Új hozzászólás Aktív témák

  • Xero

    nagyúr

    válasz Mate #4863 üzenetére

    Nekünk pl az Infi taktika B-n 80%-ban NiP ihletésű. Pontos időrendben dobott smoke-flash-heg. Négy pozíció váltogatva. Füstnél megvannak a helyeim ahova pötyögök (repkednek is a fejesek, ha odatopognak :P ).
    Amint nagyobb mozgás van A-n, az első füstöt dobó vált is át ranker/könyvtár felől és igény szerint nézi közepet vagy házat.

    Ha ecozunk, akkor is van két taktika, ami nagy általánosságban be szokott jönni.

    Támadóban az első három kör is meg van szabva, ami az esetek szintén döntő többségében bejön. A normál körökre is van három-négy támadó taktika.

    Nukeon rámpát fogom végig. Az első körben egyedül, majd párban. A füstöknek, hegeknek, flasheknek itt is megvan az üteme és van szintén több pozíció. A füstöt itt is bizonyos pontokon lövöm. Ha mozgás van, akkor annak megfelelően az első füstös vált kakasba vagy B-re.

    Eco körre itt is megvan a taktika CT-ben.

    T-ben szintén megvan az első három kör koreográfiája és van legalább 4 támadó taktika.

    Nyilván ehhez kellett az, hogy elég jelentős időt toljunk le relatív összeszokott csapattal.

    Mirage-on is kezd szépen kialakulni a dolog, de ott még bőven foghatóak vagyunk. Train-ről nem is szólva.

    D2-n is megvan a taktika, koreográfia, de a csalók miatt elszoktunk tőle némileg.

    (#4866) Jim-Y: Azért a radar nem dísznek van. Ha leaprítják rankert/könyvtárat, akkor az a minimum, hogy figyeljük CT-t, pláne ha banánban csak 1-2 mozog.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák