Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • _drk

    őstag

    válasz Bad Pritt #4483 üzenetére

    Akkor még nagyon réteg játéknak számítottak.
    Ráadásul a DS1-hez képest sok újítást nem volt a koncepcióban.
    Inkább egy rohadt nagy fejlődési ív volt végig.
    Most az ER-el szintet léptek és alkottak egy olyan játékot ami már mindenkinek tetszik.

    BTW:
    Most is mondom haveroknak, hogy tolják ezt a game-et meg kibebaszott jó, de nem merik...
    és hiába vázolom fel, mennyi segítség van, meg már simán lehet haladni, ha nem jobbra, hanem balra, OW szabadság, túl erősödni is lehet, de akkor se.

  • KraX

    őstag

    válasz Bad Pritt #4483 üzenetére

    En maskepp latom ezt. Szerintem rengeteg jatekos van aki “kivulrol” erkezett az ER-be, ez az elso souls game tapasztalata. En pl tobbek kozott azert sem jatszottam az elozo reszekkel, mert tulzottan klausztrofobnak, zartank iteltem a jatektereket a gameplayek megnezese utan.Illetve grafikai stilusra is latok kulonbseget, az ER valamivel elfogadhatobb egy nyugati szem szamara talan mint az elozo szeriak. Szerintem egyebkent gyonyoru az ER vizualis megvalositasa sok helyen, foleg azt figyelembe veve, hogy ez egy nyilt vilag, nem zart tereket kellett osszepakolniuk a level designereknek/environment artistoknak ahol ebbol fakadoan nagyobb felbontasu textura pakkokat/nagyobb felbontasu modelleket hasznalhattak kisebb latotav mellett. Tudom, sok souls jatekosnak visszas az open world ahogy megvalositottak az ER-ben, de nekem (es vszinusitem sok mas embernek) pedig ez valtotta meg a jegyemet a souls jatekok vilagaba. Lehet, hogy nem lovok melle, ha azt mondom, hogy sokkal tobb embernek fog tetszeni az ER mint nem a nap vegen de akkor sem fakadok sirva ha “csak” nekem jott be ennyire a game, mert vegso soron ez az ami szamit. :)

    [ Szerkesztve ]

    For the God Emperor!

Új hozzászólás Aktív témák