-
Fototrend
Üdvözlünk a Call of Duty: Modern Warfare II (2022) topikban! Kérünk, olvasd el a téma összefoglalót első hozzászólásod megírása előtt, illetve mielőtt kérdést tennél fel!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Acheron
őstag
válasz bager13 #9414 üzenetére
Egér - billentyű is cserélve lett kontrollerre, vagy az maradt változatlan?
#9416nutella1: Bizony, nagyon egészséges lenne egy - két versenytárs, talán valóban a játékélmény innovációja felé tolná el az üzleti modelleket, mintsem az eye candy factor -ra.
De még ez sem igaz teljesen, mert a látvány igenis számít - de inkább a realizmus felé mennék, mint a nem egyszer blőd skinek, és valóságtól elrugaszkodott kill animációk (találat után pixelekre eső emberek,felszálló neon halálfejek, megcifrázott pentagrammák...)
Mondjuk egy UE5 motorral hajtott COD -ot megnéznék...[ Szerkesztve ]
-
Acheron
őstag
válasz BandiHUN #9418 üzenetére
Azért a COD nem ilyen gyermeteg skinekkel spékelt lövöldének indult - a mainstream sajnos nagyon elvitte, nem jó irányba. Senki sem vár tőle realisztikus élményt (a realizmust én kizárólag a látványra értettem fentebb), ez sosem volt egy harci szimulátor program, de ezek a gyermeteg ökörségek azért negyon illúziórombolóak.
Pl épp az imént, milyen skin jön szembe... "atletikatrikó", suhogós térd -futónaci, neonzöld futócipő, tükrös napszemüveg... Nem győztem pusztítani, ahol láttam... Atajparasztságnakízléstelenségnek is vannak határai...
Btw - Ha az eredeti MW2 single -t nem toltad ki, nem is fogod érteni miért olyan jelentős karakter sokaknak Simon Riley (Ghost) És ha már zene - az MW2 Hans Zimmer zenéinél azóta sem volt jobb.[ Szerkesztve ]
-
Acheron
őstag
válasz KaitouP #9421 üzenetére
Hasonlóan érzek ezzel kapcsolatban.
Volt szerencsém kétszer is élőben hallgatni a koncertjét Budapesten - zenei zseni ez az ember Az eredeti MW2 -höz sokat tett a zenéje is, hogy olyan (jó) lett, amilyen lett.
#9420Linem: Ilyen az emberi természet. No meg azért hagy helyet a szituáció is egy kis zsörtölődésnek
Egyébként épp a fent említett MW2 nekem úgy volt jó, ahogy volt. Tény, hogy a végére (2019 -ig toltam) már nagyon kevés játékos maradt, és azok között már valóban bőven akadt csaló és moddolt játék is, de ezzel együtt is számomra az volt az etalon.
#9424Plag: Én konkrétan nem hittem a szememnek, amikor meghalt, többször végigjátszottam azt a részt, hátha másképp is ki lehet jönni a szituból. Az bizony döbbenet volt. De talán ez is kellett, hogy olyan erős legyen a sztori, amilyen lett.
#9429bager13: Köszi az infót! Gondolkozom, hogy megveszem PS -re is, és kipróbálom a különbséget, de a kontrollert nem erőltetném (próbáltam már korábbi COD verzióval, nem lehetetlen, de nagy visszaesés lenne, biztosan rengeteget bénáznék hónapokig )
#9434Tsebacsi: Már megörültem, hogy újra van Shipment, de látom, csak végre kaptál egyet a "körforgóból". Ezen a pályán azért, ahogy fentebb is írták, sűrűn előfordul ilyesmi - kicsi pálya, sok játékos, statisztikailag is indokolt. Az elmúlt hetekben fegyverhúzásra használtam én is - nem egyszer épp a puskacsövem előtt bukkant fel a delikvens (arról nem is beszélve, hogy én mennyiszer bukkantam fel más puskacsöve előtt )[ Szerkesztve ]
-
Acheron
őstag
válasz Szellem. #9441 üzenetére
Az ebben a részben lett volna esedékes, de eddig jól van
#9440markknight: Erre a zeneszámra speciel igaz, a Soundtrack -en fel is van tüntetve az eredeti szerző és előadó (akkor már nevesítsük, Denez Prigent jegyzi, Lisa Gerrardal adják elő), de Zimmer mindig is szorosan dolgozott együtt más zeneszerzőkkel és előadókkal a projektjeiben (főleg, hogy a filmzenék jellemzően nem egy - egy zeneszámról szólnak)
Egyrészt ez a szememben semmit nem von le sem ennek a zeneszámnak az érdemeiből, sem Zimmer zenei zsenijéből, vagy akár az MW2 zeneiségéből
Én kifejezetten szeretem a műveit, anno nagyon örültem, amikor megtudtam, hogy ő csinál zenét az MW2 -höz. Azóta sem volt szerencsénk olyan minőségű zenei betétekhez. -
Acheron
őstag
válasz Dave567 #9474 üzenetére
Core -ban sincs? Vagy te is csak a HC -t tolod?
HC -n kb 5 - 6 napja semmi stat számítás nincs.
Végül is, amikor indult a játék, akkor is bő két - három hétig nem volt semmilyen stat - és látták vala, hogy így is játszanak a játékkal
Ergo a stat -ok készítésére használt csapat átirányítható skin gyártásra -
Acheron
őstag
válasz Dave567 #9482 üzenetére
Nincs stat Core -ban sem, tegnap kipróbáltam.
Jokert kezdtem el húzni (már csak ez, no meg az RPG van hátra)Ö, és itt jobban adja a 10 v 10 moshpit játékban, mint HC -n 6 v 6 -ban (nagyobb a "népsűrűség" )
Egyébként vicc, hogy HC -n a dilokvens mellett robbanó Strela-P lövedék pl tízből hétszer nem halálos (újratöltés alatt meg ugye akár szabadidős programot is be lehet tervezni - háromszor leszednek) A két killről halál nélkül már ne is beszéljünk
Öröm volt letenni ezt a fegyvert.
#9489Tsebacsi: Sniper kicsit másként működik, főleg amíg alapon van és nem lehet ADS -re gyúrni. Érdemes megkeresni, honnan lehet nagyobb területet belátni, utána jellemzően (ha lehet) egy gyors szemlével fel kell mérni, hol az ellen. Ha kb megvan, előbb érdemes célzásra emelni a fegyvert, és utána kinézni. Később, ha már jó az ADS, mehet a quickscope is. Nekem legalábbis ez a tapasztalatom.
Nyilván futás közben ez bajos - de a sniper nagy céltávcsővel nem is a rush -ban erős.[ Szerkesztve ]
-
Acheron
őstag
válasz KaitouP #9496 üzenetére
Próbából behúztam PS -en. A PS -re még ugyan nem telepítettem fel a játékot, de a skint így is engedte bezsákolni.
Arra nagyon kíváncsi vagyok, most, hogy megvan PS -re is és PC -re is, mit fog szinkronizálni a két platform közöttOhhohó, van Shipment (gondolom az ingyenes hétvége keretében).
Akkor azt a pár launchert gyorsan ki kell rántani
Ami tök jó is lenne, ha a Steam megint nem most kezdene sztrájkolni....
Gyanús, hogy nálam van a probléma, mert hetente egy - két alkalommal előjön (lecsatlakozik a hálózatról a játék, majd a Steam fiókba sem lehet bejelentkezni kb 10 perc és fél óra közötti időtartamig - baromira nem vicces, amikor csak egy órácskát akar játszani az ember), de más nemigen panaszkodik ilyesmire. Most vagy nincsenek itt Steam -es játékosok, vagy náluk nem jön elő a hiba, ami erősíti, hogy lokális bajság lesz.
Érik egy Op rendszer újrahúzás...[ Szerkesztve ]
-
Acheron
őstag
válasz Dave567 #9522 üzenetére
Yep, tegnap egyszer csak elindult a számláló. Eddig csak core -ban néztem (Shipment, kihasználom a két launcher kihúzására, nagy pályákon csak kínszenvedés).
HC -n még nem néztem.
#9503ImpersonatoR: Köszi az infót! Az operátort nem is nagyon vártam, olvastam róla, hogy PS exkluzív -
Acheron
őstag
válasz kill_switch #9541 üzenetére
Ez azért is jó, mert nem egyszer hamarabb lát meg az ellenfél, hogy kilógsz a fedezékből, amikor lassan oldalazol, hogy kinézhess, mielőtt te még valójában látnál is bármit a fedezék peremén túli világból Párszor már szedtek így ki
#9543nutella1: Pont ezt írtam[ Szerkesztve ]
-
Acheron
őstag
Mik vannak ma este (is)
Épp a JOKER -t húzom (kész, hála az égnek), erre egyszer csak mi történik - néhány remekbe szabott meccs után, amikor tripla killekkel gyaktam az ellent, egyszer csak gyakorlatilag az ellövésig sem sikerül eljutni - tízből tízszszer épp a kilövés előtt trafálnak telibe - semmi gond - nyilván dolgozik a véletlen faktor.
No de mit gondoljak arról, hogy normál esetben a szegény, ártatlan Joker (Javelin) szerkentyű becélozva egy távoli dolgot, ellövé a tőltetét, és vagy találá ellenfelet, avagy nem, de felrobbaná, és hangos pukanást produkálá.
De nem ám ilyenkor!
Most azt mondja (tiszta, egyenes cél, kb 50 - 70 m, ideális Joker lövési táv),
Miután becéloztam a távoli célt, és kiadtam a kilövési parancsot...
hogy
- a lövéshez szükséges befognod a célt!
- Ööööö... Ott van, befogtam, a célkeresztben, jó messze, csak lőni kellene.
- Nem, nem. Be kellene fogni a célt.
- De hát be van! Látom, ráfókuszáltam a fegyverrel!
- Nem, nem, nem látok semmi fókuszt, az biztos nem az, anélkül meg nem lehet lőni...(ezen a ponton jellemzően vége a beszélgetésnek, mert bal - avagy jobbfelől jön egy ellen, aki lazán fejbelő egy tetszőleges fegyverrel...) - ergo mehetek a sunyiba, nincs pont...
#denincsSBMM[ Szerkesztve ]
-
Acheron
őstag
A simán is lehet azért haladni. Mióta visszarakták, 2 launcher, 2 AR és egy SMG lett gold.
#9573markknight: Tényleg, leütésre is megadja a kill -t? No, ezt nem tudtam, én végiglövöldöztem velük a szükséges mennyiséget. (pedig vagy két fickót én is lecsaptam a harc hevében JOKER -el, de nem tűnt fel, hogy kill -t érne.) -
Acheron
őstag
válasz BITBOYS #9582 üzenetére
Az SMG -vel szinte mindenhol meglehet a longshot (csak 30 m kell) Ahogy korábban is javasolták, próbáld HC -n, random pályákon (Shipment kivételével szinte bár mi jó (az sem kizárt, de ott meg kell keresni a megfelelő pontokat)) Ha túl nagy a pálya, és messzire nem elég pontos a a fegyver (nagy a recoil sorozatnál), egy 4 - 5 x céltávcső és egyes lövés segít (arra azért figyelj, hogy az egyes lövés nem jelenti azt HC -n sem, hogy egy lövés biztosan öl, pláne nem SMG esetén )
#9592LorenzoHUN: A platinához már a masinákat (killstreak, egyebek) kell aprítani velük - vagyis rendeltetésszerűen használhatók
#9593markknight: "...verekedni kell a szaros Launcherrel..."
Nem kell, csak lehet.
Én nem tudtam, hogy verekedni is lehet vele, hát kihúztam úgy, hogy lövöldöztem velük, "ahogy a csövön kifért"
#9594Plag: Oda lőj, ahol épp nincs ott az ellenfél
De komolyan, bázisfoglalós pályákon (de úgy általában is) - csak úgy találomra kell elengedni. Azt felejtsd el, hogy konkrét személyre akarsz vele célozni, mint egy normál fegyverrel . Az tuti halál. Ha valahol nagy a nyüzsgés, azt érdemes bepróbálni, de tízből nyolc az ilyen "mire odaér, lesz ott valaki". És van. Nem egyszer 2 - 4
#9599markknight: +1 Erre a Shipment a legjobb. Kicsi hely, sok ember = nagyobb találati valószínűség.
#9606lowzor: HC -n is csalódás volt, volt hogy több lövésre sem hullott tőle az ellen (én is azt hittem, hogy ott majd könnyű lesz - nem lett).
Shipment (akár core) az orvosság a launcherekre.[ Szerkesztve ]
-
Acheron
őstag
Közben megvan, miért csapkodnak a launcherekkel az emberkék.
Tegnap meglett mind az 51 alap fegyó platinája (nem választottam a könnyebb utat, hogy bármelyik 51 fegyveré jó ) Viszont a launchereknél a polyatomic feltétel a 10 - 15 double kill, vagyis pár másodpercen belül kétszer kell ölni. Nos, ez RPG -vel viszonylag gyorsan meglett - nagyot durran. Valószínűleg a JOKER -el is hamar meglesz, mivel azzal nem ritka a triple - quad kill sem egy - egy lövésre. De pl a Strela-P egy hihetetlen szutyok launcher, ha nem direct hit lövi vele telibe az ellent,. akkor nem öl, double killt szimpla rakétával elérni kb lottó ötös kategória. Ennél az sem játszik, hogy egy kill után újratölt, majd a jöhet a következő, mert az újratöltési idő messze túl van a double kill időhatárán. Marad a melee kill a launcherrel - ha szerencséje van az embernek, akkor két ellenfelet is sikerül agyoncsapni vele a double kill időhatáron belül. Húsz perc alatt egy ilyen double killt már sikerült összeszedni (15 kell...) (a K/D arányról ne beszéljünk, mert sírás lesz )
Háát, hosszú menet lesz. Pila gondolom ugyanez
HC Shipment 24/7 sokat segíthetne - de az ugye nincs...[ Szerkesztve ]
-
Acheron
őstag
válasz Acheron #9729 üzenetére
Meg kell hagyni, a sokat szapult SBMM segít ilyen helyzetben - a mission impossible küldetésben annyira legatyásodik a KD, hogy előbb utóbb betesz olyan lobbikba, ahol gyakorlatilag olyan fura egyének vannak, akiknek kb úgy kell kivenni a nyálat a szájából...
Kényelmesen lődözget valamerre, amíg odasétálok mellé és tarkónvágom egy launcherrel... Még ilyet...[ Szerkesztve ]
-
Acheron
őstag
Életszerű
Szerintem engedd el a témát.
Itt mind együtt örülünk veled, hogy ilyen ügyes vagy, és ezt el is tudtad mondani
Legyen ez a zárszó, továbbiakra nincs válasz ebben a témakörben - bármi más, a játékkal kapcsolatos természetesen jöhet
Egyelőre a Charlieintel, mint jellemzően jól informáltnak tekinthető forrás is csak utal rá, hogy valószínűleg a Season 3 Realoaded frissítésével érkezik, május 10 -én vagy 17 -én. -
Acheron
őstag
válasz nutella1 #9743 üzenetére
Nem vitatom, szeretem a kést és a pajzsot, jól lehet vele haladni, mindkettő platina már egy ideje. Anno a 2019 -ben is kifejezetten élveztem ezt a kettőt, főleg a kést (és a Kali stick -et), mert kb instant ölt, míg core pályán lőfegyverből többet is be kellett kapni a halálhoz. Így core -on valóban gyorsan kihúzhatók. Pajzs még HC -ben is - kevesebb ütés kell vele.
#9745nutella1: No igen.
Meg azon pl, hogy kb 3 hét (és nem 2 hónap) után lett meg a platina szint mindre, amiből egy hétig nem volt Shipment. De felesleges ezen rúgózni, mindenki úgy superman itt, ahogy akar
Szóval én dobtam a támát.[ Szerkesztve ]
-
Acheron
őstag
válasz nutella1 #9760 üzenetére
Jelen helyzetben még mindig ott a leggyorsabb bármit is kihúzni, camo challenge -eket teljesíteni. Értelmetlennek semmiképp nem nevezném. Nagy daráló tud lenni, ha épp olyan lobbi áll össze (a másik lehetőséget meg sem említem, mi miatt lehet ), de ugyanúgy vannak teljesen élhető és jól játszható meccsek. Mostanság napi fél - egy órám van játszani, de egy - két fegyó minden nap kipörög a headshotokkal a core Shipmenten is.
Más pályán ez nem menne ennyi idő alatt (talán még Shoothouse, de ott is bajosabb.)
#9770lowzor: Attól tartok, mire újra lesz HC Shipment, már minden ki lesz húzva...
És nem azért, mert olyan rohadt gyorsan húzom a fegyókat -
Acheron
őstag
válasz vagopeti #9804 üzenetére
Ha low grafon akarsz ennyi fps -t, akkor lehet a 6900XT is fölélövés. A 7900XT biztosan, azzal full ultra beállítással is megvan a 144Hz (korlátozva van, ennél bőven több van benne, tudom hogy te 150 fps -re lőnél).
Nvidia vs Radeon kérdéssel mindenképp a szaktopic (Corsa02 fórumtárs linkelte) felkeresése javasolt, illetve még érdemes lehet a Radeon és Nvidia megfelelő sorozató topikjaiba benézni a "Videokártyák" oldalról
Ha ott kérdezel, érdemes előkészíteni: CPU típus, Memória, Monoitor / felbontás, Tápegység teljesítmény. Ezek ismeretében tudnak neked a legpontosabban javaslatot adni. -
Acheron
őstag
válasz KaitouP #9830 üzenetére
Kicsit ambivalensek az érzéseim... Örüljek -e, avagy nem.
Kissé gyorsnak érzem - de remélem rácáfolnak a félelmeimre...
A Warzone mondjuk pont nem érdekel, no de a multi...
Vajon integrálják a mostanival, vagy teljesen új lesz?
Kezdődhet a találgatás - várakozás.[ Szerkesztve ]
-
Acheron
őstag
-
Acheron
őstag
Tegnap tele voltam microlaggal, gyakorlatolag minden játék jól észrevehető szaggatással ment - ráadásul a billentyűzet is furán viselkedett, mintha túl - túlcsúszott volna pár mozdulat. Javarészt Shipment. Az fps 100 - 144 között ugrált folyamatosan, késleltetés kb 33 ms, packet loss nem volt. Ez mondhatni egyik napról a másikra jött elő - tegnapelőtt még vajsimán, 144 fps -el futott (bár a 100 fölötti fps most sem indokolja a szaggatást a játékban)
Találkozott valaki hasonlóval? Mi lehet az ok? -
Acheron
őstag
válasz Szellem. #9850 üzenetére
Ezt némiképp megnyugtató hallani (amellett, hogy nem örülök, hogy más is küzd ilyesmivel). Ha valóban szerver gond, akkor azt nem nekem kelll megoldani (és remélhetőleg cssk ideiglenes)
Az is igaz, hogy tegnap játék előtt kb fél órán át be sem tudtam lépni a Steam -re.
Este meglátjuk akkor, remélhetőleg javult a helyzet. -
Acheron
őstag
Nálam ez úgy jelentkezett, hogy pl előrementem letenni egy Claymore -t, majd vissza hátra - de a hátra gomb nyomásakor még mindig ment előre, és kb fél - egy méterrel előrébb tette le az aknát, mint terveztem. Vagy megnyomtam az előre gombot, és bár elengedtem, a mozgás ment tovább. időnként ugyanez hátra.
Ami a legidegesítőbb volt, hogy az egyik egérgombra, amivel alapból a non lethal equippment -et kellene használnia, tegnap előhozta a Proximity Chat ablakot - és ezzel egyidejűleg megnyitotta az Adrenalin "Rögzítés és közvetítés" ablakát (mindezt úgy, hogy arra az egérgombra nem a beállításokban a Proximity Chat -nál szereplő gomb volt felprogramozva) Így minden füstgránát dobásnál előjött ez az ablak kombó, amit csak egy egérkattintással majd egy Esc gombbal lehetett bezárni. Élmény volt...
(Egyébként nem az első eset, hogy egy -egy frissítés után elálítódnak a billentyűzet beállítások.)
Végül a proximity chat mellől kivettem a beállított gombot (úgysem használom), így ez megszűnt. A microlagok és a "csúszkálás" maradtak egész este.
Igazából nem tudom hova tenni. Mivel nemrég cseréltem VGA -t, ráadásul gyártó (így driver) csere is volt, így nem vagyok biztos benne (még), hogy nem ez okozza -e a problémát - de nem kellene, egy teljes Win újrainstall után vagyok, elvileg minden tiszta, friss, ropogós. Számomra az lenne a legjobb, ha valami központi gond lenne - ha nem az, kezdődhet az idegőrlő debug. Ami azért grízes, mert tegnapelőttről tegnapra semmi nem változott a gépen, így nem lenne egyszerű megtalálni, mi okozza ezt.
#9854nutella1: A fegyverhúzásban én nem találtam bugot mostanában, igaz, már csak a fejeseket gyűjtögetem - ott legalábbis nincs probléma. -
Acheron
őstag
Shipment megint ment pihenni. Sebaj, már úgyis kezdett nagyon egysíkú lenni, fejesgyűjtásre pedig a ShootHouse is megfelelő.
Btw, a billentyűzet "túllövés" valóban hardveres eredetű volt, egy tisztitás -egyelőre - megoldotta.
A mikrolagokat meglátjuk, maradtak -e mára is. -
Acheron
őstag
válasz Szellem. #9865 üzenetére
Arra tudok gondolni, hogy a fórumtárs szerint megjelenik valamilyen játék, ami minden tekintetben felűlmúlja a MW2 -t, ezért mindenkinek önvizsgálatot kell tartania, megvillágosodni és áttérni arra, ezt pedig szimplán törölni. Eljő az örök gamer kánaán kora, nincs lag, nincs bug, nincs SBMM, csak élmény és gondtalan szórakozás.
Esetleg a fórumtárs megkapja a 2023 -as MW3 fejlesztői verzióját az Activision egy speciális sorsolásának nyerteseként, és júni 6 -tól ő már azzal tolja, ez a régi ócskaság pedig a múlté, kuka...
No persze valójában (de azért mérsékelten) én is kíváncsi lennék, mi lesz a "csoda". -
Acheron
őstag
válasz MikeWazowski #9867 üzenetére
Szomorúan és irigykedve búcsúzunk, sajnos úgy tűnik sosem ismerjük meg az új csodajátékot, így nem léphetünk a nyomdokaidba.
Viszlát és kösz a halakat! -
Acheron
őstag
válasz BandiHUN #9886 üzenetére
"Kár, hogy nincs MS felvásárlás."
Az még nem biztos, halad a maga útján: Link
#9890nutella1: A skinekért, egyebekért nem kötelező fizetni, ettől még lehetne teljes értékü a játék. A pay to win tartalmak már más lapra tartoznak.
Sajnos nincs mit szépíteni azon, hogy az üzleti modellben az instant money került előtérbe, és egyes alap játék formák (classic multi) és maga a játékélmény ennek rovására hátrébb szorult. A map -ok száma zavaróan alacsony, új, minőségi map -ok ritkán érkeznek, és még a nosztalgia faktorral is nagyon szűkmarkúan bánnak - jól bejáratott régi map -ok sem érkeznek. Ezzel szemben van nyúlpéter, crashbandicot és minden egyéb gyermeteg dolog, amivel pl (erősen feltételezhetően) pl a Fortnite - tól próbálnak 8+ játékosokat áthúzni.
Ezzel sem lenne gond, ha ki lehetne kapcsolni a non military / bohóc tematikájú skineket. Van mód egyes emberek letiltására - miért nem lehet skineket tiltani? Én pl nem szeretnék olyanokkal játszani, aki egy MW COD -ban rágcsálónak öltözik. Kérem a szabadságjogom -
Acheron
őstag
válasz nutella1 #9897 üzenetére
A körítése szól erről (szvsz), a játék önmagában nem tenneé. Az még mindig tartalmaz jó részeket, vannak dolgok, amiket sikerült átemelni korábbról. Még találok örömet a játékban - és ez jó.
De az a versengés a legszélsesbb(nek tűnő) játékos réteg kegyeiért, számomra egyfajta erőszaktételnek tűnik a COD, de leginkább az MW sorozaton.
Az SBMM okosságain nagy nehezen túltettem magam, bár az sem százas. Ha még annál maradunk is, hogy csupán erősebb - gyengébb lobbikba tesz, akkor is nagyok a túllövések, vagy túl erős, vagy túl gyenge lobbikba kerül az ember - nem egy fejlődési szintet követ, csak "szintezget". (A többibe bele sem megyek, mert mindjárt megkapom egy- kétfórumtárstól a magamét )
De ezek a csillámpóni skinek olyannyira illúziórombolóak (különösen annak tudatában, hogy ezeknek a fejlesztési erőforrás lekötései miatt nem kaphatunk több pályát, gördülékenyebb játékot, kevesebb bugot), hogy az már a játékélményt rontja. Konkrétan néha egy Core pályán sajnálom, hogy csapattársat nem lehet leölni - mert aki nyúlnak öltözik, az nem érdemel mást, mint hogy egy tálcán végezze, vörösborral főzve vagy esetleg fokhagymával spékelve...
Szóval nekem tényleg sokat jelentene egy kapcsoló, amivel csak a "normális" skinekkel hadakozó játékosbázissal találkozhatnék, még ha ezért játékonként 22 - 84 másodperccel többet is kellene várakozni meccs keresésnél -
Acheron
őstag
Voltak / vannak véleményewk, ami szerint pl az XDefiant jöhet szóba esetleges alternatívaként. Jómagam még nem próbáltam, így nem tudom véleményezni. Bár a trailere nem igazán fogott meg, lehet, teszek vele egy rövid kört.
A COD -ot azért nehezen engedném el, a kezdetektől megvannak az epizódjai (ha minden DLC nem is). -
Acheron
őstag
válasz adikaa10 #9914 üzenetére
Frissítések után fordult már elő olyan, hogy egy - két gomb beállítás megváltozott.
De ilyen jellegű változással, ami kisablak - nagyablak változással helyreáll, olyannal nem találkoztam.
Pontosabban billentyűzetnél nem.
Egérnél, ahol az egyes játékokhoz vannak profilok rendelve, előfordul, hogy első betöltéskor (nagyoin ritkán játék közben is) bnem töltődik be az adott játékhoz (jelen esetben MW2) rendelt profil, és nyomni kell egy Ctrl + Alt + Del kombót, hogy helyreálljon a rend (kilépni nem kell, a fenti kombó után Esc, és mehet a móka).
Szóval ha valami spéci billentyűzeted van előre definiált profilokkal, akkor ebbe az irányba is nézelődhetsz.
Ha nem, akkor sajnos nincs ötletem.[ Szerkesztve ]
-
Acheron
őstag
válasz petymeg #9916 üzenetére
Operátor választásnál ha jól rémlik "X" -el (PC) tudod az adott operátorhoz választható skineket elővarázsolni.
A tokenek gyűjtögetése egyfajta event volt, de már lezárult. Amíg zajlott, pár operátor skin -t lehetett vele feloldani. Sanszos, hogy ha nem lett felhasználva, amíg zajlott az event, akkor az ment a levesbe De hátha nem nekem van igazam. -
Acheron
őstag
válasz petymeg #9925 üzenetére
Megnéztem most direktben.
PC -n a következőképp érhető el: Operátorok - Specgru csoportban Ghost ikonra ráállni (ha már itt sem találod, akkor nem tudom, hol lehet a hiba) - Customize (nálam R gyorsbillentyű) - a megjelenő Ghost icon -on click. Így megnyílik az összes választható skin.
Ha a Token -eket kertesnéd, az ott van, ahol Linem fórumtárs jelzte: Eventekre kattintás, majd görgetés léefele, cagy bal oldalon a képernyő közepén lévő két ikonból az alsóra klikk: "Redeem your trophies" (A pisztoly ikon alatt, ahogy SipiBcs is jelezte)
#9924Plag: Pörögnek is a fejesek - még egy és fél sniper... -
Acheron
őstag
Nos, ha az én lassú tempómban is, de Orion letudva - a kezdő 51 fegyverre.
Végre kezdődhet a játék, kötelmek nélkül -
Acheron
őstag
válasz BITBOYS #9977 üzenetére
Én néhány random fagyáson kívül sem Nvidia -val, sem AMD -vel nem tapasztaltam (OK, volt olyan időszak, amikor pár hétig napi rendszerességgel volt egy - egy, de nem több, semmiképp sem az említet mértékű)
Az AMD -hez még csak kb egy hónapja tértem vissza, így azzal sok tapasztalat nincs - viszont fagyás, kilépkedés egy sem volt eddig vele. Egy két lagos este - de az egyértelmű szerver gond volt, másnapra mindig elmúlt.
(Félreértés ne essék, a korábbi fagyásokat sem az Nvidia számlájára írom - bizonyosan a játékkal voltak gondok ott és akkor. )
Szóval én nem mondanám, hogy egyiket jobban szereti, mint a másikat.
#9978Dave567: Ha elengedni nem is kell, egy kicsit lejjebb kell jönni róla - sajnos tényleg érezhető, hogy a népszerűséget kishasználva pénzverde lett, és nem a játékos (főleg nem a multi játékos) az elsődleges kiszolgálandó célszemély.
#9973nutella1: +1!
Valóban, nagyon szépen összeszedi és leírja, hogyan jutottunk idáig - teljes mértékben rá lehet ismerni pl a COD jelenére. -
Acheron
őstag
válasz BITBOYS #9982 üzenetére
Azért a driver eltűnése az elég érdekes hibajelenség. A nélkül semmilyen kártya nem fog normálisan menni. Viszont ez nem feltétlenül jelenti, hogy a kártya a hibás.
Az is figyelemreméltó, hogy ugyanazzel a kártyával más játékok jól futnak - ez sem kifejezetten kártya hibára mutat.
Érdemes lehet a saját (VGA) topikjában utánajárni, más tapasztalt -e hasonlót (akár a kártyával, akár a driverrel) -
Acheron
őstag
válasz nutella1 #10000 üzenetére
Dettó ugyanez. Steam -en leszedte pikk - pakk, de a Battleneten 98%, és áll, "Initializing" felkiáltással. Órák óta, bármilyen régióra váltva.
Viszont a Season -t a Battleneten kell megvennem, mert onnan menteném át a CP -okat. Magyarán Steamen is csak a BP megvétele nélkül tudom kezdeni, bízva abban, hogy a Bn -en hamarosan helyreáll a rend.
Remek szezonkezdés
Azt hiszem, ezt egy időre én is elengedem, kezd kicsit több lenni kettőnél -
Acheron
őstag
válasz nutella1 #10018 üzenetére
Negyedik szezonnál tartunk, és még mindig nevetségesen kevés pálya van (arról nem is beszélve, mennyi ebből a használható).
Komolyan, nagyon szívesen fizetnék egy olyan DLC -ért, ahová beteszik a régi MW2 összes pályáját. Akár ebbe, akár az MW2019 -be. Onnantól el is felejthetnénk egymást, jó pár évig meg lenne a szórakozás. A csillámpóni skinek engem nem tudnak lekötni.
Egy újításért viszont szívesen fizetnék, ha kapcsolóval el lehetne különíteni a normális és az idióta skinekkel játszókat - aki nem valamilyen military skint használ, azok játszanak egymással, az MW fanok pedig hadd maradjanak már meg az eredeti játék szellemiségénél.
Nyúl, meg patkány fejű skinek, lila - tiritarka ruhák, jogging felszerelés... Ugyan már, mi ez, óvoda?
Ez annál is jobb lenne, mert a csalók valamiért feltűnési viszketegségben szenvednek, és szeretnek minél idiótább jelmezbe bújni - így őket is el lehetne különíteni némiképp...
Btw, Battlenet azóta is 98%.
Remek lett a frissítés, úgy tűnik néhány plattformra le sem tölthető. -
Acheron
őstag
válasz nutella1 #10025 üzenetére
Elmondható, hogy a skinek, játékmódok, de még a mozgás és fizika sem tudja elvinni a hátán a játékot - ha nincsenek megfelelő pályák (csak a multiról beszélek, a WZ nem érdekel)
Én azt gondolom, a szám önmagában nem lesz elég, minőségi pályák is kellenek (tegyük hozzá, a tegnapi próba után első benyomásként az elmondható, hogy a két új pálya egész élhető lett - ámbár ne feledjük, a Showdown nem új, sőt... )
Nem véletlenül mondom, hogy vissza kellene hozni sok régi pályát - ha már az újak gyártása láthatóan nem megy.
Pedig nem nehéz a recept: szűk, pörgős, de fedezékekkel tarkított pályák (Shipment, Rust), nagy nyílt terek (Wasteland, Derail), és a kettő kombinációja, ahol lehet jókat sniperezni, de a technikás játékosok a fedezékeket ügyesen használva bármikor kigolyózzák a statikus campereket (Scrapyard, Afhgan, de akár Terminal, Highrise, Skidrow...).
Ejj, de szeretnék ezeken játszani újra...
Vagy üsse kavics, a jelenkori megfelelőiken - csak lenne már valami hasonló élmény.
#10026csibe1: Sokat segítene egy olyan kapcsoló, amiről írtam... Ha valaki arra gerjed, ám játszon úgy, de nekem ne kelljen már néznem egy COD -ban (főleg egy MW -ben!!!) az óvodás jelmezverseny futottak még kategóriájú versenyzőit...
OK, hogy ez nem egy mil-sim játék, de legyünk már ennyi tisztelettel az alapjátékok iránt.[ Szerkesztve ]
-
-
Acheron
őstag
Huh, miket olvas itt az ember...
Szerencse, hogy épp most nyaralok, és egy hétig nincs játék. Remélem, mire hazaérek, orvosolják.
Bár attól tartok, Nicki Minaj -tól ez sem ment meg...
Új hozzászólás Aktív témák
- ZTE Blade A34 - nem a legélesebb kés a fiókban
- Szeged és környéke adok-veszek-beszélgetek
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Akvarisztika
- OLED TV topic
- SSD kibeszélő
- Milyen autót vegyek?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Google Chromecast topic
- Spórolós topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest