Új hozzászólás Aktív témák
-
Semin
senior tag
Én nem állami támogatással vettem az autómat, és mégis kötöttem rá casco-t.
Egy benzinesre hasonló értékben tuti kötnék. (7-10 millás autóra ki nem köt?)
Az állam biztosítani akarja amibe befektet, mert neki az a reklám ha sok fut az utakon.
(ha nem fut, mert pl törötten áll az udvaron az nem biznisz )[ Szerkesztve ]
-
biker
nagyúr
az év autója mindig az, amit szeretnének tolni.
Kedvencem az ilyen "az év kiskompakt 4 ajtós 5 személyes családi szedán 4,3m hosszú" kategória első helyezettje, egy indulóból.Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
Bandit21
addikt
Köszi én pont egy ilyet tapasztaltam. Teszt uton nem is hajtom szét de nyilván meg nézem mit reagál bal ivrol jobbra húzva (vagy fordítva). A Joisten meg pont oda tett egy kátyús részt. Ebből lett egy kisebb megingás. Nyilván mindkettő biztonságos az esetek 90+% ában.
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
biker
nagyúr
Egyiket sem KELL vagy KÖTELEZŐ megnyomni, ezek azért kellenek, mert te akarod kikapcsolni a vezetéssegítő és biztonsági funkciókat.
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
Jut eszembe:
1. Power (kormány jobb oldalán) >> egyértelműen minden autóban meg kell nyomni
2. VESS (broáf) ki (kormány bal oldalán) >> kötelező (újabban ki sem kapcsolható) elem
5. Sávfigyelmeztetés ki (kormány bal oldalán) >> ez ha nem tetszik, akkor ki kell nyomni igen
3. Mód: Sport (irányváltó bal oldalán) >> ezt viszont megjegyzi, minden induláskor az utolsó módban kell indulnia, a niro és kona is ilyen, nézd meg a beállításokban
4. Auto Hold be (irányváltó jobb oldalán) >> igen, ezt sem jegyzi meg, és nem beállítható
6. Cruise: be (kormányon) >> ez minden autóban kikapcsol, ha megállsz, és 30km/h alatt nem bekapcsolható, így ezt nem értemSzóval a 6 kötelező lépés az kettő.
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
WiZARD
addikt
M3 SR+
Bár úgy indultam neki májusban, hogy a Nissanból elegem van és azért cserélem Teslára. Mostanra lenyugodtam és oda jutottam, hogy asszonynak megmarad a Leaf és inkább az ő füstösét adjuk el.
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
gorbep
senior tag
nem arra való... biztos szántás közben is sokat fogyasztana... de ez nem traktor...
városi kisautó, annak is kell használni... én nagyon elégedett vagyok vele.
mindennek ára van.... ha sietsz legyen pénzed meg időd a töltésre...
Más: sajnos nem kaptam hozzá Type2 kábelt. Honnan érdemes venni? A webáruházak árai elég viccesek, annál még készíteni is olcsóbb... használtakat meg új áron találtam...
[ Szerkesztve ]
- Micimackó! Hogyan betűzik azt, hogy szeretet? - Sehogy Malacka, azt érzik .......
-
biker
nagyúr
El kellene olvasni az előzményt, ha nem értesz valamit
"Megérdemelnék, hogy direkt kánikula 18-órakor töltsünk mind egyszerre, amikor a 7 GW-os csúcsfogyasztás van.... lehet hamar változna a szabályozás pozitív irányba... Szervezzünk már egy ilyen "nyomásgyakorlást" ( stress test)...."
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
WiZARD
addikt
Igen
Azt én is szeretném tudni. Amikor rendeltem (júli1) akkor még szeptembert írt a tesla.com, remélem tényleg meg lesz akkor.
(a májusban rendelt támogatás nélkülit ma mondtam le)[ Szerkesztve ]
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
WiZARD
addikt
a legújabb hírek szerint még várhatok rá...
Augusztus végére ígértek alvázszámokat, de még nem kapott senki.
Előbb felhívtam őket, erre közölték hogy a céges támogatásos autókat ők eleve novemberre tervezték. Mert még mindenféle szerződést kell kötni. Az szép, de még augusztus van, nem hogy szeptember vége...
Mondom, hogy júniusban még hívogattak hogy sürgősen legyen meg a finanszírozás. Erre: Hát de a banknak nem mind1, hogy mikor van meg az autó?
Végül kibökte hogy a többieké (akiket tényleg szeptemberre terveztek) se biztos még, és igazából fogalmuk sincs.Szerencsétlen lúzer banda
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
-
axioma
veterán
-
Rolly
veterán
érdekes azért a priusok nem sokat szoktak meghibásodni.... majd azért kíváncsi leszek, hogy te (ha jól tudom Teslad van) 2+6 (teljes / hajtáslány) éves garanciáddal vagy én (e208) a 8 éves teljeskörű gari után mennyit fogunk a szervízben hagyni... egy esetleges inverter csere, motor vezérlő hiba miatt... akku cserére szerintem nem lesz szükség, de a köztes elektronikákkal lesz majd gond idővel
-
WiZARD
addikt
De itt nem a gyártóval van a gond, mert a körülöttünk lévő országokba szállítanak. A helyi kirendeltséggel van a gond és kifejezetten miattuk nem szállítanak ide többet.
joghurt: Papíron nem vállaltak semmit. Weblap kiírt egy várható szállítási időt, de ez már a megrendelő lapon se szerepel. Telefonban meg hazudoznak össze-vissza, eddig szeptember, most novembert, aztán majd gondolom jön február-március.
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
opr
veterán
Tudom, gyakorlatilag elavult vagyok.
Viszont az van, hogy ha alapfunkció kezelése nem abszolválható a nélkül, hogy levegyem a szemem az útról, akkor az szerintem balesetveszélyes. És a biztonság konkrétan a legfontosabb szempont, bármi másnál mérföldekkel többet nyom a latba nálam, pláne mióta család van."Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
opr
veterán
Én nem az a típus vagyok, aki egyszer beállítja a klímát és többé nem nyúl hozzá, elég sokat basztatom, állítgatom fel-le a hőmérsékletet kb kedvtől függően.
Lámpát kapcsolni se árt, ha tudok magamnak, nem kell matatni mikor felhajtok mondjuk az autópályára.
Ablaktörlő meg... Sok fajta automatát láttam már, de olyat, ami tényleg jó és soha nem kell belenyúlni még nem. Olyat pláne, amelyik magától nyomja a tisztítót, ha valamiért hirtelen menet közben kell. Ha emiatt nem elég egy kart meghúzni, hanem a harmadik almenüben kell turkálni, az pláne életveszélyes.
Ülést is sokszor basztatom, pláne a deréktámaszt, pláne hosszú úton, ezt se hiszem, hogy bármelyik autó tudja magától automatikusan csinálni.
Ülés fűtés hűtés is olyan, hogy álló helyzetben kapcsolom be, de menet közben kapcsolom ki.Ezeket mind megoldja a tesla teljesen magától, nulla emberi beavatkozással, és/vagy van rá fizikai gomb?
Edit: most láttam az editet, már olvasom is.
Válasz az editre: A különbség az érintő és a fizikai gomb között pontosan annyi, hogy az egyiket vakon is meg tudom nyomni, a másikat nem, oda kell nézni. Nekem ez számít.[ Szerkesztve ]
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
opr
veterán
A hűthető rekeszt amúgy esküszöm nem értem, miért divat újabban kihagyni, kb semmiben sincs, pedig annyira egyszerű és zseniális dolog.
Hűthető ülés: úgy érted, hogy benyomom, hogy 20p múlva indulok és addig lehűti magát? Végülis jogos, így annyira nem fontos.
Hajó érzetű felfüggesztést nem írtam sehol.
Kifejezetten szeretem, ha harapja az utat a kocsi, volt nekem is200 is, ne tudd meg hogy imádtam, kicsit mai napig bánom, hogy eladtam, nem véletlenül legenda, tényleg zseniális, az a kormány, az a váltó, az a műszerfal... Azóta se vezettem semmit, ami élményben ahhoz közel volt, és belefért a család csomagostól. Gyorsnak nem volt gyors, de jónak nagyon jó volt.
Viszont azért az se jó, ha kirázza a fogamból a tömést. Az sr+ meg a long range is olyan kemény?[ Szerkesztve ]
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
opr
veterán
Oh, azt hittem a tesla-ban az ülés is csak kijelzőről állítható!
Ablakmosó/törlő: ezt valamelyik tesztelő mondta, hogy csak kijelzőről lehet, ezek szerint hülyeséget beszélt?Ha ez a kettő kiesik, plusz ugye üléshűtésben igazad van, akkor már csak a csendesség a kérdés, meg az, hogy bármi nyekergés, zörej, stb van-e benne.
Lehet csak az lesz a dolog vége, hogy bérelek egyet egy hétre, aztán meglátjuk."Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
Shadowbull
addikt
Ha mar navi: Teslanal nem lehet koztes celt megadni, a navigacio maga eleg egyszeru, komplexebb szituaciokban egyszeruen keves az info, nincs Android Auto/Apple Carplay, nincs tablafelismeres, nincs Surround View, nincs matrix LED fenyszoro, LG akkuk toltesi sebessege nagyon alacsony, az auto zajszintje is eleg magas.
A szuper ablaktorloallitasrol annyit hogy Nemetorszagban volt olyan eset, hogy egy Model 3 tulaj leesett az utrol mert hirtelen eleredt az eso es elkezdett a menuben turkalni hogy allitson valamit rajta.
[ Szerkesztve ]
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Rolly
veterán
Azért te nagyon elfogult vagy a Teslaval az nagyon jól látszik...
Sportos (nem sport) Peugeot 308 GT-m futóműve peres gumival szerintem lágy a Teslahoz képest de a magyar szar utakon utálok vele járni. Meglepő de a e208 nem sportos futóműve bár kemény mégis jobb feltételezem a nagyobb súly miatt...Ablaktörlő: más utót nem ismerek amiben automata volt de itt ha akarok törölni automatába akkor kétszer lefele meghúzom az ablaktörlő kart töröl és így marad automatán... Nem kell sehova se nézni se kapcsolni. Ugyanígy a világítás is automata.
PSA az első között volt a kijelzős klíma konzollal mindenki ekézte miatta, hogy mekkora hülyeség, de én szeretem induláskor max állítok hőfokot... nagyon ritkán kell bármit nyomogatni. De van gyors gomb klima off, kima max, és belső levegő.
A hűtött kesztyűtartó nyáron jó tud lenni hogy a kocsiban legyen hűvösebb víz vagy néha bevásárlásnál használjuk ha olyat veszünk ami jobb ha kicsit hűtve van...
Ülésszellőztetés szerintem nagyon hasznos, mert nem kell nyáron annyira hűteni a kocsit mintha nem lenne így energiát lehet spórolni vele, de nem volt még ilyen autóm.Ha jól értem a sorrund view a közeli csipogás onnan jön ahol érzékeli az autó - ez is van a e208ban.
Automata ablaktörlő feljött... a 308 (2017)ban túl érzékeny volt az e208ban tökéletesen működik. Hátrány a Peugeotba, hogy egyes funkciókat megjegyez másokat nem hogy hogy hagyta a sofőr és nincs default állítás.
Autó zajszintje te írod, hogy 2021-est vegyen mert neked 2020-as van és az már nyöszög majd jössz hogy nem hangosabb az autó mint más autók... Legalább 1-2 hozzászóláson belül ne cáfold magad... 208-ban mivel szűk szélességében az autó például elcseszték a biztonsági övet így ha nem figyel valaki és csak visszaengedi akkor kopog az autó oldalán... Mondjuk mivel átérem az autót vezetés közben meg tudom igazítani. (Választhatok megigazítom vagy asszonyt nem engedem beszállni )
és azért a 8 év Teljeskörű garancia se rossz bár ez tény, hogy feláras volt.
#1664biker: i4 M50 tudtommal inkább 25m... nem? de a sima 40-es is elég jó konstrukció bár ha belerakom azt amit szeretnék 22-23 közé kerül...
-
WiZARD
addikt
Ülésszellőztetést szerintem nem pótolja az, hogy előre le lehet hűteni az autót.
Leafet is le tudom hűteni előre (már amikor működik, de ettől tekintsünk el), ha eszembe jut előre nyomkodni, ha nem hirtelen kell indulni. Ha le is hűtöttem akkor is bőrbe beleizzadok hosszabb úton, főleg ha ott van asszony+gyerek és vinnyognak hogy ne hűtsek ennyire.De elfogadtam hogy ami autó tetszik/elérhető, abban nincs ülésszellőztetés. Vágyok rá, de eddig is megvoltam nélküle.
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
Shadowbull
addikt
"És sokszor jobb utat tervez városban, mint a Waze. "
Hja, csakhogy nem a waze az osszehasonlitasi alap, hanem azok az autok, amiket annyi penzert kapsz amennyiert a Teslat adjak.
"Mi van az LG akkukal?-"
Hogy lassan toltenek. valami 60-80KWh a csucs, amit tudnak. Ezzel kabe el is dobtad az SuC elonyet. Mondjuk ezt a Telsa nem veri nagy dobra, es az Y-ban is igy van...
"Az autó zajszintje egyáltalán nem rossz más autókhoz képest"
Dehogynem. Plane azokhoz kepest, amiket annyiert adnak mint egy Teslat.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Shadowbull
addikt
Persze, ezek alapvetően mind igazak is lehetnek akár, bár attól hogy a mérőeszközök különbözőek, még nem feltétlenül összehasonlíthatatlanok az eredmények, ez csak kalibráció és hitelesítés kérdése.
Ezek a mérések pusztán azért érdekesek mert alátámasztják azt a sok éves tapasztalatot, miszerint a Model 3ak baromi hangosak utazótempónál. Nyilván aki egy 20 éves Swiftből ült át, annak fel sem tűnik, de aki már vezetett néhány hasonló árkategóriájú autót az észre fogja venni. Nem véletlenül alakult ki külön iparág a Teslák utólagos hangszigetelésére.Hogy most abszolút értékben 40% vagy 25% különbség van pl. egy 20 éves Lexus-szal szemben az már tényleg részletkérdés.
És nyilván az oka is megvan: a Tesla ott spórol ahol tud, a hangszigetelés meg drága, és a hozzátartozó fejlesztés sem olcsó, ráadásul elég macerás és érteni is kéne hozzá.
[ Szerkesztve ]
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Rolly
veterán
Szerintem elfogultság nélkül egyértelmű látatlanban, hogy a szélzaj / gumi zaj több a Model3-ban ezt már sokan elmondták, hogy hangos az autó... A dupla üveggel sokat javult de konkurenciánál hangosabb... a Lexusnak a motor hang kérdéses lehet, hogy mennyire szűrődik be, de szerintem azt is meg tudta már 2006-ban oldani a lexus...
ettől még én szívesebben ülnék egy rezegéstől mentes elektromosba... Ha minden jól alakul lesz egy nap még idén amikor egy Tesla Performance-szal száguldozhatok 500 km-t ... és akkor lesz viszonyítási alapom, hogy a PSA e208 vagy a Model3 hangosabb... Természetesen le fogom írni a tapasztalatomat
-
Rolly
veterán
Azért ha kb 160 kmt az egyik autó 40 a másik 35 kWh árammal tesz meg... Akkor nem tökmindegy, hogy az egyik akkubol árammal fut a másik hővel? Egyik sem jobb vagy rosszabb mint a másik...
55 fok amúgy biztos? Mert Ki akkuk nem nagyon szeretik a melegen töltést... Valamelyik Li kémia 20 fokon közel 2* annyi ciklust bír ki mint 40 fokon... Persze a Tesla biztos ért hozzá, csak az 55 fok nekem nagyon soknak tűnik...
e208 pl 26-27 fokos akkura törekedik, S a gyors töltésnél 40ig megy fel körülbelül (nyáron 35-38 fokban).
[ Szerkesztve ]
-
WiZARD
addikt
Főleg ha az adott szakmunkás még kellően elfogult is...
#1781 Rolly
Az egyik 40 kWh árammal tette meg. A másik 31.6 kWh árammal és még 4 kWh árammal fűtötte az akkut.[ Szerkesztve ]
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
opr
veterán
Azért ez elég idegesítőnek hangzik. Érdekes, hogy ezek az infók kimaradnak a cikkekből, tengernyi cikket olvastam, videót néztem már az ioniq 5 / ev6 kombóról és egyik se említette ezt. Pedig ha valami van, ami hosszú távon baromi idegesítő tud lenni egy tulajnak, akkor ezek a dolgok azok.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
-
Rolly
veterán
a videóban 27%-ot mondanak a Model Y-hoz és mutatnak -> 20 kWh körüli energia volt az akkuban szóval nem tudom miről beszélsz...
#1805schawo:
- nekem nem ez a tapasztalatom a diesel 308-asban van sport mód G gyorsulás mérővel és LE és NM mutatóval és hát az abban lévő 120 le-t sem használom ki az esetek 95%-ban... persze jó ha van erő előzéshez de azért 200-300le bőven elég mindenre is... -
Rolly
veterán
Tesla akkuja 75-ös az Ioniq 5-é 72,6.... És elnézést a végén már összekevertem most a 27-34 %. De a korábbi levezetésem stimmel szóval nem értem mi volt az én számaimmal a probléma
semmi füst nem jön ki egy mai karbantartott autóból... Hidegen a 16 éves Fábiából már tud kijönni de egy 3-4 éves karbantartott autóból nem jön több füst ki egy padló gázra...
Pest mellett élek elektromos autót használok 15e kmből kb 12e km Budapest és környéke és nem lehet 20-30 perces uton 3-5 percet nyerni. (136 le van szinte minden közúton lévőt le tudok gyorsulni... de a zöldhullám az zöldhullám )
Mondjuk a mikor 70-ig legyorsultam egy 3.000-es Audit akkor ő annyira meglepődött, hogy a következő piroson 100-zal ment át -
Új hozzászólás Aktív témák
- Robot fűnyírók
- Azonnali fáradt gőzös kérdések órája
- Politika
- Xbox Series X|S
- Építő/felújító topik
- Honor Magic V2 - origami
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen monitort vegyek?
- Samsung Galaxy Felhasználók OFF topicja
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- További aktív témák...
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- UPPSPEL Gamer állítható magasságú számítógépasztal, fekete, 180x80 cm
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs