-
Fototrend
__________________________________________________________
*A Topicban működik a Spoiler TAG (SP), legyetek szíves használni!*
[Cyberpunk 2077 screenshot & érdekességek topic]
________________________________________
Magyar Discord Szerver
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bad Pritt
nagyúr
Sziasztok,
valaki előrendelte magyarul a Cyberpunk 2077 világa könyvet? Azt láttam, hogy angolul már lecsaptatok rá páran, érdemes megvenni?
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
Ja!
Hát ez szokás, mindenkinek megvan a saját segglyuka az ilyen témákban.
Nem szent a CDPR sem, tavaly úgy tűnt, nem kell crunch, világgá is kürtölték, de amint változnak az állapotok, változnak a vélemények is. Ilyen a világ sajna, nem szimpatikus, de érthető.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz FoxiestFox #4319 üzenetére
de ebben is össze lehet roppanni, csak nem a karod vagy a térded vagy a derekad, hanem az agyad.
Annyit tennék hozzá, hogy még a tested is megsínyli, ha nem a legjobb a szék, nem mozogsz eleget, nem jó a testtartásod vagy fel sem állsz a gép mellől órákon át.
Manuálterapeuta és gyógytornász ismerőseimhez többen járnak, akiknek az irodai munkától megy szépen lassan tönkre a dereka, háta, válla, nyaka. Néha tényleg csak centiken múlik, hogy kialakul-e ganglion csomó az ember csuklójában vagy ínhüvely gyulladást kap-e a napi 10 ezer kattintástól.
De persze az keményebb, ha ráesik az emberre a cementes zsák és így töri magát össze meló közben, mintha szépen lassan egy számítógép előtt sorvad el.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
Azt tudni, konzolon mekkora lesz? A PC-s méretet láttam a gépigénynél.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz jonnyjoker01 #4426 üzenetére
Welcome to the World of Wesder.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
Én konzolhoz kértem, így 7 ezerre jön ki, annyit röhögve megér.
[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
Boltban kapható már a könyv? Vagy még csak rendelés?
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz Fitzgerald #5063 üzenetére
Azért az a 30 millió elég súlyos lenne, a világ legjobban fogyó játékai között találná magát fél év alatt, nem túl életszerű. A Witcher 3-ból ment el annyi 5 év alatt, Skyrim, Diablo 3 produkált még ilyen számokat sokkal több idő alatt, mindkettő megjelent még kenyérpirítóra is...
[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz Fitzgerald #5065 üzenetére
De pont ez az, hogy háromféle játék hoz bődületes számokat hosszú idő alatt: amiket folyamatosan portolnak minden létező platformra, amiknek van egy erős multiplayer aspektusa és a Nintendo játékok. Nem azt mondom, hogy nem fog 30 millió elmenni belőle, mert szerintem is el fog, de nem jövő nyárig, hanem évek alatt, sok-sok akciózással.
Nem mellesleg érdekes lenne látni előrendelési számokat, de nem vagyok teljes mértékben biztos abban, hogy akár csak a top 3 legnagyobb példányszámban előrendelt játék között van az őszi-téli felhozatalból és ez nem a Cyberpunk hibája...Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
Volt a Libri boltban a könyvből elég sok, ha érdekel valakit, csak valamiért a képregényekhez rakták.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz elite.cs11 #5182 üzenetére
Ez kb olyan lehet majd, mint a Dragon Age Origins volt, abban is az volt a legjobb, hogy egész más élmény volt törpként játszani, mint mondjuk emberként, a játék első pár órája teljesen el is tért a különböző karaktereknél.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz elite.cs11 #5185 üzenetére
Na hát erre kíváncsi leszek, mennyire lesz mély a különbség, mert én a DAO óta nem játszottam olyan rpg-vel, ami hasonlóan működött volna. Van, ahol érthető (Geralt így is-úgy is Geralt a játék kezdetétől fogva), máshol kihagyott ziccer (Dragon Age Inquisition), de a legtöbb játékban nincs is nagyon lehetőség különböző hátterű karaktert kreálni, elosztogatsz pár pontot, rusnya arcot csinálsz és mehetsz, amerre látsz.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
-
Bad Pritt
nagyúr
Amúgy ez egy érdekes téma lehet, hogy vajon ez a játék jelent-e akkora impaktot az iparágban, hogy a többi nagy cég felülvizsgálja a jelenlegi hozzáállását.
Az szerintem elég egyértelmű, hogy a CDPR jóval hosszabb, majdnem kétszeres fejlesztési időt engedett meg magának, mint bármelyik AAA fejlesztő manapság és valószínűleg kifizetődő is lesz számukra.Fejből most négy játék jut eszembe (Avowed, Elder Scrolls VI, Dragon Age IV, Starfield), ami hasonló méretű lehet és ha nem siettetik a kiadást, akkor elérhetnek hasonló minőséget, mert tapasztalt, jó szakemberek dolgoznak rajtuk.
Csak tényleg az a baj, hogy sokszor lehetetlen deadline-okat kell tartani, alapból kevés időt kapnak és nem fogják úgy tologatni a játékokat, ahogy a CDPR tette a Cyberpunkkal, hozzáteszem helyesen.
Szóval én csak azt remélem, hogy pozitív példa lesz ez a játék a többi fejlesztő és kiadó előtt, hogy nem feltétlen kell siettetni a kiadást és érdemes lehet több időt hagyni a fejlesztésre, hogy jó ötleteket implementálhassak a stúdiók.[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz nubreed #5483 üzenetére
Én nem tudom mit művelnek a Bethesdánál, de nagyon le vannak maradva. A Witcher 3 -at 2015 -ben adták ki, és 2020 -ban itt a Cyberpunk. Míg a TES 5 11.11.11 -én jelent meg, eltelt 9 év, TES 6 meg sehol...
Fallout 4, Fallout 76 jött ki tőlük azóta, plusz csinálják a Starfieldet egy ideje és nemrég kezdték a TES VI-ot.
Azért a Bethesda Game Studios nem egy olyan roppant nagy cég, wiki szerint 400 embert foglalkoztat, míg a Bioware például majdnem ezret, a Rockstar meg kétezret.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
Az AAA fejlesztők közül talán igen.
Én ezért tartom többre amúgy az olyan cégeket, mint az Obsidian, Larian, InXile az rpg készítők közül, mert egyszerűen érezni az odaadást a játékaikban. Ezerszer inkább egy Wasteland 3, mint egy Fallout 76, vagy egy Outer Worlds, mint egy Andromeda.
Kicsit szomorúnak is érzem, hogy ott a végtelen támogatás a nagy szerepjáték fejlesztő stúdiók mögött és ebben a generációban a Bethesda kitermelt egy Fallout 4-et, majd 76-ot, a Bioware meg egy Andromedát és Anthemet...Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
Mondjuk ne is egy internetes fórum legyen mérvadó egy szórakoztatóipari termék fordításánál. Ha csinálnak feliratot, csinálják meg normálisan. A szar szöveg főleg akkor bántó, ha van egy magas minőségű termék (könyv, film, játék) és a fordítás minősége ront az értékén.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
Az eredeti Cyberpunk volt magyarra fordítva? Én a 2020-at még angolul forgattam régebben.
#5512 LK: Ebben egyetértünk, de nekünk nem a fórumozás a munkánk, pénzt nem kapunk érte és nem függ tőle szinte semmi, míg a fordító közvetlen önmagát és közvetve a játékfejlesztőket járatja le a silány munkájával.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz cyberkind #5505 üzenetére
Pár interjút adott már Todd Howard és az engine, amit használnak a két új játékhoz már annyira eltér a Creation-től, hogy nem is hívják így házon belül. A Creation alapján újraírtak rengeteg mindent, szóval remélem tényleg újszerű lesz a látvány, amit összehoznak.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz elite.cs11 #5586 üzenetére
Mondjuk igazuk van, miért kell minden hülyeséget egy hónappal megjelenés előtt megkérdezni?
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz [Prolixus] #5687 üzenetére
Szerintem ha jó lesz a harc, a gunplay, akkor egy egész casual élmény is lehet majd a játék és akkor nem is baj, hogy a reklámokkal az átlag játékosokat is célozzák.
Az ember ellövöldözget, hackelget, beszélget néha anélkül, hogy nagyon elmélyedne a lore-ban és így viszi végig 15-20 óra alatt közepes nehézségen.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz nubreed #5706 üzenetére
Nekem még talán több is, single player játékkal ritkán játszom rövid idő alatt ennyit.
Viszont van másik véglet is, volt játékos, aki megjelenés percétől streamelte a Fallen Ordert és egyben letolta a 30 órás kalandot, másnap este már platina volt a játék (vagy nemtom hogy hívják ugyanezt Xboxon).Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz FoxiestFox #5798 üzenetére
Teljes áron én se rendelném elő, nem bízom annyira a CDPR játékainak day 1 minőségében.
8K-t viszont megért Xbox mellé.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz FoxiestFox #5814 üzenetére
Csak akkor szenvedés a kontroller, ha az ember nem hajlandó normálisan megtanulni a használatát.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz BoneDragon #5819 üzenetére
Lol... kicsit illúzióromboló.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz Prosector #5992 üzenetére
Pedig amúgy minden info egybevág.
Teória: szeptemberben kiderült valami szarság, elrendelték a 6 napos munkahetet megjelenésig, de nem sikerül egyszerűen javítani, optimalizálni, úgyhogy csúsztatnak 3 hetet, továbbra is heti hat napokat dolgozva rajta. Ez annyit jelent, hogy kb 50 munkanap helyett olyan 60 áll rendelkezésükre, hogy megoldják a gondokat, ez azért egészen masszív plusz idő így a hajrában, amire úgy fest, szükségük is lesz.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
Azért el ne kezdjük már sajnálni őket. Évek óta tudni a nextgen konzolokról, szóval ha azok miatt csúsznak, az az ő hibájuk, mások megoldották a portot időben. Kezdetektől fogva a jelen generációra készítették a játékot, szóval ha azokkal van gond, akkor lehet nem kellett volna ennyire ambiciózus játékot készíteni, ami túlnő az adott platformon. Ha az előrehozott Stadia start miatt csúsznak az is az ő hibájuk, greedy banda, mondhattak volna nemet a Google megkeresésére.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
A december 10 azért szerencsétlenebb egy kicsit, mert már pont beleesik a karácsonyi időszakba és sokaknak (átlagemberekre gondolok Cyberpunk szempontból, nem jelen topik állandó lakóira ) lehet, hogy inkább az ünnepi költségek lesznek a prioritás, nem a játék.
Nem véletlen halott hónap a december minden évben játék megjelenések szempontjából.[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz nubreed #6086 üzenetére
Ennyi a lényeg.
A CDPR tuti nagyon hálás a sok fannak meg minden, de őszintén nekik nem a platinára hajtó játékosok számítanak, akik majd megszerzik az összes acsit és benne lesznek a top 5%-ban, hanem az olyanok, akik a Witcher 3-ban épp csak a Lilac and Gooseberries acsiig jutottak (85%-a a játékosoknak).
Belőlük jön bevétel és ők azok, akiknek lehet lesz más fontosabb dolog, amire elverhetik a pénzt december közepén.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
Igazad lehet, de így is úgy is ott vagyunk, hogy valahol túlvállalták magukat. Vagy a játék lett túl erőforrásigényes a jelen generációhoz, vagy túl sok erőforrást vontak el az új generáció+Stadia miatt.
[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
Új hozzászólás Aktív témák
Hivatalos oldal:
Cyberpunk.net
Hivatalos fórum:
forums.cdprojektred.com
Hivatalos Twitter fiók:
@CyberpunkGame
Hivatalos Youtube csatorna:
@CyberpunkGame
Összefoglaló a világról és a háttérről:
Cyberpunk, Chippin In
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen