és kinyitom az összes camo lehetőséget, cél nyilván az Orion. Viszont határidő nincs, ha egy év múlva, akkor egy év múlva. A KD -meg addig olyan, amilyen (akár 0,9 -ig is lemehet). Amikor ez megvan,akkor kedvenc stílusban, kedvenc fegyverekkel szépen vissza lehet görbíteni a KD -t
Egyébként ezeket a challenge -eket végigcsinálni tréningnek sem rossz (bár némelyik ritka idegesítő ), mire a végére érsz, a rutin is meglesz[ Szerkesztve ]
-
Acheron
őstag
válasz Hunter2 #5799 üzenetére
Launcher menu / Stats:
#5791Dave567: Engedi Ha taktikusan, a stílusához legjobban passzoló fegyverekkel direkt a K/D -re megy valaki, akkor azért hozható jó eredmény.
Nem mellesleg pedig már sokszor leírtam azt a tapasztalatom, hogy bár a futó meccsben nem nagyon lehet mit kezdeni az SBMM -el, mert nem csak egyszerűen jobb játékosok közé tesz be, hanem direktben szól bele a pályán a történésekbe, de maga trigger az nagyon primitív, csak néhány meccsre visszamenőleg nézi az eredményeket. Ha a "szívatós" meccsekből (amiket nagyon hamar fel lehet ismerni) 3 - 4 kill után kilépsz, néhány meccs után úgy érzékeli a szerencsétlen, hogy te egy nagyon gyenge játékos vagy, és úgymond "kienged a markából". Utána lehet vidáman játszani, 10 - 30 pluszos köröket hozni, amíg újra el nem kezdi a hülyeségét. Más kérdés, hogy ki mennyire szeret kilépegetni, otthagyni a csapatot játék közben, főleg ha az nem random játékostársakból áll. De ilyenkor azt is bele lehet számolni, hogy amikor rádolvas az SBMM, akkor egész biztos, hogy nem te fogod felfelé húzni a csapat pontjait - ergo még jót is tehetsz, ha kilépsz
Az, hogy ez éves projekt, abban teljesen egyetértünk. Egy 0,9 körüli KD -t nem lehet napok alatt visszatekerni 1 fölé, ha addigra már több 10k killen (és death -en) túl vagy
De azért lehet.
#5794petymeg: +1 Igen, ennyi a matek.[ Szerkesztve ]
-
Acheron
őstag
válasz Dave567 #5829 üzenetére
Az itteni Tier1 (realism) nem jött be eddig, a HC -t várom én is, mint sokan, remélem beteszik. Anno a 2019 -et szinte csak abban toltam - de ott is lehet enni a kefét az SBMM miatt. Nem kell bemutatnod, ismerem jól őkelmét - kedvencem az amit írsz, hogy bárhol spawnolok, az ellenfél rögtön mögöttem van - vagy az előttem lévő első sarkot kempeli épp
-
-
Acheron
őstag
A Lachmann-762 -t kezdtem el húzni, mert több fegyver is függ tőle.
Van ennek valami normális setupja, amivel használható is valamire? Eddig ez a legrosszabb / leggyengébb fegyver, amivel a játékban találkoztam. A Counter UAV -on szoktam kb lemérni, melyik fegyver mennyire erős, mert annak fix az "életereje" és minden találat ugyanakkora értékkel "sebzi". A Lachmann -ból 5, azaz öt lövés kell, hogy leszedje (még a nem túl erős EBR-14 is megoldja ezt 4 -ből) Sorozatlövésre állítva alapon óriási a recoil, gyakorlatilag csak egyeslövéssel használható, de így, hogy egy emberbe 4 - 5 skuló is kell (még fejbe is kettő), nem egyszerű vele gépészkedni anélkül, hogy az ellenfél ne lőne le közben. Azt hiszem, ennek fogok legjobban örülni (eddig), ha végre meglesz a gold, és letehetem. Hacsak addig valami bomba setupot nem sikerül találni, amivel legalább két lövésből leküzdhető az ellen. A fent említett EBR-14 megfelelő setuppal egy tűpontos kis gyilkológép, szinte sajnáltam letenni, amikor gold lett. -
Acheron
őstag
Köszi a tippet. Még kevés"hozzávaló" van nyitva (eddig haladtam a sniperekkel és a marksmanokkal, de az LM-S -hez már kell ebből az lvl 17). De úgy nézem, hogy ahhoz, hogy jó legyen, előbb egy RAPP H nevű LMG -t is ki kellene húznom... Dícséretes, hogy a fejlesztők szeretnék kipróbáltatni a fegyverek széles palettáját a "hívekkel", de kissé bosszantó is, én nem szeretek így ugrálni a fegyverek között, szépen sorban szeretem megcsinálni őket.
Meglátom, megnézem, melyik vonalon lehet leggyorsabban sikert elérni...
#5936ricogsm: Semmi extra tudományos megközelítést ne várj, pusztán empirikus módon vizsgáltam a kérdést Mivel az ellenfeleknél sosem tudhatom, hogy a találkozásunkig mekkora sebzéssel érkeznek (valaki már eltalálhatta őket korábban), illetve egy "embernek" több sebzési zónája van (fej, törzsek, végtagok), amelyeken különböző sebzési szorzóval veszi figyelembe a találatot a rendszer, így nem lehet könnyen összehasonlítani a különböző fegyverek erősségét. Lehet a fenti Lachmann is csak egy lövés (egy sebesült fickót fejbe találva), de szerencsétlen esetben egy sniperrel is kell bele kettő (egy full életerős figura épp a kezén megcsípve) Ettől még egyértelműen a sniper az erősebb fegyver.
De az égen megjelenő counter UAV (zavaró drón, amitől a mini térkép helyén csak egy maszat látszik) az egy sebzési zónával bír, és mindig ugyanannyi az életereje (amíg más is rá nem lő, de az látszik) így arra egyeslövéseket leadva kb összehasonlítható az egyes fegyverek erőssége. egy snipernek max 2 lövés kell hozzá (páncéltörővel, robbanó lövedékkel egy is elég lehet), a marksmanok 2 - 4, a fenti Lachmann pedig 5 lövésből tudja leszedni.
Én rögtön lelövöm, ha látom, no nem azért, mert feszt mérem a fegyvereket, hanem mert segítség a csapatnak, ha tiszta a térkép A "mérés" csak amolyan melléktevékenység
#5940MaddeNNNN: Na igen .
Ez sokkal egyszerűbb (és tényszerűnbb) összehasonlításra ad lehetőséget - de én speciel sajnálom az időt erre.[ Szerkesztve ]
-
Acheron
őstag
Köszi, rápróbálok erre is. Bár én ezt az LM Aurora 90 barrel -t nem is látom a választhatók között
Tegnap este nagy nehezen sikerült lvl12 -re feltornászni, még egy szint kell, hogy megnyíljon az 556, utána alighanem hagyom addig, amíg az 556 -ot ki nem húzom (Az 556 lvl 16 nélkül nem nyitható meg a RAPP H, amiből szintén lvl 16 kell, hogy a 762 - hez a Romeo FT 16" barrel megnyíljon, ami talán erősebbé teheti a 762 -t.)
Ezek nélkül a dupla killek lehetetlennek tűnnek - 1:1 tűzpárbajban ez a fegyver jelenleg gyakorlatilag esélytelen - sokkal kevésbé pontos és sokkal gyengébb, mint pl az EBR-14. Tegnap estem - keltem vele, pedig rengeteg találatot sikerült bevinni. De sajnos 3 - 4 tiszta találat után is képes az ellenfél vissza- és lelőni. Akkor működik, ha fejre sikerül bevinni kettőt (!).
#5947rolio1: Tipikus SBMM működés... Üdv a klubban
#5950Plag: Nem feltétlenül ad több pontot. Tegnap épp volt egy ilyen esetem, kb egyenlő kill / death számmal (sőt, nekem jóval kevesebb death volt) egy játékostárs az első helyen végzett, én pedig kb ötödik voltam (XP sorrend)- mert ő jóval több időt töltött a ponton. Onnan minden kill több XP -t ér, mint ha foglalás nélkül hoznád ugyanazt.[ Szerkesztve ]
-
Acheron
őstag
Egy darabig én sem fogom elővenni
#5968KaitouP: Én kb egálnak érzem, ez a mostani valamivel kifinomultabban, de ugyanolyan hatékonyan hozza a rontást, amikor úgy érzi, ezt kell tennie.
Csapatjátékban alapból én sem vagyok a kilépkedés híve, sokszor így is végigtolom a játékot, de végül csak a fejemet csóválom utólag, hogy miért is tettem. Az SBMM nem a csapatot, hanem az egyént "öleli a keblére", és amikor nagyon rossz meccsekbe tesz is be (értsd esek - kelek), gyakran látom, hogy a csapattársak statisztikája, XP pontjai az enyémtől függetlenül jók. Ilyenkor inkább csak visszahúzom a csapatot, alig tudok pontot tenni a csapat teljesítményéhez - nem sokat ártok vele nekik, ha kilépek. Magamnak viszont használok, mert nem 4 - 28 arányban ver bucira a rendszer, hanem mondjuk csak 1 - 4 -ben, és később három mínuszt csak könnyebb ledolgozni, amikor épp jó formát enged az SBMM, mint 24 -et.[ Szerkesztve ]
-
Acheron
őstag
Amiket írsz, az szerintem mind az SBMM ismérve. Ezek mindegyike jelen volt már az MW2019 AI -ében is is. Machine Learning alapú szutyok, sok mindent nem lehet vele kezdeni menet közben.
Érzésre az kifejezetten erősödött az idei kiadásban, hogy ugyanaz a fegyver másképp sebez különböző meccsekben. Tegnapelőtt a Lachmann 762 -vel szenvedtem, 4 - 5 lövés kellett az ellenfélbe, tegnap kb 10 meccsen keresztül beérte kettővel testre (előző nap még fejbe kellett mimimum kettő) full ugyanazokkal a beállításokkal. Utána megint visszaállt gyengített üzemmódra. Lehet csak placebo, de gyanúsan sok az ilyen eset.
Ez a húzom a ravaszt - nem sül el a fegyver nagy kedvenc, ritka, de roppant idegesítő "feature" (bár már ez is volt a 2019 -ben is) -
Acheron
őstag
1, Thermit
2, Drill charge
3, Ha van idő és várható az érkezése, akkor ajtó mögé, haladási irány felé néző Claymore (csak akkor aktiválódik, amikor elmegy mellette - kvázi a hátába robban, nem védi a pajzs.
4, Ha van hely, meg lehet próbálni kimozogni + shoti. Ha egy pillanatra mellé - mögé - fölé tudsz kerülni, egy lövés - egy kill. De ez utóbbi már szerencse kérdés is
#6103Atla: Nekem fent van a gépen a Logitech Gaming Software, a G502 miatt kell is, mert a legtöbb játék nem tud mit kezdeni az egér extra gombjaival, így a szoftverből kell valamilyen gombhoz rendelni azokat. Makrókat nem használok, még ilyen félautomata -automata átállításra sem (minek, nem reumásak az ujjaim ), ezzel együtt a program folyamatosan fut a háttérben. Soha semmilyen gond nem volt még COD játékokban (sem) emiatt)
Azért ezt most lekopogom[ Szerkesztve ]
-
Acheron
őstag
Az is egy fegyvertípus, és ha valaki a camo -kat csinálja, előbb utóbb használnia kell. Próbáld ki egyszer, milyen "egyszerű" pajzzsal érvényesülni, és még feladatokat is végrehajtani Azt mindenképp érdemes, mielőtt valaki nagyon megköpködi a pajzsosokat
A legtöbb fegyvert lehet utálni valamiért - a bika erős LMG -t, a golyóköpködő SMG -t, a távolról ölő snipert, a közelről instant kill shotit, az "átőhetetlen" pajzsot. De mindegyiknek van hátránya és ezekre épülve ellenszere is -
Acheron
őstag
válasz Acheron #5974 üzenetére
Erre a White Lotus kérdésre van válasz?
Random bármelyik strongholdban fordul elő (DMZ), vagy egy adott helyen kell keresni?
Más: A Lachmann-762 -vel megszenvedtem, de csak sikerült goldozni úgy, hogy az egyéb fegyverektől függő csatolmányok nem lettek még feloldva. A dupla killek azért nem egyszerűek vele - kellett hozzá szerencse, és jó pálya is (a Farm 18 -on mountolva egész jól lehetett vele haladni) Mindenesetre a gold után dobtam is a levesbe, platináig ne lássam -
Acheron
őstag
válasz tupacamaru #6214 üzenetére
OK, köszönöm. Akkor kipucolok még párat, csak meglesz előbb utóbb.
Igen ritkán rak olyan közel a zónához, hogy oda érdemes legyen elindulni, ilyenkor a strongholdokat próbálgatom (több - kevesebb sikerrel, egyedül azért nem könnyű móka )
Időnként belefutok ellenséges squad -okba is, hol ők, hol én húzom a rövidebbet...
#6220Casanova*: Szerintem ne keverd össze a cheater -eket az SBMM -el. Ha valóban olyan jól megy, ahogy írod, ne csodálkozz, hogy az SBMM szívóágra tesz.
De ha azt gondolod, hogy az SBMM csak erősebb - gyengébb lobbikba dobál, komoly tévedésben vagy. Az, hogy az ellenfelek gyorsabban találnak el, hiába lövöd őket, nem hullanak, és valamiért úgy tűnik, hogy mindig pontosan tudják, hogy hol vagy, az jó eséllyel nem az ő csalásuk. Gondolkoztál már azon, vajon miért van az, hogy legtöbbször a spawn, vagy az azt követő pár másodperc, miután elindultál (az akkor és ott véletlennek tűnő, de valójában megszokott irányba...) a kritikus, és pont olyankor kapod a találatok nagy részét?
De részben egyetértek - egy cheater biztosan van a játékban. Ez maga az SBMM.
Azt nem zárom ki, hogy lehetnek csalók - de én eddig még nem találkoztam velük, pedig nem egyszer én is meglövöm a (bőven) 2+ arányt, ahogy Tomko78 is írta. SBMM kópésággal viszont napi szinten szívok én is -
Acheron
őstag
válasz Casanova* #6226 üzenetére
Hát, ha ez nyugtat meg, legyenek aimbotosok.
Ha "durván látványosan" csinálják, reportold őket, korábban már írták fórumtársak, hogy kaptak visszajelzést, ha valódi csalót jelentettek.
Egyébként két - három napja nekem is kifagy a rendszer egyszer - egyszer, a rosseb nem figyeli, milyen hibakóddal. Újraindítom, és megy tovább - szerintem sima bug, eszembe sem jutna az anticheat rendszerre gyanakodni. Valamelyik frissítés mellékhatása lehet, az MW2019 -ben három év után is voltak ilyenek egy egy frissítést követően.
Nos, látom, már a report sem jó megoldás.
Akkor marad a kilépés.[ Szerkesztve ]
-
Acheron
őstag
válasz tupacamaru #6214 üzenetére
Ma az első Strongholdban meglett, sikerült is kimenekíteni (a kivonási pontot szerencsére csak botok "campelték"). Egy földre dobott irat volt, először simán elmentem mellette...
Érdekes mód a stronghold kártyát most nem NPC dobta, hanem dobozból (hátizsákból) esett, sőt, a strongholdon belül is volt egy egy dobozban. -
Acheron
őstag
válasz nutella1 #6338 üzenetére
Ezek szerint meglehet, tegnap az SBMM kelt bal lábbal, mert engem is szívatott végig
Végül 182 - 197 állással zártam a napot, és még örültem is, hogy "csak" 15 mínusz lett a vége.
Lachmann 556 AR és LM-S marksman fegyók vannak terítéken, csak ezekkel mentem. Egyik sem egy csoda, így azért nagyon nem csodálkozom az eredményen.
De azért az SBMM készítők felmenői csuklottak egy párszor az este nekem köszönhetően is.
Nagyon rossz ez az irány, már a 2019 -ben is látszott, hosszú távon pont a játékélménytől foszt meg. Amikor szívóágon vagy, akkor frusztrál a sikertelenség, hogy fogcsikorgatva sem tudsz előrébb jutni, mert oldalról - hátulról a legváratlanabb módon kilő egy éppen jókor, jó időben felbukkanó ellenfél (tízszer egymás után, ebből négyszer ugyanaz a fickó zsinórban), hogy a többi nyalánkságot már ne is ismételjem unalomig, de ha jól is megy, akkor sem tudhatod, hogy ez most azért volt, mert tényleg jó voltál, vagy éppen most az SBMM neked keverte a lapokat.
Szóval a számszerű eredmények semmi támpontot nem adnak az egyén valódi teljesítményéről - és ez, ahogy fentebb említettem, szerintem nagyon nem jó irány -
Acheron
őstag
Azért igaztalan lenne csak köpködni a játékot, vannak jó tulajdonságai is. Az SBMM olyan amilyen. Ha az ember nem lép ki a játékokból, akkor nagyon jól követhető az arányokból a periodikusság (növekvő, majd csökkenő Kill, és vele szemben csökkenő, majd növekvő Death szám) De oda - vissza van egy - egy átmeneti pont, ahol kb egál az állás, körülbelül ott van az a pont, ahol a képességeimhez mérten határon vagyok, hasonló SBMM támogatottság mellett kerülök össze emberkékkel. Na ott lehet a legjobbakat játszani, azokat a meccseket azért gyakran élvezem
-
Acheron
őstag
válasz ricogsm #6351 üzenetére
Ha a "Stealth Bomber" -re gondolsz, akkor be kell tenned az egyik killstreak helyére. Esetleg ha Care Package vagy Emergency Airdrop killstreak van beállítva, abból is eshet.
Ha vége van a meccsnek, és még nem indult a következő, akkor még meg tudod nézni az eredményt (a gomb nevét most fejből nem tudom, de balra lent található a meccs vége után).
Ellenben ha meccs közben kilépsz, akkor üres lesz a lista, sem az ellenfelek nevét, sem az eredményeket nem fogod látni.
Ugyanígy, a Stats menüben az utolsó 10 meccs statisztikáit meg tudod nézni (a kilépett meccsek ott sem fognak szerepelni) -
Acheron
őstag
Steam alatt itt leszedte és telepítette cirka 3 perc alatt (ahogy láttam, 11,6 GB -ot szedett le, aminek a kicsomagolt mérete kb 30GB)
Kipróbálni csak később tudom majd, kíváncsi vagyok, itt is szétcsapta -e a loadout -okat (nagy jelentősége nálam nincs, miután jelenleg csak egy slotot használok, abban meg szinte napi szinten változik a tartalom, ahogy forognak ki a goldozott fegyverek) -
Acheron
őstag
válasz heihachi #6528 üzenetére
Ha jól emlékszem, meccs közben a TAB -al megnyitod a játékos listát, a név mező bal szélén kattintva lehet egyesével némítani, aki zavar. Az elején még szórakoztam vele, utána letiltottam az egész voice chat - et a francba, a sok óbégató, háttérzajos, zenehallgató "sikertermék" legyalulta az agyam játék közben.
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen asztali médialejátszót?
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Van itt pár kép a Sony Xperia 1 VI-ról is
- Wise (ex-TransferWise)
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- MG5 menetpróba
- 3 milliméterrel szélesebb lehet a Galaxy Z Fold 6 kijelzője
- Ingyenes vagy akciós szoftverek
- Xbox tulajok OFF topicja
- nVidia tulajok OFF topikja
- További aktív témák...
- Dell Latitude 7300 27% 13.3" FHD IPS i5-8265U 16GB 256GB NVMe gar
- ThinkPad T15 Gen 2i 27% 15.6" FHD IPS i7-1165G7 16GB 512GB NVMe ujjlolv IR kam gar
- PS5 Csomag Csak Egyben, Áron,.Alul, Eladó!!
- HP Elitebook 850 G3 (6.gen i7, 256 ssd, 8 GB, FHD) AkciÓÓ!
- HP Probook 450 G3 (6.gen i5, 256 ssd, 8 GB, FHD) AkciÓÓ!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest