Új hozzászólás Aktív témák

  • d900t

    senior tag

    válasz davenport #501 üzenetére

    Annyi bizonyos, hogy ComplateCare itthon nincs, így gyanítom, hogy a kint vásárolt sem érvényes, persze csodák vannak....

    A gival kapcsolatos hozzáállás ismét a Dell hibája. Ugyanis mig a direkt országokban a Getronics a szerviz és punktum, addig az indirektnél a disztributornak kell gondoskodnia a szervizről, ráadásul erre a Dell egy kanyi vasat sem ad, hanem az árrésből kell kigazdálkodni. Na most képzeld el, amikor egy indirekt országban becsámpázol egy másik országban vásárolt meghibásodott notesszel. Ekkor nincs a szervizanyagnak és a munkának a fedezete a Dell részéről biztosítva és a fedezetét az árrés sem biztosítja, lévén nem itt adták el, ergo nem volt rajta haszon.

    [Szerkesztve]

Új hozzászólás Aktív témák