Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • konyi79

    addikt

    válasz Luck Dragon #1065 üzenetére

    Az a 6,3 a kis dCi-től nem túl szép. Sok dugó van benne?

    kelly416:
    A gázreakció lesz elsősorban lassabb, de valójában motorfüggő is, melyiknél mi történik pontosan. Nekem a Clio-ban a töltőnyomás is kisebb, 2000RPM fölött meg totál elvágja. A Duster is lomhább lesz, de közel sem annyira.
    Valójában kevés olyat tud, amit nem lehetne odafigyelő vezetéssel összehozni. Az autónak van tömege, meg légellenállása, ha nem padlózod egyébként nem tud csodát tenni.
    Kicsit az újabb modelleknél a klímába is beleszól, a változó lökettérfogatú kompresszoroknál tud varázsolni valamit, cserébe kevésbé hűt. Nem kapcsolja automatikusan be háttérben a klímát ha szélvédőre van fújatva a levegő, meg ilyesmi.

    Én pl a dusterben csak terepen használom, könnyebben adagolható a gáz sokkal. A marha rövid 1-es miatt ha billeg nagyon az autó és kicsit jobban megpöccintem akaratlanul is a gázt elég durván rúgja maga alatt a földet. Ott jó, ha tompán reagál, nem olyan ideges a TCe150.

Új hozzászólás Aktív témák