Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • emelhu

    aktív tag

    válasz BiP #215 üzenetére

    Ettől még lehetne hatékonyabb (kevésbé "látványpékség" koncepciójú) termék disztribúció.
    Megint az a fránya szocializmus.
    Ha tudod mit akarsz venni, akkor nem kellenek csillivilli autószalonok (van egy réteg akinek kell, az fizesse meg).
    Én beülök a haver autójába és eldöntöm kell-e ez nekem, illetve negyven éve már vagy a hatodik kocsim van ugyanattól a gyártótól. Meg kettő másiktól, de maradtam a beváltnál.
    Így márkát már nem keresek, az adatlap alapján meg könnyedén dönthetek az egy gyártó kínálatából, azért egy-két autónál több nem igen akad, ami az igényekkel passzol.
    Jó bornak nem kell cégér: ha ismert jó márkát veszek, akkor jobban örülnék ha a gyártótól weben megrendelném és az országban három-négy nagy átadó telepen átadnák.
    Vagyis ez a régi Merkur telep :) koncepciója.
    Ez is akár 10-20% árrés. Ami nem kicsi és dönthet egy vásárlásról. Ha még jó és olcsó autót is csinál, akkor marketing költség sem kell, ne reklámozzon, hanem tegyen fel webre és youtube-ra sok anyagot. Eladja magát, autó kell, megkeresem melyik kell nekem.

Új hozzászólás Aktív témák