-
Fototrend
DIGI internet Gyakran Ismételt Kérdések
(Kattints az Összefoglaló kinyitása feliratra!)
Utolsó frissítés: 2024. február
Új hozzászólás Aktív témák
-
Jim74
nagyúr
Egyszerűen átláthatatlan a számlázásuk, ha valami módosítás van. Ma ugyan végeztek egy egy korrekciót, de még mindig nem jó. A 3 x 2.900,-Ft náluk nem 8.700, hanem 9.800. Ma megint bemenetem ügyfélszolgálatra, de kifogtam egy igazi seggfejet, aki képtelen volt felfogni, hogy nem jó az egyenlegem. Csak hajtogatta, hogy előre számláznak, és utólag írnak jóvá és látszott rajta, hogy qrvára nem érdekli a problémám.
Úgyhogy azt hiszem írok az NMHH-nak... -
Jim74
nagyúr
válasz szaboi6512 #70768 üzenetére
Hát ez a paraszt azt mondta, hogy nincs vezető... Azt mondta, írjak a vásárlók könyvébe.
Majd az NMHH-val nem fognak b*szakodni... De azért megírtam az ügyfélszolgálatnak is, hogy mekkora inkompetens barom ült a pultban...
Azért vagyok dühös, mert a tegnapi hölgy nagyon segítőkész és értelmes volt és rögtön vágta, hogy mi a probléma és meg is írta a háttérosztályuknak. De úgy látszik ott is egy "jó képességű" ügyintézőhöz került az ügy.
5 ügyintézőnél jártam az ügyemmel (egy email-es, két telefonos, két személyes) és ebből 2 volt segítőkész és értelmes. A másik 3 érdemben lóf*szt sem csinált, helyettük simán alkalmazhatnának chatbot-ot. Ja nem igaz, az aki az első számlakorrekciót csinálta még jobban összeb*szta a számlázást...
Ráadásul a saját ÁSZF-üket sem ismerik, mert arra hivatkozva nem törlik a felszólítási díjat, hogy késedelmes számla ellen emelt kifogásnak nincs halasztó hatálya. Igen ám, de én a számla lejárat előtt kb. két héttel jeleztem, hogy nem jó a számla. Arról nem tehetek, hogy sz*rul korrigálták, amit már a lejárat után tettek meg, amit szintén megreklamáltam. Tehát az eredeti kifogás jóval a fizetési határidő előtt történt, ebben az esetben a reklamáció ügyintézési idejével meghosszabbodik a fizetési határidő, ergo még most sem vagyok késedelemben a februári díjjal.
Tök szépen érthetően leírtam, hogy ami a probléma. Számokkal, kimutatással alátámasztva, de telibef*sták az egészet. Nem a pénzről van szó, hanem arról, hogy hülyének néznek.[ Szerkesztve ]
-
Jim74
nagyúr
Szerintem, ha van egy cégnek online ügyfélszolgálati elérhetősége is, akkor ugyanúgy el kellene tudni intézni a számlakorrekciót normálisan azon a csatornán történt bejelentésre is, nem csak személyesen. Hozzáteszem, kétszer voltam bent személyesen is és mégsem intézték el normálisan. És időben jeleztem a problémámat nekik, a számla lejárata előtt több, mint két héttel. Az, hogy 5 ügyintézőből kb. 1 volt az, aki érdemben értett a számlázásukhoz, az eléggé elszomorító...
Pl. csináltak olyan korrekciós számlát nekem, amiben januári, februári, márciusi és áprilisi tételek is vannak. Mindezt azért, mert elmebeteg módon mindent a következő számlákban akarnak helyesbíteni, ahelyett, hogy lesztornóznák az előre tévesen kiállított számláikat. Egyébként mi a túrónak kell, már januárban kiállítani a márciusi időszakra a számlákat, ha elektronikus számlázásról van szó? Semmit nem spórolnak vele.[ Szerkesztve ]
-
Jim74
nagyúr
Próbáltam a 1272-t is, de reménytelen
Lehet, hogy sztornózni nem tudnak, de amikor vasárnap már személyesem mentem be, akkor érdekes módon másnapra tudtak korrekciós számlát csinálni soron kívül. Az más kérdés, hogy azt sem sikerült jól megcsinálni...
De a legtöbb szolgáltatónál, ha nem fogsz ki egy lelkiismeretes ügyintézőt, akiből egyre kevesebb van, akkor futhatod a köröket.
UPC-vel ugyanilyen nehzen ment anno az ügyintézés, amikor számlázási reklamációm volt. Fogyasztóvádelem lett a vége, akkor már meg tudták csinálni elsőre, amit kértem...
-
Jim74
nagyúr
Szerintem ez nem vonatkozik a DIGI-re, mert ők nem villamos energia kereskedők. Rájuk nem vonatkozik a Villamos Energia törvény, ami szabályozza a garantált szolgáltatasokra vonatkozó elvárásokat. Ebbe tartozik az írásos megkeresésre vonatkozó válaszadási határidő betartása is. Ez, ha jól emlékszem jelenleg 15 nap. De ez szerintem nem vonatkozik a DIGI-re.
-
Jim74
nagyúr
-
Jim74
nagyúr
válasz iMaverick #72079 üzenetére
Fogyasztóvédelmi Felügyelethez tett bejelentésnél ilyen nem volt korábban. Teljesen ingyenesen vizsgálták ki a fogyasztói bejelentéseket.
Tudom mi az az illetékbélyeg, találkoztam már vele nem egyszer. A felhaborodásom oka az, hogy van egy felügyeleti szerv, aminek többek között az lenne a dolga, hogy foglalkozik a fogyasztói panaszokkal, de ezt csak akkor hajlandó elvégezni, ha én meghitelezem az eljárás illetékét. Ingyen kellene csinálniuk, mert a különböző bírságokból bőven futna rá.[ Szerkesztve ]
-
Jim74
nagyúr
válasz wwenigma #79327 üzenetére
Kerepes, kb. ugyanez a sebesség, de nem panaszkodásképpen írtam, csak infónak.
Azt is el tudom képzelni, hogy 500-ra korlátozták az 1000-es neteket, ahol a terheltség indokolta, hogy mindenkinek meglegyen a garantált sebesség.
Én úgy vagyok vele, hogy inkább legyen 500, de stabil, mint 1000, de lehaljon néha. -
Jim74
nagyúr
válasz dragon1993 #79337 üzenetére
Hetzner: 7-8 MB/s
OVH: 9-10 MB/s -
Jim74
nagyúr
Kerepesen is kezd lefeküdni a hálózat .
Már 200 alatti lefelé értékeket mérek. Nem panaszkodom, félreértés ne essék, egyelőre elég ez is, de párommal mindketten itthonról dolgozunk, remélem hétfőig nem romlik tovább a helyzet, mert akkor már érdekesebb lehet a home office. -
Jim74
nagyúr
Azt figyeltem meg, hogy a különböző mérési szerverek között is óriási különbség van. Az egyiken 16/200-at mérten, rögtön utána egy másikon 417/255-öt.
-
Jim74
nagyúr
válasz Intruder2k5 #79384 üzenetére
Végül is igazat kell adjak Neked
Igazából az a bajom a méréssel, hogy a Digi oldalán eddig megvolt a garantált, úgyhogy nem nagyon tudok mire hivatkozni. De úgy vagyok vele, hogy amíg használható, addig nem piszkálom őket[ Szerkesztve ]
-
Jim74
nagyúr
Sziasztok!
Tudna valaki Kerepesről (Szilasliget) mérni egy sebességet? Folyamatosan 300-500 / 200-300 Mbit/s sebességet mérek. Nem panaszkodni szeretnék, csak kíváncsi lennék, hogy a környéken másnak is ennyi-e és lekorlátozták-e ezt a részt 500-ra, vagy csak én vagyok túlterhelt helyen.
Előre is köszönöm a segítséget[ Szerkesztve ]
-
Jim74
nagyúr
-
Jim74
nagyúr
válasz Dragon3000 #79655 üzenetére
Akkor az FTTH-val lehet gond?
Az baj, hogy még nem jelentkezett senki a környékről, aki mérne nekem egyet. -
Jim74
nagyúr
válasz Dragon3000 #79657 üzenetére
Akkor itt van alulméretezve
-
Jim74
nagyúr
válasz joey04 #79664 üzenetére
Köszi az infót
Nálam eddig ilyen nem volt.
Értem én, hogy ennyi is elég, meg megvan a garantált, meg olcsó, meg, ha nem tetszik átmehetek másik szolgáltatóhoz, de szerintem, ha valóban így van (mármint, hogy korlátoznak), akkor ez nem túl korrekt eljárás.Egyébként ezt meg lehet reklamálni, vagy mivel a garantált megvan úgysem fognak foglalkozni a dologgal?
[ Szerkesztve ]
-
Jim74
nagyúr
Megvan a probléma forrása. Nem a DIGI a ludas, hiába próbáltam rájuk kenni
Volt itthon egy tartalék routerem és azzal is megpróbáltam a sebességet (sajnos közvetlenül a modemre csatlakozva nem tudtam pppoe kapcsolatot létrehozni, mert folyamatosan 651-es hibát dobott).
Szóval a másik routerrel megvan szépen a teljes sebesség.
Kb. 1,5 hete frissítettem firmware-t a routeren, valószínűleg az okozza a problémát.
Ez egy ASUS AC68U és legutolsó 3.0.0.4_385_20253 számú fw-vel van gond szerintem. -
Jim74
nagyúr
Kikapcsolásos témára.
A 60 nap, amit itt többen emlegetnek az áram kapcsán az csak az egyetemes szolgáltatásra jogosult (gyakorlatilag lakosság) ügyfelekre vonatkozik, úgy hogy csak akkor kapcsolható ki, ha van legalább 60 napos lejárt esedékességű tartozása az ügyfélnek. Kivételt képeznek ez alól a védett ügyfelek. A szociálisan rászoruló védett ügyfelet is ki lehet kapcsolni, de csak még régebbi tartozás esetén. A fogyatékkal élő védett ügyfeleket pedig egyáltalán nem lehet kikapcsolni.
A fenti szabályozás a villamos energia szolgáltatásra vonatkozik, törvénybe van foglalva. Szerintem az internet szolgáltatás kikapcsolására nincs ilyen törvényi szabályozás.A jelenlegi helyzetben, a közműcégek a kikapcsolái moratóriumot önként vállalták, arra semmilyen jogszabály nem kötelezte őket. Ez kizárólag a cégek döntésén múlik.
[ Szerkesztve ]
-
Jim74
nagyúr
válasz nrg_52 #80992 üzenetére
1446,-Ft + ÁFA / csatlakozás pont / év az elosztói alapdíj az EON-nál lakossági nappali tarifa esetén.
Ha nincs fogyasztásod az adott csatlakozási ponton, akkor nem fogják havonta kiállítani és postázni a kb. 153,-Ft alapdíjról szóló számlát, mert nem érné meg a szolgáltatónak.
Az éves leolvasásnál fogják egyben kiszámlázni (ha addig nem lesz egy bizonyos összeget elérő fogyasztásod. Az ELMŰ-nél, azt hiszem ez most 4.500,-Ft számlaérték, de végülis mindegy mert már egy cég a kettő), mert legjobb tudomásom szerint évente egyszer törvényileg köteles a szolgáltató számlázni.[ Szerkesztve ]
-
Jim74
nagyúr
válasz tamás86 #81863 üzenetére
Szia!
Csütörtökön léptél be a routerbe. Szombatra letiltotta a DIGI a szolgáltatást, megtette a feljelentést és a rendőrség már ki is küldte az idézést?
Lehetetlen, hogy 3 nap alatt feljelentésből kézbesített idézés legyen. Hülyére akar venni a tesód... Küldd el a pics@ba... -
Jim74
nagyúr
Sziasztok!
Kerepes (Szilasliget) környékéről tudtok valamit? Kb. 10 perce elment minden szolgáltatás, az ONT-n a LOS pirosan világít.
Szerk.: mire leírtam már zölden villog a LOS.
Szerk2: helyreállt minden.
[ Szerkesztve ]
-
Jim74
nagyúr
Lehet, hogy mégis valami nem tökéletes, mert 500/300-nál nem mérek többet. FTTH hálózat.
Eddig mindig megvolt a 800-900/300. Speedtest alkalmazással mérek Antenna Hungária-t kiválasztva.
ONT újraindítás megvolt.Ha esetleg van valaki Kerepesről, vagy környékéről, tudna mérni egyet, hogy nálam van-e probléma, vagy szolgáltatói oldalról?
Köszönöm
[ Szerkesztve ]
-
Jim74
nagyúr
Mindent kipróbáltam. Közvetlenül a PC-re kötve, vírusirtó kikapcsolva. 520-nál nem mérek többet. De minden mérésnél ezt hozza. Elindul felfelé és 520-nál megáll. Olyan, mintha le lenne korlátozva központilag.
Olyan elképzelhető, hogy a szolgáltatáskiesés következtében valamilyen tartalék erőforrásra kapcsolták át a hálózatot és korlátozzák a felhasználókat a hiba kijavításáig, hogy mindenkinek meglegyen a garantált? -
Jim74
nagyúr
válasz Dragon3000 #83447 üzenetére
Köszi az infót
Szerintem kár jelentenem, mert megvan a garantált 300, úgyhogy nem hinném, hogy foglalkoznának vele. -
Jim74
nagyúr
válasz Dragon3000 #83450 üzenetére
Köszönöm, ez megnyugtató
Mpo: Neked is köszi
Azért hagyom őket hétfőig, mert ma volt a szolgáltatáskiesés és végül is nem halok bele az 500-ba. Lehet, hogy addigra meg is javul.
-
Jim74
nagyúr
válasz Dragon3000 #83447 üzenetére
Megmértem céges laptoppal is, azzal is 400-500 a max...
-
Jim74
nagyúr
válasz Dragon3000 #83450 üzenetére
Megmértem most is: 520/300. Érdemes még várni, hogy megjavul, vagy jelentsem be nyugodtan?
-
Jim74
nagyúr
válasz MasterMark #83457 üzenetére
Köszönöm az infót.
Többieknek is
Intruder2k5: akkor, ha jól értelmezem, ha folyamatosan ezt az 500/300-at mérem különböző napszakokban, az már jogos reklamáció lehet?
[ Szerkesztve ]
-
Jim74
nagyúr
válasz Dragon3000 #83461 üzenetére
Köszi, én is erre jutottam
Csak szeretem körbejárni a témát mielőtt elkezdem a szolgáltatót piszkálni. Van nekik elég dolguk nélkülem is . Elvégre hétvége van.
Ez is bőven használható sebesség, de tudom, hogy nem ilyen volt, és szeretem, ha hibátlanul működnek a dolgok.[ Szerkesztve ]
-
Jim74
nagyúr
válasz nrg_52 #83467 üzenetére
Digi oldalán mért eredményt linkeltem nekik és már válaszoltak is:
"Tisztelt Előfizetőnk!
Az Ön által a Szolgáltatóhoz megküldött sebességmérés eredménye garantált értékeink feletti.
http://digi.hu/aszf"
Hogyan tovább? -
Jim74
nagyúr
válasz TeeJay #83470 üzenetére
Köszi.
Azon húztam fel magam, hogy egyértelműen látszik, hogy el se olvasták, amit írtam nekik, csak ránéztek a mérési eredményre, megvan a 300/75, mehet a válasz, hogy "kapjam be".
De, ha ők így állnak hozzá, akkor én is k*cs*g leszek...
Leírtam tök szépen, udvariasan, hogy tudom, hogy megvan a garantált, de a szolgáltatáskiesés előtt 85-95%-ban megvolt a kínált sebesség szinte bármely napszakban. És az is nagyon gyanús, hogy akárhányszor mérek, mint a beton úgy megáll az 520-as értéken és stabilan tartja azt. Olyan, mintha valami műszaki korlát lenne, ami miatt nem tud feljebb menni. -
Jim74
nagyúr
válasz Dragon3000 #83472 üzenetére
Köszi
1272 hibabejelentőt hívjam?
Gondolom ne hagyjam lerázni magam a garantált megvan dumával, ugye?[ Szerkesztve ]
-
Jim74
nagyúr
-
Jim74
nagyúr
válasz Dragon3000 #83472 üzenetére
Felhívtam őket. Azt mondták, hogy mivel megvan a garantált, ezért nem vesznek fel rá hibajegyet.
-
Jim74
nagyúr
válasz nrg_52 #83479 üzenetére
Tuti, hogy valami hiba van, mert mert elég gyorsan eléri a 490-520 Mbps sebességet és ott beáll a mérés végéig.
Kérdés, hogyha az NMHH-t keresem meg ezzel, akkor ők hogyan állnak hozzá.Tényleg tök normális voltam. Nem értem, hogy mi a f@szért nem tudja egy szerelő megnézni, hogy tényleg rendben van-e minden? Miért kell elmenni állandóan a falig.
Év elején a számlázásukkal volt valami geb@sz, akkor is kb. 5-6 levelet váltottunk, mire képesek voltak felfogni, hogy ők b*szták el. Személyes ügyfélszolgálaton is hülyének nézett az ügyintéző és csak a betanult szöveget tudta ismételgetni, ahelyett, hogy elolvasta volna, amit leírtam.
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Társtopikok:
● DIGI kábel TV
● DIGI Mobil
● DIGI műholdas TV
● DIGI vezetékes telefon
Router kérdésekkel ezekbe a topikokba fáradjatok!
● Milyen routert?
● Router gondok
- ASUS Vivobook Snapdragonnal: talán egy új korszak kezdete!
- alza vélemények - tapasztalatok
- Projektor topic
- Építő/felújító topik
- Autóhifi
- Star Wars Jedi: Survivor - Egyre közelebbi a PS4 és Xbox One verziók érkezése?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Motoros topic
- Adatmentés - HDD - SSD - Flash
- További aktív témák...
- Dell G3 3579 15.6" FHD IPS i7-8750H GTX 1050 Ti 16GB 512GB NVMe+1TB HDD magyar vbill ujjlolv gar
- Be Quiet Straight Power 11 750W Gold
- Intel Core I9 13900KF - Tálcás - Eladó! 140.000.-
- Kingston FURY 2x16GB DDR5 6000MHz Cl36 Beast Black - Új, bontatlan, 8 év garancia - Eladó! 45.000.-
- ASUS TUF GAMING B760-PLUS WIFI - Új, bontatlan, 3 év garancia - Eladó! 59.000.-