Új hozzászólás Aktív témák

  • Teréz Atya

    senior tag

    válasz levital #24386 üzenetére

    Notehat, en hajtom itt eddig a legkisebb racert, a Falcon 180-at. Ha meg nem volt elotte racered vegyel par, kb. 2-4
    3S 1300-1500mAh akkut. Tanulj meg szem alapjan, aztan szemuvegben reptetni. Tobb akku nem kell, hidd el nekem, lefarasztja az agyad, aztan meg csak hibakat hibara halmozol, torik a gep. Aztan, ha mar jol megy johet a 4S 1300-1500mAh. Es itt meg kell tanulni lassan reptetni, nem ami a csovon kifer. Ugyanis a 4S arra jo, ha valamit elbaszcsizol, meg idoben meg tudod fogni a gepet a fold felett, nem all bele a foldbe. Nem kell neked nagyobb akku 1500mAh-nal, ha akrobatikara mesz es az okosok szerint a motor eket is dobd ki, az a sebessegre jo, nem neked.

    Ja, megegy jo tanacs - tedd a modvalto gombot egy jo elerheto kapcsolora. Ha acro-ban elszabok valamit, visszalokom angle-ba es a gep megmenti a helyzetet. Tudom, nem vagyok eleg kemeny, viszont lusta. :) Nincs kedvem ujraepiteni a gepet egy elszabott manover utan.

    KingKong cuccokkal tokre elegedett vagyok, de nincs infom rola, mennyire van repkesz alapallapotban az F3. A Falcon 180 se rossz, csak az SP F3-at fel kellett konfigolni es a PID-eket megreszelni felszallas elott. Talan a 210 / 250 pro-nal mar gyarilag belottek a vezerlot.

    [ Szerkesztve ]

    A hedonizmus egyetlen elfogadható formája a kvadkopterezés! - koptergeza.blog.hu - www.youtube.com/channel/UCLtnLDubykhLEvDX0ZVUM8w - www.facebook.com/koptergeza

Új hozzászólás Aktív témák