Új hozzászólás Aktív témák

  • Jackal2

    senior tag

    Nah, megvolt ma a maiden flight az MJX X102H-val, azért elkezdett repedezni a tökéletesség máza. A hangja, mint egy hengerfejes kétütemű motor, nem tudom ez normális-e valószínűleg igen, mert inverted motoros a gép.

    Délután össze akartam bindelni a távot a géppel, na mondom, akkor nézzük beindul-e, erre van egy nagy piros gomb (MINDIG OLVASD EL A MANUALT:D), ezzel lehet armolni és beindítani. Mondom logikus, akkor nyilván ugyan az a gomb még egyszer a disarm, HISZEN AZ XK-NÁL IS ÍGY VAN, és ott külön van egy land és egy take off gomb, na itt nem:D Hanem (MINDIG OLVASD EL A MANUALT:D) 1 nyomás: arm, 2 nyomás: motorforgás, 3 nyomás take off 4 nyomás land hosszú nyomás headless.

    Nos én a második nyomás után nyomtam egy harmadikat és elindultam kifele, amikor a hotelben elkezdett felszállni a gép (MINDIG OLVASD EL A MANUALT:D) és én meg nyomtam le, hogy héló baj lesz. Na ettől a gép megbillent, majd elkezdte széthetnelni a berendezést, miközben én nyomtam mindent, hogy leálljon, aztán már healdessben hentelt, majd valahogy sikerült leállítani:D Szerencsére mivel a gép inverted motoros, a propellerek nem tettek tönkre semmit, csak a gép próbált meg áttörni a lambérián, hála Istennek, eredménytelenül vagyis semmi baja nem lett (milyen jó, ez az inverted elrendezés nem?:D).

    Szóval aki ezt kitalálta, hogy végig kell nyomkodni a 4 módhoz a gombot 4x annak küldök egy büdös nagy sallert Kínába.

    Viszont elkezdtem gondolkodni, hogy akkor meg mitől állt le? Aztán rájöttem, hogy valszeg auto tilt van a motorban, ha hozzáér valami, illetve rájöttem a motor cut szekvenciára (mert ugye MINDIG OLVASD EL A MANUALT) ami balra és jobbra le egyszerre.

    Mondanom sem kell, hogy a gép nem kicsi, szóval azért ijesztő volt:D

    Az alábbi blog szerkesztője: quadkopter.blog.hu

Új hozzászólás Aktív témák