-
Fototrend
Dirt Rally 2.0 steames linkje
PH Klubok az összefoglalóra kattintva
Új hozzászólás Aktív témák
-
biker
nagyúr
válasz Találtgyerek #3551 üzenetére
nehéz eldönteni, mikor éri meg cserélni és mikor végigszenvedni.
HS1 GrB 4WD még mindig 3. helyen állok, 3 nap van még azt meg nem értem, mit keresek ott.
de jó, most jön L4EH spanyol és a Cargo ORB is spanyol, lehet előgyakorolni
[ Szerkesztve ]
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
xenom0rph
őstag
válasz Találtgyerek #3549 üzenetére
Sikerült szerencsére kiesni a 2. gyorson.
Pedig trialban pont azon mentem top200-as időket.
[ Szerkesztve ]
halahala
-
xenom0rph
őstag
válasz Találtgyerek #3555 üzenetére
Defekt, de nem vittem pótkereket. Pedig nagyon jók ezek a Finn pályák, bár sok lehetőség nincs hibára, ezt igazoltam is.
halahala
-
Találtgyerek
addikt
Spanyol WRC-nek mikor álltok neki? Én az első 2 szerízig megcsináltam, mert lehet nem lesz a hétvégén VGA-m hála a postának.
06-3o/9759I39
-
xenom0rph
őstag
válasz Találtgyerek #3557 üzenetére
Nem akartam már, az első gyorson volt két kicsúszásom pedig biztonságit jöttem. Utána a defekttel már nem volt kedvem szenvedni és ment a retire.
A spanyolt nem tudom mikor tolom le, egyszerűen annyira nem érzem az aszfaltot, főleg a spanyolt. Pár pontot elkéne csípni majd, de nagy eredményre nem számítok.
Igazából egyre inkább érzem, hogy ez a G29 nekem "kicsi" mármint a kormány átmérője, meg formája és amikor nagyobbat kéne fordulni vagy "átfogni" a kormányt másik kézzel akkor ahhoz én ezt nem érzem megfelelőnek. Nem tudom érthető-e amit akarok mondani, a lényeg, hogy 180 fok után nehezen tudom kezelni a kormányt. Most elkezdtem játszadozni a beállításokkal, de ezzel sok idő megy el amíg megtalálom az aranyközéputat. De lehet csak skill issue
Ti milyen kormánnyal nyomjátok?
[ Szerkesztve ]
halahala
-
biker
nagyúr
válasz Találtgyerek #3558 üzenetére
talán holnap, 10 napja beteg vagyok, nem vezettem egy percet se
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
Találtgyerek
addikt
válasz xenom0rph #3559 üzenetére
Nekem egy Fanatec CSW 2.5 van egy Porsche 918 RSR kormánnyal. Előtte nekem is egy 28-as kormány volt.
Nekem azzal is ugyanúgy ment, mint a nagyobbal.
Viszont annak a műanyag felfogatása recsegett, ropogott.
Gyorsabb nem lettem a nagyobb kormánytól, de sokkal minőségibb az egész. Logitech-ről egy Fanatec-re váltás biztos sokat javítana. Vagy lehet Moza vagy Simagic.06-3o/9759I39
-
fatal`
titán
válasz Találtgyerek #3561 üzenetére
A CSL nem 28-as, hanem 30-as
Mmindenkinek jobbulást!
-
xenom0rph
őstag
válasz Találtgyerek #3561 üzenetére
mondom én, hogy ez a spanyol nekem skill issue, mert ahogy nézem 5-10 mp-eket rendre kapni fogok gyorsonként az elsőktől.
halahala
-
Találtgyerek
addikt
Megkezdtem az R5 spanyolt. Első szakasz közepén dupla defekt. Nem értem, hogy hogy jött össze éppen, hogy végig súroltam a kőfal oldalát a kocsi oldalával és mindkét gumi kuka.
Szakasz végén egy pótkerék fel és még két szakaszt 1 defekttel végig.
Megcsináltam utána még 4 szakaszt, amik elég jól mentek, de 4 perc hátrány összejött ezzel a defektel. Nekem a spanyol már elúszott. A napokban befejezem majd a maradék 5 szakaszt. Sok sikert mindenkinek!06-3o/9759I39
-
biker
nagyúr
válasz Találtgyerek #3567 üzenetére
ez ilyen, én szóltam, Hardcore damage esetén nincs Chastain mode
én tegnap köhögve lenyomtam az L4EH spanyolt, 27. lettem a végére, volt egy szakadék és két megforgás, persze korlátok közt, ahol vagy 10mp megfordulniElektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
-
xenom0rph
őstag
-
Találtgyerek
addikt
válasz xenom0rph #3570 üzenetére
Majd legközelebb. Tegnap végig csináltam.
Ugye 2x ismétlődött a 6 szakasz, így a többi időmből kiszámolta kb. 35-40 mp-et kaptam volna a jelenlegi elsőtől, ha nincs defekt. Kiváncsi leszek, ez mire lett volna elég. Lehet az első 5-be se fértem volna be, akkor meg úgy is mindegy.06-3o/9759I39
-
biker
nagyúr
Na nekifutottam a cargo&artep P15 (2000ccm) spanyolnak. Hát még mindig nem tudom megszokni, hogy mennyire csúszik a time trialhoz képest, első szakaszon volt árok, fal-korlát közé szorulás megforgással, defekt, utána szakaszokon is volt rommá törés, de csak beevickéltem.
Bónusz, soha a büdös életben nem fagyott még ki a játék, a 11 szakasz végén szerencsére már feltöltés után kifagyott, visszalépve a 12. szakasz végigment, annak felénél mondta be a jobb egyen rettegő manus, hogy "engine light is on, take care of the engine" szóval kinyomtam a szemét a motornak isElektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
válasz Találtgyerek #3573 üzenetére
Hát alulfesznek nem nevezném, 1.025V miközben mások 0.975 vagy 0.950-en tolják
a felvétel nem szakadt meg, és a többi kijelzőről se ment el a kép, nem omlott össze a gpu szerintemmeg menuben akadt ki, nem játék közben, mikor kicsi a teljesítmény
Itt a csodás video, saját felelősségre. Kicsit sok olaj és hűtővíz került az aszfaltra
[ Szerkesztve ]
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
fatal`
titán
válasz Találtgyerek #3573 üzenetére
Kidob néha alapon is, többnyire szakasz végén, menübe lépéskor.
-
biker
nagyúr
válasz Találtgyerek #3576 üzenetére
Kaptam a következőnél
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
válasz Találtgyerek #3579 üzenetére
Így van, pont ez a bajom, time trialon ez a setup kiváló, itt meg csúszik mint a takony
Nem csak kanyarban nincs tapadás, féktávon se és kapar is harmadikban isElektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
Találtgyerek
addikt
Én nem érzek különbséget azonos körülmények között a time trial és a verseny között.
Persze a 2-3 szakaszon már kopottabb a gumi, de az elsőn nincs különbség szerintem.
Nem lehet, hogy nagyon rástresszelsz és kicsit erősebben nyomod a féket? Nagyon sokat blokkolt féktávon nálad a kerék.06-3o/9759I39
-
fatal`
titán
válasz Találtgyerek #3581 üzenetére
Nem követtem most a szálat, de murván lehet különbség a surface degradation miatt is Time trialben mindig a legjobb állapotban van az út.
-
biker
nagyúr
válasz Találtgyerek #3581 üzenetére
Lehet, majd lágyítok
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
xenom0rph
őstag
Én alapvetően time trialban szoktam gyakorolni. Majd az éles futam előtt csinálok egy custom championshipet (amit ugyanúgy állítok be mint a bajnokságban) ahol egyszer végig megyek a teljes versenyen hogy érezzem mennyivel csúszik jobban, a gumi hogy bírja stb. Erre azért van szükség mert nagyon nincs rutinom a pályákon, a legtöbb pályán most megyek először, hogy jön a következő futam a cargo versenyen.
Gumiról jut eszembe, van bármi értelme közepes keveréken menni ebben a játékban? Azt vettem észre, hogy egy majdnem 50% kopott lágy is jobb, mint egy közepes keverék… Vagy ti jobban taktikáztok a gumival?
[ Szerkesztve ]
halahala
-
biker
nagyúr
válasz xenom0rph #3585 üzenetére
hát én sokszor próbáltam, de nekem úgy tűnt, 3 hosszún is jobb egy lágy, ami elkopik, mint egy közepes/kemény ami az elejétől nem tapad.
De ha valaki kioktatna, jó lenne.Olyat is hallottam hogy argentinre tesznek keményet vagy közepeset mert az eszi
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
válasz xenom0rph #3585 üzenetére
amúgy 1-2x csináltam én is privátban másolt bajnokságot, de vagy fél óra volt mindent leírni majd beállítani az újba, macerás nagyon, és elvetettem.
Lehet visszatérek rá, vagy első szakaszon tényleg nagymamásan indulok és kezdem fszegetni később a határokat.Találtgyerek: "Nem lehet, hogy nagyon rástresszelsz és kicsit erősebben nyomod a féket? Nagyon sokat blokkolt féktávon nálad a kerék."
Loadcelles pedál, féken és gázon bass shaker, rezeg ABS-re és TC-re (ami itt nincs ugye) és rezeg wheel lock és wheel spinre, wheel lock 40Hz ABS 22Hz pumpál a féken, Wheel spin 40Hz TC 22hz pumpál a gázon.
Pontosan érzem, amit mondasz, hogy csúszik, hiszen darál folyamatában, de a megszokás ott van, hogy TT-n itt kiadja így, szárazon, erre itt nem bírok megállni.Pl a 11. szakaszon az a sziklafal, azt utoljára nem is tudom mikor kaptam így orral telibe, hogy nem keresztbe álltam, hanem símán alulkormányzott volt és kisodródtam
[ Szerkesztve ]
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
válasz Találtgyerek #3581 üzenetére
félrebeszéltem, nam a 11. hanem a 10. szakaszon mentem ki egyenesen itt pl, de végig voltak orrtolósok kigyorsításon is, terheletlenül is
ez ráadásul olyan kanyar amit tudok hogy kicsit sodrós és finomabban kell venni, mégis eltolta az orrátElektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
Találtgyerek
addikt
válasz xenom0rph #3585 üzenetére
Én most nyomtam le az ERC Fafe másolatot.
180km 3 szervizzel, ha jól emlékszem.
Szóval 60km volt szervizenként körülbelül.
Bekezdtem egy közepes gumival, hátha majd az utolsó 20 km-en jobb lesz, mint a soft. Nem jött be, az utolsó 20-on már kevesebbet kaptam, de nem lett jobb, mint a kopott soft. Utána már én is felraktam a soft-ot és sokkal jobb időket mentem még 50km után is. Végül a 4. Helyről feljöttem a másodikra, de ZMBGod-ot megverni nem tudtam azért.06-3o/9759I39
-
fatal`
titán
válasz Találtgyerek #3589 üzenetére
Ott nincs is csak száraz meg vizes, azért írtam, hogy nem követtem a szálat most, hogy miről van szó.
[ Szerkesztve ]
-
biker
nagyúr
válasz Találtgyerek #3591 üzenetére
obs-el veszem fel, de a vga driverekben is van alapból, nv esetén alt+F9 azt hiszem
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
fatal`
titán
válasz Találtgyerek #3594 üzenetére
Keveset. Várom az új vasat a VR-hoz, de nem lehet CPU-t kapni, ki tudja mikor lesz pedig a többi cucc mind megvan.
Közben meg jó áron sikerül valószínű eladni a mostani gépemet, úgyhogy nem is lesz alkalmas eszközöm a játékhoz. Bár, ha sokáig nem lesz CPU, akkor lehet, hogy veszek egy lassút, hogy valami legyen legalább aztán azt majd később eladom.Kicsit meg is untam a szakaszokat már, még így is, hogy lassú vagyok.
A héten nyomtam egy órát (lehet, hogy vasárnap volt), nem volt annyira szörnyű, mint gondoltam.
-
Találtgyerek
addikt
-
fatal`
titán
válasz Találtgyerek #3597 üzenetére
Vettem, de nem raktam be, mert cserélem az egész cuccot.
RBR-rel próbálkoztam, a fizika biztos jó lenne, de képtelen voltam normálisan beállítani. VR-ban a menü a föld alá kerül kb 100 méterrel Monitoron meg nem volt kedvem minden autónál állítgatni a kamerát.
De lehet, hogy majd teszek még egy próbát.
Egyébként ott a kézi fék rajtnál nem fogja meg az autót? Vagy ez a valóságban is így van és a DR irreális ebből a szempontból? Utoljára mikor próbáltam még gombon volt a kézifék, de nem fogta annyira az autót, hogy ne guruljon el, ha gázt nyomok behúzott kézifékkel. Bár kiindulva abból, hogy mennyivel jobb a fizika, gondolom így normális. Nem vezettem még rally autót
Lassan azért bejelenthetnék az idei WRC-t, egyelőre mondjuk azt sem tudni, hogy a CM fejleszti vagy a DICE, mert utóbbira is vannak pletykák...
-
Találtgyerek
addikt
Én kuplunggal indulok a rajtnál. Kivéve, ha lejtőn vagy emelkedőn van a rajt. Olyankor kéziféket is húzok.
A valóságban rajtprogram és behúzott kézifékkel kezdenek, de az RBR-ben ez nem megy.
A DR-es megállja a helyét az új autóknál. A régieknél kellett kuplung is.
Subaru WRC S12 olyan volt, hogy program alatt még a másodikat is elváltotta.06-3o/9759I39
-
fatal`
titán
válasz Találtgyerek #3599 üzenetére
Jah, kuplung az tiszta sor
Szerintem mondjuk RBR-ben lehet, hogy két kanyart se tudok bevenni.
Lehet, hogy majd teszek még egy próbát, a DD-vel szerintem még nem is próbáltam.
[ Szerkesztve ]