Új hozzászólás Aktív témák

  • BiP

    nagyúr

    válasz emelhu #216 üzenetére

    naív vagy. Nem méred fel helyesen a marketing erejét.
    + a tudatos vásárló, aki tudja előre, hogy mit szeretne, az ritka, mint a fehér holló.
    + baromi sokat számít egy autónál, hogy be tudsz ülni, meg tudod tapogatni, stb. Paraméterek, fotók, CGI videó (ja, ugye ez is marketing, ezt se kérted) alapján lukra lehet futni.
    + nem mindenkinek van olyan haverja, akinek pont van olyan, és ki tudod próbálni. Na, erre van az autószalon.
    + többmilliós (többtízmilliós) tételekről beszélünk. Ilyet nem veszünk próba minden nélkül csak papír/specifikáció alapján.
    stb.stb.stb

    Ez nem egy winchester vagy memória, amit paraméterek alapján kinézel a webshopból, megrendeled, otthon meg beszereled a gépbe, és örülsz.

    De pl. cipőt is lehet venni netről kipróbálás nélkül, aztán az ugyanúgy lutri, hogy kényelmes-e. A cipőboltnak is van létjogosultsága, pedig gondolhatnánk, hogy minek tartunk fenn drága szalonokat.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák