Aktív témák
-
faster
nagyúr
Álmos vagyok, le kell feküdnöm, mert holnap dolgoznom kell. Egyszer majd leírom a shaderek működését. Tervezem egy VGA FAQ, vagy VGA glossary összeírását, abban majd kitérek a shaderekre, a textúra filteringre, az élsimításra stb... Remélem, lesz rá időm, és van rá igény.
-
faster
nagyúr
Vannak olyan játékok, amik támogatják a DX9-et, de általában a régi kártyákon is működnek, legfeljebb nem olyan szép grafikával. A 3dmark03 DX9 tesztje más, az kifejezetten a DX9 demonstrálására készült. Talán a víz tükrözése DX9 effekt, annyira nem ismerem a 3dmarkot, két-háromszor lefuttattam, aztán letöröltem.
-
faster
nagyúr
Szerintem a víz teljes egészében PS1.1 shaderrel (magyarul DX8 effekt :D ) lett megvalósítva, valahol láttam egy tesztet, ahol a Far Cry képminőségét hasonlították össze egy TI4200, 5900XT és egy 9800Pro között, és a vízfelület egyformán nézett ki. Majd megpróbálom megkeresni ezt az oldalt...
[Szerkesztve] -
faster
nagyúr
válasz Dilikutya #50 üzenetére
Én kidumpoltam az összes shadert a Far Cry demóból, és egy csomó VS1.1, PS1.1 shader van benne, pedig 9800Pro kártyám van. Azt nem tudom, melyik shader mit csinál, de azt, hogy víz is ilyen azt az előbb említett cikkben olvastam. Szóval az, hogy ''tuti, hogy nem így néz ki'', az nem igazán érv.
Szerk: Ezt az utolsó megjegyzést persze nem rád értettem...
[Szerkesztve]
Aktív témák
- foobar2000
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Videós, mozgóképes topik
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- Bugfix van, magyarázat nincs az iOS-ben újra feltűnő, korábban törölt fotókra
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Automata kávégépek
- Robot fűnyírók
- Építő/felújító topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs