Új hozzászólás Aktív témák
-
Nem tudom, a NIO-nál mondták ezt. A BYD-nél pont nem erről szólt a fáma.
A Tesla hány évig ment veszteségesen amúgy? Az ott nem okozott gondot?
" Érdemes persze megjegyezni azt is, hogy más, az iparágba kezdőként lépő cégek is jó ideig veszteségeket halmoznak (lásd: Tesla), tehát természetes folyamatként is értékelhető ez. Sőt, a NIO esete sem általános a kínai márkák között, a BYD például már komoly nyereséget produkál. "
PErsze alapvetően felmerül a kérdés, akkor minek csinálják , és miért nem hagyják csődbe menni...
[ Szerkesztve ]
Black Shark Watch GT okosóra eladó, vadiúj bontatlan.
-
cucka
addikt
Én abban sem vagyok biztos, hogy masszív veszteséggel árulják az autóikat.
Nyilván van egy beruházási költség (új modellek fejlesztése, piac kiépítése), amit elszámolhatsz veszteségnek.Azt a kritikát nem érzem korrektnek, hogy államilag tolják a saját autóiparukat. Minden ország államilag tolja a saját autóiparát. A németek is, az amerikaiak is.
Az egy állam alapvető feladata és kötelessége, hogy segítse a saját gazdaságát, tolja a saját gazdasági szereplői szekerét, képviselje az érdekeiket más gazdasági szereplőkkel szemben.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen