Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz Donki Hóte #142 üzenetére
A Daewoo Racer egy Opel Kadett ( Pontiac LeMans)
Mi volt a gond?
Rengeteg típussal ez megy a mai napig[ Szerkesztve ]
Black Shark Watch GT okosóra eladó, vadiúj bontatlan.
-
nevemfel
senior tag
válasz Donki Hóte #142 üzenetére
Az európai autókhoz képest a kínai autók presztizsben, fejlettségben, technikában ott járnak, ahol a koreai autók jártak 1990-ben az európai autókhoz képest (aki nem élt még akkor, az keressen rá a Daewoo Racer típusra ).
Vagy ahol a japánok jártak a 60-as, 70-es években.
Egyetértek, szerintem is nagyon hasonló történelmi ívet fogunk látni a kínai gyártás esetében is, mint amit lehetett látni korábban Japán, Dél Korea-, illetve Taiwan (persze Taiwan inkább a félvezetőgyártás terén) esetében.
[ Szerkesztve ]
Rally against apathy draws small crowd
-
makos00
friss újonc
válasz Donki Hóte #142 üzenetére
[ Szerkesztve ]
-
cucka
addikt
válasz Donki Hóte #142 üzenetére
Hát nagyon örülnék, ha így lenne. Csak sajnos nincs így.
A Daewoo Racer egy Kadett E volt. Egy majdnem 10 éves európai tömegautó, aminek az volt az előnye, hogy olcsó.
Nade megnézed ezeket a BYD-kat, mondd már, mi az, amiben 10 évvel le vannak maradva egy Renault-tól, Opeltől, vagy akár egy VW-től?
Saját dizájnok, saját fejlesztés, versenyképes felszereltség. Ezek nem az európa által 10 éve levetett modellek olcsó pénzért.Ezért ennyire forró téma a kínai autó európában. Mert az a műszaki előny, ami a 90-es években az európai gyártóknál megvolt, az elpárolgott.
Mondj már egy jó érvet, hogy egy BYD helyett mi az a különleges műszaki technológiai előny, ami miatt inkább vennék VW-t vagy Peugeot-t 2-3-4 millióval több pénzért? -
mjani1172
addikt
válasz Donki Hóte #142 üzenetére
Nem hiszem, szerintem teljesen más lesz.
Maguk az autók is érdekesek, én Koppenhágában is pont nézegettem őket (sok ismeretlen kínai márkát láttam) ...
Van amiben nincsenek úgy lemaradva, a technikában pl nincs sok lemaradás, ha egyáltalán van.
De anyagminőségben, (nem a látható részekről beszélek) és a két nép közötti munkához, minőséghez való hozzáállásban oriási a különbség.
Szerintem hamar ledózerolják az európai gyártókat, és aztán itt lesz egy halom probléma.,műszaki, ellátásbeli,..Kinai cégek nem tartanak fenn ügyfélszolgálatot, (még egy telefonnál sem, hatalmas gyártók de egy 50 m2 - es boltot sem tudnak fenntartani) nem adnak vissza a profitból, és semmit nem fogsz tudni rajtuk behajtani.
Ha gond lesz, akkor nem lesz megoldás. Hetente fossák az újabb verziókat, de a támogatás nem lesz ilyen szintű., egyenesen ócska lesz. .
Én dolgoztam olyan cégnél ahol kínai motorok voltak, egy szánalmas röhej volt....
Ami nekem külön tetszik, hogy ugyanazok akik így örülnek a kínai elektromos autóknak és vakon megbíznak bennük, ugyanazok a kínai akkugyártók beruházásait fröcsögve szídják, pont ellenkezőleg érvelve.[ Szerkesztve ]
-
7Heads Drago
veterán
válasz Donki Hóte #191 üzenetére
Ezek szerint eddig rendben volt ez a rengeteg SUV az utakon??? Eddig is egy csomó autó ment az utakon B kategóriás jogsival 3,5 tonnáig. Kis autó is volt dögivel. Én inkább abban látok veszélyforrást hogy sokan évtizedekkel levannak maradva kreszben és vezetési szokásokban és sehol senki sincs arra ösztönözve hogy képben legyen a legújabb szabályokkal.
Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
-
mrlujoak
veterán
válasz Donki Hóte #191 üzenetére
...nem csak az elektromosok ilyen nehezek. Az össze SUV, vagy épp kisbusz ilyen.
Ilyen esetre van az, hogy a kisebb autók a másik, támadó autó energiaelemésztő zónáit használják fel.
Mint annó a smart és a nagyobb Mercedes modell esetében jól látható...Sony Xperia™ 10 V Dual; Sony WI-XB400; Navitel R600 - menetrögzítő - Sony STARVIS képérzékelővel
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen