-
Fototrend
__________________________________________________________
*A Topicban működik a Spoiler TAG (SP), legyetek szíves használni!*
[Cyberpunk 2077 screenshot & érdekességek topic]
________________________________________
Magyar Discord Szerver
Új hozzászólás Aktív témák
-
#69523456
törölt tag
Az elején vagyok még és máris elakadtam.
Reginától jön az a megbizás, amikor a Max Jones barátját kellene kihozni egy TV Stúdióból. Se a bejáraton, se az üvegtetőn nem tudok bejutni, mert abban a pillanatban egy éles hang kiséretében megjelenik a "sikertelen küldetés", ráadásul Regina azonnal telefonál és közli: Gondolhatta volna, hogy egy zsoldos nem tud megoldani egy ilyen feladatot...
Néztem youtube videókat erről, de sehol senkinek nincs problémája a bejutással, simán megy mindenkinek... Nem látok sehol olyan jelzést, hogy valamilyen tulajdonságnak bizonyos szinten kellene lennie, úgyhogy nincs több ötletem.
Miért lesz sikertelen a küldetés azonnal, ha belépek a TV stúdió épületébe? -
#69523456
törölt tag
válasz Executioner #17904 üzenetére
Nem ez a problémám. Be tudok menni, mint irtam, bejárati ajtón ( tech szint 9) és a tetön is próbáltam. Bárhol lépek be, azonnal sikertelen küldetést jelez...
-
#69523456
törölt tag
Végül sikerült megoldanom a Freedom of the Press küldetésben felmerült problémát... Nem bug. Miután visszatöltöttem egy régebbi mentést és gond nélkül tudtam teljesiteni a küldetést, összeállt a kép. Ez egy limitált ideig szóló küldetés. Amikor Regina a küldetést elinditja ketyegni kezd az óra, csak nem látszik... Viszont a megbizás szövegében világosan ott áll, hogy a meló tipusa: S.O.S. Tudniillik Max Jones fejére vérdijat tűztek ki, bármikor levadászhatják. Gyorsan kell cselekedni. Én ott rontottam el, hogy nem tudtam bemenni a bejáraton mert a tech. 7 képzettségem kevés volt, a tetőn való bejutást meg nem vettem észre. Ezért félretettem ezt a küldetést, mondván majd visszatérek rá, ha lesz tech.8. Aztán jóval később, amikor visszamentem, a bejárat nyitva volt , Max Jones pedig halott. Időközben levadászták... Elkéstem , az idő lejárt. Tanulság: a szöveget nem csak elolvasni, hanem értelmezni is kell. Nem volt jó ötlet félretenni, észre kellett volna venni a tetőn való bejutást, akkor nincs probléma. Mire rájöttem, már késő volt.
-
#69523456
törölt tag
válasz VikMorroHun #18162 üzenetére
Ebben teljesen igazad van, igy szokott lenni általában. Itt úgy tünik nincs minden szájbarágósan megcsinálva. Lehet hibának is tartani. Tehát nem bug, ne terheljük szegény CDPR-t azzal is amihez nincs közük, kapnak amúgy is hideget-meleget...
-
#69523456
törölt tag
válasz WATERDACA #18239 üzenetére
I5 3570 (@4000Mhz), MSI 1070 Gaming Z, 16 GB Ram
1080p: "Magas" beállitás+ anizo 16 40-50 fps
1440p "Közepes" beállitás+anizo16 30-40 fps
Én nem látok érdemleges különbséget látvány szempontjából a két beállitás között.
Ugyanakkor a nagyobb felbontás sokat tesz hozzá, az élesebb kép kárpótol a kevesebb fps miatt, úgyhogy én ezt használom. Harc közben sokat számit, hogy az ellenség feje mennyire tisztán látszik. -
#69523456
törölt tag
-
#69523456
törölt tag
válasz jonnyjoker01 #19069 üzenetére
Az én meglátásom szerint azzal rontottak el szinte mindent, hogy ragaszkodtak a saját játék motorhoz. Ennek kifejlesztése sok időt és erőforrást emésztett fel. Emiatt egyrészt kifutottak az időből, másrészt képtelenek voltak olyan engine-t fejleszteni, hogy pl. a régebbi konzolokon normális sebességgel fusson a játék. PC-n is komoly gép kell a 2K full grafikához, a 4K meg gyakorlatilag álom kategória. Ennek a programnak közepes grafikai beállitásokkal gond nélkül futnia kellene a régi konzolokon, és egy erős közép kategóriás PC-n. Ultrán 4K-ban egy RTX 2080 alatt stabil 60 fps-nek kellene lennie ( RT - ON) Azt hiszem kijelenthető, hogy a Red Engine jelenlegi formájában egy gyengén sikerült játék motor. Sokkal jobban jártak volna, ha licenszelik az Unreal 5 engine-t. Valószinüleg nem lettek volna problémák, és csak a pénzt kellene most számolniuk, nyugodtan hátradőlhetnének. Nem tudom mennyi a licensz dija, de mivel sokkal többet tudtak volna értékesiteni a botrány nélkül, ez kompenzálta volna valószinüleg, és semmivel sem jártak volna rosszabbul anyagilag. Tipikus esete ez a "Sokat akart a szarka" kezdetű bölcs magyar mondásnak...
Én mindenesetre félretettem és megvárom az 1.1 és 1.2 patch megjelenését, hátha csoda történik. Ha viszont valóban a Red Engine a probléma oka, azt ennyi idő alatt nehéz lesz orvosolni. Tehát nem az ilyen-olyan bugokról beszélek, azokat aránylag gyorsan ki lehet javitani, hanem az indokolatlanul magas gépigényről. -
#69523456
törölt tag
válasz jonnyjoker01 #19184 üzenetére
Nem vagyok meggyőzve.
Az Unreal engine 5 valóban be lett nézve részemről, ugyanakkor az ezzel készült demo az én szememben nagyságrendekkel jobb és szebb grafikát mutat, mint a Red Engine... Mellesleg néhány játék már most is készül az Unreal 5-el... Úgy látszik nem feltétel a végleges megjelenés. ( List of Unreal Engine games - Wikipedia )
"Ha egy hardver 5millió poligont tud mozgatni, akkor semmilyen motorral nem fog tudni megmozgatni 6 milliót, bármit teszel alá."
Ebből meg számomra az következik, hogy annyi poligont kellett volna megmozgatni amennyire a jelenlegi hardverek döntő többsége képes. Ezt nevezik optimalizálásnak... Amennyiben a mostani hardverek is képesek ennyire, akkor meg az engine-el van a baj. Vagy nem foglalkoztak vele, vagy képtelenek voltak megoldani, vagy nem volt idejük. Egyik rosszabb, mint a másik. Remélem az utóbbi, mert akkor még van esély.
Cifu:
"Ray-Tracing mellett egyetlen egy játék alat sem lesz 60 FPS-ed 4K-ban egy RTX 2080-al"
Valóban, csak DLSS alatt van 60 fps. Ám egy 2080ti-vel már anélkül is. (Battlefield 5 - Mercury - 4K60 Ultra - Ray Tracing - DLSS Off | 4K | RTX 2080 Ti - YouTube) Biztos van több is, nem keresgéltem.
Továbbra is fenntartom: a látvány és a gépigény nincs összhangban. Félreértés ne essék, nem azok táborába tartozom akik most kórusban szidják a játékot, nekem is nagyon tetszene, csak bosszant, hogy csinálhattak volna egy minden szempontból szenzációs játékot, de elszúrták.
Várom a patch-et, pedig nagyon játszhatnékom van.
Egyébként amikor kocsival közlekedek, azonnal kontrollerre váltok. Sokkal könnyebb igy és jobb is. -
#69523456
törölt tag
Soha nem állitottam, hogy szakmabeli vagyok. De azért az én kezemben 1981-ben volt ZX 81, sőt, egy egész hétvégére kölcsönkaptam - mekkora élmény volt... Majd szinte az összes Commodore és Amiga volt nekem az évek során, végül jött az első PC-m 95-ben, egy 486-os DX4-es gép. Szóval a videojátékok története a szemem előtt zajlik immár négy évtizede. Nem szakmai alapon nyilvánitok tehát véleményt, hanem szubjektive, az eltelt évtizedekben látottak, tapasztaltak alapján. Remélem ez nem probléma? Biztos, hogy mindent csak számokkal lehet mérni?
-
#69523456
törölt tag
válasz shotika #19264 üzenetére
Hogy te mit értesz techdemón az egy dolog. A Crysis első része valójában egy komplett techdemo volt, márpedig az teljes játék. Egyértelműen a Cry engine népszerűsitését szolgálta. Annyira azért nem jött be a számitásuk, mivel olyan sokan azért nem licenszelték. Valószinüleg azért, mert a pazar látvány olyan hardvert követelt meg ami alig létezett akkor. A CP-vel sem a látvánnyal vagyok elégedetlen( szövegértésből nem állsz valami jól ), a probléma az, hogy maximális részletességgel ( 4K 60 fps ) gyakorlatilag senki nem tudja játszani... A hardver és a szoftver nincs összhangban. Vagy a jövő számára csináltak játékot? Öt év múlva nem ezzel fognak játszani. Persze, lehet alacsonyabb felbontásban, kisebb részletességgel játszani, ahogy én is, csak zavar, hogy lehetne ez ennél még szebb is. Én mindössze annyit bátorkodtam állitani, hogy nincs megfelelően optimalizálva a játék...
A következő két patch után okosabbak leszünk: ha jelentősen nő az fps, akkor nekem volt igazam. -
#69523456
törölt tag
válasz juliensorel #19278 üzenetére
A Crysis valóban teljes értékű játék, de a célja egyértelműen a Cry engine képességeinek a reklámozása volt. Ami pedig az UE4-et illeti: vagy a fejlesztők nem tudták kihozni belőle a maximumot, vagy a demója tényleg csak parasztvakitás volt... A többiben egyetértünk.
-
#69523456
törölt tag
válasz jonnyjoker01 #19279 üzenetére
Techdemo ügyben nem fogunk dűlőre jutni: csak a Crytek vezetői tudnák megmondani mi az igazság.
Gépigény+4k 60fps+AC:Valhalla = optimalizálatlanság.
Witcher 3 állitásodat jó lenne, ha hiteles adatokkal alátámasztanád. Tehát nem azt mondtam, hogy hülyeségeket beszélsz.
Ez a különbség kettőnk között. -
#69523456
törölt tag
Talán más megvilágitásba helyezi a viszonyomat a CP 2077-el, ha elárulom hogy hajnali ötig játszottam vele... Tehát a játék nagyon bejön, de a kritikámat ettől még megfogalmazhatom, amit ezennel le is zárok.
-
#69523456
törölt tag
válasz shotika #19298 üzenetére
Nem én találtam ki, hogy a Crysis alapvetően techdemo egy teljes játékba rejtve, hanem anno az újságok, szakemberek állitották ezt. Nem velem vitatkozol tehát, hanem egy csomó nálam sokkal hozzáértőbbel. Esetleg ők is hülyeséget mondanak? Egyáltalán: akiknek a véleménye valamiben nem egyezik a tiéddel az mind butaságot beszél?
-
#69523456
törölt tag
válasz jonnyjoker01 #21719 üzenetére
Nocsak-nocsak! Amikor anno arra céloztam, hogy ez a ( egyébként pofás) látvány valahogy nincs öszhangban a cserébe kért hardver teljesitménnyel, többen a torkomnak ugrottak, kinevettek, sőt lehülyéztek... Még egy-két patch és egy erős középkategóriás VGA-val stabil 60 FPS lesz magas beállitásokkal? Talán mégiscsak optimalizálatlan volt? Az én szemem lehet, hogy már öregecske, de sokat látott... Nem könnyű megtéveszteni mindenféle csicsás grafikával.
-
#69523456
törölt tag
válasz Bazsiee #21856 üzenetére
Nálam is voltak gondok, 1.2 után, igaz nem ilyenek. Miután a 465.89-es nvidia drivert eltávolitottam, és egy régebbit (461.09) raktam fel, megoldódtak a problémák. (DDU csökkentett módban indit, majd újraindulás után a telepités is csökkentett módban történjen. Különben a Windows azonnal telepiteni kezd automatikusan valamiféle drivert.
-
#69523456
törölt tag
G2A oldalán 7556 HUF, igaz van némi árukapcsolás is a dologban 1600 HUF értékben... Vajon milyen cimeket takar az öt random kulcs? Igazi zsákbamacska, biztos, hogy mindegyik ezer éves?
Cyberpunk 2077 (CP2077) – Buy GOG.COM PC Game Key (g2a.com)
G2A oldalról többször is vásároltam, soha nem volt probléma.[ Szerkesztve ]
-
#69523456
törölt tag
válasz jonnyjoker01 #24066 üzenetére
Ha ennyire várod a Hollow Knight Silksong-ot, akkor gondolom az Ori mindkét részét többször kijátszottad
-
#69523456
törölt tag
Talán lesz itt olyan cyberpunk, aki talál ebben újat is.[link]
Tartalma:
A fájl tartalmazza az Izzó Króm című novelláskötet 1995-ös és 1997-es kiadását. Az első verzió a Valhalla Páholy Könyvklub tagjainak 1994. évi ajándékkötete volt (ami könyvárusi forgalomba 1 évvel később került), benne William Gibson saját, és más cyberpunk szerzőkkel közösen írt novelláival. A második kiadásba az elsőben szereplő írások mellett bekerült még két novella, A Gernsback-kontinuum William Gibson tollából, illetve Bruce Sterling Lewis Shinerrel közösen írt Mozart napszemüvegben című műve.
Mindkét kötetben olvasható Gibsonnak az a két novellája, melyekből később filmeket forgattak: Johnny, a kacattár (Johnny Mnemnic – A jövő szökevénye), és New Rose Hotel.
Az Izzó krómban olvasható novellák nagy része külföldön már megjelent a kultikussá vált Mirrorshades című (Magyarországon soha meg nem jelent) antológiában is.
A bónusz egy saját, netről összeguberált válogatás, benne Szántai Zsolt három (legjobb tudomásom szerint) kiadatlan fordításával, illetve egy általa írt cyberpunk novellával.Nem én raktam össze a pakkot, én csak rátaláltam.
-
#69523456
törölt tag
Tudom szubjektiv a grafika megitélése, kinek ez, kinek az a stilus jön be jobban. Nem azt mondom, hogy a CP2077 grafikája nem jó, de semmiképpen se realisztikus, inkább valamiféle jobbfajta animációs filmre hasonlit. A szinek túlzók, az épületek, az emberek nem természetesek.
Most is azt mondom, mint megjelenéskor, ( le is lettem torkolva) hogy egy ilyen nagyszerű játékhoz egy jobb engine kellett volna. Már akkor is az Unreal 5-re céloztam, de senki nem értett vele egyet. Pedig, ha megnézi valaki az alábbi videót, és belegondol abba, milyen lett volna ezzel az engine-el a CP 2077... Hát, gyakorlatilag már-már fotorealisztikus. A licenszelés persze nem olcsó mulatság, viszont amennyiben kizárólag az új konzolokra és PC-re jelent volna meg tökéletes állapotban, egyrészt nem lett volna botrány, másrészt nagyságrenddel többet vásároltak volna belőle. Összességében többet kerestek volna vele, licensz ellenére.
Unreal 5-el már jó ideje készülnek a nextgen programok, CP2077-nek se lett volna semmi baja, ha csak ezután jelenne meg...
Az egy más kérdés, hogy ehhez a látványhoz vajon milyen videókártya szükséges? Egy Unreal 5-el készült CP2077 miatt azt hiszem zsebbe nyúltam volna. Most már megvárom a 4xxx szériát és az árakat...
[link]
Új hozzászólás Aktív témák
Hivatalos oldal:
Cyberpunk.net
Hivatalos fórum:
forums.cdprojektred.com
Hivatalos Twitter fiók:
@CyberpunkGame
Hivatalos Youtube csatorna:
@CyberpunkGame
Összefoglaló a világról és a háttérről:
Cyberpunk, Chippin In
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Óvodások homokozója
- Még ebben az üzleti évben leleplezi az új konzolját a Nintendo
- Politika
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Aliexpress tapasztalatok
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen