Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • schawo

    titán

    válasz cigam #6377 üzenetére

    3-4 milliós kategóriában gyakori a 10+ éves autó, amiknek már degradálódott az aksija.
    Minden autónak degradálódott az akksija. Ha 5 perce gurult le a szalagról, már akkor. Ahogy minden belső égésűnek is degradálódott a motorja, amint kijött a gyárkapun.

    Pl. 70%-os kapacitású akkumulátor meddig jó még?
    Egy 70% akku pont 70%-ig jó. Kicsit értelmesebb válasz egy feltételezetten értelmesebb kérdésre: Ha 10 év alatt lett 70%-os, akkor hasonló használati szokások mellett további 10 év alatt további 20% lesz a csökkenés (0,7 x 0,7), tehát az eredeti, gyári hatótáv 50% várható.

    Elmegy még 10+ évig?
    Elmegy még 20 évig is, csak kisebb hatótávval.

    Egyáltalán mikor kell cserélni?
    Pont ugyanolyan kérdés, minthogy mikor kell motort cserélni az autóban. Ha sok olajat eszik? Vagy ha túl sokat fogyaszt? Vagy ha füstöl? Nem, javítani kell. Ha nem lehet javítani, akkor kell cserélni.

    Mindég azt mondják, hogy fejlődnek, és egyre olcsóbbak az akkumulátorok, de egy ilyen régi autóba, az árával megegyező, vagy drágább az akkumulátor csere.
    Ki az isten akar akkumulátort cserélni? Az akku cellánként vagy blokkonként javítható meglehetősen olcsón.
    "Mindég azt mondják, hogy fejlődnek, és egyre jobbak a motorok, de egy ilyen régi autóba, az árával megegyező, vagy drágább a motorcsere."

    evDirect villanyautós töltőhálózat

Új hozzászólás Aktív témák