Új hozzászólás Aktív témák

  • ndlx

    aktív tag

    válasz DanielK #1599 üzenetére

    Én is láttam ezt, de mások is jókat mondanak rá.

    Valójában engem érdekel is, ezért is rendeltem meg előre, csak itt a fórumon a kolléga elbizonytalanított és inkább kipróbáltam előtte. Nem mellesleg igaza volt.

    Grafikailag nem egy DR de semmiképp nem rossz, 80 alá nem ment FPS ami meg jó (bár az adaptiv v-sync nem működik egyelőre).

    A menüje egy nettó katasztrófa, aki kitalálta, azzal nyomogatnám egész nap. Átláthatatlan káosz az egész ugárló egérkurzorral és számtalan idegesítő hibával, ehhez képest a colin dirt 2 mászkálós menüje egy felüdülés, pedig azt is szívemből utáltam.

    De ami egyelőre nekem igazán megölte a dolgot az irányítás. Alapbeállításokkal a kormányt meg sem lehetett mozdítani. Minden levettem, így most egyenesben 20-20 fokig szinte lötyög a kormány, de már ekkor is elképesztően ideges az autó és a legcsekélyebb mozdulatra is dobálja az elejét, ha meg nagyobbat kanyarodnék, az autó nem kanyarodik, úgy felkeményedik a kormány a lötyögés után, hogy alig lehet fordítani, majd kattan egy nagyot, elengedi és megint lötyög tovább, de az autó meg megy tovább majdnem egyenesen. Ráadásul teljesen elhúz az autó a legcsekélyebb buckától. Kb olyan érzés, mintha az autó vezetne, én meg csak kapaszkodnék a kormányba.
    Lehet én rontok el valamit, de azért azt reméltem, hogy egy relatív népszerű kormányt (g29) elsőre is már normálisan fog kezelni a program.

    A kéziféket meg írtam, behúzom, semmi, megy tovább, ha behúzom és húzva tartom, kicsit később megpördül az autó. Hát ez így kuka.

    A sima fékezés meg külön vicces, mert alig lassul az autó, ennél bármely utcai autó jobban lassul. Ráadásul ami fura, fékezéstől nem vált irányt, ha kicsit el van tekerve a kormány, pedig látszik ahogy előrebillen a kaszni, de az irányváltást nem érezni. Holott hirtelen az elfordított és hajtott első kerekeken lesz minden súly, legalább valamit kéne. Ez DR-ben remekül működik.
    Kipróbáltam az egy darab RWD-t, de szóra sem érdemes, látszik, hogy pont semennyi energiát nem fektettek bele.

    Az egész irányítás nem pusztán a DR-től tér el nagyon, hanem úgy semmilyen valós autós tapasztalatomba nem illik, bár R5 autót sehol nem vezettem még, de wrx sti-t igen, és ott sem a kormány tekert engem.
    Az R5-ben hidraulikus rásegítésű kormánymű van, pont a gyors pontos kormányzásért, nem láttam még egy felvételen sem, hogy birkóznának a kormányokkal.

    Bocs a hosszú offért. Még kíváncsi lennék már véleményekre.
    Meg majd valami kormánybeállításokra, hátha javítható.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák