-
Fototrend
Köszöntünk az EA SPORTS™ WRC Topikban!
Új hozzászólás Aktív témák
-
sazo
tag
Végigmentem a svéden, 3 defekt, kettő "lábon", egy cserélve. Köszönöm, jó szórakozás volt ...
Üdv,
Z -
sazo
tag
válasz Találtgyerek #2604 üzenetére
Az első az egyik 21,5 km-es szakasz utolsó 3 kilométerén volt, a másik kettő ugyanazon gyorsaságin volt kétszer is, ugyanabban a balos kanyarban a jobboldalon lévő farakásban akadt meg az autó. Az elsőnél akartam kereket cserélni, de nem tudtam, mert nem volt pótkerekem, a következő szervíznél már figyeltem a pótkerékre és szükségem is volt rá ...
Üdv,
Z -
Találtgyerek
Topikgazda
Aki neki áll a PH RWD-nek, annak javasolom, hogy az első két szakaszra rakja fel nyugodtan a kemény keveréket, mert a második hosszú felénél már elfogy a közepes gumi. A következő 2-2 szakaszra meg mehet a közepes keverék.
Az első két szakasz után állítottam kicsit még az Opelon, aki az általam linkelt beállítással megy, annak mindjárt feltöltöm a 2 szakasz után frissített beállítást. Kicsit jobb lett az autó ezzel.
Dundi nagyon jól ment az eddigi 4 szakaszon. Megpróbálom ledolgozni az első két szakaszon összeszedett 40mp.!! hátrányomat. Sajnos nem sok esélyt látok rá. 20-at sikerült két szakasz alatt, de már csak 2 rövidebb szakasz van.06-3o/9759I39
-
jlaci74
aktív tag
PH RWD Cup
S1 - csak egyszer forogtam...
Amúgy botrány, hogy mennyire nem érzem ezt a témát...
talán túl sok volt a WRC , ott ugye kihúz a bajból az összkerék és a motorerő, de itt ...
ááá , ne is merem elkezdeni a S2-t...
ja, a lágy van fent ..[ Szerkesztve ]
-
Találtgyerek
Topikgazda
válasz jlaci74 #2608 üzenetére
Ahhoz képest azért nem lett annyira rossz az idő. Milyen beállításokkal mész? Alap vagy csináltál rá sajátot?
Nyomd csak tovább, hogy legyen rutinod ezekkel az autókkal is!
A közepes gumi a 2. szakasz felétől- 3/4-től lesz gatya. Ott kicsit óvatosabban menj. Azon a részen én is megforogtam.Az első szerviz utáni módosított Opel setup itt lesz, ha valakinek kell. [link]
06-3o/9759I39
-
ProEvoFan
nagyúr
Anno ps5ön trialban próbáltam a játékot és akkor voltak problémák...lag, fps drop, ocsmány grafika, a szemem előtt jelentek meg a fák...stb...
Pár napján megvettem a játékot, és nagyon kellemes csalódás a trial után. Nincs lag/fps drop, a grafika is szebb lett. Nem gyengén foglalkoztak a játékkal. -
ProEvoFan
nagyúr
válasz Találtgyerek #2611 üzenetére
Nem tudom hogy lehet e, de érzésre eddig mindenhol 60fps.
-
bnorci71
addikt
válasz Találtgyerek #2611 üzenetére
én a monitorra tudtam kirakni hány Hz megy és stabil 60 volt a PS5
ELADÓ Nissan Note 1,5b 2008 "If in doubt, flat out!" "Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers"
-
YxVs
senior tag
válasz Találtgyerek #2607 üzenetére
Hallgattam rád, és keménnyel kezdtem, de így elvette a shakedown-ért kapott szettet, így 2 szettel kellett végigmennem. Ez mekkora baromság, vagy a valóságban is így van? Az utolsó 4 gyorsaságit egy szettel toltam le, az utolsó szakaszon pörögtem is, mint a búgócsiga.
Hátsókerekes autóval kopott gumival menni, na ez az igaz funEttől függetlenül volt pár szakasz, ami elég jól sikerült.
A 2. és 6. viszont nagyon gyenge lett.Szerintem sikerült egy elég jó beállítást találnom, amivel egy minimálisat tudtam előtte gyakorolni, hogy a versenyre már érezzem hogyan viselkedik az autó.
De azért az RWD továbbra sem lesz a szívem csücske.A gyorsaságikat egyáltalán nem ismertem. Azért némelyik szakaszon jól jött volna egy kis pályaismeret, mint pl. a másodikon
Ettől függetlenül jó kis verseny volt, de ez a 6 szakasz pont elég is volt....
Köszi a szervezést!
-
jlaci74
aktív tag
Én is célban ...
nem akarok róla beszélni ...
majd a pszichológusommal ... -
Találtgyerek
Topikgazda
Na erre nem gondoltam. Sajnálom, hogy miattam szívtál. Mondjuk ha a shakedown-t is keménnyel csinálod, akkor szerintem abból ad egy pluszt.
Ezeket a szakaszokat én se ismertem. Nem voltak rosszak, a szűk részeknél ésszel kellett menni.
Én is befejeztem délelőtt. Az egy megforgáson kívül nem volt bent hiba. Az autót kellett csak kicsit finomítani, az első két szakasz után, mert nem úgy ment ahogy akartam.06-3o/9759I39
-
sazo
tag
válasz Találtgyerek #2606 üzenetére
Azt hittem, hogy a játék alapból mindig felajánl egy pótkereket, soha nem foglalkoztam vele. Most már figyelni fogom. Nem ezen múlt ...
Üdv,
Z -
Pajocs
csendes tag
Sziasztok! Beértem a svéd futamon.
Mivel nem sok tapasztalatom volt előtte, így biztonságra mentem. Nem volt defekt, törés. Pár lecsúszás meg megforgás volt. Az utolsó előtti szervizben elfelejtettem kereket cserélni, na azok a szakaszok csúszkálósak voltak és lassúak. . Várakozáson felüli lett az eredmény még így is. Nagyon élveztem. Köszi a szervezést. -
YxVs
senior tag
válasz Találtgyerek #2616 üzenetére
Ne hülyéskedj már, nem szemrehányásból mondtam. Csak másoknak infó.
Voltak ott egyéb gondok is...
Pl. a 2. szakaszon a hosszú egyenesekből a szűk kézifékes visszafordítók. Küzdöttem a helyes féktávok megtalálásával is a gyors egyenesek végen, néha ez nem sikerült, és lecsúsztam...ütközésem mondjuk nem volt, én már ennek is örülök -
Találtgyerek
Topikgazda
-
proci985
MODERÁTOR
[link] kormanyos topik, ha van tapasztalatotok Fanatec WRC perec debugolasaval akkor johetnek otletek.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
YxVs
senior tag
válasz Találtgyerek #2622 üzenetére
Azt hiszem pont így csináltam. Átraktam egyből keményre, majd shakedown után nem kaptam semmit..
-
dundi94
tag
Idáig egész jó ez az RWD, pedig szerintem ebben a játékban egy kezemen megtudnám számolni mennyit mentem hátsókerekessel, de DR2 ben viszont nagyon sokat az M3-al, lehet amiatt ez a jó eredmény, egyelőre én is megvagyok rajta lepőva
-
Találtgyerek
Topikgazda
válasz dundi94 #2627 üzenetére
DR 2.0-ban nekem az M2-es BMW meg az M1 volt a kedvencem. Nagyon jó hangjuk volt.
Engem is megleptél. Szokás szerint az első két szakaszt kicsit visszafogottabban kezdtem. Amikor megláttam a másodikon, hogy 30 mp.-et kaptam, akkor majdnem kiestem a székből. Igaz volt egy megforgásom meg az autó beállítása sem volt az igazi, de azért ennyit kapni.
Ügyesen mentél. Mikor fejezed be az utolsó két szakaszt?06-3o/9759I39
-
GalaHU
őstag
válasz Találtgyerek #2628 üzenetére
A hétvégén sikerült egy picit menni a Svéd futamon. Hát...
Én a behavazott bükki utakon tanultam kocsizni, de süthetem a Garadnán meg Sebezvíznél összeszedett tudományomat.
Olyan sz@r az itiner, hogy képtelenség tempót menni belőle, nélküle meg annyit kap az ember, hogy nem győzi hazavinni. Az "Ágnes"-en 10 perc alatt csak 2x forogtam meg, mert a drága spanom benyögi 5. padlón robogva hogy jön egy tempós jobbos, naná hogy kihúzódsz balra, erre hozzáteszi, ja azért maradj csak a jobbon, mert a dob után van egy pici dombocska. Mire már a levegőben vagy... Vagy szintén ötödik csúzlin szól hogy Bal5 (ez ugye minimális gázelvétellel el kell hogy férjen) de közepén még hozzáteszi hogy a vége azért B2 szűkül lesz... Hát kábé itt szállna ki mellőlem, aztán bandukolhatna haza gyalog...
Egyszóval elismerésem mindenkinek aki ennek ellenére befejezte, nagy gratula az élmezőnynek, hihetetlenül csináljátok!
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
-
Találtgyerek
Topikgazda
Próbáld meg előrébb állítani az itinert, hogy előbb mondja az infót! Az megoldja az ilyeneket, főleg ha jó agyad van hozzá.
Sajnos én annyira sok infót túl korán nem bírok feldolgozni.
Például ahogy Mixinek mondja az Attila, az nekem felfoghatatlan. Annyira előre mondja és közben a vezetésre is figyelni. Nagyon ott van fejben Mixi ebből a szempontból.
Néztem az eredményeket. Amíg eljutottál, addig 6. vagy összetettben, az nagyon jó. Mondjuk egy percen belül vagytok 6-7-en legalább. Szóval nem lehet hibázni, lazítani.
Még kicsivel több, mint 5 napod van rá.
Milyen az új szettel menni?06-3o/9759I39
-
GalaHU
őstag
válasz Találtgyerek #2630 üzenetére
Az a baj, hogy már így is előre van állítva... Azt a 30 mp-et nagyon sajnálom, az jelentene vagy 2 helyet...
Egyébként próbáltam úgy taktikázni, hogy nem forgatom halálba a motort, mert itt mindannyian turbó és egyéb gondokról beszéltetek, szóval bőven a piros előtt felváltottam, csak az ötödikes hosszúkon hagytam ott. Itt is nyilván elment egy kis idő, de cserébe....(a fanfárok elhalnak...) pontosan ugyanúgy beszart a turbó 4 szakasz után, sárgát kellett javítani a nagyszervízben! Érdekes az algoritmus, az biztos. Szerintem valami általános HP rendszer lehet és az összes sérülést "leosztja" az elemek között. Talán csak a kaszni/lámpa sérülés a kivétel, az elég nyilvánvaló. Nem találtatok erről valami infót?
Az új szett nagyon jó, bár mivel ugyanazt a MOMO-t tekerem, nagy változás rallye szempontjából nincsen a kormányzásban (alacsony FFB-vel megyek) A H-s váltót kezdem megszokni, az nagy feeling és a hidrós kézi meg mennyország.
[ Szerkesztve ]
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
-
dundi94
tag
válasz Találtgyerek #2628 üzenetére
Köszi az elismerő szavakat!
A hosszú gyorson nekem is volt egy vagy 2 elág ahol túlcsúsztam de megforgás hálistennek nemvolt.
Szerintem holnap déután lesz rá időm. -
Találtgyerek
Topikgazda
Én rengeteget mentem szabályzáson. Nem foglalkoztam vele. Későbbi szervizben már feljebb nyomtam kicsit az áttételt, de úgy is sokszor leforgott. Nem foglalkoztam vele.
Valahogy úgy van, hogy ha mondjuk megütöd a hűtőt, akkor az megkezdi a motort a kipufogó meg a turbót. A szerviznél van valami leírás, de fejből nem tudom.
Hidrós kézim még nem volt csak fékem, de az nekem annyira nem jött be így visszaváltottam márkán belül az LC pedálra.06-3o/9759I39
-
bnorci71
addikt
+Találtgyerek
én azt hittem én nem figyelek vagy gyakorlatlan vagyok amikor ugyan ezt tapasztaltam, hogy szar és késik is a diktálás, próbáltam a normálról egyel korábbira meg kettővel? is de az meg már olyan korai, hogy elfelejtem mi fog jönni mire odaérek az egyel hamarabbi is késik sokszor ugyan így ahogy GalaHU írja vagy én vagyok béna ami nem kizárt.
Nem mondom, hogy a Mixi féle itiner nekem tetszik mert feldolgozni se tudnom ami ott elhangzik, de egy Bükki Ernő vagy Papp Gyuri félével simán elkocsiznék persze tudom ők csak diktálnak amit a fahrer felmondott, de az a stílus nekem jobban bejön. Én ugye CMR1.0 val nyomtam utoljára, de ott nem volt ilyen gond.ELADÓ Nissan Note 1,5b 2008 "If in doubt, flat out!" "Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers"
-
Gomez86
őstag
Csatlakoznék azoknak a táborához akik azt mondták hogy "jézusomezazRWD"
A hétvégén letoltam az első két szakaszt, de nagyon nem megy. Egyrészt visszafordítóban vagy lefulladok, vagy megpördülök, vagy mindkettő Kéne gyakorolni....
Másrészt meg itt nagyon kell figyelni a gázadagolásra. WRC-nél sokkal inkább on-off a gázpedál (persze ott sem, de valamennyire mégis jobban).Respect mindenkinek aki azt (is) végignyomja, főleg a 20 perces szakasz után
Ja PS azt nem írtam ide hogy amúgy nagyon szeretem, a H3-at is, csak nem vagyok jó benne
[ Szerkesztve ]
"A man is a success if he gets up in the morning and gets to bed at night, and in between he does what he wants to do." Bob Dylan
-
Gomez86
őstag
válasz Találtgyerek #2637 üzenetére
BMW M3 here I come
Jobb nem leszek ott sem, de lelkesen tekergetem majdKöszi a szervezéseket!
(egyik álom autóm az E30 M3 amúgy is)
"A man is a success if he gets up in the morning and gets to bed at night, and in between he does what he wants to do." Bob Dylan
-
petikeh
tag
Ez a helyszín, amin most megy az RWD nagyon bejön. Azok a részek, ahol a favágók kivágták a dzsungelt és ilyen nagyon csiki-csuki szerintem baromi hangulatos. A hosszú pálya végén, pedig volt az a szűk visszafordítós, kicsit ilyen stadion jellegű rész a cél előtt, az meg már a Sweet Lamb bánya részét idézte.
Az autóról, ugyan @Találtgyerek részben miattam is publikálta az Opelre készített setupját, de végül az Alpine-t választottam. A hosszú szakasz kb. soha nem akarta véget érni, de annak ellenére, hogy voltak apró hibák, plusz csengettek is, sikerült egészen jókat autózni. A visszafordítókat ugyan nem érzem vele, plusz ott egy kicsit erőtlenné is válik, de összességében nagyon jó móka szerintem. Pedig jobban tartottam tőle.
Szóval aki esetleg a hátsókerekes vezethetetlensége miatt ódzkodik attól, hogy elinduljon, szerintem ne tegye.
Amennyiben van rá igény, a setupot is feldobom valahova. Semmi extra, egy Dirt 2.0 koppintás, de egészen illik erre a felületre.
EA Sports WRC - Basturapete - pete_thereal #47
-
Ratrak
tag
megyek, csak még szervízben van a kisfiat (játszom még a setupokkal, hogy végig tudjak egyáltalán menni)
if you think you can - you can. If you think you can't - you're right!
-
JulesTS
őstag
válasz Találtgyerek #2640 üzenetére
Megyek én is, de előtte autót kellene beállítanom. Milyen játék módban érdemes állítgatni? Melyik szakaszon próbáljam?
-
Ratrak
tag
válasz JulesTS #2642 üzenetére
Ha jó a Kadett, a gyors és egyszerű megoldás az, hogy használod Találtgyerek setupját, már az alap is nagyon tetszett, azóta még faragott is rajta. Én csak azért megyek Fiattal, mert annyit mondtam már itt, hogy csípem, meg legyen változatosság, meg mertcsak De a Kadettet is nagyon szeretem amúgy, és a setup is szuper szerintem, valszeg gyorsabb lennék vele, mint a Fiattal és a saját el...állított beállításaimmal
Pályára a helyszínről szerintem kb. mindegyik jó, ha megnézed a térképet és látsz rajta sok egyenest sok 90 fokos kanyarral, akkor nem jársz rossz helyen, ott lesznek hosszú egyenesek, meg csiki-csuki is, ami jó a teszteléshez ("Abai", talán, de nemtom fejből)
Mód: én többnyire sima TimeTrialban szoktam tesztelni, a valós versenyeken főleg a track degradation meg a gumikeverék keményebb volta kavar be, (meg a napszak, időjárás, évszak esetleg) de szerintem nem jelentősen, ami itt jó, az jó ott is és fordítva szerintem.
Mondjuk én nem vagyok profi setupos, lehet, hogy valaki tud komolyabb / jobb tanácsot adni.if you think you can - you can. If you think you can't - you're right!
-
Ratrak
tag
te jó világ, ez a S2! Most fejeztem be, mehetek zuhanyozni
Általános kép:
"jobbkettő, bal hajtű" - féktáv, kuplung-visszakettő, megy a segge ellenkormány, behúzzuk a jobbkettőt, csúszik közben oldalra, kuplung-visszaegy, ittkellenekézifékbakkerdenincsháromkezem, kormány átdarál a túloldalra, gáz, francbatúltúlsokvolt, kitörahátulja, gázvisszavesz, ellenkormány, visszahoz, megintgáz, közben szúrdakettesmertmárdadog, miafenevanittakutyamegamája....Imádom (tudtam, hogy jó lesz, csak nem sejtettem )
if you think you can - you can. If you think you can't - you're right!
-
proci985
MODERÁTOR
vegigmentem az "elektronika/szervohibas" (avagy, ossze-vissza bugzo Fanatec CSW2.5 + WRC perec) Renaultal az RWDn, bar sok koszonet nem volt benne.
a kormany folyamatosan eldobalta a fokozatokat ES az FFBt/szervot, szoval tempoban autozva folyamatosan keresztbealltam, lassan autozva meg... nos, lassu voltam.
na igy, remelhetoleg a kovetkezo szakaszra sikerul debugolnom. vagy beszelek ismerossel, hogy pls add vissza azt a szep vintage Porsche Wheelt, cserebe itt ez a
bughalmazszines-szagos kormany.Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
Gomez86
őstag
No végre sikerült leülni egy kicsit. Tisztább fejjel, nem hullán... És megvédeni a kis Fityesz becsületét
Így kiderült hogy lehet azzal is nagyot menni, csak nekem nem szokott sikerülni:
Stage 3
Sajnos pont a váltó nem látszik, majd állítok a kamerán egy kicsit."A man is a success if he gets up in the morning and gets to bed at night, and in between he does what he wants to do." Bob Dylan
Új hozzászólás Aktív témák
- iPhone 15 Pro 128GB FEHÉR TITÁN MAKULÁTLAN
- iPhone 14 128GB Lila Független Mint Az Új/1-3 hónap gar./Akku 92%/p3826
- minigép/ i5 6500T 35W/ Dell 3050 micro/ garancia/ ingyen foxpost
- Új Modell Apple Watch Ultra 2 49mm Black/2025.09.21 Apple Gar./p3825/
- Cisco SG200-50 smart switch - 48+2 portos Gigabites
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs