Új hozzászólás Aktív témák
-
o_pegazus_o
tag
válasz
TBurjan #1064 üzenetére
Szia!
A szervíz mondhatni a töltő kontra TMC vevő kérdésben erősen csúsztat. Személyesen mentem be hozzájuk, ahol a szervízvezetővel közel 10 darab töltőt próbáltunk ki közösen. A tény az, hogy bizonyos kocsitípusnál töltés alatt letilt a tmc vevő. Az már akkor megdőlt, hogy 14,4 voltnál nagyobb töltés megy (állítólag ennél e voltnál tilt le a tmc vevő). Ami biztos, az-az, hogy a gyári cns töltő gagyi vacak. Volt alkalmam használni egy HP szivargyújtó töltőt, azzal tökéletesen működött minden.
Ez az eset év elején volt. Ezért nem értem, hogy miért is csodálkozik rá erre a hibára a szervíz.... -
o_pegazus_o
tag
14,4 volt feletti töltés nem létezik.... :-))
Kocsit szervízbe nem kell vinni... Köszönöm a hozzáértésed...Másrészről eljött az igazság pillanata. Mint kereszttesztelésekkel kiderült nem a töltővel, töltéssel van gond nálam, hanem magával a TMC antennával. Erre egy másik teljes felszereltségű típus azonos cns tartozékcsereberéjével jöttünk rá.
Érdemes kipróbálni azt, hogy másik autóban a töltővel szintén letilt-e a TMC vevő. Ha igen, akkor 90% valószínűséggel a vevő a hibás.[ Szerkesztve ]
-
o_pegazus_o
tag
válasz
eisento #1073 üzenetére
Pont ma tettem fel ezzel a készülékkel kapcsolatosan a kérdésemet a Concordnál. TMC antenna nem lesz külön hozzá. Ez annyiban érdekes, hogy a pár kb adat külföldön mennyibe fog kerülni?
A feltételezés az, hogy az emberek többsége csupán belföldön használ TMC-t. Arra tökéletes lesz (Pár kb forgalom)
Engem az jobban fog izgatni, hogy pl 500-1000 készülék csatlakozásánál nem fog e belassulni a szerver?
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen