-
Fototrend
__________________________________________________________
*A Topicban működik a Spoiler TAG (SP), legyetek szíves használni!*
[Cyberpunk 2077 screenshot & érdekességek topic]
________________________________________
Magyar Discord Szerver
Új hozzászólás Aktív témák
-
jonnyjoker01
veterán
válasz Carlos Padre #2571 üzenetére
Erről ez jutott eszembe
Szerintem a legjobb elektronikus zenék egyébként egy szinten vannak komplexitásban szimfóniákkal és ezt úgy mondom hogy több klasszikus zenét hallgatok mint elektronikust. (Igaz szinte 0-24 zene megy nálam úgyhogy ez nem egészen mérvadó, mindkét műfajban el vagyok mélyülve)
Jópár elektronikus előadónál (főképp a "keményebb" műfajokban) nagyon érdekes ahogy beszélnek a zenéjük készítéséről és mennyire "értenek magának a hang elméletéhez", milyen hanghullámok milyen szerepet töltenek be egy számban és hogy adnak egy összképet...
...el tudnék ebben merülni de ez nagyon off itt.
[ Szerkesztve ]
Üdv. Johnny
-
jonnyjoker01
veterán
Persze kicsit csalódott vagyok, de én úgy vagyok vele inkább dolgozzanak többet a játékon minthogy bughalmazt adjanak ki. Ezt a túlzott negativitást nem nagyon tudom megérteni, pedig én a hype trainhez már a teaserkor csatlakoztam.
Ha #BLM miatt csúszik viszont titokba, akkor kikészülök
[ Szerkesztve ]
Üdv. Johnny
-
jonnyjoker01
veterán
Kb 2800 vs 2870 nap várakozás között nincs sok különbség. Még a 3 vs 5 hónap esetén is azt mondom, ez semmi. Akkor fájna igazán, ha szeptember 16-án jelentenék be a 2 hónap csúszást.
Legalább lesz időm összeszedni pénzt egy új bivaly gépre megjelenésig De elgondolkodtam amúgy a PS5-ön én is... Nehéz időket élünk
Üdv. Johnny
-
jonnyjoker01
veterán
válasz Executioner #2661 üzenetére
Tudom hogy a tőzsde és a pénztartalék teljesen különböző dolog, de kétlem hogy Európa legnagyobb játékfejlesztő cége több mint 9 milliárd dolláros market share-el csak úgy random elfogyjon a pénzből (arra való tekintettel is, hogy hiteleket simán kaphatnak és a lengyel állam is támogatja őket és a preorderek is elég jól mennek).
[ Szerkesztve ]
Üdv. Johnny
-
jonnyjoker01
veterán
válasz BoneDragon #2678 üzenetére
Az embereknek főként a sztorival vannak gondjaik. Egyszerűen undorító amit műveltek Joel-al, mindezt úgy hogy a trailer félrevezetően volt megcsinálva és ugyanaz a jelenet a játékban ki van cserélve egy másik karakterre. Ebből nem lesz GOTY, mert hatalmas visszhangot kapna az átvert közösségtől. Egyébként ezekettől az összeesküvés elméletektől nekem már herótom van. A TLOU2 megjelenése régóta tudva levő volt, úgyhogy egyszerűen nonszezikus ez az összeesküvés is, hogy amiatt a játék miatt csúsztat CDPR.
A másik népszerű összeesküvés elmélet ami egyszerűen hülyeség az a next gen konzol megjelenés miatti pénzéhesség amit itt is láttam említve. Komolyan azt gondolják jópáran, hogy egy játtékkészítő cég nem tudja megtippelni mikor jön a next gen konzol úgy, hogy PS3/Xbox360 óta novemberben jönnek ki mindig? Ha ez lett volna a szándékuk akkor már az első két dátumot se tették volna közzé. Nem beszélve arról is, hogy nem kell megvenni két különböző konzolra a játékot valószínűleg egy eset kivételével (PS4 disc -> Ps5 digital edition még tisztázatlan).
De az lehetetlen és elképzelhetetlen, hogy amit Twitteren írtak, igaz, hogy elég bugos /optimalizálatlan a játék vagy találták valami hatalmas hibát a közelmúltban és több idő kell nekik a finomításhoz.
Bocsi a RANT-ért ezt ki kellett magamból írnom magamból
[ Módosította: radi8tor ]
Üdv. Johnny
-
jonnyjoker01
veterán
válasz Carlos Padre #2685 üzenetére
Amúgy szerintem biztos disc->disc digital->mindkettő lesz a "kompatibilitás". Csak azért mondom, hogy tisztázatlan mert erre a specifikus esetre nem kommenteltek még. Lehet kitalálnak valamit megoldásnak. Gondolom a Night City Wire-n majd belemennek a konzolokkal kapcsolatos részletekbe.
Üdv. Johnny
-
jonnyjoker01
veterán
válasz sittes79 #2695 üzenetére
Itt a forrásként linkelt törölt komment redditről: [link]
A cikkben nem irják, de ez a reddit felhasználó helyesen leakelte egy bejelentett játék nevét a konkrét bejelentés előtt (It Takes Two). Szóval én arra hajlok, hogy igaz lehet a leak. Persze semmi sem 100% ezek terén.
Érdekes minden esetre, nagyon fontos, hogy az angol forditásokat eltalálják. Akármennyire is várom ezt a játékot, nem fogok megtanulni lengyelül csak azért, hogy a legjobb élményben legyen részem
@zkxdn: Ez helyileg hol van egyébként?
[ Szerkesztve ]
Üdv. Johnny
-
jonnyjoker01
veterán
Cyberpunk 2077 won’t support VR because “it’s not really viable yet”
Februári cikk, kétlem, hogy ennyi idő alatt történt volna változás a témában.
Üdv. Johnny
-
jonnyjoker01
veterán
válasz Lord_Sordi #2710 üzenetére
Ez a 2019-es Deep Dive videóból van, bár nem pont ilyen formában. Amit furcsállok, hogy láttam pár napja egy leakelt vágatlan deep dive-ot, abban nem volt benne ez a jelenet (gondolom lehet csak egy részlete volt feltöltve). Nekem nagyon tetszik ez a black market amúgy, jól eltalálták a hely hangulatát szerintem.
Üdv. Johnny
-
jonnyjoker01
veterán
Redditen már most megy a sírás Mondjuk az a subreddit katasztrófán aluli a delay óta.
Én örülök hogy több epizód lesz, inkább eloszlatva adnak új infót, ahelyett, hogy megint csönd lenne 5 hónapig. (nem mintha zavarna a csönd, mint ahogy azt korábban kifejtettem itt, de persze örülök a megjelenés előtti spoiler nélküli extra információmorzsáknak )
A gif pedig játékon belüli felvétel, nem render, Lilayah (community manager) megerősítette discordon. Jó lenne mondjuk belőle egy nem agyontömörített változatot is látni.
@zkxdn: köszi!!! 3.7 GB összesen
[ Szerkesztve ]
Üdv. Johnny
-
jonnyjoker01
veterán
Tweetben szereplő gif kicsit jobb minőségben: [link]
Üdv. Johnny
-
jonnyjoker01
veterán
A trailer csak a prologue?!?!
Ez elég komoly volt szerintem. Tudom sokan többre vágytak, de a press videókkal együtt szerintem ez bőven elég volt egyenlőre. Pár hét múlva jön a következő, de szerintem azt már nem nézem meg. Eleget láttam, úgy is játszani fogok vele, nyűgözzön le CDPR a játékban, ne twitch streamen Aztán majd kiderül mennyire bírok magammal
Egyetlen dolog ami nem tetszik egyenlőre, az a gunplay. Van egy tippem, hogy azért néz ki gázul, mert aki játszott, nem tudott célozni egyáltalán kontrollerrel + a nehézségi szint nagyon le volt véve. Azért remélem bill+egér és magasabb nehézségi fokozattal (ami remélhetőleg kicsit több mint +hp +attack) élvezhetőbb lesz, mint ami a videóból lejön, mert ez így elég gáz szerintem.
Közelharc (melee) tetszett, de megint csak volt egy rossz érzés a számban amiatt, hogy milyen bénán lett felvéve (alig mozgatta a kamerát a szerencsétlen).
Braindance nagyon tetszik. Konkrétan Witcher érzék szteroidon, sokkal érdekesebben megcsinálva. Ugye mi a tutorialt láttuk, de remélem majd kicsit fejtörősebbek is lesznek a továbbiakban.
Szóval összegzésben nekem egyenlőre az jön le, hogy rengeteg tartalom lesz a játékban és mindenki megtalálhatja a kedvenc játékstílusát, de úgy lesznek megcsinálva, hogy ne legyen túl nagy kihívás, ami nekem nem nagyon bejövős. Nehézségi csúszkában és modding közösségben reménykedek Aztán ki tudja mi lesz igazából. Ne legyen igazam.
Kedvenc új screenshotom (forrás: imgur album)
Üdv. Johnny
-
jonnyjoker01
veterán
válasz KaitouP #2757 üzenetére
Sony CEO csak a profitmaximalizáláson gondolkozik. Azért tudják a AAA stúdiók megtartani a 60 dolláros árcédulát, mert népszerűbb a játszás, mint 10-20 évvel ezelőtt. Pár millió eladott példány semmi a AAA stúdióknak, és abból már visszajönnek a fejlesztési költségek. Anthem és társai esetén pedig érthető miért veszteséges pár játék bizonyos stúdióknak.
Sony CEO-nak üzenem, hogy rengeteg jó indie címmel lehet játszani ami 10-15 óra játékidővel rendelkezik és nem 60 dollár. Cyberpunk témában jön majd a [Ghostrunner] például, ami tök jól néz ki (demóval elszórakoztam egy-két órán keresztül annak ellenére, hogy kb 10-15 perc tartalom van benne, érdekes).
Rengetegen vártak már egy jó játékot Cyberpunk témában és valószínűleg sokáig nem fog megjelenni még egy ilyen kaliberű játék. Tanulóként nekem sincs sok szabadidőm (vagyis nem csak játszásra akarom elpazarolni a szabadidőmet) ezért valószínűleg hónapokon keresztül fogom ki 100%-olni a játékot és szerintem ez teljesen rendben van. Ha te úgy érzed, hogy hónapok alatt 50-100 órát nem tudsz félretenni a játékra, akkor ne vedd meg, nem tudok mit mondani erre. Sokan el akarunk mélyülni a cyberpunk genre világában.
Üdv. Johnny
-
jonnyjoker01
veterán
válasz Fitzgerald #2797 üzenetére
Ez a "nem eleg futurisztikus Night City" honnan jön? A cyberpunk genre (szerintem) pont nem arról szól, hogy lebegő épületek vannak, csak repülő járművek és tömegközlekedés helyett féreglyukak vannak mindenhol.
Üdv. Johnny
-
jonnyjoker01
veterán
válasz Carlos Padre #2811 üzenetére
Viccen kívül én Nvidia Geforce now-on fogom tolni, próbáltam RTX demókat és viszonylag jól szuperált az Nvidia által biztosított videókártya. Ghostrunner RTX-ben ultra grafikán viszonylag stabil volt 1080p@60fps-ben, bár volt egy két apró beakadás néhány helyen RTX T10-8 kártyával (2060c, elég gyengusz kártya amúgy).
Hogy a cyberpunk hogy fog futni RTX-szel .. Hát megtippelni sem tudom. A nagyobb rendszerigényű RTX játékokhoz 2080c aka. RTX T10-et adják, ami a legerősebb, de ha sokan fognak játszani vele megjelenéskor, nem hiszem hogy mindenkinek jut belőle.
[ Szerkesztve ]
Üdv. Johnny
-
-
jonnyjoker01
veterán
[Van egy másik megathread is kicsit több információval]
A furcsa kard animációkhoz (és egyébként is tök érdekes szerintem):
A karaktered animációi tükrözni fogják a fegyvereid képességeit és azokkal együtt fejlődik. (Az egyedüli felvétel, amin közelharc/kardos küzdelem volt, egy alacsony szintű V-nél volt)
Üdv. Johnny
-
jonnyjoker01
veterán
válasz FoxiestFox #2959 üzenetére
Nekem úgy tűnik van egy víziójuk amit el akarnak érni és elsősorban annak megteremteni ennek a technológiai alapot. Quantum megjelenésével szerintem fel fog gyorsulni a fejlesztés, nagyon érdekes és okos megoldása a teljes naprendszer szimulációjának, itt van az előadás tavalyról.
Én csak néha ránézek, hogy áll a project, de nem "vásároltam be magam" a rendszerbe, mert az MMO-kra nekem már nincs időm, legyen az space sim vagy RPG vagy bármi.
@cyberkind: valamelyik újságíró említette, hogy a HUD kinézete mod függő. Lehet nem vették ki az E3-s kinézetet, csak egy későbbi moddal fog "aktiválódni". Több információt erről nem tudok.
Community mod support témához: az meg lett erősítve, hogy megjelenéskor nem lesz támogatás, de szeretnék, hogy legyen a későbbiekben.
"We have no plans to share at the moment. Obviously, we would love to support the modding community in the future, but for the time being we want to focus on releasing the game first." - Marcin Momot, 2019
[ Szerkesztve ]
Üdv. Johnny
-
jonnyjoker01
veterán
válasz FoxiestFox #2968 üzenetére
Erről a [The Last Night] jut amúgy eszembe, azt is mennyi ideje várom már
Üdv. Johnny
-
jonnyjoker01
veterán
"Elég megnézni a korábban posztolt képeket...Kb. Ég és Föld!"
Kicsit elbeszéltünk egymás mellett. Én erre a részre reagáltam. Nincs még kint semmilyen kép/videó arról, hogy fog kinézni a konzolos verzió tudtommal. A régebbi demok grafikáját se bírnák a mostani konzolok. Egyetértek a kommenteddel egyébként, ez teljesen nyilvánvaló.Üdv. Johnny
-
jonnyjoker01
veterán
válasz nubreed #2986 üzenetére
Tudom, anyámat, de egy kis korrekció: TPS = Third Person Shooter (játék műfaj). TPP = Third Person Perspective (maga a nézőpont elnevezése), ugyanez FPS-FPP esetén. Én is elvétettem ezt a "hibát" többször is, úgyhogy nem kötözködésből mondom
TPP mod biztosan lesz pont ugyanúgy, mint ahogy a Witcher 3-hoz is van FPP mod. Valószínűleg ugyanúgy is fog működni, ezalatt azt kell érteni, hogy nem lesz tökéletes, mivel a játék nem a moddolt nézőpontra lett megtervezve (főleg a pálya design miatt lesznek problémák szűkebb/zártabb helyeken).
#2987 Shing: szerintem legtöbb minden le van animálva már, mivel látható lesz a saját karaktered FPP nézetben is (ha lenézel) + vannak tükrök a játékban - ezért kétlem, hogy Mirror's edge-hez hasonló karakteranimációkat csináltak"A nagy kérdés az, hogy akkor minek lesz benne a minden részletre kiterjedő karakter testreszabás, ha ezek szerint kb. sosem látod kívülről a karaktered?"
Egy más nézőpontból kérdezek: mit szólnál hozzá ha teljesen kivennék a karakter kinézetének testreszabását megjelenéskor FPP megartása mellett? Akármennyire is kevésszer látod a karaktered ez bizony hozzáad az "RPG-feel"-hez, hogy úgy nézel ki, ahogy akarsz.
CDPR egy immerzív hatást akar elérni a belső nézettel, hogy jobban beleéld magad a játék világába, aminek egy következménye, hogy az öltözködés aspektusa közelebb lesz a való világhoz. Az pedig megerősített, hogy fontos lesz, hogy milyen ruhát hordasz néhány szituációban, pont ugyanúgy mint ahogy nem pizsamába mész dolgozni, mert nem látod hogy nézel ki, és akkor úgy is mindegy
A dolog végén viszont ez egy preferencia kérdés, én támogatom a döntésüket. Witcherben mindig is zavart, hogy látom, mennyire részletesen ki van dolgozva a világ, de csak akkor láttam rendesen a közeli részleteket, ha furcsa kamerapozícióba raktam magam. De én önmagában a TPP nézetet sem szeretem annyira, mert "kiemel" a játékból, nem tudom úgy beleélni magam.
[ Szerkesztve ]
Üdv. Johnny
-
jonnyjoker01
veterán
válasz tomazin #2995 üzenetére
Felkapottabb játékoknál mindig van hiszti. Csak indie játékoknál szoktam azt látni, hogy a közösség teljes mértékben támogató és ha valakinek valami gondja van a játékkal azt nem gyerekes módon közlik.
CP2077 esetében követem a subredditet, mindig van ok sírásra. Minden egyes nagyobb alkalmonál (demók megjelenésekor, dátumok közlésekor, csúszáskor, night city wire előtt és után stb...) van egy hangos kisebbség akik óvódásokat megszégyenítő módon irkálnak össze vissza.
Szerintem ez maga a játékos közösség hibája, tisztelet a kivételnek de szerintem normális emberek akik élik az életüket ilyenekkel nem foglalkoznak.
Hogy ne sértsem meg azt akit nem kell: itt a topikban nem láttam még ilyen kaliberű egyént, itt teljesen civil a hangulat a subreddithez képest Véleményt bárki nyilvánithat természetesen, ami gáz, az a "f#$k CDPR" kommentek amiért nem lehet hugyozni meg szarni a játékban (volt egy ilyen thread redditen ).
Üdv. Johnny
-
jonnyjoker01
veterán
válasz FoxiestFox #3002 üzenetére
Én már évekkel ezelőtt lemondtam arról, hogy a AAA stúdiók újításokat hozzanak be. Annyi pénzbe kerül a játékfejlesztés, hogy inkább azt csinálják ami megbízhatóan működik - játékaik továbbra is jó eladási számokkal "büszkélkednek". Nem beszélve arról, hogy multiplayerben van most a pénz, oké hogy dollármilliárd kategória bevétel volt a GTA V után, de annak sokszorosát hozták a Shark Card-ok.
Indie fejlesztők próbálkoznak új dolgokkal, mivel valahogy ki kell tűnniük a tömegből (vagy csak szimplán szeretnének valami újat megvalósítani), de náluk hiányzik az az emberi erőforrás és pénz, amivel a nagy közönséget megfoghatják.
Cyberpunk 2077 is annyiban lesz max újítás, hogy mennyire befolyásolhatja a játékos a sztori kimenetelét, de ez sem teljesen új dolog és meg kell várnunk a megjelenést míg kimondhatjuk hogy sikerült-e vagy nem jól megcsinálniuk.
Szerk.: Az RT-t azért nem nevezném közönséges szar extra post process effektnek. Teljesen más kategória, mint pl. a DoF, vignette vagy lens flare. Az tény hogy évről évre egyre jobb grafikát produkálnak a AAA stúdiók, nekem azzal van bajom hogy kb ez az egyetlen újítás amibe fektetnek. Felőlem nézhet ki úgy egy játék mint a valóság 1:1-ben, ha mögötte nincs tartalom egy kalap ....t sem ér az egész szerintem.
[ Szerkesztve ]
Üdv. Johnny
-
jonnyjoker01
veterán
Egyszer játszottam végig a játékot, akkor végigszáguldoztam a sztorin... Most minden kérdőjelhez elmegyek a térképen, 30 óra játékidő után egyenlőre a Bloody Baron és Ciri in Velen részt sikerült megcsinálni El leszek vele egy darabig én is az biztos, elég sok mindenről maradtam le "csak sztori" játékosként.
Üdv. Johnny
-
jonnyjoker01
veterán
válasz [Prolixus] #3093 üzenetére
Nem úgy volt, hogy ide csak megjelenés után fog jönni?
Üdv. Johnny
-
jonnyjoker01
veterán
Oh ezer hála! Így összvissz 30 euróra jön ki 82 dollár helyett.
Szerk. az angol változatot kerestem, pont az lenne a célja ennek a könyvnek nálam, hogy alapozást adjon megjelenésre. Megjelenés után már nem nagyon érdekelne bármi is a játékon kívül
[ Szerkesztve ]
Üdv. Johnny
-
jonnyjoker01
veterán
válasz Dévacsen #3102 üzenetére
Érdekes. Remélem tényleg forradalmi lesz és nem csak egy-két párbeszédet fognak befolyásolni a mellék küldik, ugyanebben reménykedek az eredettörténet megválasztása kapcsán. Az elmondottak nagyon szépen hangzanak és bízok is a CDPR-ben, de azért bennem motoszkál hogy szoktak azért nagyokat szólni a developerek megjelenés előtt.
Üdv. Johnny
-
jonnyjoker01
veterán
Legutóbbi twitter hiszti az volt, hogy a NCW utáni demóban lévő "iker" karaktereknek az egyik neve spanyolul bal (irány), másiknak jobb (..., mint a GTA V) volt, tehát utóbbi nem mint irány hanem mint kifejezés. Egyik developer leírta az eredetét a nevének (amerikában születettek és származásuknak akartak tiszteletet adni, de "google fordítóval" nevezteték el magukat, egy szimpla vicc az egész). Elhordták rasszistáknak őket mert nem figyelnek oda rendesen a fordításra és hogy ez mennyire felháborító
Lesz itt még bőven twitter hiszti megjelenés után de szerintem jelentéktelen lesz, az emberek többsége nem így gondolkodik (legalábbis remélem).
Üdv. Johnny
-
jonnyjoker01
veterán
Bocsi előre, kicsit hosszú lett...
Ez a bajom külföldi fórumokon a játékosközösségekkel... Egyedül talán az indie játékoknál látok normális közösséget (pl hollow knight, noita a kedvenceim) ahol az emberek nem viselkednek óvodás módjára. Ha híresebb egy cím akkor mindig van egy hangos kisebbség akik követelik hogy számukra tökéletes legyen a játék, mellette pedig elhordják ilyennek-olyannak és ahelyett hogy mást keresnének megszállotként támadják a készítőket/közösséget.
Nemrég volt egy érdekes szóváltásom valakivel No Man's Sky subredditen, amikor azt javasoltam hogy tegye félre a játékot és pihentesse, mert egyértelmű hogy nem élvezi már, ezt válaszolta:
"No I’m gonna gonna leave... I’m gonna continue to speak the truth and vent to reddit just because it pisses people off. And if I’m lucky I’ll actually talk some lucky people out of wasting their money. I shouldn’t have to stop playing, they should have given me the damn game you advertised and that I payed for and devoted so much patience and devotion to waiting for and following."
Itt a prohardveren, meg alapvetően az a tapasztalatom, hogy Magyarországon szerintem elég jó közösségek alakultak ki. Jó van egy-két rossz példa itt-ott, de nincsenek olyan számban mint a külföldi fórumokon. Remélem ez a mentalitás nem fog beszivárogni ide is.
Üdv. Johnny
-
jonnyjoker01
veterán
Csak hogy legyen valami témába illő hozzászólás
Xbox prezentáción tegnap megjelent a Cyberpunk 2077... egy vicc erejéig.
link - 25:00-tól.
Én azért reméltem volna hogy valami lesz (CP2077 mappa egy xbox promóciós képen) - következő Night City Wire-ről semmi hír egyenlőre, pedig már lassan eltelik egy hónap (vs. pár hét amit mondtak).
Üdv. Johnny
-
jonnyjoker01
veterán
Ma volt egy interjú Miles Tost-tal és gondoltam írok egy kis összefoglalót, amit én érdekesnek találtam.
- a world map 3 dimenziós lesz, lehet majd forgatni, zoomolni és úgy próbálták megcsinálni hogy a város különböző szintjein el lehessen igazodni. Beltér marad klasszikus 2D-s, mint ahogy azt a demóban láthatjuk minimapen.
- Orbital Air nincs se megerősítve, se cáfolva
- Techie skill tree eredetileg távoli fizikai "hackelésről" szólt Flatheaddel, Netrunner skill tree pedig a digitálisról. Tesztelők viszont nehezen tudták eldönteni hogy mi az előnye az egyiknek a másikkal szemben mivel nagyon hasonlóan működtek ugyanolyan céllal. A felesleges "bonyodalom" miatt lett eltávolítva és emellett egy másik ok volt, hogy:-Johnny Silverhand a bevezetés végétől a játékon keresztül folyamatosan végig kísér minket (ez hatalmas dolog szerintem, Keanu Reeves nem csak egy pár jelenet kapott ezek szerint ) - Flatheadet mint plusz kísérőt az ideiglenes mellékkarakterek mellett túl soknak találták a játékkészítők
- Flathead benne marad néhány küldetésben ahol az eredeti tervek szerint tudjuk majd használni. A specifikus küldetéseken kívül viszont nem.
- Véletlen események közt lesznek a Cyberpsycho-k: agyon moddolt emberek akik emiatt megőrültek és nagyon veszélyesek
- Adnak valamennyi szabadságot a játékosok kezébe a HUD-ot illetően
- A múltunk jelentősen változtatja a sztorit és a képességeinkkel együtt dominó-effekt szerűen változhat a történetünk. Emelett gameplayhez nem kötődő, Miles szavaival élve klasszikus szerepjáték elemekek is fellelhetők lesznek. A múltunk és képességeink alapján pl. különböző párbeszéd opciókkal, NPC interakciókkal találkozhatunk
- Az ellenségek ugyanúgy tudnak használni képességeket, mint a játékos. Példázott az idő lassítós modifikációval, olyankor a mi nézőpontunkból gyorsabbnak fog tűnni az ellenség.
- Környezet rombolhatóságára nagy hangsúlyt fektettekEgyenlóre ennyi maradt meg belőle így hirtelen, hosszúra is sikeredett, majd a többiek kipótolják, ha valami fontosat kihagytam
Szerk: The World of Cyberpunk 2077 megjelent angolul! Alig várom hogy megérkezzen
[ Módosította: Qru ]
Üdv. Johnny
-
jonnyjoker01
veterán
Apropó aprólékosság, arról is volt szó hogy mennyi energiát fektetnek a játékosnak egyértelmű apró dolgokba. Mesélt az ajtók működéséről, hogy rengeteg óra és meeting megy el az ajtók elhelyezésére, működésére és a fűvel is példázott, sok óra megy el maga a "fű-motor" elkészítésére és utána az elhelyezésükre.
Egy érdekes dolog ami még eszembe jutott (nem az interjúhoz kötődik), volt egy ex-CDPR dolgozó aki beszámolt arról hogy mi volt a munkája a Witcher 3 készítése során. 1 évig volt a cégnél és a teljes körű feladata különböző kövek és sziklák készítése volt végig amíg ott dolgozott Ezért is lépett ki végül mert nem látta hogy a kreatív energiája rendesen kihasználva lenne. Gondolom sok ehhez hasonló munka van a CP2077-en is.
Üdv. Johnny
-
jonnyjoker01
veterán
Az utólagos szerkesztést én kértem
Én teljesen megértem hogy fontos a felfedezés öröme jópár embernek (nekem is fontos), én személyesen arra jöttem rá, hogy értelemszerűen nem spoilerezik el a devek az egész játékot megjelenés előtt, hanem ilyen-olyan morzsákat szórnak elénk ami egy ízelítőt ad abból hogy mire lehet számítani (de nem spoilerezik el a teljes játékélményt) - ezért követem az interjúkat, night city wire-öket.
Többiekhez is:
Szerintem abban meg tudunk egyezni, hogy spoiler tag kell a sztori miatt, nagyon remélem ezen nem kell vitázni (mondjuk én megjelenés után digitális detoxba rakom magam a játékon kívül, úgyhogy nem nagyon láthattok majd itt ). A többi dolgot pedig mindenki eldöntheti hogy rakja spoilerbe, én személy szerint a felfedezéssel kapcsolatos dolgokat beraknám mások kedvéért. Azt szerintem viszont nem nagyon lehet elvárni hogy minden játékkal kapcsolatos dolog spoiler legyen, mert akkor nem maradna miről beszélni nyíltan.
[ Szerkesztve ]
Üdv. Johnny
-
jonnyjoker01
veterán
Annyira azért nem jószívűek
Annyi van elsőkörben, hogy ha xbox one/ps4-re veszed, akkor tudsz majd vele játszani xbox series x/ps5-ön (disc kompatibilis, digitálisat letöltheted ingyen az új konzolokra) továbbá majd ha elkészült a next gen verzió, akkor azt is megkapod ingyen mindkét konzol esetében.
Szerk.: Ja a lényeg hogy nem cross platform. Ahhoz a konzol "családhoz" kapod meg a következőt amihez eredetileg vetted.
[ Szerkesztve ]
Üdv. Johnny
-
jonnyjoker01
veterán
A sportjátékok nem milliókat hanem milliárdokat hoznak évente (dollárban)
Én egyáltalán nem értem meg az áremelést egyébként és nem tudom hogy lehet ezt védeni is. Azok a AAA stúdiók akik minimális profittal, ne adj isten veszteséggel dolgoznak egyszerűen szar játékokat dobnak piacra (sőt sokszor ezek nem is veszteségesek: FO76 100 millió dollárjába került a stúdiónak a megjelenés pillanatáig, 2.6 millió példányt adtak el megjelenéskor 60 dollárért). A többi cég pedig csak az eddig is hatalmas profitot növelnék a csillagos égig. Nem beszélve arról is, hogy egy csomó AAA játék már tele van tűzdelve mikrotranzakciókkal.
Szerk off
[ Szerkesztve ]
Üdv. Johnny
-
jonnyjoker01
veterán
válasz nubreed #3259 üzenetére
Nem csak arról van szó, hogy melyik nézetben tudod jobban beleélni magad a játékba. A fejlesztőknek pályakészítéskor kompromisszumokat kell kötni TPS nézetre való optimalizáláskor és emiatt nem tudna kiteljesedni a víziójuk, mesterségesebb módon kéne mindent megcsinálniuk.
Szerk.: ha személyes preferenciáról beszélünk akkor én például TPS miatt nem fektettem annyi időt a Witcher 3-ba mint amennyit szerettem volna. Ehhez hozzájárul az is hogy néha nagyon macerásnak éreztem Geralt irányítását, sokszor azért estem szakadékba vagy ragadtam be valahol mert önálló életre kelt és minden erejével azon volt hogy tönkretegye a játékélményem Viszont az is benne van hogy TPS nézetben szimplán macerásabb arra a dologra nézni ami előtted van. Ha csodálni akarom menet közben a tájat, nem lehet tökéletesen, mert útba van Geralt. Ha a szép látványt be akarom fogadni teljes pompájában, meg kell állnom és játszadoznom kell a kamerával hogy minél jobban lássam. Beltéren meg egy vicc a TPS nézet, többször tévedtem el egy egyszerű épületben mert nem tudtam hol vagyok a furcsa kamera pozíció miatt. A kis apró részleteket a városokban is nehéz észrevenni a kamera pozíció miatt, ha nézelődni akartam sokszor meg kellett állnom és forgatnom a kamerát így úgy, hogy jól lássam őket.
[ Szerkesztve ]
Üdv. Johnny
Új hozzászólás Aktív témák
Hivatalos oldal:
Cyberpunk.net
Hivatalos fórum:
forums.cdprojektred.com
Hivatalos Twitter fiók:
@CyberpunkGame
Hivatalos Youtube csatorna:
@CyberpunkGame
Összefoglaló a világról és a háttérről:
Cyberpunk, Chippin In