Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Tigerclaw

    nagyúr

    válasz Patrick #182 üzenetére

    Azt jól gondolom hogy ebben nincs energia visszanyerő fékrendszer?

    Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.

  • Tigerclaw

    nagyúr

    válasz Patrick #182 üzenetére

    Most épp nézek teszteket, fórumokat a TC-vel kapcolatba és ez különösen riasztó:

    [link]

    Elvileg normál használatban fékezéstől törik az első felnin a küllő pár ezer km után. Ezen mondhatni nem is csodálkozok. Szerintem ez a konstrukció egyszerűen rosszul megtervezett. Olyan mintha öntött vas/könnyűfém lenne az egész, de lehet hogy csak rosszúl gondolom. Annyira hülyék csak nem lehetnek. Amellett hogy zárványok lehetnek a szerkezetben, még merev, törékeny is, a fékezéssel járó hajlítást se bírja.

    Egyébként többször írják azt is, hogy a specifikáció szélesebb kereket hoz előre is, de lehet hogy azt írták el.

    Hátul is aggasztó, hogy a hub motoron láthatóan 10 rögzítési pont van, ahol átadhatja az erőt de a képek szerint csak 2 küllő viszi át a nyomatékot közvetlenűl a felnire és ugye nyomaték az van bőven, tehát azok a felnik túlterhelődhetnek. Persze ez csak tipp, élőben még nem láttam. 10 küllős felnivel lenne ideális, vagy más fajta hub motorral.

    Tovább olvasva, állítólag Németországban már másfajta első felnivel árulják, erősebb küllőkkel. Mondjuk sok különbséget nem látok. Az viszont látszik, hogy a probléma része az is hogy csak minden második küllőhöz van rögzítve a féktárcsa, vagyis csak fele küllő kapja a hajlító/nyíró erőket fékezésnél.

    [link]

    Már csak meg kell találni, hogy hogy lehet beazonosítani a régi és új felnit.

    Ezek szerint vannak gyerekbetegségek még.

    Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.

Új hozzászólás Aktív témák