Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • TrollBalint

    addikt

    válasz Badlof2k #498 üzenetére

    Miről szól a link? Nekem nem nyitja meg :(

    Én is amúgy arra szavaznék, hogy kelljen csak szépen többször lenyomni. És akkor kb. olyan lesz ez, mint a WoW-ban a raid-ek. Az emberek összejönnek, lenyomják aztán egy hét pihenő.
    Így gondolom kicsit nagyobb élet lesz majd a guildekben is, mint most :)

    https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters

  • Vistaboy

    veterán

    válasz Badlof2k #498 üzenetére

    Úgy értettem, hogy ha valaki egyedül akar játszani, akkor ne legyen kötelező neki megölnie egy ilyen dögöt, csak mert a Season Journey-hez (vagy annak megfelelőhöz a D4-ben, aminek a végén rewardokat kapsz) kelleni fog egy olyan achievement, ami ezzel kapcsolatos. Vagy ha már mégis, akkor legyen elég egyszer partizni, lenyomjuk a Bosst, utána megvan, ami kell és mehetünk vissza szólózni. Maximum egy negyed-fél órát esetleg egy-egy szezon során kibírok multiban, de ha többet is kell, akkor nálam kimarad.

    Arról nem is szólva, hogy miért kell egy játéknak, ami hivatalosan nem MMO, állandó netkapcsolat? Tudom, nyilván azért, hogy ne lehessen feltörni, meg a szociális szarságok miatt, mint a klán, meg ilyenek... de könyörgöm. Miért nem lehet egyedül offline módban játszhatóvá tenni, hogy akkor is működjön, ha gond van a szerverekkel? Az nem gond, ha az authentikáció miatt pár naponta be kellene jelentkezni, de legalább ne függjön már egy játék - ami nem MMO - valami távoli szerver elérhetőségétől...

    Egyébként meg mi a furcsa neked abban, hogy én nem szeretek multizni??? Úgy meglepődtél, mintha ez olyan szokatlan dolog lenne. Sokan nem szeretik - én kifejezetten utálom -, hogy MMO-t csináltak a Diablo franchise-ból. Az első két részt szénné játszottam, és a harmadikkal is végigtoltam az összes szezont, ám korábban sok reward-ot nem tudtam megszerezni, mivel ha nem álltam csapatba, szimplán nem tudtam annyi paragont összeszedni, amivel esélyem lett volna elérni ezeket az achievementeket (Akkoriban még a GR75 is komoly kihívás volt így nekem, hogy nem szerettem csapatban lenni).

    Amióta megerősítették a cuccokat annyira, hogy egyedül is simán le lehet tolni a Journey-t, manapság már egy pólyás is képes GR100-at menni. És még így is előfordul néha, hogy egy-egy achievement miatt (Két perces Rift) kénytelen vagyok segítséget kérni. És igen, ezt nem szívesen teszem. Természetesen szó sincs olyasmiről, hogy utálnám a többi játékost, vagy hasonló, egyszerűen utálok multizni, ennyi az egész. Emiatt tartok egy kicsit a D4-től is, hogy multi nélkül nem lehet majd elérni az endgame tartalmakat.

    Én teljesen egyedül akarok menni, a saját tempómban, még ha így akár ötször annyi ideig is eltart, mire letolom a szezont. Nekem nem sürgős, nem érdekel a Leaderboard, ahogy az sem, hogy meddig jutok el. Ami nekem tetszik, az a karakter fejlesztése, amíg képes leszek vele végigtolni a szezont, utána esetleg elmegyek GR100-ig, ha sikerül, de legtöbbször 90+-nál megállok, mert már szimplán nem esik jól úgy játszani, hogy órákig grindelsz, majd a végén nem kapsz semmit, ami akár 1%-kal is jobb, mint a meglévő cuccaid.

    Az augmentálás meg szimplán dögunalmas. Az még elmegy, hogy a karaktered által használt gemeket felhúzod addig, amíg eljutsz vele, de hogy mellette még minden cuccodra húzz fel egy másikat is, na, arra már nem tudom magam rávenni. Az a gond nekem, hogy GR100 fölött annyira lelassul a haladás, hogy nincs kedvem már tovább jutni.

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

Új hozzászólás Aktív témák