Új hozzászólás Aktív témák
-
Noxy
veterán
válasz o_pegazus_o #1069 üzenetére
"A tény az, hogy bizonyos kocsitípusnál töltés alatt letilt a tmc vevő. Az már akkor megdőlt, hogy 14,4 voltnál nagyobb töltés megy (állítólag ennél e voltnál tilt le a tmc vevő)."
Jogosan.
Szerinted mikor kellene letiltani? 24,4-nél.
A kocsit meg szervizbe kellene vinni.''Habár egyszer annyit észrevett, hogy valami megfertőzte magát a Nod-ot is''
-
snowdog
veterán
válasz o_pegazus_o #1075 üzenetére
Kizárt dolog hogy ettől belassuljon bármilyen szerver.
-
Gusztáv
addikt
válasz o_pegazus_o #1075 üzenetére
És a belföldi TMC licenc benne van a Primoban? Mert a Globe HD meg csak külföldön hajlandó TMC jelet venni, a magyar használathoz a naviextras.com-ról külön kell licenc-et venni valami vicces árért.
Laci
-
nimba1
aktív tag
válasz o_pegazus_o #1072 üzenetére
Mint Ford diagnosztikai szerelő mondom, hogy a 98-as focustól kezdve kezte el a Ford a Smart Charging töltörendszert, amely figyeli az akku elektrolit hőmérsékletét szoftverből nincsen rajta jeladó. ha hosszabban áll az autó akkor külső hömérséklet és az akku elektrolit hőmérséklete mondhatni egyforma, utána beindítás után a generátor terhelés függvényében változik az akku hőfok. A lényeg hogy az akku minnél tovább bírja ezért néha 16-17 voltot is tölt, motorvezérlő utasítása alapján
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen