-
Fototrend
Dirt Rally 2.0 steames linkje
PH Klubok az összefoglalóra kattintva
Új hozzászólás Aktív témák
-
PuMbA
titán
"Annyi kérdésem lenne hogy nektek is irgalmatlanul sokat tölt 1-1 pályát?"
Nem, nálam 1,5x mutat végig mindent általában
"Illetve most kontrollerrel játszom mert nemsokára költözünk és lustavagyok elővakarni a G25-öt. Van valakinek tapasztalata kormány vs kontroller között? Profitálnék belőle?"
Ha csak elautózgatsz és inkább kikapcsolódsz, akkor jó a kontroller, de a teljes élményhez egyértelműen kell a kormány.
[ Szerkesztve ]
-
snecy20
veterán
Hát, passz. Villámgyorsnak kéne lennie a betöltésnek, szóval valami nem oké. Esetleg CrystalDisk nevű programmal próbából csinálhatsz egy mérést, hogy az m.2 ssd hozza-e rendesen a gyári sebességadatokat.
Az Oroszországnak küldött iráni drónszállítmányok csak elnyújtják a háborút.
-
PuMbA
titán
"Meg azt is hogy kikapcsolom a lapozófile-t a fenébe, mert a jelen setupnál totálisan felesleges."
Nekem úgy is fagyott a játék, hiába volt elég memóriám és 1 GB-os lapozófájllal is. Ezt írtam, hogy csak automatikuson jó, mert valamiért nagy lapozófájl kell neki, pedig nem is nagyon használja.... azt írták elvileg, hogy az 1.3-as javításban már nem lesz kötelező a lapozófájl és javítják ezt a hibát.
[ Szerkesztve ]
-
d4Y.187
tag
azt érdemes megjegyezni, hogy a codemasters még soha nem adott ki olyan címet ami rendesen működött volna pc-n.
nálam a vga sem pörög fel max órajelekig a legtöbb esetben, pedig egy öreg gtx960/4770 kombóról van szó.
valszeg ott lesz a hiba, hogy ezeket inkább konzolra írják, és semennyire sem érdeklik őket a pc játékosok. ellenkező esetben olyan progisokat is felvennének akik nem tombolán nyerték a diplomájukat. ez talán magyarázat arra is hogy nagyon más "fizikát" (urambocsá') számol a játék alacsony és magas framerate-nél.....: 3o 62o 9282 :: wehaveit.hu :.
-
PuMbA
titán
A CPU 20% annyira nem számít, mert a játék teljesen igénytelen a CPU-ra. Tesztekben látszik, hogy ugyanannyi fps-ed van egy 2 magos 4 szálas Intel Pentium-mal, mint egy 6 magos 12 szálas Ryzen-nel. A kérdés, hogy a háttértáradat és a memóriát mennyire terheli töltés közben? Játék közben meg csak a GPU számít.
(#659) d4Y.187: Nálam teljes erővel megy az RX460, de mondjuk a konzolokban is AMD GPU van GCN architektúrával, szóval valószínűleg ezért. A legtöbben a hivatalos Steam fórumokon is NVIDIA-val panaszkodtak GTX1080 és hasonlókkal.
"ez talán magyarázat arra is hogy nagyon más "fizikát" (urambocsá') számol a játék alacsony és magas framerate-nél...."
Ezt nem hiszem. Már próbálták jelenteni a hivatalos fórumokon, hogy alacsony fps-en lassabban számolja az időt a játék, de kiderült, hogy nem. Minden ok. Másrészt ahogy írtam, CPU igénytelen a játék, ahogy az 1 is az volt.
[ Szerkesztve ]
-
PuMbA
titán
"Ha arra lenne akkor már amikor készülök arra hogy betöltsek egy 9 stage-et magába foglaló event-et akkor az első töltőképernyőn betenné az összes pályát a RAM-ba. Vagy annyit amennyi hirtelen belefér (nyilván annak függvénye hogy mennyi hely van)"
Sajnos ennek nincs értelme. Nekem is, mint programozóként az a feladatom, hogy a lehető legkevesebb erőforrást használjam és sosem csinálunk felesleges dolgokat. Minek töltse be a 9 pályát, ha sokan csak 2-t mennek és utána kilépnek? Én is szoktam gyors játékokat nyomni. Tehát, mert valaki végigjátszik 9 pályát még nem lassíthatod le azt, aki csak 2 pályát akar lejátszani. Kilépés után ráadásul a memóriából kiszorított programok lassabban fognak magukhoz térni.
"Akkor pályabetöltésnél mi dolgozik ha nem a CPU a RAM és az SSD?"
SSD és RAM és a video RAM. CPU alig.
[ Szerkesztve ]
-
PuMbA
titán
"Ezzel a gondolkodásmóddal a chrome nem töltene be előre minden linket amikor egy honlapot megnyitsz. A windows nem tenné be a leggyakrabban indított alkalmazásaid egy részét a memóriába amikor elindítod, etc. Nagyon sok program dologzik előre hogy kevesebb legyen a töltési idő, nem rocket science és már újdonságnak sem mondanám. (ezt csinálja a telefonod is BTW, de ha programozó vagy nyilván nem tőlem tudod meg.)"
Ezeket azért csinálják így, mert olyan dolgok, amik megjósolhatóak a felhasználói szokásodból és millió darabot eladnak a Windows-ból és az Android-os alkalmazásokból. Van mögötte nagyon sok fejlesztő és egy halom pénz. Egy kisebb projekt és jóval kevesebb emberi erőforrás esetén, mint a Dirt Rally 2.0, ezek a finomságok nincsenek. Erre időt elpocsékolni, mikor így is úgy adták ki a játékot, hogy volt benne számos nagyobb hiba? Egy projektvezető sem vállalja be. A programozás nem úgy működik, ahogy gondolod, hogy ez meg az is jó lenne, csináljunk meg mindent és szivárványokon ugrálunk. Én is szeretnék néhány plusz könnyítő és segítő dolgat beleírni egy programba, de ha nincs rá pénz és idő, akkor nincs. Ennyit fizetnek érte, fix idő van rá és nem tudod megcsinálni, mert kifutsz az időből.
[ Szerkesztve ]
-
Gomez86
őstag
Sorry, a lényeget kihagytam. Amikor fut a játék akkor alt+tab -> task manager -> high priority.
vagy így kell indítani:
C:\Windows\System32\cmd.exe /c start "" /High "*Steamfolder_ahol_a_dirtvan*\steamapps\common\DiRT Rally 2.0\dirtrally2.exe"
"A man is a success if he gets up in the morning and gets to bed at night, and in between he does what he wants to do." Bob Dylan
-
nagyúr
Nekem ryzen 1600 alatt nincs ilyen bajom. Igaz nem intel. Húzva van a gép amúgy?
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
D.Va
senior tag
válasz Gomez86 #1086 üzenetére
Nem játszottam Forzával, de gondolom, a hivatalos LOGO-kat előre licencel-t fix, a játékban egyébként is szereplő adatbázisból tudod kiválasztani, mint pl a Need For Speed-ekben, tehát győzike arcát, vagy a Coca-Cola-t ott sem teheted fel, ha nincs benne a játékban. A hivatalos szponzor logo-k a problémásak, nem az egyedi rajz/design/elrendezés... az nem érdekel semmit.
-
Met
nagyúr
válasz Gomez86 #1109 üzenetére
A beállításokkal kapcsolatban.
Az első kettő ok.
Force cockpit camera, hagy döntsem már el hogy nekem hogy "kényelmes", szerintem nem jelent előnyt egyik másik kamera nézet, viszont hátrányt igen ha világ életemben a motorháztetőn ülve vezettem akkor igen csak nehezítő tényező ha csak belső nézetben mehetek. (azt most hagyjuk hogy a valóságban is annyit látnak mert nem, ha beülök egy autóba akkor nem csak egy 70 centi széles sávban látok ki...)
Assist, részemről mehet off-ra.1 hét abszolút nem sok, ha kevesebb idő van rá akkor lehet el se indulok mert lehet nem tudom befejezni a futamot.
A mentések hogy vannak? Hány szakaszonként lehet? Itt is meg van mint az első részben hogy ha mentési pont előtt kilépsz akkor onnan kezded ahol az előző mentés volt? Csak a köcsög csíterek miatt kérdezem
Ha a summer sale-ben nem lesz akciós a monte és német akkor ezt most kihagyom.
"If in doubt, flat out!" Colin McRae
-
Gomez86
őstag
válasz Gomez86 #1114 üzenetére
A szervízpontra dobott be. Tehát úgy ahogy lennie kell. Persze nem tudom mi van ha pálya közepén lépek ki. És nem is nagyon akarom kipróbálni
Uh és ne haragudjatok ezt a DLC-s pályadolgot nem is néztem, következő versenyt úgy rakom össze hogy azok is végig tudják tolni akiknek nincsenek meg a DLC-k.
off: megint audio cut-off. .. hihetetlen. főleg hogy volt olyan patch level ahol ez már szinte nem is volt. most pályánként...
"A man is a success if he gets up in the morning and gets to bed at night, and in between he does what he wants to do." Bob Dylan
-
atomeec
senior tag
-
atomeec
senior tag
válasz Gomez86 #1121 üzenetére
Most végigtoltam az 5 pályát, első nagyon jól sikerült, aztán eléggé bénázás volt. Jelenleg jól néz ki az eredmény, de csak azért mert a rutinosabbak még nem mentek
Kb most nekem is 1-2 hétig áll (elmúlt két hónapban is sokat mondok ha pár órát játszottam vele). Jó volt, meleg van a lakásban, többet lehet nem is tudnék, ha lenne idő sem (idegesít, hogy izzadok és emiatt még inkább hibázom folyamatosan). Jövő héten azért igyekszem a második részt is tolni -
atomeec
senior tag
válasz Gomez86 #1189 üzenetére
Teljesen jó. Így akinek nagyon be van gyakorolva egy autó típus/pálya, azoknak is igazi kihívás lesz
Nagyon élveztem az első szakaszt, de a végén sikerült a cél táblába telibe menni, a hűtő elszállt, második szakasz végén már köhögött a motor, a hűtőt csináltam csak meg, így végig rossz volt a motor, de lehet emiatt sikerült befejezni az egészet
Illetve én bénázok sokszor a kuplunggal, mert sajnos hiába analóg, nem egy szakaszon fog, hanem egy ponton (amit nem is lehet érezni, mivel nincs ilyen technika még), a váltót is nagyon legyepáltam így...viszont nagyon jó autó az E30, élvezet volt, jól lehet adagolni mindent neki, csak hát, na, tehetség is kell hozzá
Várom a következőt!Más: Akinek van SHH váltója, nem tapasztalta még, hogy adott sebességeknél (nekem 1-3-5) csak pici váltó mozgatásra is kiesik sebességből? Ennél a játéknál azért rossz, mert a jobb kezem szinte mindig a váltó gombon van és emiatt is megy szét a játékban a váltó, kuplung nélkül kiesik sebességből. Nem nagyon szoktam választ kapni, megköszönök minden tippet! (már próbáltam állítani a távolságon a két csavarral, nem nagyon lett különbség) - szerk.: most néztem a joystick tulajdonságoknál, de ott ezt nem csinálja...lehet a játék?
[ Szerkesztve ]
-
DanielK
addikt
válasz Gomez86 #1220 üzenetére
Ne izgulj, már az elején mondtam hogy vállalom a sereghajtó szerepet.
A 3-4. szakaszon két kisebb hibát vétettem, ami kb 3-4 mp fájt.
Sajnos az utolsón egy kanyarba visszadobott, nem tudom mit tarolt le a hátsóm...
Mondjuk a hibák nélkül is kb +2p hátrányom lenne... Ez van. Nagyon amatőr vagyok. Igazából ezért mentem mindig karriert, mert ott volt néha esélyem. -
Zoolee1976
aktív tag
válasz Gomez86 #1229 üzenetére
Pont ez a bajom hogy nincs egy olyan oldal ahol a tapasztaltabb versenyzők például setupokat megosztanak egy rövid magyarázattal hogy mit miért stb.Angol oldalt találtam ami fordítóval finoman szólva is értelmezhetetlen.A Német az megy de ők úgylátszik nem nagyon foglalkoznak ilyenekkel.Hiába, így öreg fejemmel kell nekiállnom Angolul tanulni.
Zoolee
-
ndlx
aktív tag
válasz Gomez86 #1298 üzenetére
Remek ötlet, tudok vele azonosulni, a H1 FWD nem hiányozna, főleg ha lenne helyette egy 4WD (akár 2000, akár NR4, akár Group A).
A spanyoloknál nagyon élvezetes menni R2-vel, az összes többi murvás talajon meg bármilyen 4WD örömteli lehet
Azt pedig ne feledjük, hogy egy Group B 4WD mindenhol szupermókás
[ Szerkesztve ]