Új hozzászólás Aktív témák
-
emelhu
aktív tag
Ettől még lehetne hatékonyabb (kevésbé "látványpékség" koncepciójú) termék disztribúció.
Megint az a fránya szocializmus.
Ha tudod mit akarsz venni, akkor nem kellenek csillivilli autószalonok (van egy réteg akinek kell, az fizesse meg).
Én beülök a haver autójába és eldöntöm kell-e ez nekem, illetve negyven éve már vagy a hatodik kocsim van ugyanattól a gyártótól. Meg kettő másiktól, de maradtam a beváltnál.
Így márkát már nem keresek, az adatlap alapján meg könnyedén dönthetek az egy gyártó kínálatából, azért egy-két autónál több nem igen akad, ami az igényekkel passzol.
Jó bornak nem kell cégér: ha ismert jó márkát veszek, akkor jobban örülnék ha a gyártótól weben megrendelném és az országban három-négy nagy átadó telepen átadnák.
Vagyis ez a régi Merkur telep koncepciója.
Ez is akár 10-20% árrés. Ami nem kicsi és dönthet egy vásárlásról. Ha még jó és olcsó autót is csinál, akkor marketing költség sem kell, ne reklámozzon, hanem tegyen fel webre és youtube-ra sok anyagot. Eladja magát, autó kell, megkeresem melyik kell nekem.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen