-
Fototrend
A topikban az apróhirdetés, csere-bere, és hirdetés linkelés tilos. Hardveraprón a megfelelő kategóriában van erre lehetőség Hardverapró/Drón
Társtopik - Quadkopterek, felső tagozat
Drón, multikopter, quadcopter, hexacopter.. számos kifejezéssel találkozhatnak a hobbi távirányítós repülés rajongói. De pontosan melyik mit jelent, és melyiket érdemes beszerezni?
Új hozzászólás Aktív témák
-
Geller72
veterán
Én inkább ugye vettem termál szenzort a B6 minihez, plusz gépre lehet kötni és/vagy mobillal összekötni wifi modulon keresztül.. Utóbbi azért is jó, mert az appon keresztül sok mindent figyel a rendszer, így a beállításon kívül értesít, ha fel van töltve az akkud. . pölö. (Wifi Range 30m)
"SkyRC Wi-Fi module is a device connected to the speed controller or charger so that you can modify setting of your speed controller or operate your charger via smart phone or computer.
"[ Szerkesztve ]
-
Geller72
veterán
Ilyet vettem. Nincs 4 euró.
-
Geller72
veterán
Az is érdekes, hogy ha egy külterületen például leakad a kamion pótkocsija és biztonságos távolságból filmezed a drónoddal, akkor elfogó vadászt hívnak, téged kerékbe törnek, mert személyiségi jogokat sértesz, filmeztél..blabla, de közben az, ha a másik 250 ember mobillal felveszi és/vagy realtime streameli a facséra,youtube-ra, az meg tök rendben van.
Bele volt kódolva egy ilyen eset, már ennél korábbra datáltam volna az első ilyen balhét. Mondjuk két évvel. De biztos, hogy cumira szaladunk, mert lesz még, lehet hogy ennél komolyabb balhé is. Amikor motoroztam kint a szabadban ráérő időmben, még a rendőr haverjaim is velem jöttek. Nem volt ritka, hogy egész napos túrákat nyomtunk, földesúron. Volt, hogy 17-en is voltunk. Aztán abból is mekkora balhé lett, nem egy helyen quad-os rendőröket helyeztek szolgálatba, hogy elkapják a motorosokat. ilyen az, amikor valamit, ami jó egyre többen csinálnak, mert az egyre több emberből arányaiban több az ökör is. Ma már senki nem motorozik közülünk. Ezt is elérték. Tartok tőle, hogy repterekre kényszerülünk, és keményen megfizettetik velünk ezt a hobbit is. Vagy abbahagyjuk a francba. Ezt is. Pedig örültem neki, amikor pár éve találtam magamnak ezt a dolgot. Végre, valami újra érdekelt, lázba hozott, lefoglalt. Ehh. .
-
Geller72
veterán
válasz kergemarha92 #36938 üzenetére
A kód simán eachine. 27 ercsin nem fognak genyózni. A számlát töltsd le, kérni fogják. A bg-n van olyan opció, amikor fizetsz, pipáld ki hogy ne legyen a csomagon a bg-s címke.
-
Geller72
veterán
Viszont amit én eddig nem tudtam (nincs tv-m) és amire kíváncsi voltam és meglepett, hogy a szélvédős balhét egy Phantommal csinálták. Nem ismerem a részleteket, de csak úgy tudom elképzelni a problémát, hogy vagy nekiment valaminek előtte és ezért esett le, mert máshogy nem igazán tudom elképzelni. Lehet, hogy nyomott neki egy RTH-t, és RTH közben ment neki valaminek a gép magától. P3 nem kerülget.
-
Geller72
veterán
A galambrajok, ha ragadozó madarat észlelnek, nekimennek és addig kergetik, amíg baromira messze nem megy. Voltak galambjaim, tudom. A yotubon is van nem egy olyan drón crash, amit galambok okoztak és jól látható a felvételeken, hogy egyenesen nekimennek a drónnak. Ha ilyen helyen repültök, ezt soha ne felejtsétek el. Két házzal lejjebb, ahol lakom, vannak galambok. A H31 szintű gépeket nem szeretik, de érdekes módon a racerekkel nem foglalkoznak. Talán mert ott sokkal nagyobb a fordulat és a hangjuk is.
-
Geller72
veterán
-
-
Geller72
veterán
válasz B-Clone #37004 üzenetére
Gyakorló, de elég nagy testű, normális motorokkal egész jól megépítetten, cefetül hasító, kamerás drónnak esetleg lehet az MJX Bugs3. Komoly gépnek 343-379 ezerért magyarban a Phantom 4. Az MJX 85 euróért van, testre egy hangyányival nagyobb a phantomnál, de a méretet meg tudod vele szokni. Közel nincs olyan minőség, mint a phantom, de ugye 85 euró. Ha földhöz vered, nem akkora gáz. Van rajta kamera tartó, de nem pozicionálós gimball, hanem fix. Viszont tehetsz bele egy kamot és gyakorolgatni nem rossz. Ha az mjx-et felöltözteted egy másik FPV kamerával, adóval, etc, akkor egy szemüveggel, vagy megfelelő tablettel láthatod is, mit csinálsz. De ha ez nem szempont, hanem csak repkedni akarsz, akkor hagyod úgy, ahogy. Vagy ha kicsit többet szánsz rá, veszel egy használt phantomot, egy régebbi kettest esetleg, amin gyakorolsz. Vagy XK380C-t. De ennek az árából már van régebbi phantom is szerintem.
Attól, hog ynem itthon veszed meg a phatnomot a gar még él. Nem mindegy ugye, mert itthon mondjuk átlag 380 a sima Phantom 4, németektől DHL-el (13 euró) 979 euró az alapgép, 105 euró darabja az akkunak és úgy alles 1220 euróért van egy Phantom 4-ed 3 akkuval és egy kemény fedeles tatyóval, ami itthon olyan 510 ezer lenne a német 365 ezer helyett. 510-ért meg németből Phantom 4 Pro-t veszel. Ez az én véleményem.De ha nem jó, majd a többiek kiegészítik. -
-
Geller72
veterán
válasz syler123 #37073 üzenetére
Az az E4 nekem fele idő alatt feltolta a falcon gyári akkuját, mint a hozzá adott B3-as fos.A B6 mini már jó, de ahhoz meg kell tápkábel, mert anélkül ..khm.. Ha több akkud is lesz, vegyél egy fasza töltöt, amihez van normális fali táp. A B6 mini ilyen, de alapból nem adnak hozzá, azt külön árulják. Lehet, hogy a kollégának az is van. Ez van, az elején mélyen a zsebbe kell nyúlni. Pótalkatrészekről még nem is volt szó. Ha vereted a racernek (mert máshogy nagyon sajna nem fog menni, ha félted és sajnálod) akkor bizony hullanak a dolgok majd róla, bármennyire is mondják itt az ellenkezőjét.
Ami biztos hogy előbb-utóbb kelleni fog a falconhoz:
-Egy akku nem akku. Az alap az 5-6 akku, de akkor van egy jó fél, háromnegyed órád kint, semmi több. De egy akkuval semmi az az 5 perc.
-Tartalék motorszett. Vicc az a hat euró, ami most darabja ennek a mocinak nettó, kuponnal. 2+2 kell belőle. Nekem a második volt cserés.
-Kisebb zsák prop. .
-1-2 ESC
-Ha levered, akkor a TX .
-Egy jó töltő, ami tud több akkut is tölteni, és nem egy másik akkuról, hanem hálózatról
-FPV Szemüveg hogy láss. .
-Esetleg a szemcsihez egy pótakku, bár nekem a D2-höz két óra feletti idők társulnak egy akkuval, szal nemtom. Nyáron kelleni fog, a másik akku, az tuti. .
-Nekem van tartalék vázam is kompletten. Hátha. .
-Marék csipogó
-Kábelkötöző, kültéri, UV álló, egy szatyorral. Lásd Teréz diófapiszkáló póznáját.
-Én vettem egy ötös csomag tépőzáras kötöző/rögzítőt is.
-Forrasztópáka, ehhez a kellékek. Munkapad, 3. kézzel. etc..forrasztani kurva élet hogy fogsz, ha nem akarsz akkor is.Ennyi így hirtelen. ez kurva sok, tudom. Ha csak az akkukat nézem, az annyi, mint a Falcon RTF-ben. . Ez van
Amúgy a gép lehet, hogy gyári hibás, az FC, vagy bármi lehet rajta szar. ez nem hinném, hogy a kolléga hibája lenne.
Ha nem jutsz egyről a kettőre és nincs a környéken senki, akkor megvársz. Megdumálunk egy napot és lemegyek. Leviszek pár holmit, megnézed, azok hogyan repülnek. Kipróbálhatod mind. . És megnézzük, hogy a tiéd tényleg defektes e, vagy nem. Mész az enyémmel, de viszem a grashoppert is és a bogarat, E5C, H31, QX105Bat, QX90, minden xart. .
Szemcsit is. A QX-ekben kárt nem tudsz tenni. Legalább megnézed mi az az FPV és az Acro. Hely van felétek bőven. Max beiktatom Szabadkát is. .
Úgy is terveztem menni. -
Geller72
veterán
válasz syler123 #37076 üzenetére
Feladni a legkönnyebb. Így nem lehet nekiállni. . A kicsi gépek pont arra valók, hogy legyen tapasztalatod. A racer világ más. Most már tudod. Nem azt mondom, hogy nem való neked, de a türelmet nem a Falconnal fogod megtanulni ehhez a világhoz. . Mert ha meg menne, mint a barom, akkor meg az lenne a baj, hidd el. Nézd meg megint a videót. Most őszintén. . Ezekkel nem lehet óvatosan menni. Egyszerűen nem arra valók. Ezekre nem lehet és nem is szabad vigyázni. Egy cross motorral sem azért mész pályára, hogy úgy menj vele, mint egy babettával, amikor elmész söré. Kellett volna venned pár kisebb, de FPV képes gépet. A QX szériát, vagy egyenértékű másikat, amin van VTX. Aztán ha azzal megy az acro, meg ilyenek, akkor venni egy komolyat. A kisgépekre is rámenne a racer ára, de lenne valamid, ami így nem lesz. tapasztalatod. Mert félted a verdát. Bocs, hogy így egyenesbe megmondom, de ilyen vagyok. .
[ Szerkesztve ]
-
Geller72
veterán
válasz tupacamaru #37081 üzenetére
Úristen!! Egy kowbájn!
Zsír. . -
Geller72
veterán
válasz Teréz Atya #37074 üzenetére
A repülőd repül már? Autonom is lesz, vagy csak "közeli" fpv? Nem hinném, mert nem hinném, hogy csak azért vetted volna. . Arra van már bőven verdád. Ezzel is lesz 72 km? .
-
Geller72
veterán
válasz Teréz Atya #37085 üzenetére
Néztem a 2212-es mocikat, de kicsit "kövérebbek" abba a repcsibe, ha jól láttam.. Lehet, hogy egy nagyobb fesztávval jobban járnál. Néztem vidiket, amiben kb 3 perc alatt felmentek x magasságra, aztán fél óráig csak vitorláztak. .
-
Geller72
veterán
válasz KaiotEch #37120 üzenetére
Az első H36-om még mindig megy. Pedig, atya ég, mennyi üzemóra lehet benne. . Kihoztam egy E010-et hat akkuval. Hetente egy óra rep idő minimum van, de inkább kettő. A hatodik hete, és még csak jelei sem mutatkoznak, hogy baja lenne.
8520-as mocikat rendeltem, mert néhány QX-em azzal megy. Én a racestarokat a négy darabot valami 10 euró körül vettem.
-
Geller72
veterán
válasz syler123 #37155 üzenetére
A szenzor nem kötelező, de én akartam. Be lehet lőni, hogy ha elér egy általad megadott hőmérsékletet, akkor leállítja a töltést. Ha a wifi modult is megveszed, akkor egy appal a telón keresztül tudsz a töltővel kommunikálni, állogatni, stb. Látod, hogy hogyan tölt, a rádugott akku(k) hogy állnak, a szenzor mit mér, stb. PC-re is rá lehet dugni, van hozzá progi. A szenzor akkor jöhet jól, ha ott akarod hagyni a töltési folyamatot. Ilyenkor ha gáz van, leáll a töltés.
-
Geller72
veterán
válasz Teréz Atya #37157 üzenetére
A cerka akkukhoz nekem is az van, a legjobb, ami kapható otthon szerintem. És a hozzá való tölthető akkuk is nagyon jók. Nekem van pár marékkal azokból is a fejlámpákhoz, zseblámpákhoz, billentyű, egér, etc.
-
Geller72
veterán
válasz maximilian4 #37163 üzenetére
Ahogy nézem a negatív értékelések sarokköve az volt hogy poor quality, azaz SZAR MINŐSÉG. Ebből, ha másból nem, azért tanulnék. És főleg feedbackeket olvasok, mielőtt veszek valamit.. Igen valószínű, hogy egy szar, hamis fost árul.
(A minap az ebayről egy olyan valaik(ke)t baxattam ki, akinek x tízezer eladása voltz, viszont ~1500 olyan adásvétele, amikor nem küldött semmit. Szal, az hogy valaki sokat adott el valamiből, semmit nem jelent..
[ Szerkesztve ]
-
Geller72
veterán
válasz maximilian4 #37167 üzenetére
Ezért KELL olvasni. És olyat rendelni, ami megfelel annak, amit látni is szeretnél. A hamis szarokat simán ráverem a BG-re. A PAyPal refund nagy úr. . Érdekes - és nem védeni akarom őket, mert nem igazán vagyunk jóban - de GB-n ritkább a hamis xar.
[ Szerkesztve ]
-
Geller72
veterán
válasz Teréz Atya #37168 üzenetére
ebay--PayPal=no para.
-
Geller72
veterán
válasz maximilian4 #37171 üzenetére
Sehol nem írtam, hogy a termékre vonatkozna. AZ ELADÓRA vonatkozik. Őt minősíti. És az eladásait. Tök mindegy, mit árul..
-
Geller72
veterán
válasz molnigee #37201 üzenetére
A poén, hogy majdnem 100 euróért el akar nekem adni olyan szart, amihez olyan távot használ, aminél egy 24 eurós H31 táv is sokkal minőségibb, jobb. (LCD panel, etc). Nem vagyok egy Hubsan fan, de közel ennyiért sokkal inkább egy olyat, mint ezt. Kezd egyre jobban lehúzás szaga lenni a dolognak. Gondolják, a hülyéknek mindent, minden áron el lehet adni. És amíg az amik veszik is, addig baj van/lesz.
Elég megnézni a mini quadok világát. Másfélszer annyiért akarnak rád sózni egy rakás szar 100mm alatti trágyát, mint egy jobb szénkefe nélküli gép.[ Szerkesztve ]
-
Geller72
veterán
válasz molnigee #37217 üzenetére
Szerintem ez a 90-es gép nagyon cukor és nagyon könnyű is. Propok, akku, védőkeret nélkül 54 gramm. Ezekkel a motorokkal azért ez nem semmi. És szerintem a drágább az olcsóbb. Egy normálisabb szénkefés QX 60 eur körül van. A 8520-as és a 1020-as mocikból is átlag 10 eur egy garnitúra mondjuk. Lehet, hogy van olcsóbb, de az olcsó dolgokon én már túl léptem az elején a 615-ös szériánál. Tehát ugye kell vagy 2 garnitúra moci. Tartalékban. És azért nem gondolom, hogy a 8520 tudja azt, amit a 1103-7800KV, vagy 04.Egy kefe mentes motor sokkal tovább bírja azonos körülmények közt, bár nekem, mint korábban is írtam, nagyon sokat elmennek a szénkefés motorok is. De ezek a 2S-es gépek nagyon cukik. . És erőlködnöd sem kell, hogy simán 250g alatt maradj egy ilyennel.
[ Szerkesztve ]
-
Geller72
veterán
válasz Teréz Atya #37226 üzenetére
A fára bármivel fel lehet parkolni, itt ezt már ugye volt aki bemutatta nekünk videóban is. Kukorica most ugye nincs, mire majd megint lesz, addigra már lehet rutint szerezni. Májusig nem lesz gond a kukoricával, az tuti. . Arányaiban szerintem egy QX a maga technológiájával kifejezetten sokkal drágább, mint egy ilyen. Lehet hogy a két QX helyett egy ilyet veszek inkább. (QX90 és 105BAT) Kell erre is csipogó kapásból és akkor megnövekednek az esélyeid. . Amúgy meg mi olcsó manapság? Ez nem az a hobbi, az tuti. A 90GT-hez is be kellene rendelni egyből egy moci garnitúrát, propokat, akkukat, etc. A QX-hez is ugyanúgy. Viszont elég érdekes, hogy míg a QX-hez 600-as 1S-es akkuk vannak, ehhez 350-es, 2S-es.
Új hozzászólás Aktív témák
Egyéb, hasonló témájú topikok:
● Quadkopterek, felső tagozat
● Fimi drónok
● DJI topic
- alza vélemények - tapasztalatok
- Huawei Nova 10 - halovány remények
- Fallout 4
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Mobil flották
- Jövedelem
- Kecskemét és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Drágábban indíthat az új iPhone SE
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Xiaomi Pad 6S Pro 12.4 - Kína (válasza az) iPad(r)e
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen