Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ecaddsell

    aktív tag

    válasz Eva85 #67096 üzenetére

    Nekünk is ez volt, kedd óta semmi (TV jelzi, hogy nincs vagy kevés a jel). Újra kell kerestetni a csatornákat, ha be lehet állítani a TV-n, hogy analóg, digitális vagy mindkettő akkor érdemes csak a digitálisat.
    A kábeleket hagyd úgy ahogy volt.
    Nálunk egyébként egy AIR/CABLE feliratú csatlakozó a kábel, ami bedugós, a többi ha van az a műholdvevőnek a bemenete ami csavarós (F csatlakozó).

    Egyébként ez is botrányos volt ahogy csinálták. Semmi értesítés, se SMS, se e-mail (számlákat ide küldik).
    Mivel a család már szerdán nyugtalankodott, gondoltam ránézek spektrum analizátorral (Siglent). Mivel ugye a TV 75 Ohm a SA meg 50, csak kb. tudtam megnézni (eleve egy 15dBs SMA csillapítás mögé tettem mert a műszer többet ér mint a TV új korában). Látszott, hogy van jel. A TV-n elmentem a csatorna keresés menüpontig, de ott elbizonytalanodtam, hogy akkor törli a régit, inkább megkérdezzük a digit mi van.
    Ma bement a Digi ÜF-ra az akinek a nevén van (a családból, egyébként is arra járt) annyit nem tudtak mondani, hogy újra kell kerestetni a csatornákat.
    Nyitottak egy hibajegyet, majd a szervizes miután felhívott tudta megmondani, hogy újra kell keresni a csatornákat és közben ledorongolt, hogy miért nem nézem meg az SMS-t amit küldtek. Miután jeleztem, hogy nem kaptunk SMS-t elkezdett vádaskodni, hogy most akkor ő hazudik?
    Persze értem, hogy ha ez már a sokadik ilyen ügye volt aznap akkor ideges, de nem ártana ilyenkor azon elgondolkodni, hogy esetleg lehet mégsem mint ki az az SMS mindenkinek...

    Nem mellékesen meg egy ilyen változásnál lehet nem csak SMS-t kellene küldeni, hanem e-mail-t is ahol csupa nagybetűvel leírni, hogy újra kell kerestetni a csatornákat meg nagyvonalakban kb. mit jelent ez, hogyan stb.

  • ecaddsell

    aktív tag

    válasz nfsu17 #67104 üzenetére

    #67105 Mate
    Jobban előkészítik az ilyen hangolásokat, hogy a többség meg tudja csinálni magától.

    Ja tényleg jobban, csak a helyi ÜF nem volt képben mit kell mondani.

    Mint írtam is a számlás e-mail az jött. Ebben ugye vannak csatolmányok (pl. ÁSZF változások). 1-et abból is végignézettem (pont a változás előttit), de nem találom.
    Egyébként meg nem értem ilyenkor miért nem lehet ezt kiemelten küldeni (előtte-utána SMS, több e-mail, bár utóbbinál lehet a sokadik is a spam-be végzi, ha nem ismert címről jön). Miért jó az, ha egyenként kell foglalkozni élő embereknek ezzel, ahelyett, hogy előre elküldik mikor lesz, kb. mit kell csinálni stb?

    Na mindegy én túlléptem ezen, a másik 3 betűs szolgáltatóval is volt már kapcsolatom, ott meg évente az ment, hogy hogy toljuk rá az ÜF-re a drágább csomagot és erre a feladatra se pénz, se idő nem számított. Ennek ellenére műszakilag igen gyengék voltak. Ebből a csomagtolásból meg, hogy az új társasházakba betolták magukat alternatíva nélkül éltek.

Új hozzászólás Aktív témák