-
Fototrend
Dirt Rally 2.0 steames linkje
PH Klubok az összefoglalóra kattintva
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
Hamelati - 7:10:718
Valaki megnézné, hogy ez mire elég? Kíváncsi voltam, mit megyek Dirt 1 után, de nem az igazi... Volt benne hiba... A gumi mediumra volt rakva, mert soft-on igen gáz golt nekem. lehet a hard kellett volna. 2001-es bubuval mentem."Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
Met
nagyúr
Gumit téma, ugye írtátok hogy rövid szakaszra soft gumi. Hosszabbra medium.
Az rossz döntés volt hogy a 3 hosszú szakaszra hard gumival mentem? Gondoltam nem kopik annyira."If in doubt, flat out!" Colin McRae
-
ndlx
aktív tag
Komolyan ma a spanyol lett volna soron, de ezt a repkedést nem lehetett kihagyni, és abbahagyni is csak nehezen
https://www.youtube.com/watch?v=vcIDFHrBUs8&t=7s
Bocs nem teszek fel többet, de aki nem akarta megvenni a finn pályát, ki ne hagyja, akkora élmény.
-
ndlx
aktív tag
Ja és spanyol:
max rakétával tudnám közelíteni az időidet, kipróbáltam az elsőt time trialban, hát úgymond bőven van tér a fejlődésnek 😁
Majd a nálam jóval expertebbek fognak versenyezni az időddel, én ott megpróbálok egy középmezőnyt.
De nem hagyom ki semmiképp, csak ma végül a finn légitársasággal repültem. -
ndlx
aktív tag
válasz Zoolee1976 #1849 üzenetére
Nekem nem sok bajom szokott vele lenni, de a lengyelen fixen itinerrel megyek, nem ismerem egyáltalán a pályákat, hát pár esetben valóban kérdéses.
Remek verseny volt amúgy, volt fejenállás, tolatás, Sprinter idejét néhány pályán nem is értem, mindegy, mentem a nyomukban 🙂
Van az egyik pályán egy kanyar, ahol kétfelé ágazik az út, bár nyilván szól a bácsi, hogy jobbra kéne, tudom is, figyelek is rá, emlékszem is, hogy mindig elrontom, de akkor is stabilan a másik irányba kanyarodok. Más is küzdött már ilyennel?
-
nagyúr
Vicc a finn rész.
A fizika is. Mindig ugyan abban a kanyarban b@sz le a pályáról, lassú és vagy gyors sebességnél is... A másik, hogy egy 7 kilométeres szakasznál 4 kerékre össze szedek defektet... Gratulálok kódmasztersznek!
Az autók. Amik nagyon alulkormányozottak, lásd 2001-es subaru, ford 2003 ott az első 3-as kanyarban olyan szinten behúz a kanyarba hogy azt öröm nézni.A pálya nevét nem tudom, pedig szeretem az egyben.
A 2007-es fordnál nem csinálja, igaz annyire nem is alul kormányzott mint a másik kettő.
A 2007-nél meg lebasz az ívről, sebességtől függően... Hát vicc na."Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
sberci
tag
A jatek erzesre kb olyan szinten kezeli ezt a gumi temat, mint az nfs,vagyis sehogy Sose tunt fel a harmadik szakasznal sem, hogy barmi hatranyom szarmazna a teljesen elkopott abroncsbol.Meg aszfalton se, ott amugy sem eros a jatek. Persze ha hagynam 6 szakaszra kivancsi lennek erzem e, lehet csak defektet kapnek a semmitol. Szoval nem ezen mulik a boldogsag az biztos. Amit figyel, legalabbis erezheto, hogy mennyire "hasznalt" a palya, illetve a vizes utat. UTobbit is olyan szinten mint amikor valamelyik nagyon regi dirt-ben, atirtam az ini file-ban a tapadas erteket 1-rol 0,6-ra, hogy legyen valami elmeny vezetni, de kb ennyi.
Ami viszont pont tegnap tunt fel eloszor, hogy az elso szakasz elott egy heti versenyen volt felkialto jel a gumi elott, mondom, hogyan ha nem is mentem, majd jobban megnezve irta, hogy a szakaszokon lesz esos ido is, szoval dontsek. Termeszetsen a vizes gumit vittem, aszfalton kb megint semmi hatrany, a vizen meg fogta az autot rendesen.
[ Szerkesztve ]
-
sberci
tag
Mentem egyet gyorsan, ha mar lattam melyiken mentel, bezzeg arrol nem tettel be kepernyo mentest
Spanyolra visszaterve, kozepmezony, sajnos olyan nincs, ha harom kerekkel begurulsz a celba, mar garantalt a dobogos helyezesAtomeec se tudom mit csinalt, hogy a 6-bol ketton ert vegig a results szerint.
[ Szerkesztve ]
-
atomeec
senior tag
-
sberci
tag
válasz atomeec #1860 üzenetére
ja, hogy ez mar a spanyol volt, en meg mashol jartam.
Viszont jobban megnezve a kepet, ket kereked is kitort, kilyukadt igy legalabb nem kell kuzdenem azzal, hogy kiprobaljam, lehetseges-e, mert meg nem volt ilyenem
Kivancsi lennek akkor milyen vezetni, szoval lehet megis ki kell probalnom.ui: a group b-t iskivennem az autok kozul a club-ban, mondjuk betennem a 2000-es kategoriat, az megy is, konnyu is, nem is tul lassu, mindenki meg tud birkozni vele.
[ Szerkesztve ]
-
sberci
tag
válasz Sub-ZeRo #1851 üzenetére
Hat ha pontositod mi az a bubu, akkor konnyebb dolga van az embernek
de az r5 meg a 2000-es kategoriaban boven 6:45 alatt lehet menni, abbol a par idobol, ami most latszik. De ezt ugye te is meg tudod nezni (ha csak nem codex a user neved)
Amugy van egy ket hely, ahol en is ezt erzem, hogy berantja az autot az ausztralon, spanyolon stb, rohadtul zavart, de aztan beletorodtem ott valami nagyon nem stimmel a grafikaval, meg a valodi utviszonnyal, marmint nincs szinkronban, oda nagy godroket kell kepzelni ilyenkorKozben jott egy patch ma, mindjart megnezem javult e az usb stuttering. na meg letoltott 4,6 Gb-ot is...
Aki sose rallycrossozik mint en, az siman torolheti azokat a palyakat a jatekbol ~ 10 GIB.[ Szerkesztve ]
-
ndlx
aktív tag
Este ha hazaértem, szívesen felteszem, hogy rámtekertél vagy 15mp-et, igazából jó érzés, hogy csak annyit, nem olyan rég egyáltalán nem mentem RWD-vel, itt a fórumon kértem segítséget, hogy miként kezdjek neki, és mivel nem vagyok egy őstehetség, ahhoz, hogy idáig jussak is igencsak gyakorolnom kellett. És messze még a vége
De ne hagyd ki a többit sem, a Jyrkysjarvi pályán kifejezetten szeretném látni mennyit mész, arra emlékeztem még az első részből, plusz rápróbáltam vagy háromszor.
A spanyolon jó lesz nekem az a középmezőny, Sprinterrel durvát mentetek, az első három pálya ideje roppant jól néz ki
@Sub-ZeRo: mondjátok már meg, hol van ilyen behúzós kanyar, nem tűnt fel nekem eddig, kipróbálnám.
Amúgy ez a bubu ugye? Este kipróbálom azon a pályán.[ Szerkesztve ]
-
wollnerd
aktív tag
Tegnap a Finnország hallatán újra mentem rally-zni vr-ben, htc vive-al.
Észrevettem hogy milyen vajsimán futott nálam a játék! Sehol nem volt microlag. Csodás volt, hamar beleélveztem a rally élménybe. Régebben nem volt érezhetően ennyire jó és 60/90 fps-es a futásteljesítménye. Javult a patch-okkal, bár lehet hogy SteamVR frissítésnek is köszönhető, mert más játéknál is észrevettem mintha. pl. Elite Dangerous.[ Szerkesztve ]
PC: GIGABYTE Z490 GAMING X, Intel i7 1080K 3.8 Ghz (5 Ghz) , 32 GB DDR4 RAM, NVIDIA GeForce RTX3080, Windows 10 Pro 64bit, HP Reverb G2, Be quiet! Pure Base 500DX White ház
-
nagyúr
bubu = subaru
Nem az idővel van baj, mert 1-ben nekem is ilyen idők vannak, csak érdekes, hogy a 2.0-ban abban a kanyaraban ahol az egyben nem kellett bűvészkedni, mert nem rántott be balra, itt a 2.0-ban meg meg beránt és már zúzod le a kocsit + pörögsz mint bádoglavór a betonon.hogy berantja az autot az ausztralon, spanyolon stb, rohadtul zavart, de aztan beletorodtem ott valami nagyon nem stimmel a grafikaval
Ott nem a grafika hibázik, hanem a fizika."Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
nagyúr
Igen az.
Egy 7 kilométeres szakasz...
Nem tudom a nevét fejből, de amit mentem tegnap a hosszú szakaszon, annak a fele első része. A nagynál nem vettem észre, de ma reggel a 2007-es fordon kívül a 2003-as ford/2001-es subaru ott behúzott és törtem, pörögtem.
Érdekes, mert a hosszún nem csinálta, pedig ugyan úgy veszem be a kanyart...
Megtaláltam.
[link]
Nem én mentem. A 6-os után van egy 4-es, 22 másodpercnél, utána meg a másik balos kanyar, ott nem beránt, hanem egyszerűen megyek ki az erdőbe. Mindegy hogy nagyon megfékezem, vagy beleszállok, dobom el a picsába.
Annyira nem zavar, mert az egy jobban bejön, mint ez, csak fura."Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
sberci
tag
válasz Sub-ZeRo #1866 üzenetére
ott semmi furcsat nem ereztem, ha beteszed az arokba berant, ha az ut jobb szelen mesz, kozepetol picit jobbrabb, ott meg nagyon leejt kifele, kisodrodsz.
wollnerd: Bar mar reg neztem ossze, de pont egy hete gyorsult a jatek, legalabbis, nem nyekken meg olyan surun mint eddig, de mivel kozben patch, plus steamvr patch, plus grafkartya driver update is volt nehez kitalalni melyik okozta, bar papiron a jatek javult
Inditsd el esoben ejszakaban, egy sok reflektoros autoval, maris nem fog szaguldani
A regi palyak joval gyorsabban mennek amugy mint az ujak, nez meg egy lengyel erdos reszt pl.
ndlx: kuldd ata steam-es loginod felveszlek baratok koze es akkor egy gombnyomassal latod a baratok idejet mindig.2 nap group b utan mentem egy r5-os ausztraliat, olyan mintha lassitott felvetelben jatszotam volna, annyira nem megy az auto azokhoz kepest, ausztral elso szakaszon amit feldob, mentem egy eleg jo idot, pedig rengeteg hiba volt benne.
Az elso reszben Col Bratt Shaw-val rohadt jokat csatazunk, de ket eve nem volt online a steam szerint.
[ Szerkesztve ]
-
sberci
tag
bar nem tolem kerdezted, de szerintem embere valogatja, en pl dirt-onb belul ugyanugy megyek mint 50 oraval ezelott, vagy, akar egeszen visszanyulva az elso reszeig, szoval biztos nem gyakorlas kerdese, ha egyszer raerzel akkor mesz. Aztan utana nem art, ha a szivatos reszek rogzulnek es meg is van az ember. Sot, ha tobbet mesz egy szakaszon 3-4-5-dikre jobban feszited a hatart, tuti a vegere felborulsz, igy jellemzoen a napi 2. proba sikerul a legjobban, es igy bele is fer az ember 20 percbe
Amugy mar 1x eve is ket reszre osztottam a "vezetoket" aki idegbeteg modjara rangatja a kormanyt, gyakorlatilag egy szakaszon csinal 1000+ mozdulatot, vagy aki tervez es erez es kb 100-bol megussza az egeszet. Magamat az utobbiba sorolnam, mint pl ez a csajszi.
idore pont ennyit mentem az elobb, nem sikerult lenyomni masodik probara a csajt. sot az idejet sem latom valahogy.https://www.youtube.com/watch?v=GRzJ5totF4Q
[ Szerkesztve ]
-
ndlx
aktív tag
Egy ellenvélemény.
Vannak az őstehetségek, akik alig gyakorolnak, érzik, ahogy Berci leírta, irigylem érte. Pumba is olyan időt mondott egyszer, amit eddig beletett a játékba, hogy az alapján illetlen így mennie, és Sprinter sem hiszem, hogy órákat gyakorol nap mint nap. Meg biztos sokan még, de azokat nem ismerem
Aztán vagyok én és a hozzám hasonlók, a nagyon lelkes amatőrök, akiknek gyakorolni kell, sokat, sok idő, sok km. Pár hónapja az első kanyarból nem tudtam kijönni RWD-vel, most kb ezt meg tudom csinálni (azért a videó 4x próba volt és ismertem a pályát).
Régen Pumba javasolta, RWD-vel kell megtanulni, mert utána minden más egyszerű. Teljesen bejött a tanácsa, ahogy tanulgatok hátsókerekessel, a többi is sokkal jobban megy.De nekem muszáj tolni bele az órákat sajnos, és bár érezhetően egyre gyorsabb vagyok, ahogy többet megyek, de csak úgy magától nem jön.
Ezt a kormányzás dolgot nem tudom, ránéztem a videómra, de ez alapján sem tudom ez melyiknek számít, az idegbetegnek vagy a másiknak.
@Berci: a kislány volt/vagy még valódi rally versenyző, szóval látott olyat belülről meg vezette meg összetörte meg minden, elismerésem ha vele versenyzel
-
ndlx
aktív tag
válasz SirRasor #1868 üzenetére
Ez a srác régen volt a fórumon, bár ő inkább hardcore szimulátorokkal tolta, de ezt hozta ki a dirt raliból:
https://www.youtube.com/watch?v=TcDBTm1o-1Q
Mondjuk nem sok youtube-ot nézek, de ilyet nem láttam még senkitől.
Ha elkezd az ember RWD-vel küzdeni nulláról majd meglátja ezt, el tud menni a kedve -
Gomez86
őstag
Uuu hello Srácok, sorry - kicsit AFK voltam, de itt vagyok újra.
Továbbra is mondom hogy bármit beállítok a bajnokságokban csak mondjátok. Össze is tudjuk hozni megint egyre, és továbbra is nyitott a lehetőség bármelyikőtöknek hogy beszálljon szervezni a bajnokságokra.
Közben a gyerkőcnek meg marhára tetszik a kormány az asztalon, ezért nem hagy kibontakozni
"A man is a success if he gets up in the morning and gets to bed at night, and in between he does what he wants to do." Bob Dylan
-
GalaHU
őstag
Na jó, áruljátok már el hogy ebben az új realese-ben hogy tudsz a saját legjobb időd ellen menni? Ghost-nak nem tudod magad beállítani (saját idődnél nincs ilyen menüpont) de ha választasz egy tetszőleges csávót, akkor berak téged is, és a részidő-különbségeket is számolja.
Épp csak utálom a ghost-okat, semelyik játékban nem használom, mert nem látom tőlük a pályát (egyéni hülyeség, de ez van)
Ha a menüben kikapcsolom a ghost-ot, akkor meg nem számol részidőt...
Konkrét tippet ha lehet, mit hova állítsak, pls!
köszi
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
-
sberci
tag
nem a sajat idodnel kell allitgatni (leadearboardon belul, hanem alatta van egy ghost select menupont, ha van idod azon a szakaszon/csoporttal. ott tudod ki be kapcsolgatni,
Eselyes, hogy csak online menti el, egy codex-es meg tud cafolni, ha nem igy van, szoval meg a racenetnek is mukodnie kell akkor.
@ Gomez86 vagy csak egy finom jelzes az egiektol ideje atadni a fiatalsagnak a stafeta botot Aztan jon a gokart, majd feljebb, amig el nem arverezik az ember feje folul a hazat -
sberci
tag
hat ennek az emberkenek sem latom az idejet a jatekban. Majdnem irtam, hogy biztos nullaztak valamikor, de most hirtelen elkezdett remleni, hogy 1-2-3 honapig nem is mukodott ez a feature. szoval azert nem lelem valoszinu. Bar kivetelesen keves ido van itt ezzel a komboval elmentve, de a leggyorsabb is 3:47-en all. De legalabb lesz mit megdonteni mostansag, bar amig nem volt benne ez a bmw a gt kategoriaban, addig eleg fos volt a porscheval menni
[ Szerkesztve ]
-
ndlx
aktív tag
Ja és ha már M2 BMW, hogy az istenben kell olyat szerezni?
A World Series-en elindultam, vagyis egyet mentem, amikor észrevettem, hogy ez kell hozzá, de nem történt semmi.
-
sberci
tag
uhh ezt beneztem tul sok ablak van nyitva, valoban group b es meg is van a srac. A masodik ido 13 masodperccel lassabb, bar osszesen csak 30 van . Minek felvenni, amikor a srac mar felvette a jelenlegi leggyorsabb idot
-
Gomez86
őstag
Néha feljebb vagy lejjebb teszem a hasmagasságot, meg párszor húzok a váltón rövidebbre, de mivel annyira nem értek hozzá ennyiben kimerül
szerk: LOL sorry, nem vagyok élversenyző, csak a kapkodás a dyslexia arra tolt hogy elményversenyzőt olvassak
[ Szerkesztve ]
"A man is a success if he gets up in the morning and gets to bed at night, and in between he does what he wants to do." Bob Dylan
-
sberci
tag
válasz Gomez86 #1880 üzenetére
ja en sem veszem magamra, de pl a "vilag bajnoksagon" is, fix default setuppal kell menni, es igy is eg es fold idok vannak az elso hely meg a masodik kozt. Azon a szinten ahol mi toljtuk, kb majdnem mindegy a setup, nem azon mulik, persze a valtoval erdemes jatszani, az tud hozni sokat, ha olyan a szakasz, meg felfuggesztessel, hogy ne pattogjon ugy az auto, marmint le az utrol.(a regi kis konnyu autok) meg a csavarodast rolling, tologatni, ha zavar, hogy mindig keresztbe all az auto. szoval inkabb kezesebbe tudja allitani az ember a sajat izlesenek megfeleloen, mint sok-sok masodpercet nyerni vele.
ui: szoval az elso mondatomban van a lenyeg, ne a setuptol varja barki is a megvaltast
[ Szerkesztve ]
-
ndlx
aktív tag
Na én semmit, mert egyáltalán nem értek hozzá, de érdekelne, főleg az amit írsz, hogy kezesebb lehet tőle.
Pl. a Lancia Stratos nagyon szép kis gyors autó, de számomra annyira lehetetlenül ideges, hogy képtelen vagyok végigmenni egy pályán vele legalább egy keresztbe fordulás nélkül. Úgyhogy maradnak az Opelek, azok nagy kedves érzéketlen jószágok
Néztem már ilyen-olyan videókat setupokról, de attól, hogy megcsinálom, sajnos nem értem. Valami nagyon basic leírás jó lenne ezekhez.
-
sberci
tag
basic leiras, ha mar masik csatornan szoba kerult meg az assettoban is van, amikor allitod az autot pl chamber ratolod a kurzort es irja valoszinu mit fog eredmenyezni, persze minden midennel osszefugg. Amugy szeirntem tele van a net ilyenekkel (leiras), meg a megfelelo forumban, (na meg ahol valoban szamit is a tized masodperc a jatekban) ott kapsz bovebb infot. De az elobb emlitett jatekban is nagyon sok fix setupos versenyt inditanak, netan nem is lehet csak minimalisan allitani az auton (auto fuggo) es amig ott nem er el az ember kompetitiv idoket, addig kar a setupra fogni barmit is szerintem Illetve harmadjara emlitve az assettot, ott is vannak kulon oldalak, meg alkalmazas is ra, hogy mas setupjat megkapd. Ha jol emlekszem pl a project carsban, meg minden ghost. mellett meg az illeto setupjat is le lehet tolteni, szoval tobben nem ertenek hozza (koztuk en sem igazbol) mint akik igen. Na mig valaki pont az "ideges" autokat szereti, mert gyorsabban tud reagalni bizonyos dolgokra, ezert olyan a setupja is, valoszinu te hamar elengeded azt, mert nem a te stilusod, mitn ahogy fent is irtad.
-
DanielK
addikt
Jó lenne lassan jönni, de most váltok munkát, így interjúkra járok. Plusz a szakdoga... De legalább az egyik suli pipa...
Apropó. Igazi rallyra ki jön hétvégén? Sárospatakon alszunk, így napi 2 különböző szakasz 2x meglehet. Persze szuperspeciálra is megyünk
-
nagyúr
De nem megyek be az árokba. Kanyar előtt fék egy pici, kanyarodok és már vágja is be magát az árokba, balra. Igaz, nincs beállítás a kocsin, de nem hinném, hogy ez annyira gáz lenne.
Na mindegy, holnap megnézem még azért."Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
nagyúr
Evo 6, group a kategória.
Ez is szar, de legalább nagyjából pályán tudtam maradni vele.
Fura, hogy száraz, vagy nedves az út, ugyan úgy csúszik minden."Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
SirRasor
őstag
Hát akkor marad a sok gyakorlás. De most megakadt a szemem még valamin:
"Régen Pumba javasolta, RWD-vel kell megtanulni, mert utána minden más egyszerű. "Öööö...én kinéztem egy kocsit: Group A - Subaru, 4 kerék meghajtás és azt tanulom minden pályán, mindenféle időjárási környezetben. Eszembe se jutott mást nézni...Ti megtanuljátok az összes kocsit/típust/kategóriát mindegyik pályához?
Make Love not war!
-
nagyúr
válasz SirRasor #1893 üzenetére
Én nem. Az egyből tanulva, az rwd megtanít, hogy kanyarban nem lehet padlózni, mert ott vége. Én a B csoportból tanultam sokat. Miért? Mert marha gyorsan el tudod dobni a kocsit.
Ha azzal megtanulsz menni, már pedig az nem a full padlógázt jelenti, akkor még a gyengébbik csoportban (A csport, wrc, wrc 2010) tudsz gyorsulni.
A 205 T16 egy jó autó ide. Könnyű, baromira erős, nem annyira pattog mint a Quattro.
Ha azt tudod terelni, akkor a többi összkerekes csoportban még tudsz gyorsulni.
Master-ben a T16-al 150 pontot szedtem össze, vagyis mindenhol első lettem 3-5 perces előnyben. Átültem a 2001-es subaruba és még gyorsultam picit mert ahol eddig elvettem, oda beraktam a kocsit a B csoport után."Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
ndlx
aktív tag
válasz SirRasor #1893 üzenetére
Idővel igen, érdemes saját stílusodhoz a kategóriákban kiválasztani az autókat, de persze kísérletezni lehet.
Illetve ahogy tanulsz és haladsz, egyre könnyebb lesz az is, ami az elején még vezethetetlen.Én részemről javasolnám az RWD-t tanulni, mégpedig az egyik Opelt, bármelyik kategóriában, én a H2 Kadett-el kezdtem.
Ha az megy, utána a többi RWD már csak kis hozzászokás, a 4WD pedig eszméletlen könnyű és kezelhető lesz. -
PR0JECTNR56
addikt
Nekem a Stratos HF, 037 Evo valamint a Delta S4 trió a mentorom több Dirt játékra visszamenőleg és meglepő módon a kedvenc autóim is.
-
SirRasor
őstag
-
ndlx
aktív tag
válasz PR0JECTNR56 #1896 üzenetére
Felsoroltad a legkezesebb autókat, igazi kezdőnek való csapat
[ Szerkesztve ]
-
Zoolee1976
aktív tag
Mondom befejezem a Lengyelt.Az 5 ik szakasz után kiírja hogy lejárt az idő!Nem semmik ez a kodmesterek.Egy online részben ilyenre nem lehet figyelni hogy ha valaki elkezdte már hadd fejezze be.Kb a konami csinál még ilyeneket.Elkezdek egy kihívás meccset egy másik foszerrel és 2-2 nél a 78 percben kiírja hogy a kihívás befejeződött és szétkapcsol minket! Öcsém és 2019 ben járunk?Ja csak nem ennél a két kapitalista cégnél.
Zoolee
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Napelem
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Hobby elektronika
- Androidos tablet topic
- Háztartási gépek
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Milyen alaplapot vegyek?
- További aktív témák...
- APPLE MacBook Air 2020 13" Retina - M1 / 8GB / 256 GB SSD / MAGYAR / 96% akku, 81 ciklus / Garancia
- LG NanoCell 55NANO766QA Halvány píxel csík
- Philips 58PUS8545/12 1 ÉV GARANCIA Játék üzemmód
- Tyű-ha! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!