Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • proci985

    MODERÁTOR

    LOGOUT blog

    válasz VikMorroHun #17998 üzenetére

    Ha zárt ajtó van, honnan tudod, hogy nincs mögötte semmi?
    Onnan, hogy bizonyos szogbol be lehet latni par esetben mogejuk, pl a tetok egy reszerol.

    Ha nincs mögötte semmi, honnan tudod, hogy eleve nem volt semmi (csak odaraktak néhány ajtót dísznek), vagy volt mögötte valami, de kivágták a tartalmat?
    ez par esetben oke, de altalanos esetben irrealis. miert szednenek ki olyan contentet, ami nem okozott semmi massal problemat es egyebkent mukodott a jatekmechanikaval?

    tetejeben ugy, hogy van a jatekban boven kivagott content mar most is, ld az Arasaka dock es a napelemes teruleten amikor megprobal a GPS atvinni a kordonnal lezart teruleten. tehat amit kiszedtek, az altalaban benne is maradt valamilyen formaban.

    Alpi.: en nem altalanositanek azert :). vannak a neten mukodo es kevesbe jol mukodo kozossegek.

    [ Szerkesztve ]

    Don't dream it, be it. // Lagom amount.

  • Aljasvip

    senior tag

    válasz VikMorroHun #17998 üzenetére

    Kezeljük helyén a dolgokat.
    A Just Cause egy önmagát se komolyan vevő trash játék széria.
    A harmadik rész szinte ugyanaz, mint a második, de... Mi is van benne több? Látványosabb a robbanás, lehet tehenet reptetni a rakéta bigyókkal, és tízszer akkora a térkép. Hogyha nem untad a JC2-ben a 150 bázis robbantását, akkor itt már 600-at lehet robbantani. Woah. Jah meg robot páncélok.
    Szórakoztató játék, ezt nem tagadom, de 10 óra alatt a teljes játékot megismertem, és meg is untam.

    A téma onnan indult, hogy AC Odyssey volt hasonlítva a Cyberpunk-hoz. Azért van egy erős lépcső a két játék között, és a Just Cause még ezalatt van (nálam). Ezért írtam, hogy viccesebb lenne ha azt hozza ellenpéldának.
    De mondhattam volna a Far Cry szériát, főleg a copy-paste 3-4-5-6 részeket, csak hogy még pár emberbe rúgjak ;]

Új hozzászólás Aktív témák