Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • márNemKereső

    tag

    válasz premete #20951 üzenetére

    Hát igen. És természetesen lejárt a nyolc napom, úgyhogy már nem tudom visszavinni.
    Mondjuk pont a kijelzőjével nem sok bajom van. Leszámítva a kékes árnyalatot, amit az Eizo után kicsit nehéz megszokni. De jól érzékelhető ezen is, hogy egy jónak induló szériát hogyan kell szépen, lépésenként úgy visszafejleszteni, hogy az embernek egy életre elmenjen a kedve a gyártótól. Még szerencse, hogy engem már nem fenyeget a veszély, hogy még egyszer laptopot kelljen vennem. :DD
    Ugyanez van egyébként a Lenovoval is. :(

    Az már csak apróság, hogy mire az ember a support oldalról kiindulva, önmagát magyarnak mondva, supportos e-mail címet talál... Tetézve mindezt azzal, hogy ha jól láttam, amennyiben regisztrálom magam és a gépem a Dellnél, akkor nem engedélyeznem kell a spam küldést és a telefonos zaklatást, hanem meg kell keresnem, hogy hol tilthatom le...(ha egyáltalán le tudom... ennyire nem mentem utána)

Új hozzászólás Aktív témák