Új hozzászólás Aktív témák

  • kovaccss

    tag

    Kár hogy még mindig az én hibám, hogy a szolgáltatók nem akarnak megcsinálni egy egyszerű ingyenes telefonos ügyfélszolgálatot. Gondolom a Telekomon kívül 1 szolgáltatónál sincs ilyen, ami nevetséges. Komolyan érdekel, hogy miért éri meg jobban x-szel több ügyintézőt alkalmazni a Digi fiókokban, mint 2-3 embert, aki csak a telefonos ügyintézéseket intézné. Sokkal kevesebben mennének be személyesen, ha ingyenes telefonálással el lehetne intézni sokmindent. A legtöbben pont azért mennek be személyesen, mert nem akarnak x-szer 49 Ft-okat kifizetni a telefonos várakoztatásos menükat hallgatva. Ezt eltűröm a Telekomnál, mert ingyenes, de hogy ezért mások dupla percdíjat szednek, vicc. A Digi 1 halom ügyintéző ember bérét, adóit megspórolhatná. Nem véletlenül terjedt el már sokfelé az elektronikus ügyintézés, pont azért, hogy kevesebb embert kelljen alkalmazni. Egy bankfiókban ezért lett drága az utalás, és ezért olcsó netbankon utalni, stb..

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák