Új hozzászólás Aktív témák
-
ToMmY_hun
senior tag
válasz ToMmY_hun #25508 üzenetére
Valaki esetleg tudja a választ a kérdéseimre? Ne haragudjatok , de most nagyon nagy szükségem van a laptopra és ez a hibája hátráltat. Köszi elöre is.
Egyébként irták itt, hogy nyugodtan szerelhetö a laptop mert nincsen rajta matrica és egyéb dolog ami a megbontást jelezné. Ennek tudatâban érdemes Leanne megnéznem itthon, vagy nem valószínû a kontakthiba?
[ Szerkesztve ]
C programmers never die, they are just cast into void.
-
Dell XPS
veterán
válasz ToMmY_hun #25518 üzenetére
Meg is válaszolnám a kérdésemet. Sajnos hardveres a probléma, mert egy windows reinstall sem oldotta meg.
Szóval én találkoztam még soha hangszóró problémával, az az nem ment tönkre. Természetesen ez nem az jelenti, hogy nem következhet be ilyen eset.
Nagyon ügyesnek kell lenned ahhoz, hogy ne vegyék észre a megbontást. Szerintem nem foglalkoznak az op.rendszerrel.
Üdv, Dell XPS
-
SzaboZE
addikt
válasz ToMmY_hun #25508 üzenetére
Láttunk már recsegő hangszórót, ha arra gondolsz. A windows nem érdekli a szervízt, nem az ő jogkörük eldönteni, hogy jogtiszta-e az oprendszered.
Ha nem válaszolok 1-2 napon belül, akkor írj még egy privit, lehet hogy átfutottam véletlenül az előzőn! - www.mazdaklub.hu
-
-
MODERÁTOR
válasz ToMmY_hun #25569 üzenetére
Igen melegednem a 15-ös Inspironok.
Tapasztalatból beszélek, nekem is volt, szerencsére eladtam, mert az ehhez hasonló meleghez mint ami most van, HD filmek nézése közben annyira felmelegedett, hogy egész egyszerűen lekapcsolt.Az hogy fényesedik a billentyűzet ez is igaz, bár ez szerintem mindegyikre igaz.Én a Vostrommal elégedett vagyok, 13,3-as méretű, még egyszer nem melegedett túl, és a világító bill. nagyon hasznos tud lenni.
20 éve a Prohardveren
-
kiskaktusz
addikt
válasz ToMmY_hun #25576 üzenetére
Nekem 15-ös van, sosem kapcsolt még le. általában 65-73 fok között vagyok, akár játszom, akár netezem, filmezem, de volt már rá példa, hogy 97 fokos volt a proci egy sima UT2004-től.. Amikor SzaboZE kollégája kicserélte a hűtőt, akkor volt frissen 55-65 között..
Nálam még sosem kapcsolt le a gép melegedés miatt szerencsére. Mondjuk nem is i7 ketyeg, hogy fűtsön..
"Don't try to understand women... ...women understand women and they hate each other."
-
-
kiskaktusz
addikt
válasz ToMmY_hun #25664 üzenetére
Pont alatta van a hsz.-od...
(#25666) ToMmY_hun Szerencsére nem a garanciapapír dönti el, hogy kihez viheted.. Nekem is oda szól, először oda vittem -> 8 munkanap várás egy winyócserére, közben hosszúhétvége - még nagyobb szopás.
A garancia a lényeg, nem az, hogy mely cégnek a neve áll a papír felett. A dell bármely szervizpontjához vieheted.
Azóta a humansofthoz viszem.. Nem nbd garim van. Odavittem legutóbb is, egy alaplap és hűtőcserére 33 percet kellett várnom és mehettem is..
[ Szerkesztve ]
"Don't try to understand women... ...women understand women and they hate each other."
-
Beppesz
csendes tag
válasz ToMmY_hun #25672 üzenetére
Szia!
Én is hétfőn hívtam a Dell ügyfélszolgálatot, a hölgy azt mondta a C-szervíz fog hívni, kedden délután csörögtek is , hogy másnap du. 3-4 óra között nálam lesz a szervízes. Tegnap 12.00-kor meg is érkezett , egy új hdd illetve alaplap társaságában. Első körben rápróbált a merevlemezre, kicserélte és lett nagy "öröm-bódottág". Egy rossz szavam sem lehet rájuk !
Ezek az én tapasztalataim! -
ToMmY_hun
senior tag
válasz ToMmY_hun #25679 üzenetére
Basszus!
Közben ideért a CHS-es kolléga. A laptopot összekarcolta, a billentyűzettakaró nem áll meg a helyén ráadásul a hangszórót is fordítva kötötte be, de azt átkötöttem. Szerintetek mi a fenét csináljak? Mondtam neki hogy ez így nem oké, azt javasolta hogy jelentsem hibásnak a bilentyűzetet és a touchpadet, aztán akkor kicseréli őket (ezeket sikerült összekarcolnia)
Szerintetek mit csináljak? Azt amit javasolt, vagy irány a CHS és követelőzzek? Amúgy készítettem hangfelvételt arról, amikor a kamu hibabejelentést javasolta.
C programmers never die, they are just cast into void.
-
negyedes
addikt
válasz ToMmY_hun #25706 üzenetére
Ertem. Hala nekem meg mindig nem volt garanciaalis problemam. Egy regi inspironom van.
Ami nagyon aggaszt a mostani Dellekben az a tolto fel nem ismerese, rengeteget latni/olvasni mostanaban errol es az enyem is pont ilyen problemakkal kuzd. De megszunik ha masik konektorba dugom.
Három dolog biztos az életben: az adó, a halál és az adatvesztés. - Baráth Gábor
-
-
K Norbi
addikt
válasz ToMmY_hun #25712 üzenetére
Te jó ég!! mit műveltek ezek? szegény gép.. együtt érzek veled mert nekem annó az MSI-m voltam hasonló cipőbe.. azóta ha szervizbe kell vinni bármit rettegek.. beviszed! ezek?? lese köpik! semmi telibe szarják.. csett csatt kész!!! áhhh rengeteg a kontár!! sőt! már csak az van.. ugyan így jártam mint te! hát tudod vigyázgat rá az ember, becsben tarja, főleg ha összegyűjtögeti rá a pénzét, ezek meg szétxxxák!!! ááááá mikor megláttam.. szívem szakadt meg! csak az tudja aki már átélt hasonlót..
-
Dell XPS
veterán
válasz ToMmY_hun #25723 üzenetére
Kemény vagy kolléga, ez ám határozott fellépés. Na de igazán örülök hogy helyrehozzák a sérüléseket, és ilyen gyorsan. Kátékonyak, buták is!
Azt nem tudták, hogy rögzített hangfelvétellel csak akkor tudsz élni, ha előtte a másik személynek tudomása van róla, vagy ki van írva. Nem akartam okoskodni, főleg hogy ennyi bosszúság és kár ért, halkan jegyeztem meg. GRAT!Üdv, Dell XPS
-
Dell XPS
veterán
-
Dell XPS
veterán
válasz ToMmY_hun #25862 üzenetére
A jó szándék a lényeg, de arra is figyelni kell hogy ne okozzunk kárt. De erre való a fórum, kiigazítanak, tájékoztatnak.Ebből volt már probléma. Inkább kérdezz, mind ahogy a mellékelt ábra is mutatja.
Néha pont ezt hiányolom, emberünk feltesz egy részkérdést, várjuk a továbbiakat, majd előáll a problémával. (vagy eltűnik?)Üdv, Dell XPS
-
ToMmY_hun
senior tag
válasz ToMmY_hun #25712 üzenetére
Fejlemények:
Ma délelőtt hívott a CHS szervíz, hogy jönnének kicserélni az összekarcolt alkatrészeket. Rá egy órára hívtak újra, hogy lerobbant a szervízes kolléga kocsija, szóval ma biztosan nem fog ideérni megjavítani a gépet. A legszebb az egészben az, hogy az ügyfélszolgálatos pontosítás céljából elmondta hogy milyen javítást végeznének a gépen és hangszórócserét említett. Szerintetek erre lehet még bármilyen nyomdaképes dolgot mondani?
C programmers never die, they are just cast into void.
Új hozzászólás Aktív témák
- -61% Samsung Galaxy Book2 Pro 13:i5 1240P,8GB,256GB,13.3" AMOLED,400nit 100%sRGB,WiFi 6E,csupán 870g
- -62% HP EliteBook 845 G7 (840 G7):Ryzen 5 4650U,16GB,512GB SSD,vilI.MAGYAR bill.,Bang&Ol.,Win11ProHU
- Több db HP Thunderbolt dock 230W G2 230W -os töltővel MONITORCENTER
- -56% HP EliteBook 840 G8:i7 1165G7,16GB RAM,512GB NMVe SSD,Iris Xe,IR kam.+ujj.olv.,vil.MAGYAR bill.
- -50% HP EliteBook 840 G8: i7 1165G7,32GB RAM,1TB NMVe SSD,Iris Xe,IR kam.+ujj.olv.,vil.MAGYAR bill.