-
Fototrend
__________________________________________________________
*A Topicban működik a Spoiler TAG (SP), legyetek szíves használni!*
[Cyberpunk 2077 screenshot & érdekességek topic]
________________________________________
Magyar Discord Szerver
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
F_Peter
őstag
válasz deadtom #13539 üzenetére
Amûgy a döntések nem biztos hogy rosszak. A játékosok szerint biztos, de a pénzügyesek szerint nem.
Miután bejelentették a halasztás tuti volt hogy esnek a részvények, és akkor mindenki borítékolta hogy most venni kell mert ha megjelenik akkor el repülnek.
Na, úgy megjelentettni hogy közben essenek az értékek igazi mestermunka. 🙂
És majd most szépen feljebb megy, majd... ha... egyszer... 🙂 -
F_Peter
őstag
válasz cintula187 #13765 üzenetére
Mert itt nem a stat számít, hanem a pózerkedés... Azt lehetne vitatni hogy ezt jól vagy rosszul "videójátékosították".
-
F_Peter
őstag
válasz FoxiestFox #14964 üzenetére
Ugyan én series x - én játszok, de 25 óra alatt 3 buggal talàlkoztam, ebből egy gátolta a tovább jutást (mission ismétlés megoldotta), a másik hogy nem fogyott a HP-m (restart megoldotta), a harmadik hogy npc a szék mellett lebegve ült (1.0.4-es patch javította).
-
F_Peter
őstag
válasz headhunter86 #14989 üzenetére
Melyik zártpályás sétaszimulátor amire éppen gondolsz?
-
F_Peter
őstag
válasz l.skywalker #15544 üzenetére
A világ nagyon jó és részletesen, jól osszerakott, rengeteg lehetőséggel. Nem véletlen hogy ehhez nyúltak, mivel a Top100 Rpg listán ez a 10., ami nagyon erős helyezet.
-
F_Peter
őstag
válasz Roland861010 #15638 üzenetére
Feljebb éppen kérdezted hogy miként működik a vége és leírták neked hogy így. Most mégis meglepődsz? Miért nem kèrtél akkor egyből visszatérítést?
-
F_Peter
őstag
Téma volt a nehézség, karakter fejlesztés, perkek, hogy hasztalanok.
Nagyjából azt látom, hogy a mérsékelt kûldetések sima megyek lövökkel könnyen megoldható normál és nehéz fokozaton. A magas veszély jelölésűek már küzdelmesebbek, de azok meg jó builddel tudnak könnyűek lenni. A nagyon magas szintűek pedig szerintem mindenképpen igényelnek vagy jó buildet (nehéz fokozaton).
Viszont (és szerintem a fejlesztők ezt értik az alatt hogy bárki lehetsz) a könnyű küldetéseket is lehet csinálni unalmasan (mert olyan karaktert építettünk) pl. megyek és fedezekből lődözök amíg elfogynak, de van rengeteg lehetőség hogy ezt másként tegyük.
A Hacker kintről megoldja, majd "tiszta kézzel" besétál.
A màsik fut, majd becsúszik miközben belassul az idő és három fejlövéssel egyből ől három embert, majd szinte felrepül a csillárokra hogy az erősítés ne lássa.
A harmadik szinte fut és még sem veszik észre és közelharcban csapja le az összeset.
Stb.De ezeket mindenki maga formálja, hogy ő milyen akar lenni, a játék nem kényszeríti.
Szerk. Bocs, nem válasz akart lenni.
[ Szerkesztve ]
-
F_Peter
őstag
válasz Fitzgerald #16262 üzenetére
A W3-nál egyszerre készült a játék és a dlc-k. Igazából azt mondták, hogy "Na ezt tegyük félre a Dlc-re", ha gy tetszik kivágták.
-
F_Peter
őstag
válasz VikMorroHun #16330 üzenetére
Ez eredetileg úgy néz ki, hogy mindenki másként bírja (mint a piát ), minél magasabb az Empátia értéked annál több és durvább beültetést bírsz elviselni. Ha fejleszted akkor fejlődhet ebben is és még több kiberver mehet.
Szóval ugyanúgy fontos egy build építésnél, ha mondjuk kiberverekre akarsz alapozni.[ Szerkesztve ]
-
F_Peter
őstag
válasz South Velen #16431 üzenetére
Kicsit olyan ez, mintha csinálnának egy Sin City játékot és a jó ember azért kritizálná hogy fekete-fehér. (persze ha azt ígérné a fejlesztő hogy színes lesz, az más eset )
-
F_Peter
őstag
válasz batai15 #16537 üzenetére
Sablonok a kûldetések?
Igaz csak 60 órám van benne és 60%on állok, de nem volt két egyforma küldetés. Mindegyik sajátos történettel bír, egyedi karakterekkel foglalkozik, stb. Melyik küldetés volt számodra sablon?
A küldetések között egyedül a taxis megbízásokra lehetne szerintem ezt mondani, de még ott is mindegyik más más társadalmi vagy egyéb problémát boncolgat.
(a megbízások az más eset, de kûldetésekről bestélek) -
F_Peter
őstag
válasz batai15 #16541 üzenetére
Azok annyira csak kiegészítők, hogy szerintem a játék sem küldetés kategóriába sorolja, ha jól emlékszem.
A taxis kûldetések meg :
ahogy írtam mindegyiknek más a sztorija, de mást is kell csinálni. Az egyikben le kell győzni, össze kell törni, a másikban csak furcsa beszélgetéssel megoldható, a harmadikban kemény tuzharc van, a negyedikben üldözés, stb. Szóval szerintem a legsabbonosabbnak ítélt küldetés sem az, hát még a többi...
[ Szerkesztve ]
-
F_Peter
őstag
válasz RetepNyaraB #16759 üzenetére
De látom Lakatos Márk jó ismerősöd.
-
-
F_Peter
őstag
-
F_Peter
őstag
válasz csababarca #17060 üzenetére
Igazából az lenne autentikus (regény alapján), ha megállsz az úton, kiszálsz és az autód automatikusan elmegy onnan és majd hívásra visszajön.
-
F_Peter
őstag
válasz SenorGrande #17309 üzenetére
J+J=4ever mission adja a kódot, ami egy dátum. Amúgy rejtett mission és elég hosszú keresgélés/nyomozás kell hozzá.
Új hozzászólás Aktív témák
Hivatalos oldal:
Cyberpunk.net
Hivatalos fórum:
forums.cdprojektred.com
Hivatalos Twitter fiók:
@CyberpunkGame
Hivatalos Youtube csatorna:
@CyberpunkGame
Összefoglaló a világról és a háttérről:
Cyberpunk, Chippin In
- Opel topik
- Motoros topic
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Luck Dragon: MárkaLánc
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- MG4 menetpróba
- ASUS notebook topic
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- További aktív témák...