Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • tpoor

    csendes tag

    válasz davenport #501 üzenetére

    Csatlakozom az elöttem szolohoz. Ugye, en is egy Inspiront gyepalok, de egyre több a visszaterö gondom vele. Nekem melegszik, de ez legyen a legkisebb. Ha felemelem egy kezzel, ami mar mutatvany, mert 3.4 kilo a picur, recseg-ropog. Igaz, nem hajlik, de hülye erzes. Mielött meg valaki lecseszne, ha ket kezzel emelem, akkor is csinalja. Tovabbra sem mindig akar DVD-t irni. A multkor nem erzekelte, hogy benne van a lemez, de aikor elinditottam, megirta. Utana meg total le is fagyott. A touchpadja meg egyre jobban idegesit az erzeketlensegevel. Emellett vmi van a videokarival, mert egy Word dok.-ot nem tud rangatas nelkül legörditeni. (mar, ha az a vga hibaja...) En egy ev garival vettem, ami majusba jar le, es elkepzelhetö, hogy a szüleim megkapjak, en meg nezek egy masikat. Nem valoszinü, hogy Dell-t...
    Apropo, a HP nc6230-rol ill. a Lenovo z60t-röl van valakinek tapasztalata vagy velemenye?
    Köszke!

    [Szerkesztve]

    Az igazság tűzerő kérdése.

  • Atlantis

    veterán

    válasz davenport #501 üzenetére

    Nekem semmi bajom a gépemmel, nálam tuti első helyen marad a Dell, hacsak közben valami súlyos hiba ki nem derül. Tökéletes a billentyűzet és a portok elrendezése, nem úgy, mint az IBM- HP vonalon. Nekem van Recovery Disc, de sosem kellett, mert müxik rendesen a rejtett partíció.

    Wi-fi lámpának mi a szériahibája?

    Én továbbra is ajánlom mindenkinek a Dell-t.

    >>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford

  • d900t

    senior tag

    válasz davenport #501 üzenetére

    Annyi bizonyos, hogy ComplateCare itthon nincs, így gyanítom, hogy a kint vásárolt sem érvényes, persze csodák vannak....

    A gival kapcsolatos hozzáállás ismét a Dell hibája. Ugyanis mig a direkt országokban a Getronics a szerviz és punktum, addig az indirektnél a disztributornak kell gondoskodnia a szervizről, ráadásul erre a Dell egy kanyi vasat sem ad, hanem az árrésből kell kigazdálkodni. Na most képzeld el, amikor egy indirekt országban becsámpázol egy másik országban vásárolt meghibásodott notesszel. Ekkor nincs a szervizanyagnak és a munkának a fedezete a Dell részéről biztosítva és a fedezetét az árrés sem biztosítja, lévén nem itt adták el, ergo nem volt rajta haszon.

    [Szerkesztve]

Új hozzászólás Aktív témák